Jump to content
Webmaster

Uusi foorumisofta

Recommended Posts

Ja tämän jälkeen saadaan varmasti uusia kirjoittajia? Voipi olla, että nämä viimesetkin uudet jäävät tulematta moisen takia. Mielestäni muutaman huonon kirjoittajan takia kannata moista edes harkita. Läksytetään mieluummin suoraan näitä "huonoja" foorumilaisia.

Itse tuskin jaksaisi uutena mihinkään hiekkalaatikolle mennä keskustelemaan. Aikanaan innostus lähti pelkästään siitä, että monta vuotta seuranneena oli vain pakko tarttua johonkin tiettyyn keskusteluun. Tällä uudella mallilla se ei olisi ollut mahdollista ja seuraajan rooli olisi jatkunut.

Kolikolla on toki toinenkin puoli eli oikeassa olet. Mikäli kaikkien uusien on koluttava hiekkalaatikkomaailman kova koulu läpi, voi innostus lopahtaa toki jo aika ajoissa. Hmm... Enpäs sittenkään tiedä... Noh, modet näistä lopulta päättävät kuitenkin.

Hiekkalaatikolle ei ole tarkoitus heittää kaikkia uusia kirjoittajia opettelemaan talon tavoille. Modet voivat heittää sinne erityisesti näitä nuorempia kirjoittajia sen sijaan, että heidät bannittaisiin. Useinhan he eivät suoranaisesti riko sääntöjä, mutta vanhat parrat ärsyyntyvät heidän heittoihinsa.

Hiekkaloodalla voi sitten nämä henkilöt kirjoitella keskenään ja sieltä sitten taas nostetaan takaisin foorumin puolelle, kunhan taso nousee.

PS. Novakovic11 - olet tervetullut jatkamaan muiden joukossa :)

Ihme hidastelua ollu foorumilla parin kolmen päivän ajan. Ei koko aikaa, mutta välillä saa odotella suht pitkän tovin, että lataa ja lataa ja lataa. Muut nettisivut rullaa mahtavasti ja liittymän nopeuskin 24mb, joten tällä sivustolla vika suurella todennäköisyydellä.

Vika on meikäläisellä - viimeisen 2-3 päivän aikana ollut omia virityksiä menossa, jotka ovat ajoittain tukkineet koko palvelimen.

Tulossa on login, jossa voit kirjautua foorumin paitsion etusivulta ja päin vastoin.

Minkä takia ei forumi välillä näy mulla ollenkaan ja joutuu kikkailuiden kautta menemään jotta saa viestit näkyviin ja esim tämän viestin kirjoitettua? Selain Chrome joka aiemmin toimi ihan oikein...mikä muka voisi blokata pois koko forumin jos menee etusivun kautta?

Mulla semmoinen ongelma, että kun menin "uudet viestit" kohtaan, niin välillä se viimeinen sivu on "liite" nappulan alapuolella (esim. Arsenal osiossa), jolloin pitää painaa vaikkapa sivua 5, vaikka pitäisi mennä sivulle 6. Ja sitten joutuu selaa sivun viisi alas ja sieltä painamaan "viimeinen". Eihän tuo nyt sinällään ongelma ole, mutta olisi kiva jos pääsisi suoraan viimeiselle sivulle ilman kikkailua.

Mulla semmoinen ongelma, että kun menin "uudet viestit" kohtaan, niin välillä se viimeinen sivu on "liite" nappulan alapuolella (esim. Arsenal osiossa), jolloin pitää painaa vaikkapa sivua 5, vaikka pitäisi mennä sivulle 6. Ja sitten joutuu selaa sivun viisi alas ja sieltä painamaan "viimeinen". Eihän tuo nyt sinällään ongelma ole, mutta olisi kiva jos pääsisi suoraan viimeiselle sivulle ilman kikkailua.

Olisi kiva jos pääsisi koko forumille ilman kikkailuja...äsken näytti aluksi ihan normaalilta etusivulta mutta kun yritin avata jotain aluetta niin kaikki katois.

Minkä takia ei forumi välillä näy mulla ollenkaan ja joutuu kikkailuiden kautta menemään jotta saa viestit näkyviin ja esim tämän viestin kirjoitettua? Selain Chrome joka aiemmin toimi ihan oikein...mikä muka voisi blokata pois koko forumin jos menee etusivun kautta?

