Jump to content
Sign in to follow this  
villain98

Fifa 11 Manager Mode

Recommended Posts

Pitänee yrittää tätäkin taas vääntää ja pitää hieman paussia Pessistä.

Oman urani aloitin Itävallasta jonkun pikkuseuran managerina. Siellä viihdyin puolitoista kautta jonka jälkeen tuli kenkään (joku käsittämätön syy tässäkin) ja päätin siirtyä Koreaan. Seognamissa vierähti kolme kautta ja jokaisella kaudella boardin tavoitteista jäätiin, mutta silti ei tullut potkuja. Nyt sitten neljäs kausi vaihdoin Korean sisällä jengiä koska mistään muualta ei tule tarjouksia?!? Reputation kuitenkin täydet viisi tähteä, mutta se ei nyt paljon lohduta kun on juuttunut tänne peräreikään. Pystyykö tässä mitenkään eroamaan edes? Valikot koluttu läpi, mutta ei ole osunut silmään tuollaista vaihtoehtoa.

Pitänee varmaan hävitä tahalleen jokainen matsi niin saisi jo kesällä potkut jolloin muissa liigoissa on tauko ja mahdollisesti silloin löytyisi seuroja myös Korean ulkopuolelta.

Pitänee yrittää tätäkin taas vääntää ja pitää hieman paussia Pessistä.

Oman urani aloitin Itävallasta jonkun pikkuseuran managerina. Siellä viihdyin puolitoista kautta jonka jälkeen tuli kenkään (joku käsittämätön syy tässäkin) ja päätin siirtyä Koreaan. Seognamissa vierähti kolme kautta ja jokaisella kaudella boardin tavoitteista jäätiin, mutta silti ei tullut potkuja. Nyt sitten neljäs kausi vaihdoin Korean sisällä jengiä koska mistään muualta ei tule tarjouksia?!? Reputation kuitenkin täydet viisi tähteä, mutta se ei nyt paljon lohduta kun on juuttunut tänne peräreikään. Pystyykö tässä mitenkään eroamaan edes? Valikot koluttu läpi, mutta ei ole osunut silmään tuollaista vaihtoehtoa.

Pitänee varmaan hävitä tahalleen jokainen matsi niin saisi jo kesällä potkut jolloin muissa liigoissa on tauko ja mahdollisesti silloin löytyisi seuroja myös Korean ulkopuolelta.

Itselläni oli sama kuin pelasin venäjällä, ei tullut lähes yhtän tarjousta. Minullakin oli 5 tähteä silloin, eikä enää paljon kiinnostanut enää 4 kautta venäjällä pelata...

Itselläni oli sama kuin pelasin venäjällä, ei tullut lähes yhtän tarjousta. Minullakin oli 5 tähteä silloin, eikä enää paljon kiinnostanut enää 4 kautta venäjällä pelata...

Jep. Lopahti meikäläisen mielenkiinto tähän roskapeliin. Eihän tässä oo mitään järkeä :lol:

Jep. Lopahti meikäläisen mielenkiinto tähän roskapeliin.

Career mode saattanee olla paskaa mutta ei se tee kuitenkaan koko pelistä paskaa. Vaikkapa tuo Ultimate Team on iha ok pelimuoto jos haluaa yksikseen vääntää...

...tosin itse ei juuri enää jaksa pelata (virtuaalifutiksissa) kuin tuollaista Pro Club muotoa jossa mahdollisimman moni olis yksittäinen ihmispelaaja :)

Joo nyt kyllä palo hermot. Halusin päästä italiasta pois, mutta tarjouksia tuli vain Interiltä, Juvelta, Fiorentinalta ja tasi tulla vielä Roomalta. No menin sitten Interiin ja simuloin koko kauden. Potkut tuli ja taas tuli tarjouksia pelkästään Italiasta. Reputation täydet viisi tähteä. Sitten menin Juveen ja taas simuloin ja taas tuli potkut ja TAAS tuli tarjouksia vain italiasta! Naurettavaa! Noh onneks koeviikon jälkeen pääsee pelaa GT 5:sta ja AC Brotherhoodii.

