Jump to content
Sign in to follow this  
villain98

Aston Villa 10/11

Recommended Posts

Houllier on muuten vetänyt joukkuetta hyvin mutta jostain syystä haluaa peluuttaa Ashley Youngia keskellä, Agbonlahoria vasemmalla laidalla ja Downingia oikealla... Young ei kyllä yhtään sovi keskellä ja näyttää pelaavan vain itselleen, onneksi Downing on alkanut jo ilmeisesti tottumaan vähän oikealla laidalla pelaamiseen.

Ehkä Houllerilla on ideana että laitalinkit leikkaavat keskelle paremmille jaloilleen mutta kyllä Agbonlahorin ja Youngin pelipaikat pitäisivät vaihtaa päikseen.

Hyvin meni maajoukkue höntsät meidän kavereilta. Bentti ja Young maalin makuun tanskassa! Bent avauksessa ja Young myöhemmin sisään. Kyle Walker ja Stewart Downing oli penkillä, loistavaa Capello! Albrightonia odotellessa.. Laiskana en jaksanut tarkistaa oliko Makoun ja muut pelailleet..

600 viestiä, mukavasti tullut kirjoiteltua noin 3 viestin päiväkeskiarvolla..

Tasuri. Vituttaa! Makoun pisti viikatteen Camppelille joka hyppäsi hienosti joten Howard Webbhän ei voinut antaa muuta kuin suoran punaisen ettei tule Blackpoolin ilta kemuissa nyrkistä silmään.. Walker pirteä taas ja toivon että miehessä olisi osto-optio lainan jälkeen. En voi ymmärtää mikä into on meidän ihanan ranskiksen pistää Abgonlahor laidalle.. Sehän on maalintekijä! Ja sama Youngin keskustaan laitto, mies on käyttökelvoton keskellä mutta laidalla Pro.. Tuli mietiskeltyä ja miksi ei voisi näyttää tältä?;

Abgonlahor-------Bent

Young-----------Downing

Bradley/Petrov---------Makoun

Ja Albrightonia ei taaskaan kentällä nähty. Mikä mättää?? Sama homma Bentin vaihto Heskiin. Se ei vaan saa yksin mitään aikaan kärjessä..

Ja paskaisen striimin ja surkean bloomfield roadin avulla pelikenttä näytti tietokoneruudulla suopotkupallolta. Muuten kyllä hyvät kannattajat Blackpoolilla.

Jäi sanomatta vielä Tanska-Englanti pelsitä: selostaja hehkutti pääosin vain Wilshireä mutta Christian Eriksen oli tanskan aivot! Loistavat keskitykset, kovat ja aina päähän, fiksu kaveri! Puntia kehiin ja kaveri meille! Puolet parempi kuin Lambard pelissä. Ihmetyttää myös Aggerin poistaminen pooli avauksesta; mies on John Terryn klooni! Avaa hyvin, hyvä peliäly ja puskemis taito hyvä..

Eipä muuta.

En usko että Young olisi yhtään parempi laidalla, nykyään keskittyy vain itkuvinkumiseen ja filmaamiseen. Olen kyllä samaa mieltä että Agbonlahoria ei laidalla pitäisi peluuttaa - vasemmalle laidalle Downing ja oikealle Albrighton. Houllier vaihtoi Bentin pois koska sillä oli mehut loppu maaottelun ja matkustamisen jälkeen.

Makounhan veti kyllä molemmat nappulat edellä, ja sääntöjen mukaan suora punainen, mutta siinä tuskin oli edes kontaktia joten ehkä olisi ollut keltaisen paikka.

VillaTalkissa taas osa faneista huutelee jo maailmanloppua, ärsyttäviä marisijoita, kyllä imo peli näytti taas paremmalta mutta Young ja Downing vetivät taas keskitykset päin helvettiä. Uskoisin että osa englantilaisista faneista ei tykkää Houllierista koska se oli Liverpoolin manageri ja se on ranskalainen.

VillaTalkissa taas osa faneista huutelee jo maailmanloppua, ärsyttäviä marisijoita, kyllä imo peli näytti taas paremmalta mutta Young ja Downing vetivät taas keskitykset päin helvettiä.

