Jump to content
Sign in to follow this  
villain98

Fifa 11 Manager Mode

Recommended Posts

Elikkäs tehdään viimevuotisesta aiheesta tuoreempi versio. Eli mitä odotat tältä peliltä, millä joukkueella aloitat, aiotko ostella pelaajia millä määrin ja jne. Kertokaa myös miten teillä joukkueen kanssa menee!

Itse tutkiskelen peliä vähän aikaa ja parin ystävyysottelun jälkeen alan pelata manager modea. Aloitan Aston Villalla ja katson vähän markkinoita ja pelaajien hintoja ennen kuin aloitan tekemään mitään suurempia kauppoja. Aion myös kehittää junnuja ja nostaa heitä aloitukseen. Scouttaan varmaan myös +75 overal tyyppejä pari.

Odotan tältä peliltä tosi paljon, ja luulen että te odotatte myös!

Itse ajattelen siinä "Career Modessa" pitää kaikki pelaajaat en myy ketään pois , mutta ostan ehkä jonkun laitapuolustajan ja scoutilta sitten jokun +65-70 overall pelaajan. Chelsealla tietysti aloitan ja toivotaan että tulee samanlaisia voittoja kun Fifa 10 managerissa :D.

Manulla taas aloitetaan ura ja tuskin tulee ostettua/myytyä pelaajia. Jos jonkun myyn nii se taitaa olla O'Shea :D Ja ehkä pari junnua pistän lainalle heti kärkeen. Eka kausi katotaan kuinka menee.

Peliä rupian pelaamaan tietysti manualeilla ja varmaankin vaikeustasoksi professionalista eteenpäin. Ja odotus on kova. Ei paljoa nappaa enää kymppiä pelaillakkaan.. :)

Tietääkös kukaan että onko uuteen Career Modeen lisätty jo mestarien liiga ja eurooppa liiga nimeltänsä ettei ole vanhoja ECC ?

Enpä usko, sillä ainakin Chämppärin lisenssit taitaa löytyä Konamilta. Olikohan myös että Eurooppa-liigan lisenssit löytyvät myös Konamilta nykyään...?

Yksi kausi Career Modea takana. Valitsin joukkueekseni Manchester Cityn, laajan pelaajamateriaalin ja mielenkiintoisten pelaajien ansiosta.

Sijoituin sarjassa kuudenneksi, mutta olin kuitenkin tasapisteissä kolmosen kanssa. Maalinteko tuotti tuskaa ja maalikeskiarvoni oli alle maali per peli. Päästin vähiten maaleja, jotain 15 koko kaudella.

Kokoonpano toiseen kauteen lähdettäessä:

-------------------------------------Eto'o(ST)--------------------------------

-W-Phillips(LW)---------------------------------------------A. Johnson(RW)-

------------------Pjanić(LAM)-------------------Tévez(RAM)--------------------

----------------------------------Rodwell(CDM)-----------------------------------

-Kolarov(LB)--------Boateng(LCB)-----K. Toure(RCB)--------Richards(RB)-

-------------------------------------Hart(GK)----------------------------------------

Penkki: Given, Boyata, Silva, Milner, Balotelli, Y. Toure, Weiss

Sikariporras asetti toisen kauden tavoitteeksi vähintään 2.sijan liigassa.

Pelaan Manualeilla ja vaikeustasona Professional.

Todella loistava peli. :mrgreen: :thumbsup1:

Saitpa nopeasti pelatuksi kauden :o Simuloitko yhtään?

Toki pelasin kaikki pelit itse, tapanani ei ole simuloida. Mitäpä sitä muutakaan koeviikolla tekisi... :howler:

Edellisessä postauksessa unohdin mainita, että ostin ennen ensimmäisen kauden alkua Drogban ja tammikuussa Neymarin. Kumpikaan ei kuitenkaan vakuuttanut hyvien ensimmäisten pelien jälkeen, joten Neymarin kauppasin pois. DD istuu tällä hetkellä ressuissa, kun ostajia ei löytynyt. Sama juttu Adebayorilla, Bellamylla ja Vieiralla.

Kesällä sain tarjoukset Aston Villalta ja Evertonilta, jotka kuitenkin hylkäsin. Ajattelin siirtyä seuraavaksi Englannin ulkopuolelle, kunhan sopiva tarjous tulisi toisen kauden jälkeen.