Derby County - 2010-11

Tulipas taas tylsyydessä pelattua kausi fifaa, tällä kertaa champpionshippiä Derby Countylla. Vaikka kokoonpanot oli päivitetty, Sheriffi ei ollut joukkueessa, kiitos fifa :thumbsdown1: Oikeastaan oli kauden kannalta hyv että Kuqi ei ollut joukkueessa, koska muuten en olisi hankkinut uutta hyökkääjää. Hyökkääjäksi tuli lainalle Fabio Borini, joka iski 41 pelissä kunnioitettavat 16 maalia, ottaen huomioon sen että joukkueeni pelasi todella puolustavalla taktiikalla. Teimme kauden aikan 61 maalia, joka on todella vähän, liigan 11:toista eniten.. Mutta onneksi oma pää piti, vain 19 päästettyä maalia 46 ottelussa! Tein myös toisen kovan hankinnan; Christian Eriksenin hankin Ajaxista 3,1(!)ljoonalla + Martin Kellly (laitapakki) LPoolista 1,8 miljoonalla(!) Emmanuel Frimpongin lainasin Arsusta kolmeksi kuukaudeksi sarjan alussa, oli ihan perus hyä.

Kokoonpano loppukaudesta:

----------------------Bwyater----------------

Kellly-------Addison--------Barker----Sukunimi

--------------Savage------Pearson-----------

-------------Green----------Commons---------

-------------------Eriksen--------------------

------------------Borini-----------------------

Ja loppukaudeksi ostin myös Luke Varneyn pois lainalta Blackpoolista 800k hintaan.

Loppujen lopuksi voitin liigan 105 pisteellä, lopussa vähän karkasin muilta ja sitten ero olikin jo aika tuhti. Kalja cupissa tipuin heti Ipswichille, ottaen huomioon sen että he pelasivat parhaalla kokoopanollaan ja me junnurosterilla. FA Cupissa pääsimme aina semifinaaleihin asti, jossa cupin lopuksi voittanut Chelsea jyräsi meidät 3-0, joka oli selvästi suurin maaliero-tappio Derbyssa.

Sarjataulukko:

Derby 105

Burnley 89

Boro 88

Nottingham 88

Portsmouth 86

Burnley siis nousi meidän kanssamme suoraan liigaan ja karsinnoista kolmanneksi nousijaksi tuli Nottingham Forest.

West Ham United; kohti suuria tekoja

Kesällä tuloi vastaan kaksi vaihtoehtoa; jäädä Derbyyn tai lähteä lontooseen, joista halusin jälkimmäisen. Seura antoi (onneksi) realistisen tavoitteenkin: Top half finish.

Sitten piti alkaa kokoamaan joukkuetta. Green oli selviö, myös Upson, keskikenttä ja hyökkäys. Ensimmäinen tehtäväni oli helppo; etsi Upsonille pakkipari. Laitoin hakuun 17-26 vuotiaat ja maan englanniksi, ja käsiini tuli Chelsean Phil Jones. (Oli siirtynyt pelin alussa Blackburnista Chelseaan) Tarjosimme hänestä avokätisesti 6 miljoonaa, mutta eipä nuori toppari halunnut meille.. Sitten etsin uudestaan samoilla hakuehdoilla, ja käsiini tuli Birminghamin 23 vuotias Scott Dann! Hänestä pistin 6,9 miljoonan tarjouksen, joka hyväksyttiin:lick: Sitten sopimuspuoli oli helppo, palkkaa nostin reilusti mutta oli sentään kohtuullinen 22,3k viikossa topparista, josta tulee Upsonin lopettamisen jälkeen hammerssin ykkös toppari! Sitten huvikseni laitoin free agentsit etsintään, harvoin sieltä mitään löytyy.. SIELLÄHÄN OLIS KIERRAN GIBS! OVR hänellä oli 77 eikä Arsenal nähtävästi ollut uusinut sopimusta. Lähetin kahden vuoden sopimustarjouksen ja se hyväksyttiin! Minulla oli ollut hyvin tuuria.

Nykykokoonpano (käytetty harjoituspelissä Frankfurttia vastaan)

------------------------Green--------------------

Ilunga------------Upson----------Dann------Gibbs

-------------------Hitzlsberger-------------------

---------------Parker----Noble-------------------

Barrera-------------Cole-------------------Behrami

Oikeastaan Frankfurtia vastaan ei vielä Gibbs pelannut, mutta jatkossa tämä on näin.

