Jump to content
Sign in to follow this  
villain98

Fifa 11 Manager Mode

Recommended Posts

Pitkän tauon jälkeen Career Modea jä yleensäkkin fifaa pelailin, Juvella aloitettu. Career Modessa on saatanan helppo ostaa pelaajia! Aluksi möin roskat ja ostin uusia ja tämmönen on Rosteri:

----------Buffon------------

Motta--Chiellini-Bonucci-Tremoulinas

Krasic------Momo---------Marchisio

------------Modric----------------

---------Del Pieru-Benzema

Penkillä mm. Kaljarella, Lukaku ja muita...

En varmaan paloa pelaile enää fifaa, viennyt FM 11 kaiken mielenkiinnon..

Manager Mode aloitettu Barcalla nytten. Ensinmäinen kausi ohi. voitin Ecc, liigan, espanjan cupin. Formation näyttää tälläiseltä:

Valdesh

D.Alves Pique C.puyol Maicon

Iniesta Xavi C.Ronaldo

L.Messi D.Villa A.Dimaria

Manager Mode aloitettu Barcalla nytten. Ensinmäinen kausi ohi. voitin Ecc, liigan, espanjan cupin. Formation näyttää tälläiseltä:

Valdesh

D.Alves Pique C.puyol Maicon

Iniesta Xavi C.Ronaldo

L.Messi D.Villa A.Dimaria

Varmasti vitun hienoa dominoida tollasella joukkueella ":thumbsup1:"

Tällä hetkellä itellä menossa neljäs kausi Englannissa, ja Barnetin peräsimessä. Ensimmäisellä kaudella nousin League Onen, ja kahtena viime kautena olen säilynyt sarjassa niukasti, ollen kummallakin kaudella 20.

Transfer Budget on tällä hetkellä 1,4 miljoonaa, ja sarjasijoitus tällä hetkellä 16. kun sarja on miltei puolivälissä.

Kausi kohta puolessa välissä ja kausi on ollut yhtä unelmaa. Malagalla olen toisena sarjassa tasapisteissä Real Madridin kanssa ja sarjaa johtaa Barca. En ole vielä kohdannut Real Madridia enkä Barcaa, mutta odotan innolla näitä otteluita.

Ronaldo on osoittautunut todella hyväksi ostoksi. Tehnyt nyt 9 maalia ja johtaa samalla maalipörssiä.

------------Galatto------------

Gamez-Weligton-Gonzalez-Gaspar

---Apono---Silva---Duda---

Eliseu-----Ronaldo---Fernandez

Tällä mennään :thumbsup1:

Nyt on tullut upea eka kausi Getafella päätökseen. Kuten sanoin kohtuullisen hyvin eka kausi meni ja lopulta voitin Espanjan cupin sekä olin 3. sarjassa. Cupin voitto irtosi Real Madridista finaalissa 2-0-voitolla. Sarjassa sain kahdesta jättiläisestä (R Madrid ja Barca) yhteensä 7 pistettä.

Ensimmäisen kauden aluksi tein 3 pelaajaostoa -Dirk Kuyt (81), Fanni (81) sekä Cabaye (79). Dirk Kuyt teki 21 maalia ja näin ollen oli kolmas maalipörssissä, pörssin voitti Forlan.

Nyt kun toinen kausi alkoi, ostin niin yhden topparin (Skrtel) kuin laiturinkin (Walcott). Enään tulevalle kaudelle en osta pelaajia rahojen loputtua. Ensi kaudeksi tarkoitus olisi ostaa maalivahti, keskikentän keskusta sekä kärkeen vahvistusta.