Kaipa sitä voisi raportti ensimmäisestä kaudestaan heittää kehiin. Viisi vai kuusi peliä tuota Career Modea vielä jäljellä ennen kuin kausi päättyy. Liverpoolilla tietysti pelaan suunnitelmani oli "palauttaa Pool sille kuuluvalle paikalle, Englannin huipulle", ja sen myös totisesti tein.

Kausi kun on vielä sinettiä vailla niin sarjataulukkoja sun muita ei viitsi tähän laittaa. Varmaa on kaiketi vain se että olen mestari ja että Blackpool putoaa. Itsellä käsittämättömästi 10-kertaa enemmän pisteitä kuin Blackpoolilla :o Itsellä jotain päälle 90 ja heillä 9. Tasoaerot ainakin ovat mukavia. Manchesterin tiimit ja Chelsea kärkkyvät seuraavana perässäni, pisteitä heillä on "vain" 80 tienoilla. Olen tehnyt eniten maaleja ja päästänyt vähiten, voittojakin on eniten ja tappioita vähiten. Liigassa siis voitto on takataskussa, FA-cupista vielä finaali jäljellä ja Carling cupista tuli lähtö Arsenalia vastaan rankkareilla.

Maalipörssi on vielä auki, potentiaalisia voittajiakin on aika monta. Voittosakissa ovat ainakin A.Young, Rooney, Drogba, ja omat poikani Gerrard, Kuyt ja Torres. Torres on oikeastaan jo ulkona tuosta, maaleja hänellä on yksi vähemmän kuin pörssiäjohtavalla, mutta loppukausi menee lasaretissa. Lasaretin puolella Torres on ollut kauden aikana yhteensä kolme kuukautta, maaleja silti kasassa 18, aina kun jamppa pääsi iskuun tuli loukkaantuminen. Torres oli juuri palannut kahden kk tauolta, ensimmäisen peliin teki 4 maalia, toiseen 2+1 ja kolmannessa kuukauden huili. Maalit ovat jakautuneet pelaajieni kesken kohtuu tasaisesti, kolmen kärki tuolla jo mainittiinkin.

Siirtoja.

Puolustusta oli vahvistetteva ja sen myös tein. Tulevan kesän aikana hankkimani pakit saavat lähtöpassit.

Sissän kuitenkin tulivat: Hangeland, Riise, Bale ja Rodwell. (Aquilani)

Ulos: Carra, Kyrgiakos, Itandje, N'gog, Aurelio, Lucas, Poulsen, (Degen) ja muuta tusinaa. Kyrvähti vähän tammikuussa ja nimensä listoille saivat myös Babel, Skrtel, Maxi, Cole ja Jovanovic vaan eipä noita kukaan huolinut. Kesällä kaikki ulos.

*( ) = lainalta ulos/ sisään.

Bale ollu helvetin hyvä hankinta, pelaa laitahyökkääjää tiimissäni. Tehot varmaan 10+10 ja erinomaisia katkoja laidalla. Hintaakin tosin oli sellaiset 18 milj :)

Aquilani myös ehdoton leader tiimissä, ovr kehittynyt 3 ylös, annan jampalle arvostusta ja vastuuta jota läskipäät Hodari ja Rafa eivät ole älynneet tehdä ja tulosta tulee. Sanoisinko että sellaiset 8 maalia tehty, kaikki upeita kaukolaukauksia rankkirialueen ulkopuolelta.

Riise ja Hangeland vaikuttivat aluksi hyviltä, mutta kankeita vätyksiähän ne ovat. Hangeland tehnyt kaiketi 6 maalia jotka kaikki kulmasta puskemalla :D Puolustustyöskentely kuitenkin luokatonta, Mertesacker sisään kesällä. Riise ollut täysin pimennossa.

Rodwell lähinnä vaihtomiehenä, mutta erittäin hyvin pelannut kun on saanut.

Carra muuten meni Arsenaliin, Kyrgi Bayerniin, N'gog Barcaan, Lucas Realiin ja Poulsenkin vissiin Bremeniin.... :icon_lol:

Ainakin se Mertesacker sisään kesän aikana. Toinenkin toppari voisi olla hyvä sillä Agger saanee siirron keskeltä laitaan. Laitoja/ kärkiä sitä mukaan mitä saan noita tusinoita ulos.

Mahtava peli !

Toinen kausi pelattu loppuun Manchester Citylla. Tuloksena oli liigan kolmas sija ja Eurooppa-liigan voitto.

