Jump to content
Webmaster

Uusi foorumisofta

Recommended Posts

Minulla on hieman ongelmia viestien lähettämisessä. Ongelma ilmenee ajoittain kun koitan lähettää viestiä. Viestin lähetyksen jälkeen keskustelun alalaitaan tulee englanninkielinen ilmoitus: ''Your message will not be visible to other users until moderator has approved it'', noin siinä osapuilleen lukee. Viestini ei kuitenkaan ilmesty tai ainakaan itse en sitä näe. Näin on käynyt kahdessa viestissä viidessä. Onko minulla joku asetus väärin vai mkä on ongelma? Toisessa viestissä vastasin pikavastauksella, toisessa 'go advanced' -painikkeen viestillä. Kiitos jo etukäteen!

Mistäköhän johtuu, että en pysty kirjoittamaan tuonne eduskuntavaali puuhun? Kokoajan uloskirjaa, kun sinne mitään yritän ahertaa. Kuitenkin kaikkiin muihin puihin kirjoittaminen onnistuu? EIKÖ TÄÄLLÄ SAA SANOA POLIITTISIA MIELIPITEITÄÄN!?!? No mielipiteistäni niin väliä, mutta erikoista, että foorumisofta näin on päättänyt toimia. Kenties joskus myöhemmin toimii jälleen :)

Minulla on hieman ongelmia viestien lähettämisessä. Ongelma ilmenee ajoittain kun koitan lähettää viestiä. Viestin lähetyksen jälkeen keskustelun alalaitaan tulee englanninkielinen ilmoitus: ''Your message will not be visible to other users until moderator has approved it'', noin siinä osapuilleen lukee. Viestini ei kuitenkaan ilmesty tai ainakaan itse en sitä näe. Näin on käynyt kahdessa viestissä viidessä. Onko minulla joku asetus väärin vai mkä on ongelma? Toisessa viestissä vastasin pikavastauksella, toisessa 'go advanced' -painikkeen viestillä. Kiitos jo etukäteen!

Mulla samankaltaista ongelmaa... Toi ratkee niin, että kopioit tekstin jonka kirjotit, sitte kirjaudut uudelleen, ja vastaat viestiin yms yms. Tosin tuo kirjautuminenki vaatii ne omat temppunsa, päivitykset ja muut. Eli summa summarum, menee jo sen verta työlääks, ku kyseessä kuitenki vaan harrastehömppäfoorumi, että jää jutut juttelematta....

Mistään moderaattorilogista ei löydy merkintää, että tuo olisi suljettu. Sulkeeko tämä softa noita itsestään, onkin melko hyvä kysymys.

Ilmoittakaa toki moderaattoreille/ylläpidolle jos ketjuja lukkiutuu ilman ihmeempää syytä.

EDIT: Niin ja tuo WH:n ketju on jälleen avoin.

Päivän viestit/New Posts nappi ei pelitä.

Tai siis napissa ei mitään vikaa, mutta heittää database erroria. Itsehän selaan foorumia puhtaasti sen kautta, joten aika ärsyttävästä ongelmasta on kyse.

Lisäksi tuntuu, että kirjoittajat ovat kadonneet/vähentyneet tämän säätämisen johdosta. Vähissä on uudet viesti vuorokaudessa kun vertaa aikaisempiin.

Lisäksi tuntuu, että kirjoittajat ovat kadonneet/vähentyneet tämän säätämisen johdosta. Vähissä on uudet viesti vuorokaudessa kun vertaa aikaisempiin.

Kai kun tänne kirjoittanut pitkän analyysin vaikka loppukaudesta, ja samana päivänä myöhemmin kun tulee katsomaan onko kukaan kommentoinut viestiä? No johan huomaa että perkeleen viestit ovat kadonneet taas.

Ei se oikein motivoi. Todella harmillisista sillä enemmin minä tänne kirjoittelen kuin vaikka naapuriin. Hiukan pienempi yhteisö sopii paremmin minulle.