Kokoonpano:

--------------------Getafe 2012-2013----------------------

-------------------------Codina (76)---------------------------

Fanni (81)------Skrtel (81)------Diaz (79)------Chivu (81)

Walcott (81)---Boateng (76?)---Cabaye (79)---Gavilan (79)

--------------Colunga (78)--------Kuyt (81)---------

Kuten huomaatte, erittäin tasainen joukkue ;)

Itse sain myös kauden päätökseen Malagalla. Olin vielä kolmantena joulukuussa, mutta sitten tuli 6 ottelun tappioputki jonka jälkeen olin sijalla 6. Lopulta olin vasta kymmenes kauden päätyttyä.

Tammikussa olisin ottanut Henryn lainalle, mutta huomasin, että tässä ei voi lainata pelaajia ellei joukkue ole pistänyt niitä sille "laina listalle". Kyllä harmitti :moan:.

Noniin kirjoitampas itsekkin tänne ensimmäistä kertaa vaikka ManUlla on jo useampaan kertaan pelattu ja niin pelaan jälleen. 8 matsia on nyt pelattuna ja ei oikein ole kulkenut, näistä kahdeksasta olen voittanut 3, tasapelejä 4 ja häviöitä .(Sarjassa taidan olla kymmenes, mutta Chelsea sentään on takana vielä :D) . Olen tehnyt VAiN 6 maalia ja paras maalintekijä Rooney kahdella häkillä. Maaleja olen päästänyt saman verran kun olen tehnytkin eli kuusi. Saan ottelussa n. viisi hyvää tekopaikkaa mutta maaleja ei tahdo tulla millään, en tiedä missä mättää. Berbatov on ollut aivan surkea hyökkäyksessä.

Mainittakoon sen verran että HARGREAVES on tehnyt jo kaksi maalia, cup matseissa ja muutenkin ollut kentän paras niillä kahdellla kerralla kun kentälle on päässyt :D

Noniin ja nyt sitten siirtoihin: En myynyt kuin muutaman sellaisen pelaajan jonka tiedän että he eivät tule mahdollisuutta saamaan, sitten näitä parempia junnuja laitoin lainalle. Toki myin Kuzzan turkkiin muutamalla millillä, nyt kassareina ovat VDS,Lindegaard ja Amos, tarkoitukseni on ensikauden alussa ostaa uusi ykkösmolari.

Ostin vain yhden pelaajan, laidalle Sanchezin Udinesestä 10 millillä ,hän alkaakin pikkuhiljaa viemään Valencian paikkaa avauksessa.

Tarkoitukseni on kesällä tai Tammikuussa ostaa uusi hyökkääjä tai ottaa lainalta takaisin, koska Owen,Chicharito,Berbatov ja Rooney eivät riitä varsinkaan kun Hernandez ja Rooney ovat ainoat jotka saavat jotain aikaan.

Tässä se yleisin kokoonpano:

Avaus -

------------- VDS------------------

--- Rafael---Ferdinand--- Vidic---Evra

---------Anderson -----Fletcher

-----Sanchez--------------Nani

--------Rooney ------Berbatov

Eli aikalailla Perus 4-4-2 taktiikka.

Vaihtopenkki: Scholes,Park,Obertan,Hernandez,Brown,HARGREAVES,Valencia.

Tälläinen aloitus tällä keskustelupalstalla, myöhemmin lisää ja pahoittelen jos teksti on sekavaa :D

NOJAA JA NYT MENI FIILIKSET! 11 ottelua pelattu, neljäntenä sarjataulukossa ja tuli POTKUT!

Pystyykö Season-modessa laajentamaan stadionia tai rakentamaan kokonaan uuden? On meinaan ihan helkkarin ärsyttävää kun ei saa yötä ja sitten joutuukin pelaamaan kaikki UCL-kotiottelut pilvisenä päivänä, tai sitten auringonpaisteessa...

Nyt on sitten UCL-lohko pelattu jossa oli Getafe, ManU, PSG sekä Milan. Itselläni saldo tästä lohkosta 4 voittoa ja 2 tasuria, ja näin ollen menin 14 pisteellä ykkösenä jatkoon.