Kauden jälkeen sain tarjoukset Tottenhamilta ja Aston Villalta. Halusin vaihtelua ja päädyin Lontooseen. Kesän ainoa hankintani oli Lisandro Lopez ja ketään en saanut myytyä.

Sellaisen huomion tein, että kun "manager reputation" kasvaa 2,5 tähteen, niin sen jälkeen reputationin nostamiseen vaaditaan 199 "pistettä" 99:n sijaan.

Oma urani lähti käyntiin Poolissa ja tavoite oli yksinkertaisesti vain mestaruus. Kesällä Lucas,N'gog ja Maxi saivat lähteä. 2.kärjeksi hankein Carlton Colen ja Meirelesin rinnalle Scott Parkerin. Puolustus on: Glen--Carra--Agger--Konchesky. Keskikenttä oli alkukaudesta sellainen että Joe Cole pelaa hyökkäävää keskikenttää,mutta tilanne muuttui kun poju loukkaantui. Parannuttuaa pistin pojan laidalle ja johtaa tällä hetkellä seuran syöttöpörssiä! Keskikenttä siis: Cole--Meireles--Parker--Kuyt ja Gerrard sitten hyökkäävä keskari. Torres kärjessä. On toiminut hyvin tämä järjestelmä. Torres johtaa maalipörssiä kun kautta on nyt pelattu vähän yli puolet ja itse olen pelannut kaikki pelit. Oon toisena sarjassa Chelsean takana 4 pongolle Manu henkittää niskaan 4 pisteen päässä takana. City on romahti ja tappelee tällä hetkellä keskikastissa. League-cupissa tipuin tokalla kiekalla Chelsealle mutta FA Cupissa oon ny välieris. Kesällä hankintaan menee uusi toppari ja skrtel ja kyrgiakos myyntiin.

Kausi 2012-13 käynnityy jo meikäläisen Career Modessa. Ensimmäinen kauteni päättyi jo marraskuussa, kun sain potkut Milanista huonojen tulosten vuoksi, kun joukkueen sijoitus pyöri 10-12 välillä.

Uusi työpaikka löytyi Laziosta, jossa tavoitteena oli sijoittuminen liigassa kuuden joukkoon. Kesän ainut hankintani oli Neymar, joka tuli Roomaan vahvistamaan heikohkoa hyökkäystä. Syyskausi ei sujunut häävisti, ja sarjasijoitus oli taulukon keskivaiheilla. Joukkue kärsi pahoista maalinteko-ongelmista, ja potkut olivat taas lähellä marraskuussa, mutta 0-3 voitto Genoasta sai seurajohdon vakuuttuneeksi. Coppa Italiasta putosin puolivälierissä, kun Milan vei voiton luvuin 3-2. Tammikuussa ostin Asamoah Gyanin Sunderlandista, ja vaihdoin taktiikan 5-4-1:sta, 4-4-2:n.

Gyanilla vahvistunut Lazio oli loppukaudesta pysäyttämätön, ja maalinteko-ongelmat olivat historiaa. Vielä helmikuussa matkaa kärkeen oli pahimmilaan 17 pistettä, ja muutamat turhat pistemenetykset, kuten esim. tappio Parmalle näyttivät jättävän Lazion kauas kärkitaistelusta. Toisin kuitenkin kävi, sillä joukkue oli noussut kahden pisteen päähän kärjessä jyränneistä Juventuksesta ja Fiorentinasta, kun kierroksia oli jäljellä kaksi. Kauden toiseksi viimeisessä ottelussa Fiorentina kaatui vieraissa Gyanin maalilla 0-1, ja Juventuksen jäätyä 1-1 tasapeliin Romaa vastaan, siirtyi Lazio ensimmäistä kertaa kauden aikana sarjan kärkeen. Viimeisessä ottelussa Catania kaatui 1-0, Neymarin tehdessä "sebastianabreumaisella" chippivedolla rankkarista ratkaisevan maalin, ja kausi päättyi mestaruusjuhliin!