Downing sentään haastaa, Young ei sitäkään. Stewart on tehnyt töitä kyllä, hänellläkin kuin Ashleylla painoi maaottelu. Jos ranskis ei tajua laittaa Abgonlahoria sentteriksi niin meidän pitää hankkia kakkoskärki, Heskeyllä ei vaan pärjää.

Tuli kyllä ikävä Milneriä ja Barryä kun katsoin maaottelua nauhalta. Milner yrittää aina koko pelin eikä luovuta. Barry muuten vaan loistava ankkuri. En minä hirveästi itkisi jos laitettaisiinn Young cityyn ja takaisin vaikka semmoset 10 miltsiä ja Barry takaisin. Tänne vaan jäähdyttelemään Gareth loppukausiksi jos Petrov lähtee/lopettaa. Uskon kuitenkin että Ashley löytää peli-ilon takaisin, koska väläytteli vähän vuodevaihteessa. Kai häneen löytyy Villasta vielä luottoa, kantoi kaptennin nauhaa nimittäin eilen :rules:

Uskoisin että osa englantilaisista faneista ei tykkää Houllierista koska se oli Liverpoolin manageri ja se on ranskalainen.

Tuon tietenkin ymmärtää, vielä kun ymmärtäisi meidän velhon "taktiset" taidot..

Vähän myöhään tulee, mutta Eric Lichaj lähtee kuukauden lainalle Leedsiin. Hyvä että kaveri saa peliaikaa!

Houllier ei kuitenkaan halunnut laittaa Chris Herdiä, Fabian Delphia eikä myöskään Barrry Bannania lainalle! Minä en vaan tuota herraa ymmärrä. Väittää että tarvitsee rotaatiota, vaikka Delph ei ole pelanut tällä kaudella ainuttakaan peliä, edes loukkaantumissuman aikana! Ihme ukkeli.

Brad Guzan lähti loppukauden lainalle Hulliin, hyvä vaan. Linkkiä en nyt tähän löytänyt.

Delph on ollut loukkaantuneena käytännössä koko kauden joten ei ole voinut pelatakaan.

Kiitos vaan korjauksesta, olenkin ihmetellyt miksi ei mene edes lainalle. Toivotaan että kaverista kasvaa kova ankkuri keskikentälle, oli todella lupaava Leedsistä tullessaan.. Itse vaan toivon ettei hän ole yksi floppi ostos lisää..

http://www.amazon.com/

Kellään tarkempaa tietoa Amazonista? Itse olen kuullut ihan hyvää kaupasta. Jos jollain ostokokemuksia on tästä storesta niin postatkaapas tänne että onko 100% turvallinen. Nimittäin tuolta on ajateltu hankkia vähän villa kamaa..

Hyvin toimii ainakin kirjojen osalta.

Kellään tarkempaa tietoa Amazonista? Itse olen kuullut ihan hyvää kaupasta. Jos jollain ostokokemuksia on tästä storesta niin postatkaapas tänne että onko 100% turvallinen. Nimittäin tuolta on ajateltu hankkia vähän villa kamaa..

On tullut ostettua tuolta kirjoja noin hyllyllinen ja vissiinkin pari peliäkin. Valikoiman laajuus on melkoisen miellyttävä. Aina on ollut toimivaa kaupankäyntiä ja todennäköisesti näin on jatkossakin.

Itse tilasin britti-amazonista (amazon.co.uk) PS3:n lisävarusteineen. Toimitus oli ainakin ripeää, tuli paketti alle 24h kotiovelle kuriirin toimittamana vaikka ei ollu edes mitään royal-kuljetusta tilattuna, ja tuli kuitenkin ihan sieltä briteistä asti kun seurasin sitä kuljetusprosessia tilausseurannasta. Taistelulajiharrastuksia varten hieman paremmat hammassuojat tuli myös tuolta britti-amazoniasta tilattua, toimi jälleen kuin tauti kaikin puolin!!

Baker sitten klesana.. Aika vaivattomalta näytti tuo törmäys Robinsoniin, ei tuosta paljoa saikkua voi tulla. Delphin paluulle :thumbsup1: Vähän hyökkäävämpää taktiikkaa kehiin niin eiköhän tämä vielä väännetä meidän eduksi.

Tuli katseltua sitten juuri se tylsempi puoliaika kunnes menin saunaan ja maalit jäi näkemättä. Nopeesti pitää hailaitit kattoa.