Kuppiin en keskity tällä hetkellä juuri lainkaan. Mitetinkin, että pitäisikö kokonaan luvuttaa vai peluuttaa pelkkää kakkosmiehistöä, jolla silläkin olisi saumat ainakin semifinaaliin saakka.

Sarjassa olen kolmantena At. Madridin yllättäen ollen kärjessä 30 pisteellä, sen takana tulee Barcelona joka on tasapisteissä min kanssani (29). Seuraava peli onkin Barcaa vastaan...

PS. Vaikeusaste legendary

Pystyykö Season-modessa laajentamaan stadionia tai rakentamaan kokonaan uuden? On meinaan ihan helkkarin ärsyttävää kun ei saa yötä ja sitten joutuukin pelaamaan kaikki UCL-kotiottelut pilvisenä päivänä, tai sitten auringonpaisteessa...

Ei tietääkseni pysty, joka on aika typerää. Itse olen vain vaihtanut stadionin johonkin toiseen, heti siinä alussa, jos olen pienemmillä seuroilla ppelannut.

Ei tietääkseni pysty, joka on aika typerää. Itse olen vain vaihtanut stadionin johonkin toiseen, heti siinä alussa, jos olen pienemmillä seuroilla ppelannut.

Kiitos tiedosta. Yhdyn tähän.

Aika perseestä kun nyt viimeinen kuukausi tätä kautta jäljellä Getafella ja olen vielä "Champions Cupissa" mukana, jonka takia pelaan 1,5 viikon aikana 3 kertaa Real Madridia vastaan kun sattu liigassakin kohdalle...

Liverpool

Laitetaans vähä stooria :)

Elikkä aloitin Liverpoolin manageroinnin nyt toinen kausi alkamassa. Ensimmäisellä kaudella voitin Valioliigan, Cupeissa noutaja tuli jo aika pian.

Ensimmäisen kauden aluksi ostin Suarez:in, Piquen ja Riisen joukkueeseen ja myin pois mm. Skretl:in, Kuyt:in, Jovanovic:in ja Babel:in. Lisäksi lopetin Aquilanin lainan.

Toisen kauden siirtoikkunasta mukaan tarttui vahvistukseksi: Llorente, J.Navas ja Hummels. Toiselle kaudelle seurajohto ei asettanut tavoitteeksi mitään sarjavoittoa "vähäisempää".

Vielä varmaan vahvistuksia tulossa mietinnässä on ollut mm. Kjaer, K.P Boateng ja 2. veskari

Kokoonopano

------------Torres 87----Suarez 83-----------

Cole 82----Gerrard 86---Meireles 80 ----Navas 84

Riise 80----Pique 85----Agger 83 ----Johnson 81

------------------Reina 85---------------------

Vaihtopenkki/Tärkeimmät reservit: Jones 71 (GK), Hummels 80 (CB), Kyrgiakos 79 (CB) Carragher 82 (CB), Kelly 70 (RB), Aquilani 78 (CM), Lucas 78 (CM), M.Rodriguez 79 (RM), Llorente 83 (ST)

Liverpool

Laitetaans vähä stooria :)

Elikkä aloitin Liverpoolin manageroinnin nyt toinen kausi alkamassa. Ensimmäisellä kaudella voitin Valioliigan, Cupeissa noutaja tuli jo aika pian.

Ensimmäisen kauden aluksi ostin Suarez:in, Piquen ja Riisen joukkueeseen ja myin pois mm. Skretl:in, Kuyt:in, Jovanovic:in ja Babel:in. Lisäksi lopetin Aquilanin lainan.

Toisen kauden siirtoikkunasta mukaan tarttui vahvistukseksi: Llorente, J.Navas ja Hummels. Toiselle kaudelle seurajohto ei asettanut tavoitteeksi mitään sarjavoittoa "vähäisempää".