Ja mehän murskasimme Frankfurtin 4-0 (Parker x2, Stanislas x2) Stanislas pelasi hullun hyvin vaihdosta tullessaan.

Tästä on hyvä lähteä ensi kauteen!

Alottelimpa tossa Career Modea taas kun ei onlineakaan täällä ole...

Joo o Newcastlella alottelin ja vaikeustasona oli worlclass sekä boardilla että itse pelissä.

Tavoitteeksi tuli "Stay close to the middle of the table" joka on kyllä suht järkevä.

Joukkueen kokoonpano

4-2-3-1

---------------Harper----------------

-Taylor-Taylor-Campbell-Jose Enrique-

----------Barton----Nolan------------

---Ben Arfa---Ramsey---Kahlenberg---

--------------Carroll------------------

Hommasin siis Aaron Ramseyn(Arsenal,6m), Thomas Kahlenbergin (Wolfsburg,9m) sekä vaihtoon jonkun taitavan nigerialaisen Norjan liigasta 21v kaveri.

Kausi alkoi pelillä Liverpoolia vastaan hyvä taistelu ei paljon tilanteita kunnes muuan Dirk Kuyt tulee kun on 90 minuuttia pelattu ja iskee 1-0 sama mies heti perään 2-0, vitutti vähä...

Seuraavaksi sitten vastassa Everton Carrolin pikamaalilla 3 min kohdalla 1-0, mutta heti tuli kuitti 1-1 Luis Saha 5min kohdalla. Sama mies iski 1-2, mutta "pahapoika" Barton onnistui tasoittamaan! MUTTA kuinkas kävikään pallo hyvin hallussa, ihme syöttö kaveri yksin läpi 2-3 90 min pelattuna, vitutus kasvoi :D.

Seuraavaan matsiin ei ainakaan vastus helpottunut nimittäin Chelsea tuli vastaan ja kuokkaan tuli 5-2... Sen jälkeen meni kyllä fiilis koko peliin ja painuin nukkumaan :D

West Ham United - Kausi 2011-2012; kohti korkeuksia

Tuli pelailtua Hammerssilla kausi, joka meni onnistuneesti koska saavutimme 6. sijan. Parempiakin sijoja oli tarjolla, mutta loppukaudesta peli ei ollut kummoista ja tuomarit tykkäsivät vihellellä pilkkuja. Alkukaudesta hankin seuraan Derbystä tutun Paul Greenin, OVR 74 ja maksoin hänestä 4,7 miljoonaa(!) mutta tiesin mikä mies hän on. Vaihdoin ryhmitystäni sellaiseksi että Parkerista tulee CDM ja Hitlersburger tippuu penkille ja Green Parkerin paikalle. Greenin OVR nousi kauden aikana kahdella, nykyinen OVR on siis 76 vaikka aloittaessani Paulin overall oli 71! Sitten vielä tuli kehitettyä hyökkäystä. Hankin laidalle huipputähden, Almerian huippuvikkelän Pablo Piatin! Behramista tuli kirittäjä ja jouluna ulostetaan ripulina.. Alkukausi oli unelmaa; nousimme heti kärkeen ja olimme siellä 7 kierrosta kunnes Tottenham tuli ohi. Sitten ennen Tammikuuta sijamme laski dramaattisesti kahdeksanneksi, koin joukkueen tarviavan kovia vahvistuksia, ainekin huippukärjen. Sitten tuli ihana tammikuu ja maalipulmalle tuli apu! Lillestä hankimme 10,8 miljoonalla uuden Drogban, GERVINHON! Hinta oli järjetön, mutta uskoin hänen auttavan radikaalisti maalintekopulmaamme. Sitten vielä saimme lainattua espanjasta asti tulevan huippu espanjan maajoukkue pelaajan Sergio Canaleksen. Hänestä tuli rotaatiopelaaja, suurimmaksi osaksi hän operoi keskellä ja laidalla. Jouluna sain ulostettua kunnon ripulia; vatsa toimi Behramin, McCarthyn ja Noblen muodossa, heistä tuli rahaa yhteensä 14,7 m. Loppukausi meni hyvin, maalinteko maittoi ennen loppua. Lopulta CL jäi pienestä kiinni, mutta olen todella tyytyväinen pelaajiin. Maalinteko pulmastamme kertoi se, että paras maalintekijämme oli tammikuussa tullut Gervinho, 17 ottelussa 7 maalia. Cupeissa meni aika surkeasti, toisessa Pool voitti alkupeleissä ja Chelsea FA:n semifinaaleissa.