Totta! Mulla on ainakin kirjotuksia hävinny viime aikoina yms. Eipä se nyt hurjasti tosiaan innosta, vaikka tokihan tää nyt on pelkkää viihdettä ja hömppää, mutta ketuttaishan sekin jos tuoppia tilatessas joku aina veis sen, sillä aikaa ku kaivat rahoja.... :blink:

PS. mukawaks wapuks vaan kaikille!!!

Minäkin ihmettelen! Tai oikeastaan on pieni "aavistus", miksi, mutta haluaisin tietää lopulliset syyt.

Katos täällä on tämmöstäkin pohdittu. Mä voin kertoo: Kodin Putkimies ja Ankka yhdisti voimansa Lassetikkakakkosen ja kolmosen kanssa. Minkä mä niille mahan?

Re: Uusi foorumisofta

Voisiko mitenkään saada takaisin toiminnon, jossa otsikot näkyvät boldaamattomina, jos otsikon alla olevassa säikeessä ei ole lukemattomia viestejä ja boldattuna, jos säikeessä on uusi viesti?

Itse ainakin olen aina tsekannut boldatut otsikot ja jättänyt muut huomiotta. Nopeuttaa kummasti ja auttaa suunnistamaan niihin säikeisiin joissa on ollut tapahtumia. Veikkaan että niin muutkin on tottuneet tekemään.

Voisiko mitenkään saada takaisin toiminnon, jossa otsikot näkyvät boldaamattomina, jos otsikon alla olevassa säikeessä ei ole lukemattomia viestejä ja boldattuna, jos säikeessä on uusi viesti?

Itse ainakin olen aina tsekannut boldatut otsikot ja jättänyt muut huomiotta. Nopeuttaa kummasti ja auttaa suunnistamaan niihin säikeisiin joissa on ollut tapahtumia. Veikkaan että niin muutkin on tottuneet tekemään.

Näytä lukemattomat viestit hoitaa tuon homman paremmin.

Katos tommonen, kiitti. Kyllä toikin palvelee, mutta sikäli se vanha oli parempi, että selailu sujui nopeemmin. Mulla ja varmaan aika monella muullakin kun se selailu meni niin, että sitä katsoi vaan ne aiheet ja säikeet jotka itseä kiinnosti ja vilkaisi onko niissä boldattuja otsikoita ja jos ei ollut paineli taas muihin askareisiin. Nyt kaikki lukemattomat on samassa pötkössä.

Mikä nyt on, kun en mikään kuva ei käy avatareksi?

Kyllä ainakin minulla menee, kun kännykällä lisäsin. Kopioin siis netistä kuvan osoitteen ja muunsin kuvakokoa suurimpaan sallittavaan. Softassa ei ole automaattista kuvan korkeuden sovitusta, jos vaihdat leveyttä esim, 500:sta 200:an, vaan se pitää kokeilla silmän avulla. Toivottavasti auttoi.

Mikä nyt on, kun en mikään kuva ei käy avatareksi?

Laitoin vielä varmuudeksi kansio-oikeuksia kuntoon, mutta en ole varma, että se on syynä. Ainakin muutama muu käyttäjä oli saanut Avatarin lisätyksi kansioon (kaksi tänään).

Kerro millaisia virheilmoituksia saat - voit laittaa, vaikka privana jos haluat. Ehkä ongelma sitä kautta aukeaisi.

Käytin oikeastaan itse "väärää taktiikka" tallensin kuvat koneelle ja sitten siitä yritin siirtä ne tänne ei kelvannut, mutta kun kopsasi tuon kuvan URL-osoitteen nii toimi. :D

Kiitos Molemmille!

Tämä toiminto lisätty / palautettu.

Onks kellään muulla ollut ongelmia andoird-puhelimen kanssa? Pääsen kyllä foorumin etusivulle, mutta en siitä enää mihinkään. Ja osa ketjuista ei näy tuolla etusivulla lainkaan. Voisiko tuo olla kiinni puhelimen selaimesta?