Vielä varmaan vahvistuksia tulossa mietinnässä on ollut mm. Kjaer, K.P Boateng ja 2. veskari

Kokoonopano

------------Torres 87----Suarez 83-----------

Cole 82----Gerrard 86---Meireles 80 ----Navas 84

Riise 80----Pique 85----Agger 83 ----Johnson 81

------------------Reina 85---------------------

Vaihtopenkki/Tärkeimmät reservit: Jones 71 (GK), Hummels 80 (CB), Kyrgiakos 79 (CB) Carragher 82 (CB), Kelly 70 (RB), Aquilani 78 (CM), Lucas 78 (CM), M.Rodriguez 79 (RM), Llorente 83 (ST)

Getafe rupesi kyllästyttämään pienen palkkakaton vuoksi joten tuli vaihdettua Englantiin Ipswichiin. Aivan ensiksi ostin keskikentälle vahvistuksen (Leadbitter, 71) sekä möin noin 3 pelaajaa.

Keskellä kautta tein toisen pelaajahankinnan, laitapakiksi ostin n. 3 miljoonalla Faubertin (71, nyt 73)

Eka kausi meni hyvin vaikka alussa olikin hankalaa. Lopulta voitin sarjan keveästi 106:la pisteellä -20 pisteen erolla Burnleyhyn. FA Cupissa etenin aina välieriin asti kunnes Manchester City voitti niukasti 1-0. Liigacupissa luovutin täysin saadessani Chelsean vastaan. Tähän osasyynä oli samaan aikaan liigassakin oleva ottelusuma.

Nyt toista kautta siis menossa samalla joukkueella ja alku lähtenyt käyntiin hyvin, kaksi 2-1 voittoa -toinen Spursista sekä toinen Nott.ham Forestista. Kauden alkuun ostin topparin ja vasemman laiturin.

-------------Ipswich Town, to the top-----------

----------------------Fülöp (75)------------------------

Faubert (73)---McAuley (69)---Toprak (71)---Delany (66)

Norris (69)---Guthrie (72)---Leadbitter (71)---Djakba (71)

---------------Scotland (69)----Virtual Pro (77)------------

Aloitin Liverpoolilla Managerina ja siirsin Suarezin ja Carrollin Liverpooliin ja Torresin ja Babelin pois. Muokkasin myös Carrollia vähän paremmaksi, koska 74 ovr oli mielestäni liian pieni :D

CPU ja Board difficulty ovat molemmat Legendarylla

Muodostelmaksi laitoin tuon KKn 3-5-1-1

---------------Reina---------------

----Agger----Carragher----Skrtel----

---------Lucas------Gerrard--------

-----Kelly------------------Johnson--

---------------Meireles--------------

-----------------------Suarez-------

--------------Carroll-----------------

Bench: Jones,Dann,Kyrgiakos,Jovanovic,Sytchev,Jobson,Cole.

Hankin siis Dannin Birminghamista toppariksi Sytchevin venäjältä kärkeen ja Jobsonin tuomaan taitoa hyökkäykseen Brasiliasta.

Myin N'gogin Venäjälle 10 millillä ja Kuytti 12 millii. Laitoin myös viisi junnuu lainalle ympäri eurooppaa hakemaan peliaikaa.

Olen pelannut kolme sarjapeliä 1-2 häviö Newcastlelle, Suarez teki Poolin maalin

Voitin ManUn 4-0 Carroll, Suarez ja Jobson 2 maalintekijöinä, viimeisessä hävisin Citylle 1-2 maalin teki Carroll. Tästä suunta ei ole kuin ylös!

Lisää juttuu kauden edetessä :)

Nyt on sitten tullut 2 kautta pelattua Ipswichillä ja tänä kautena tosiaan oli jo valioliigassa. Sijoitukseni meni yläkanttiin kun kipusin 5. ja näin ollen olen siis mukana Europeleissä :thumbsup1:

Liigacupissa taisin pudota semifinaalissa Fulhamia vastaan.