Chelsea loppujen lopuksi voitti mestaruuden 86 pisteellä, Tottenham toisena 81 pisteellä. Itse saalistimme 75 pistettä eli kärkipäässä oli todella tiukkaa, mutta seitsemäntenä olleella Arsenalilla oli kahdeksanteen sijaan n. 25 pisteen ero.

Kausi oli kokonaisuudessaan hyvä, manageri palkintoja en muita saanut kuin alkukaudesta kuukauden mangeri palkinnon.

Sitten alkoi ensi kauden valmistelut, Gabbidonille ja Jordan Spencen kanssa emme jatkaneet sopimuksia. Sitten jatko. Oli vaihtoehtoina Hammerssiin jääminen ja CHELSEA! Joku oli huomannutkin minun taitoni. Unohdin rakkauteni West Hamiin, ja olin jopa luvannut (mielikuvituksessa) että en valmenna muita lontoon seuroja kuin West Hamia. Sitten tartuin mielihyvin sinne, vaikka West Hamillakin oli valioliiga onnistumisten kautta budjetti noussut 30 miljoonaan.

Sitten piti alkaa uudistamaan Chelseaa, aluksi oli pakko laittaa Drobga myyntiin (en ole ikinä onnistunut pelaamaan Drobgalla hyvin pitkällä ajan jaksolla) Sitten katsoin ressuossastoa. Abra oli ostellut sinne Bassongin, Carrollin Jonesin ja muita huippujunnuja. Pakko oli laittaa suurinosa lainalle, koska rosterimme oli todella laaja ja meillä on kovar omat junnummekin (Kakúta, McEachran, Sturridge) ja + Abran hankkima Kuyt. Myyntiin siis laitoin Drogban lisäksi Ramiresin ja Manciennen. Ja aioin aloittaa tähti hankinnat, koriin tarttui Dzéko :nervoussmile: Tarjosin 31,5 miljoonaa, ja Wolsburg alkoi isottelemaan mulle ja halusi lisää massia, mutta mä laitoin ne munattomiksi sanomalla että Abramovitsílla ei ole rahasta kiinni jos mä haluan jonkun pelaajan. Tarjosin 43,5 miljoonaa, se hyväksyttiin ja vielä on palkkaasiat ja lääkärintodistus tekemättä, mutta muuten Dzéko on lontoon poikia:flirt: Suurin osan nuorista olen saanut lainattua jo, vielä pienet valmistelut ja Chelsea on valmiina taistelemaan pokaaleista kaudella 2012-13!

Anteeksi sekavista teksteistä ja itse keksityistä jutuista...

Anteeksi sekavista teksteistä ja itse keksityistä jutuista...

Eipä mitään, itse kyllä tykkään lukea vähän laajempiakin juttuja.

Oma Derby projekti ei mennyt ihan yhtä hyvin, kuin sinun (Pitkälle oot edennyt). Se tallennus on jo kuopattu ja välissä ollut kaikennäköistä rääppimistä. Kohta voisi heittää settiä Portolla aloitetusta tallennuksesta.

Ite ajattelin ostaa fifa 11 ja pleikka kolose jouluna koska, vanha versio on pelattu puhki.

Kysysin mil joukkueel kannattais alottaa manageri?

Miks kaikki saa kaudet loppu niin nopeesti ku mul kauden peluuseen menee voik kuin kaua=(

Ite ajattelin ostaa fifa 11 ja pleikka kolosen joulun jälkee koska, vanha on jo puhki pelattu.

Oon ajatellu alottaa managerin blackpoolil kannattaako?