+++ Houllier, teki loistavia liikkeitä tauolla kerrankin!

++ Young, osui kahdesti

++ Downing duracelpupu osui taas

+ Walker pirteä, ostetaan toivottavasti kesällä omaksi

Birminghamiin pitkästä aikaa pokaali! Sekin citylle.. FA-Cup on meidän!

--------------------

Walker on sanonut nauttineensa ajastansa villassa. Hyvä juttu!

Pires haluaa jäädä villaan vielä kaudeksi kasvattamaan junnuja. Käy mulle, kunhan ei enää pelaa..

Young ilmoittanut haluavansa neuvotella sopimuksesta vasta kesänä. Hyvä vaan, sovitaan tarpeeksi suuret osto-optiot ja myydään vuoden päästä.

Carew kieltäytyi lainasta WBA:n kanssa meidän takia. Mä aina pidin tästä norjalaisesta! Harmi kun ranskis ulosti sen..

Hutton on yhdistetty meihin ja Evetoniin Toffiesiin vaan..

Sinne meni se viimeinenkin FA-pokaaalikin.. Selvää karaa citylle, me ei vaan pärjätä suuria vastaan..

Itse olen suunnitellut ostella ensimmäistä villa-pelipaitaa. Kotipelipaita tarkoitus. Vielä vaan pitää miettiä kenet ottaisi.

1. A.Young

Suosikkipelaani, mutta pelko että myydään pois eikä sen takia viitsi ostaa..

2. M.Albrighton

Nuori tähti, ihastuttanut minut Ashleymaisilla otteilla, 5 vuoden sopimus, tämän hetken 1 vaihtoehto kuitenkin.

3. J.Collins

James on myös ainekin top 3- suosikkini villassa. Tädellinen pelaaja. Mielestäni maailman vaarallisimpia kulmissa, hurja pää miehellä. Omaan päähän omaa luokkaansa myös. Kova taistelija. Kakkosvaihtoehto.

4. S.Downing

Turboduracel on suosikkeja myös. Hänen kutosessaan olisi hienoa kävellä joskus Villa Parkille.

Ennen kauden alkua ajattelin Dunnea, mutta hänkin saattaa olla lähtökuopissa kesällä. Bent tai Makounkin olisi kiva, mutta lisää näyttöjä vielä kyllä tarvitaan mulle.

Itse olen suunnitellut ostella ensimmäistä villa-pelipaitaa. Kotipelipaita tarkoitus. Vielä vaan pitää miettiä kenet ottaisi.

1. A.Young

Suosikkipelaani, mutta pelko että myydään pois eikä sen takia viitsi ostaa..

2. M.Albrighton

Nuori tähti, ihastuttanut minut Ashleymaisilla otteilla, 5 vuoden sopimus, tämän hetken 1 vaihtoehto kuitenkin.

3. J.Collins

James on myös ainekin top 3- suosikkini villassa. Tädellinen pelaaja. Mielestäni maailman vaarallisimpia kulmissa, hurja pää miehellä. Omaan päähän omaa luokkaansa myös. Kova taistelija. Kakkosvaihtoehto.

4. S.Downing

Turboduracel on suosikkeja myös. Hänen kutosessaan olisi hienoa kävellä joskus Villa Parkille.

Ennen kauden alkua ajattelin Dunnea, mutta hänkin saattaa olla lähtökuopissa kesällä. Bent tai Makounkin olisi kiva, mutta lisää näyttöjä vielä kyllä tarvitaan mulle.

Osta omalla nimelläsi ja laita numero 12, kun olet se joukkueen 12. pelaaja, ellei sitä numeroa nyt kanna joku mielestäsi pelle tai surkimus. Itse olisin tehnyt Adias-sopparin takia hankkimassani uudessa paidassa samoin, mutta kun meillä se numero 12 oli ikävä kyllä annettu aiemmin sellaiselle pelaajalle kuin Fabio Aurelio (muistaakseni se oli ennen hänelle, nyt näkyy olevan 6), niin ostin vain pelkän uuden paidan. Nyt kun ostin uuden Standard Chartered-paidan, otin samasta syystä edelleen ilman painatusta pelkän paidan (nykyisin numero 12 näkyy olevan Daniel Pachecolla eli ei innosta sekään). Toinen syy siihen, että en ole itse asiassa kuin kerran ostanut jollekin pelaajalle (Fowler) nimikoidun paidan, on, että seura on aina isompi asia kuin mikään pelaaja. Sullehan se 12 sopisi omalla nimellä ihan hyvin, kun se numero näkyy olevan teillä Mark Albrightonilla eli yhdellä suosikillasi.