FA Cupissa etenin ensin 2. kokoonpanolla ja kun vastukset koveni siirryin peluuttamaan ykköstä.

Liigassa tosiaan olin viides ja neljän kopla oli: 1. Manchester City, 2. Chelsea, 3. Liverpool, 4. ManU.

Nyt ostin 12,5 miljoonalla eurolla Velan (78) Arsenalista. Hänen palkkansa on 37 000 euroa viikossa. Jos vain rahat riittävät vielä niin saatan ostaa vasemman laitapakin.

--------------Ipswich Town 2012-13-----------------

----------------------Fülöp (75)-----------------------

Faubert (73)--McAuley (69)--Toprak (73)--Delaney (64)

Norris (69)--Leadbitter (72)--Guthrie (73)--Djakpa (73)

-------------Vela (78)------Virtual Pro (78)-----------

Elikkä aloitin just uuden kauden ja pelaan Aston Villalla. Pelei on ollu kuusi ja sarja siotus on viides.

Hankinnat:

Sisään:

M.Götze (Dortmund)

D.Ospina (OGC Nice)

Kerron sit lisää ku kausi on edennyt pidemmälle.

On tullut touhuttua BM-modea. Siitä vähän juttua...

Sunderland AFC 2010-2011 - kohti kärkeä

Allekirjoittanut sai johdolta tavoitteeksi selviytyä liigassa kymmenen parhaan joukkoon. Siitä ei lähdetty tinkimään. Joukkueen sisäisenä tavoitteena on kuitenkin paikka Euroopan kentille. Johto antoi siirtoihin 16 miljoonaa euroa. Siitä oli hyvä lähteä rakentamaan tulevaisuuden menestysjoukkuetta. Kesän merkittävimmät siirrot:

In:

Owen Hargreaves, cdm, 78, Man United, 8 miljoonaa

Phil Jones, cb, 76, Blacburn, 6 miljoonaa

Out:

Titus Bramble, cb, 75, Bolton, 3,5 miljoonaa

John Mensah, cb, 78, lainan lopetus peliajan puutteessa

Lisäksi lukuisia nuoria pelaajia laivalle kokemusta hankkimaan.

Kausi alkoi hyvin harjoitusleirillä. Ajaakseni pelitapaa joukkueeseen, peluutin jokaisessa ottelussa parasta mahdollista kokoonpanoa. Helpot voitot tulivat St. Paulista, Nottinghamista ja Stade Brestoista. Kokoonpano sarjaan lähdettäessä oli seuraava:

Gordon 79

Ferdinand 72-Onuoha 77-Jones 76-Bardsley 75

Hargo 78-Cattermole 76

Henderson 77-Sessegnon 77-Richardson 77

Gyan 79

Vaihtopenkki: Mignolet 74, Turner 76, Malbranque 75, Muntari 77, El Mohamady 77, Campbell 72, Welbeck 76

Reserveissä Riveros, Zenden jne.

Seuraavaksi on siis vuorossa sarjakauden aloitus...

Aloitimpa viime viikolla uuden Manager Moden Napolilla.

Ekan kauden tavoite oli päästä neljän parhaan joukkoon. Kesällä en tehnyt juurikaan muutoksia joukkueeseen.

Tshabalala ja Ledesman tulivat joukkueeseen ja pari turhaa pelaajaa sai lähteä.

Campagnaro-Cannavaro-Santacroce

Maggio-Yebda-Gargano-Dossena/Tshabalala

---------Hamsik-Lavezzi-------

-------------Cavani-------------

Kauden alussa koin heti tappion Bolognalle, Milanille ja Interille. Sitten alkoi hurja voittoputki, jonka ansiosta pääsin kärjen tuntumaan. Tammikuussa ostin Udinesesta Islan keskikentälle.

Kauden lopussa olin 2. vain 3 pistettä Juventuksesta. Kolmantena oli Inter ja neljäntenä Milan.