Lisää pitkii juttui kausistas villain98. Niit on hauska lukee=)

Ite ajattelin ostaa fifa 11 ja pleikka kolosen joulun jälkee koska, vanha on jo puhki pelattu.

Oon ajatellu alottaa managerin blackpoolil kannattaako?

Lisää pitkii juttui kausistas villain98. Niit on hauska lukee=)

Juu kiitos vaan.

Voit itse päättää millä joukkueella aloitat, Blackpool voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Paitsi Blackpoolilla et voi saada huippupelaajia 2-3 vuoteen, mutta jos valitset esim. Arsenalin, hyviä pelaajia voit hankkia jo heti. Fifa 11:toissa huonoa on se, että pääosin missä maassa valmennat niin sieltä tulee vain tarjouksia kausien jälkeen esim. pelaat BPoolilla saat vain tarjouksia Evertonilta ja muilta englannin joukkueilta. Mutta Blackpool voi olla hyvä vaihtoehto nousta hyväksi manageriksi, koska jos pelaat yhdenkin hyvän kauden voit saada heti hyvän tarjouksen muulta seuralta (kuten itse sain Derbyllä pelatessani West Hamilta tarjouksen).

Toivotaan että pukki toimittaa Playstation 3:en teidän kuusen alle Fifa 11 vieressä ;)

Juu kiitos vaan.

Voit itse päättää millä joukkueella aloitat, Blackpool voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Paitsi Blackpoolilla et voi saada huippupelaajia 2-3 vuoteen, mutta jos valitset esim. Arsenalin, hyviä pelaajia voit hankkia jo heti. Fifa 11:toissa huonoa on se, että pääosin missä maassa valmennat niin sieltä tulee vain tarjouksia kausien jälkeen esim. pelaat BPoolilla saat vain tarjouksia Evertonilta ja muilta englannin joukkueilta. Mutta Blackpool voi olla hyvä vaihtoehto nousta hyväksi manageriksi, koska jos pelaat yhdenkin hyvän kauden voit saada heti hyvän tarjouksen muulta seuralta (kuten itse sain Derbyllä pelatessani West Hamilta tarjouksen).

Toivotaan että pukki toimittaa Playstation 3:en teidän kuusen alle Fifa 11 vieressä ;)

ok kiitti tiedost. Jouluu odotelles!

Ostakkee Football Manager. Fifa manager on pikkupoikien napsutttelua, millä ei ole mitään tekemistä oikean

manageroinnin kanssa. Lähinnä ihmettelen, että joku on jaksanut pelata tuota kauemmin kuin 10 minuuttia.

Football Manager 2010 tulossa pukinkonttiin, 2011:toista en viitsinyt ostaa vielä koska testaan peliä.

Ja kaikilla on omat mielipiteet asioista.

Ostakkee Football Manager. Fifa manager on pikkupoikien napsutttelua, millä ei ole mitään tekemistä oikean

manageroinnin kanssa. Lähinnä ihmettelen, että joku on jaksanut pelata tuota kauemmin kuin 10 minuuttia.

Tarkotatko nyt FIFA Manageria vaiko FIFA 11 Manager modea? Manager mode on mukana itse FIFA pelissä, kun tuo FIFA Manager on taas ihan eri asia. Manager modessa voit nääs itse pelata pelejä ja samalla manageroida. Selitin vähän huonosti, mutta ei voi mitää.

Tuskin noista kukaan pelaa pelkästään managerina tuota FIFA 11:sta, vaan myös itse tahkoaa siellä kentällä ollessa myös menemään, joka se pääpointti varmasti edelleen tuossa manager modessa on.. joten siltä osin voittaa tuollaisen pelkän manageroinnin jossa vahdataan aivottomia pallukoita säheltämässä..

..Player Manager oli aikoinaan lyömätön yhdistelmä joka sai saumattomasti pistettyä yhteen niin pelaajien hankkinnat, kuin itse palloilun myöskin kentän puolella.

Tiedä sitten onko sillä Football Managerillakaan nyt kovinkaan palajon tekemistä sen aidosti oikean manageroimisen kanssa.