Mulla toimi Chrome ainakin ihan normaalisti - versio 6.0 käytössä. Maz tuossa taisi sanoa, että Adblockerilla foorumi ei näy. Kannattaa testata.

Näin näyttäisi olevan - koitan keksiä tuohon jonkun korjauksen.

Niille, joiden mielestä viestiin pastetut linkit näkyvät heikosti: Pastettuasi linkin "maalaa" se hiirellä ja viestikentän yläpuolelta vaihda tekstin väriksi joku sopiva esim. sininen jolloin linkki näkyy sinisenä. Tämän jälkeen varmistu siitä, ettei muu teksti vaihda väriä normaalista mustasta.

Esimerkkinä tämä linkki

Itsellä ei muutu nuo viestit luetuiksi, vaikka ne olen moneen kertaan lukenut ja paitsion uudestaan ja uudestaan avannut. Aina vaan tuo paitsiolippu värikkäänä... Missä vika?

E. Koko paitsio ihan sekaisin. Ensin ei lähettäny yhtään viestiä tuonne Barcan puolelle, sitten se pompsautti yllättäen kaksi viestiä. Kun toisen poistaa lähtee kummatkin pois ja pitää siis lähettää kaksi viestiä, että alkaa näkymään... Pitäsköhän testata toimiiko tuolla ff2 puolella :D

Huomasin myös, että viestien lähettäminen ei onnistu, ensin ei lähde ja kun yrittää lähettää toisen viestin, lähteekin kaksi viestiä (aikaisempi mikä ei lähtenyt ja se mitä aikoo uudelleen lähettää) Myöskään viestien muokkaaminen ei näytä toimivan, siksi uusi viesti. Toimiskohan paremmuin tuolla ff2 puolella...

Aina kun tehdään muutoksia, saattaa esiintyä hetkellisesti ongelmia...Ja jotenkin mulla vaan toimii suoraan viestin lähettäminen ja muokkaaminenkin.

EDIT: Lisätäkseni vielä, että mulla viestit muuttuu luetuksi.

Hitto mä en meinannu äske päästä kirjautuu sisään. Aina vaan tuli se kirjautumis ikkuna uudelleen ja uudelleen. Sit meni hermo ja luovutin. Tulis takaisin foorumille ni olin kirjautuneena sisään. Nooh sit yritin vastata yhteen viesti ketjuun, niin ei onnistunut. Tuli taas se pirun kirjautumisikkuna. No sitten onnistuin niin vastaamaan siihen ja tähän ketjuun, että otin reply with quote ja poistan aikasemman teksin.

Ehkä sekavasti selitetty, mutta tälläistä outoa käyttäytymistä täällä.

Hitto mä en meinannu äske päästä kirjautuu sisään. Aina vaan tuli se kirjautumis ikkuna uudelleen ja uudelleen. Sit meni hermo ja luovutin. Tulis takaisin foorumille ni olin kirjautuneena sisään. Nooh sit yritin vastata yhteen viesti ketjuun, niin ei onnistunut. Tuli taas se pirun kirjautumisikkuna. No sitten onnistuin niin vastaamaan siihen ja tähän ketjuun, että otin reply with quote ja poistan aikasemman teksin.

Ehkä sekavasti selitetty, mutta tälläistä outoa käyttäytymistä täällä.

Eilen kävi samalla lailla ja jopa nytkin. Uuden softan ajaminen sisään ei ole ilmeisesti onnistunut, hymiöitä ja linkin värejä ei ole vaivauduttu vaihtamaan ja sitten tämä ikuinen looppi sisäänkirjautumisessa ja viestien lähetyksessä.

Kiitoksia palautteista - ei liity tähän foorumiin vaan pääsivuston ja foorumin yhdistämiseen. Tutkin nyt asiaa.

Itselläni tuossa kirjautumisessa auttoi kun ekan rekisteröinnin jälkeen refreshasin selaimen.

Mulla ois tälläinen ongelma. Kun klikkaan "uudet viestit", niin usein käy näin:

http://img692.imageshack.us/img692/5371/kysymys.png

Eli se viimeinen sivu, jota haluan mennä lukemaan aihepuusta häviää tuon kirjekuoren alle, jolloin en pääse suoraan klikkaamaan sitä sivua minkä haluan lukea.

Mene siihen seuraavaan kohtaan, missä lukee viimeinen viesti, tänään, ja lähettäjä. Sen vieressä sininen nappula; Mene viimeiseen viestiin...