Jump to content
Webmaster

Uusi foorumisofta

Recommended Posts

Paitsio.comin foorumi on päivitetty nyt vBulletinin 4.0.6 versioon vanhasta 3.8.2:sta.

Tarkoituksena on ensi sijaisesti estää noita spambotteja... jotka ovat varmaan vielä tänään vääntämässä torttua.

Vanhasta softasta piti poistaa kaikki lisäpalikat. Jos kaipaat jotain, niin tähän viestiin kommenttia.

Mun mielestä tää on hieno! Paitsi että muuten olsi mutta mä en tykkää mistään uudesta. ENNEN OLI VANHAT AJATKIN PAREMPIA!!!

TAKASIN TILLILIHA JA SILAKKALAATIKKO! MUSTAVALKOTEEVEE JA PUTKIRATIO!!! PORTSARILLE KALUUNAT, KAPAKKAAN VALKOSET LIINAT EIKÄ JUOMIA SITTEN VIERAASEEN PÖYTÄÄN!!!!! JA MIMMIT JOTKA EI ANNA!!!

...ainiin, ei ne anna nytkään

Mun mielestä tää on hieno! Paitsi että muuten olsi mutta mä en tykkää mistään uudesta. ENNEN OLI VANHAT AJATKIN PAREMPIA!!!

TAKASIN TILLILIHA JA SILAKKALAATIKKO! MUSTAVALKOTEEVEE JA PUTKIRATIO!!! PORTSARILLE KALUUNAT, KAPAKKAAN VALKOSET LIINAT EIKÄ JUOMIA SITTEN VIERAASEEN PÖYTÄÄN!!!!! JA MIMMIT JOTKA EI ANNA!!!

...ainiin, ei ne anna nytkään

Joo, ennen oli paremmin, niin sanotaan.

W-master; Ulkonäköä tarkoitin.

Mulla toimii ainakin jäätävän hitaasti verrattuna vanhaan.

Muilla samaa havaittavissa?

Lisäksi ulkonäkö ei tunnu "omalta", muuta kaippa siihen tottuu.

Itsellä taas tuntuu menevän nopeammin, viimeiset kuukaudet välilehtien avaamiset kestivät kauan ja piti rämpätä, että aukesivat. Nämä siis vain paitsio välilehdissä ja muutenkin ketjujen avaamisissa meni hermot. Nyt menee ihana sukkelasti :thumbsup1:

Tällä hetkellä vaikuttaa sekavalta, mutta jospa se silmä tottuu. Nyt ei huomaa yhtä "automaattisesti" missä on uusia viestejä, vaan pitää katella kunnolla mihin on kirjoiteltu. Mutta jospa siihenkin tottuisi, värien vahtaminen voisi olla ihan hyvä. Vähän epäselvä tällä hetkellä ja en valita, mitä nyt ihan vähän. Ei elämää suurempaa...

E. Otetaanpa takaisis, tuo että ei näe uusia viestejä. Nehän on näköjään käden ulottuvilla yhdellä napin painalluksella, tuossa foorumin etusivulla "uudet viestit" :thumbsup1: Vielä kun sais AC Oulun logon takaisin, niin olisi mukavaa :smile:

Mä luulin, et se johtuu siitä, että oon mun porukoilla käymässä. Iha törkeen oudolta tuntuu. Pitääkö tässä nyt sit klikata "post quick reply", et saa vastattua... vai mitä tosta "go advanced" tapahtuu?

Tuntuu kyllä hieman oudolta tämä. Pidin entisestä versiosta enemmän, toivottavasti saataisiin se vielä takaisin.

Sitä vanhaa ei enää saada takaisin - se on varma. Se on kuitenkin jo vanhentunut jne.

Ulkonäköä nyt siis tuunataan ilman muuta, mutta jos näissä asetuksissa jokin erityisesti haittaa, niin laittakaa niistä viestiä. Sitten saadaan hommia kuntoon.

Hienoa, että saadaan viimeinkin virkistystä foorumille :thumbsup1: Ulkonäköä vielä vähen paremmaksi ja se on siinä. Kiitos tästä!