Taitaapa loppua kiinnostus Chelsea modeen. Aloiteelin jo englannin 4. korkeimman sarjatason Accrington Stanleyllä, niin huomasin että perkeles, tällä joukkueella on x10 kiinnostavampaa pelata kun Chelsean miljoona mösjöillä. Paras saavutus on tällä hetkellä ollut Readingin pudottaminen kalja cupissa. Tavoite on 5 vuotinen; nousta 5 vuodessa Champpionshipin eli toiseksi korkeimman sarjatason keski seuraksi. Kova tavoite, mutta se onkin pelin tarkoitus. Pelaajien nimiä en yhdenkään muista, mutta tarkoitus olisi kirjoitella jotain juttua kauden päätyttyä, johon menee vielä helvetisti aikaa...

Alottelin tossa taas vaihteeks Espanjan kakkosesta Elche C.F nimisellä joukkueella.

Joukkue on 2½ tähtinen ja 4-3-3 muodostelmalla mennään. Tavoite oli Top 4 finish, ja alkukauden tulosten perusteella todennäköinen. Oma tavoitteeni voittaa La Liga 3:n kauden kuluttua tällä joukkueella ;) Katsoo jos niin kauan jaksaa pelata... :)

Pistän lisää kun kausi päättynyt, tässä nyt kuitenkin tällainen pieni "briefing" :)

Nyt on vähän sekaisin tuo Career Mode, ei oikein tiedä millä jokkueella kunnolla aloittaisi. Tällä hetkellä on kolme hyvää savea, Accrintonilla, Aston Villalla ja Stuttgartilla. Yritän tasapuolisesti kaikilla niillä pelata, reilusti eniten näistä on pelattu Accrinttonilla, koska aloitin sen ensimmäiseksi näistä kolmesta.

Neuvoja? Tein typerän virheen ja pelasin Dualshockilla langattomana eli ilman johtoa PS3:een. Tollaset about 3-4 tuntia pelasin ja ohjain alkoi oikutella. Sulkeutui jatkuvasti ja yhden pelin jälkeen sammui kokonaan. Päälle sitä ei saa. Oma moka, eipä pääse pelailemaan vähään aikaan :depressed:

2010/11 F.C Porton peräsimeen, liian iso pala?

Aloitin siis heti kovassa seurassa, joten odotukset ovat kovat. Liigassa kahden parhaan joukkoon pitäisi mahtua. Ja kyllähän mulla käytössä sellainen materiaali onkin, että Portugalin mestaruutta pitää tavoitella. Vähintään 2 kautta olisi tarkoitus vaikuttaa seurassa. Halusin tuoda syvyyttä joukkueeseen vaikka sitä jo löytyykin. Hankin Dentinhon sekä lahjakkaan Dodôn Corinthiansista, Rômulon Vasco da Gamasta (Fernandon rotaatioksi - ehkä vähän typerä ostos). Maalivahti Neton hankin Paranaensesta. Kieszek myytiin. Harjoituspelit simuloin. En halunnut lähteä muuttamaan 4-3-3 formaatiota, joten joukkue oli siis muodossa:

--- Helton © ---

--- Fucile --- Maicon --- Rolando --- Pereira ---

- Rúben Micael - Fernando - João Moutinho -

- Hulk - Falcao - Varela -

Belluschi pelasi alkukaudella Ruben Micaelin paikalla avauksessa, mutta Belluschi ei oikein onnistunut ja Micaeli paikkasi häntä hyvin. Rolando oli kuukauden verran sairastuvalla, Otamendi pelasi tuon ajan topparina. Vasen laita näki pakin ja wingerin kohdalla paljon rotaatiota. Pääasiassa vasen pakki oli kyllä Pereira, mutta Dodô sai aikalailla peliaikaa. Taisinpa joskus Otamendiakin siellä käyttää.. LW peluuttelin Varelaa, Christian Rodriguezia, sekä Dodôa, kaverin pelaaminen puolustussuuntaan, kun ei ole oikein mallillaan. Fernandon pelipaikka oli aikalailla kiveen hakattu - mitä nyt joskus oli pakko Rômulo heittää kehiin. Dentinho ei oikein vakkuttanut Näin ollen oli lähinnä Hulkin vaihtomies. Pelasi myös Falcaon roolissa cup-matseissa . Tammikuussa vaihtoehdoksi Fucilelle hankittiin Inkoom Baselista. Ulospäin suuntasivat Emídio Rafael sekä Cristian Săpunaru. Lainalle(3kk) Celticiin lähti Walter.