Toiselle kaudella sain n. 40 miljoonaa € tuhlattavaksi. Valitettavasti Cavanin lainasopimus umpeutui ja Palermo ei suostunut myymään häntä, joten ostin Bilbaosta Llorenten, joka osoittautui kullanarvoiseksi pelaajaksi.

Kauden tavoite oli päästä 2 parhaan joukkoon. 3 kuukauden jälkeen olin liigassa 6. vain 2 pistettä Interiin, joka oli 2. liigassa. Chämppärissä olin jo varmistanut jatkopaikan.

Sitten tapahtui jotain uskomatonta. Voitokkaan Livorno matsin jälkeen sain POTKUT! MITÄ HELVETTIÄ? Valmentaja, joka oli nostanut Napolin Italian kirkkaimpaan kärkeen ja varmistanut chämppärissä jatkopaikan sai potkut!

Haistattelin pitkät Napolille ja siirryin valmentamaan Juventusta. :greed:

Juventuksesta sai lähteä Amauri ja Iaquinta. Tilalle ostin Cavanin ja muutaman juniorin keskikentälle.

Itse olen jo vetänyt loppuun yhden kauden Nottingham Forrestilla loppuun. Aijajai putoajaksi veikattu joukkue nousi Valioliigaan, mikä pommi! Kauden jälkeen Bolton tarjosi sopimusta ja sinnehän mentiin. Kauden alussa Manchester United otti kuokkaan 3-0 ja homma jatkuu... Lisää kauden loputtua.

Kausi tuli vedettyä Arles-Avignonilla. Kärki karkasi nopeasti, ja oikeastaan koko kausi seilailtiin hienosti 8-11 sijan välissä. Valitettavasti materiaali määräsi lopulta sijoituksen, ja loppukauden järkyttävät emämunaukset tiputtivat meidät kymmenenneksi. Ärsyttää hieman, kun pitkään oltiin menemässä kahdeksanneksi.

Alkukaudesta hankin 1,2 miljoonalla argentiinalaisen keskutassa pelaavan Fabian Vargasin. 30-vuotias hoiti hyvin tonttinsa, ja nousi nopeasti itseni ja muidenkin kannattajien suosikiksi periksiantamattomuudestaan ja joukkuepelaamisesta. Toinen hankintani oli nopea kroati kärki, jonka nimi ei satu mieleen. 5,5 miljoonan jätti summalla siirtynyt kärkipelaajaan kasasin suuret odotukset, mutta täydellistä poacher-tyyppistä kärkeä hänestä en kuitenkaan saanut. Pelasi kuitenkin hyvin trequartistana 4-3-3:ssani, ja tarjoili komeasti palloja laitureillemme. Kaiken kertoo tehot 7+13, eli monipuolinen kaveri on kyseessä. Lisäksi lainasin nuoren Alexandre Lacazetten koko kaudeksi, ja pelasi hyvin super-subina laidalla. Ei koskaan päässyt avauksen kaveriksi, mutta ei taso olisi sinne riittänytkään.

Tärkeässä roolissa oli edellämainitsemani laiturit. Suurin tähtemme oli Hameur Bouazza, josta odotinkin kovaa kaveria. Hän täytti hyvin odotukset 11+6 tehoilla. Suoraan sanottuna täydellinen inside forward. Toisella laidalla viiletti Camel Meriem, joka mättöi myös kovat maalimäärät laituriksi, 9 maalia. Hieman iäkkäämpänä kaverina ei yhtä ovela ja nopea kuin Bouazza, mutta peliäly huippua.