E: ainut ongelma, mikä näin kättelyssä tullut vastaan on tuo "minä kannatan" teksti, joka jostain syystä on avatarain oikealla puolella, eikä alla, niinkuin pitäisi. Voin ottaa screenshottia jos tarvis.

Sain muunnoksen softasta käyntiin - perustuu johonkin XBOX härpäkkeeseen, joten siksi niitä outoja logoja.

Vaihda leiska sivuston alakulmasta Paitsio.comiksi ja kerro mielipiteesi.

- Risoja kuvia ja yläosan bugi on kyllä tiedossa.

Äkkiseltään ihan ok. Tosin jos tämä "vastaustila" jää näin pieneksi niin viestin esikatselu mahdollisuus olisi siinä tapauksessa paikallaan.

Ihan tyylikäshän tämä. Joka tapauksessa parempi kuin kumpikaan vanhoista.

Koska myös kritiikkiä täytyy laittaa, niin nuo lainattujen tekstien "puhekuplat" näyttävät aika tummilta. Lisäks käyttäjien nimien kissankokoiset kirjaimet pistävät ainakin tässä vaiheessa kovasti silmään :)

Ihan selkeältä tämä vaikuttaa, kun on tutut värit. Maten kanssa samaa mieltä nimimerkeistä.

Viestien kirjoitus lähtee pikaviesti muodossa, mutta klikkaamalla go advanced, niin tulee tuttu ja turvallinen "normaali" mikä tämä onkaan, tämä mistä lähetetään viesti kaikki tietää. Niin ja missään kohdassa ei ole hitautta havaittavissa sille :thumbsup1:

Kylä tähän hitaasti, mutta varmasti alkaa tottumaan.. itsellä tosin ongelmana, että foorumi ei enää muistakkaan omaa käyttäjätunnusta ja salasanaa, vaan ne pitää kirjoittaa aina uudestaan. Toinen seikka mikä tuottaa harmaita hiuksia on, että oon tottunut klikkaamaan "uudet viestit" yläkulmasta, mutta nyt kun viestit tulee ruutuun, niin ei ole enää selvyyttä siitä mitkä uusista ovat uusia, koska ne ovat kaikki pötkössä. Joutuu kellonajan mukaan katsomaan, milloin kävi viimeeksi.

Viestien kirjoitus lähtee pikaviesti muodossa, mutta klikkaamalla go advanced, niin tulee tuttu ja turvallinen "normaali" mikä tämä onkaan, tämä mistä lähetetään viesti kaikki tietää. Niin ja missään kohdassa ei ole hitautta havaittavissa sille :thumbsup1:

Onnistuu muuten myös tuplaklikkaamalla sitä vastaa painiketta.

Kylä tähän hitaasti, mutta varmasti alkaa tottumaan.. itsellä tosin ongelmana, että foorumi ei enää muistakkaan omaa käyttäjätunnusta ja salasanaa, vaan ne pitää kirjoittaa aina uudestaan. Toinen seikka mikä tuottaa harmaita hiuksia on, että oon tottunut klikkaamaan "uudet viestit" yläkulmasta, mutta nyt kun viestit tulee ruutuun, niin ei ole enää selvyyttä siitä mitkä uusista ovat uusia, koska ne ovat kaikki pötkössä. Joutuu kellonajan mukaan katsomaan, milloin kävi viimeeksi.

Kokeile tuota What's New? täppää.

No niin - se eilinen Paitsio.com leiska oli todellakin sitten sekoitus kahta eri leiskaa ja siksi palikat tempoilivat missä sattui.

Nyt on uusi paranneltu versio ulkona, jonka myötä yläosa toimii, lainaukset on luettavissa ja viestien alaosien kuvakkeet eivät ole oudoissa laatikoissa.

Valitse siis sivun alareunasta uudelleen leiskaksi Paitsio.com.

Tässä voisi olla potentiaalia lopulliseksi foorumin pohjaksi, joten nyt voi kertoa kaikista mahdollisista källeistä tässä (logo on persuksillaan - sitä ei tarvitse kertoa ;))