Osta omalla nimelläsi ja laita numero 12, kun olet se joukkueen 12. pelaaja, ellei sitä numeroa nyt kanna joku mielestäsi pelle tai surkimus. Itse olisin tehnyt Adias-sopparin takia hankkimassani uudessa paidassa samoin, mutta kun meillä se numero 12 oli ikävä kyllä annettu aiemmin sellaiselle pelaajalle kuin Fabio Aurelio (muistaakseni se oli ennen hänelle, nyt näkyy olevan 6), niin ostin vain pelkän uuden paidan. Nyt kun ostin uuden Standard Chartered-paidan, otin samasta syystä edelleen ilman painatusta pelkän paidan (nykyisin numero 12 näkyy olevan Daniel Pachecolla eli ei innosta sekään). Toinen syy siihen, että en ole itse asiassa kuin kerran ostanut jollekin pelaajalle (Fowler) nimikoidun paidan, on, että seura on aina isompi asia kuin mikään pelaaja. Sullehan se 12 sopisi omalla nimellä ihan hyvin, kun se numero näkyy olevan teillä Mark Albrightonilla eli yhdellä suosikillasi.

Joo, onhan tuokin ollut harkinnassa. Kattellaan, kattellaan..

Joo, osta joko sellanen missä ei ole selässä mitään, tai sitten vaan numero - nollanolla on hieno - tai sitten omalla nimellä.

Muita ehdotuksia: 23 ja Jordan, 14 ja Helminen?

Mikään ei vituta enempää kun omistaa pelipaita jonka selässä on sen jannun nimi joka pussailee vaakunaa pahimman kilpailijan riveissä. Niinhän siinä kuitenkin aina käy.

Joo, osta joko sellanen missä ei ole selässä mitään, tai sitten vaan numero - nollanolla on hieno - tai sitten omalla nimellä.

.

Omassa sukunimestä löytyy Ö-kirjain, eikä oikein viitsisi mennä katsomaan ottelua selässä´"väärä" nimi.

Tai sitten ostan Brad Friedelin paidan, tuskin se enää minnekkään villan jälkeen lähtee..

Bolton - Villa, Reebok Stadium

Tiukka peli tulossa Reebok Stadiumilla. Voitto vain kelpaa jos europaikoista yritetään vielä elätellä toiveita. Viime pelihän päättyi tällä kaudella 1-1 Villa Parkilla enkä usko että ensi pelissäkään mitään järisyttäviä maalijuhlia nähdään. Yllättäen villan sivuilla tiedotettiin äskettäin Dunnen joutuvan jättään pelin väliin. Muuta tietoa ei ole, onko loukkaantumista vai jotain muuta. Houllier sanonut lehdistö tilaisuudessa että toivoo että meillä voitonnälkää, samaa toivoo minäkin. Ashleykin käynyt meidän sivuilla hehkuttamassa kamppailua, joten uskoisin ettei peli kaadu ainekaan yrittämiseen. Kokoonpanoja en lähde arvailemaan, mutta tulisikohan Dunnen tilalle King Carlos? Cüellar ollut loukkantuneena eikä itsellä ole varmaa tietoa pääsisikö vielä kentälle. Hyökkäys aika varmasti:

-------Makoun----------Petrov-----

Albrighton/Abgo--Young-----Downing

--------------Bent------------------

Toivomuksissa on että parhaalla lähdetään, muuten voidaan sanoa hyvästit jo nyt voitolle. Delph saattaa pelata laitapakkina koska Herd loukkaantui Blackburn- voitossa. Heskeytä ja valinnaisesti Abgonalhoria tai Albrightonia sisään sitten myöhemmin. Bradleyllekkin olisi mukava saada minuutteja.

Bolton - Villa

0-2

-/Bent, Young

Huomenna alkaa taistelu!