Pakistokin pelasi mukavasti, oltiin 5 parhaan joukkueen joukossa päästetyissa maaleissa. Silmiin pisti myös se, että vaden pakkimme Jean-Alain Fanchone nosti overaliaan kuudella (!) pisteellä, joka nousi 63:sta 69:sään. Maalivahti Vincent Plante oli myös uskomaton. Hyvin jäi mieliin kaksi rankkari torjuntaa Lyonia vastaan ja 9,9 ovr pelistä! Hän voitti joskus lähes yksin vastustajat, harmittavasti hän vain lähti kauden jälkeen takaisin Saint-Etienneen enkä saanut mahdutettua häntä siirtobudjettiini.

Kokoonpano kauden lopulla:

-----------Plante--------------

(En muista nimeä)-------Pavon-Erbate---Fanchone

------Vargas---Piocelle----Basinas------

---Bouazza---Keric--------Meriem

Kesällä tuli budjettiin 8,5m varoja, ja silli tuli ajatelleeksi jo suuria hankintoja, mutta palasin maanpinnalle katsoessani rosteria. En muistanut ollenkaan että monelta pelaajalta loppui laina, ja he palasivat seuroihin. Hankinta lista oli seuraava:

Maalivahti

Pakki (tarvittaessa)

Keskikenttä

kovempi hyökkääjä

Ekaksi iski silmään Toulousen Etienne Didot. 5 miljoonan tarjoukseni meni läpi, ja pääsin sopimusasioihin. Sitä ennen scouttasin John Utakan ja 2,4 tarjoukseni meni läpi hänestäkin. Viilasin vähän palkkoja lisää silleen että rahat juuri ja juuri riittäisivät, ja lähetin sopimusehdotukset pelaajille. Molemmilta tuli uusi tarjous suuremmasta sopimuksesta. Didotin vaatimus nousi 10k viikossa ja Utakan 18k! Lopulta kuitenkin innostuin Nigerialaiskärjen halvasta hinnasta niin, että hyväksyin hänen 44k/viiko palkkansa. Muutenkin järkevä hankinta, koska osaa pelata etevästi laitoja, joka auttaa pelaajien vähyydessä.

Sitten viilasin palkkabudjettia rajusti ylöspäin, koska ajattelin hankkia lainapelaajia. Lopulta löysin haluamani: AS Monacon nuori Lukan Haruna tulee pelaamaan sitä paikkaa, jota kaavailin Didotillekkin. Tämä myös helpottaa paljon kapteeniamme Stephane Piocelleä, jonka otteissa näkyi uupumus loppukaudesta.

Vilkaisin sen jälkeen vapaille markkinoille, joista löytyi kova pommi; Federico Macheda on vapaa agentti! 2 vuoden ja 16 tuhannen viikko palkka vetämään ja Italo-kärki on meidän! Tärkeä veto. Lisäksi löysimme nigerialaisen(?) pakin, jonka nimeä en muista. Menee kuitenkin 69 ovr:llään hyvin rotaatio kaverista.

Sitten oli pakko saada maalivahti: Meillä nimittäin oli vain yksi maalivahti; 67 ovr:rän omaava sählä Cyrille Merville. Tarkoitus oli hankkia ykkönen halvalla. Shay Giveniin olisi resurssit riittäneet, mutta en lähtenyt yrittämään. Lopulta haaviin tule OG Nicen kakkosmaalivahti, joukkueen entinen kapteeni Lionel Letizi. 38-vuotias konkari tulee varmasti pelaamaan ensi kaudella varmasti ykkösenä ja ehkä myös sitä seuraavana vuotena jos otteet ovat vielä hyvät. Ranskalaisen sopimus kestää siis 2 vuotta.

Uusinta kokoonpanoa en jaksa enää kirjoittaa, mutta pystytte varmasti hahmottamaan sen.

Ainiin. Ensi kauden tavoite on 5-7 sijoille. Bonjour Mosjeur siihen asti!

Hienoa tekstiä, jota on mukava lukea Villain98 :)

Itse aloitin jälleen kerran ManUlla. Ekana kautena en tehnyt muuta kun yhden hankinnan ja se oli Neymar 18 milj. eurolla, ihan ei vakuuttanut joten tippui vaihtomieheksi, mutta oli todella hyvä vaihdosta kentälle tultuaan hitaita laitapakkeja vastaan. Ensimmäinen kausi päättyi 2 sijaan yhdeksän pisteen erolla Chelseasta.