Pelityyli oli siis varsin hyökkäävä ja otteluiden aluissa maltoinkin pitää rauhassa palloa etsiä sitä sopivaa paikkaa. Kuitenkin jos peli oli pitkään tasatilanteessa, iski pakonomainen tarve liikuttaa peliä eteenpäin mikä taas johti turhiin harhasyöttöihin. Pelini puutteista huolimatta voitin mestaruuden 5 pisteen erolla Benficaan. Falcao oli maalipörssin toinen 17 häkillä.

Ajatukseni siis oli jäädä Portoon, mutta tuli paljon mielenkiintoisia tarjouksia mm. Benficasta, Cesenasta ja Portsmouthista. Ja jotenkin valioliigaan itsensä raapineen Pompeyn tarjoukseen tartuinkin. Tarkoituksena säilyttää sarjapaikka. Pelityyli siirtovarat, kaikki on erilaista Portoon verrattuna. Katsotaan onnistuuko…

Tämmöset jaarittelut tänään..

Neuvoja? Tein typerän virheen ja pelasin Dualshockilla langattomana eli ilman johtoa PS3:een. Tollaset about 3-4 tuntia pelasin ja ohjain alkoi oikutella. Sulkeutui jatkuvasti ja yhden pelin jälkeen sammui kokonaan. Päälle sitä ei saa. Oma moka, eipä pääse pelailemaan vähään aikaan :depressed:

Luultavasti ohjaimesta loppui vain akku,joten latausjohto kiinni niin pääset pelaamaan. Tosin jos tämä ei auta niin ohjain on sitten rikki.

Luultavasti ohjaimesta loppui vain akku,joten latausjohto kiinni niin pääset pelaamaan. Tosin jos tämä ei auta niin ohjain on sitten rikki.

Joo, uudelleenkäynnistin koko koneen ja akustahan se johtui. Vähän hätäisesti lähetin kyllä tuon viestin..

Aston Villa F.C - Pokaalit kutsuvat

Nyt juuri olen pelaillut Aston Villalla, ja hyvinhän minulla on mennyt. Olen tehnyt kovia hankintoja, parhaina näistä on Lukas Podolski Kölnistä 17,3 miljoonalla ja Mats Hummels Dortmundista 15 miljoonalla. Molempien hinta oli aika karvas, mutta ainekin Podolski on pelannut loistavasti yhteen Abgonlahorin kanssa. Hummelssilla vielä pieniä sopeutumisongelmia Dunnen viereen keskuspakiksi. Olen myös saanut hyvin rahaa myynneistäni, Carlos Cüellarista 9 miljoonaa leverkusenilta, NRG:stä 7 miljoonaa jollekkin ja John Carewista 10,3 miljoonaa Lyonilta.

Kokoonpano:

Taktiikka 4-4-2

----------------------Friedel---------------

L.Young-------Hummels-----Dunne---Warnock

A.Young------Petrov------Ireland----Downing

--------------Abgonlahor---Podolski

Substitutes

Guzan (GK)

Collins (Defender)

Beye (Defender)

Albrighton (Midfielder)

Delph (Midfielder

Heskey (Forward)

Delfouneso (Forward)

Albrightonia on vaikea laittaa avaukseen, vaikka super-subina onkin pelannut hyvin, vaikeaa syrjäyttää laiturin paikkaa kaksikolta Ashley Young ja Stewart Downing..

Maalitilasto (AsToN VilLa)

Abgonlahor 7

Delfouneso 5

Podolski 4

Eli leveyttä maalintekoon on. Delfouneson tilasto näyttää sen takia niin hyvältä, koska hän teki Wolvesia vastaan hattutempun. Myös pitää ottaa huomioon se, että Podolskilla taitaa olla 4-6 syöttöä tilillään, koska hän on usein alustanut Abgonlahorin osumat.

Seurajohto antoi minulle tavoitteeksi neljän joukkoon pääseminen, mutta itse haaveilen hiljaa mielessänin mestaruudestaa...