Juuri aloittelin toista kautta ja laitoin junnuja lainalle ja osan myin pois. Hankintalistallani oli maalivahti ja keskikenttäpelaaja, Ensin tein tarjouksen Neuerista mutta 34 miljoonaa oli liikaa, sitten oli vuorossa Adler 20 miljoonalla, mutta ei suostunut tulemaa, sitten De Gea, mutta eipä tullut ja lisätään listaan vielä Stekelenburg, joten ei oikein natsannut maalivahtirintamalla kunnes tein Liverpool hyväksyä 19 miljoonan tarjouksen Pepe Reinasta! Hyvin onkin reina pelannut ja tärkeitä koppeja ottanut 3 ottelussa nolla päästettyä maalia.

Noh keskikentälle funtsein vaihtoehtoja ja tein 11 miljoonan tarjouksen Blackpoolin Charlie Adamista, siinä toivossa että saisin pelotetta erikoistilanteisiin ja luovan pelaajan keskikentälle, ja niinhän siinä kävi että Adam tarttui haaviin Ja teki Debyytissään vaparista maalin ja muutamat syötötkin antanut! Siirtoaika oli umpeutumassa ja ajattelin hankkia jonkun vapaan agentin vielä ja sainkin kaverin nimeltä Wellington Silva, 18 vuotias lupaava nopea ''kikkakone'' ja overal 73.

Aauskokoonpano:

-----------------Reina

------------Ferdinand----Vidic

----Rafael------------------------Evra

------------Adam---Fletcher-------

----Valencia-------Rooney----------Nani

---------------Chicharito------------

Vaihdossa sitten:Welbeck,Smalling, Neymar,Berbatov,Park,Carrick ja O'shea

Pitääpä kirjoittaa lisää kun kausi etenee.

Unelma kausi Juventuksessa.

Liigan voitin aika selkeästi. Toiseksi tullut Inter jäi lopulta 7 pistettä jälkeen. Kolmanneksi tuli AC Milan. Liigaa johdin miltein koko kauden. Napoli roikkui pitkään takanani, mutta onneksi tipahti lopulta 7. Eihän ne pärjää tietenkään ilman minua ja muutenkin nöyryytin heitä molemmissa otteluissa yhteismaalein 6-1. Hahahah!! Idiootit!

Chämppärissä pääsin finaaliin, mutta Barcelona voitti lopulta 3-0.

Kauden jälkeen lähdin sitten Espanjaan, Valenciaan.

Kausi alkoi mukavasti ja olen tällä hetkellä sijalla 6. Voitin Barcelonan 2-0, mutta hävisin Real Madridille 3-0. Champions ligassa olen lohkon 3. ja vielä on 3 ottelua pelaamatta.

Tein tänään upeen löydön! Kausi on nyt puolessa välissä (Ipswich Town) ja menin sitten 'transfer'eihin ja sitte katoin että mikäs toi 'budjet allowation' on ja huomasin että siellä pystyy nostamaan "palkkakattoa"!

OONKO OLLUT IHAN TYHMÄ VAI EIKÖ MUUT OLE HUOMANNU TOLLASTA?

Tein tänään upeen löydön! Kausi on nyt puolessa välissä (Ipswich Town) ja menin sitten 'transfer'eihin ja sitte katoin että mikäs toi 'budjet allowation' on ja huomasin että siellä pystyy nostamaan "palkkakattoa"! :partyhat:

OONKO OLLUT IHAN TYHMÄ VAI EIKÖ MUUT OLE HUOMANNU TOLLASTA?

Ja tuli muuten ostettua tollaseks "hätävarapakiks" Raitala Hoffenheimistä!