Kesällä sain tarjoukset Interiltä, Burnleylta, ja Sheffield Unitedilta, mutta päätin jatkaa Laziossa, jossa tavoitteena on menestyminen CL:ssa. Sitä silmällä pitäen hankin Andre Ayewin Marseillesta (10 miljuunaa), ja Stephen Appiahin Cesenasta (300 000e). Myös Gutia yritin hankkia, mutta siirto karitui viime hetkillä. Myöskään Podolski ei irronnut Kölnistä 16 miljoonalla. Vakiokokoonpano näyttää suurinpiirtein tältä:

----------------Muslera-------------------

-Lichtsteiner--Radu--Andre Dias--Hernanes-

----------------Ledesma-----------------

------Appiah--------------Ayew----------

-----------------Zarate------------------

----------Gyan-------Neymar-------------

Career Mode - Kausi 1

Itse olen pelannut Venäjän liigaa CSKA Moskovalla. Oma tavoitteeni oli tupla; liigamestaruus ja liigacup. Kesä markkinoiden loppu puolella ostin belgialaisesta anderlechtistä 79 ovr laiturin (nimi ei tule nyt mieleen) pelaaja on kansallisuudeltaan marokkolainen ja ikää on mittarissa 26 vuotta. Tein myös yhden hankinnan puolustuspäähän, FC Kööpenhamista tuli hankkittua 20 vuotias Jorgensen, etunimi ei muistu mieleen. Talvi markkinoilla en tuhlannut penniäkään keneenkään ja möin pari reserveihin liimautunutta pelaajaa. Olen johtanut liigaa avauskierroksesta lähtien, mestaruuskin on jo lähes varma, koska toisena olevan zenitin ero on 12 pistettä ja liigaa on jäljellä 7 kierrosta. Olen voittanut liigassa about 20 peliä, pelannut kerran tasan ja hävinnyt myös kerran. Laitan tarkempia tietoja sitten kun kun kausi loppuu :alien:

Itse olen ollut managerina nyt kuusi kautta ja seitsemäs kausi menossa. Aloitin urani Ranskan Ligue 1:n AS Saint Etiennellä, jossa vietin kaksi kautta. Siellä ensimmäisellä kaudella nostin joukkueen kahdeksanneksi ja toisella kaudella seitsemänneksi. Ensimmäisen kauden kovin hankinta oli Park Chu Young, joka pelasikin oivan kauden. Muina avainpelaajina samaksi kaudeksi Juventuksesta ostettu Paolo De Ceglie, joka pelasi etenkin toisen kauden aivan loistavasti, sekä Dimitri Payet ja Gonzalo Bergessio. Toiseksi kaudeksi hankin Chelseassa penkille juuttuneen John Obi Mikelin 11 miljoonalla eurolla.

Hyvien tulosten kautta siirryin ASSE:n peräsimestä Olympique Marseilleen, jossa vietin ainoastaan yhden kauden. Kyseinen kausi oli loistava, tuloksena Ligue 1:n voitto Coupe de Liguen finaalipaikka. Kovin hankinta kaudelle oli PSV:n unkarilaistähti Balazs Dzsudzsak 20 miljoonalla. Avainpelaajia olivat Andre-Pierre Gignac sekä huippukauden pelannut maalivahti Steve Mandanda.

Voitokkaan Marseille kauden jälkeen työtarjouksia sateli minulle joka maailman kolkasta (Manager reputation täydet 5 tähteä), mm. Real Madrid oli halukas palkkaamaan minut managerikseen. Uudeksi seurakseni valitsin kuitenkin Bayern Munchenin. Kausi oli kokonaisuudessaan heikko, tuloksena vasta neljäs sija Bundesligassa. Champions leaguessa Bayern tippui semifinaaleissa. Kallein hankinta oli Keisuke Honda 20 miljoonalla eurolla. Honda olikin aivan loistava ja Hondan overall taisikin kasvaa kahdella kauden aikana. Muita hyviä pelaajia olivat Mario Gomez sekä toinen kallis hankinta David Luiz.

Tämän huonon kauden jälkeen tie vei taas eteenpäin, suuntana tällä kertaa Wolfsburg, jossa vietin kaksi kautta. Ensimmäinen kausi oli ihan hyvä, Wolfsburg sijoittui viidenneksi. Hankintoja oli mm. Sami Khedira (18milj.), Mats Hummels (15milj.) ja lupaava M.Torres (5milj.). Etenkin Mats Hummels loisti mahtavalla pelaamisellaan, sekä Torres esitti hyviä otteita aika-ajoin. Toinen kausi lähti liikkeelle kovien odotusten saattelemana ja tuloksena mahtava Bundesligan voitto. Koko kausi oli liigan suvereenia hallintaa ja ero toisena tulleeseen Bayern Muncheniin oli yli 10 pistettä. Hankintoja oli mm. Luka Modric (15milj.) ja Armand Traore ( 10milj.), jotka olivat avainpelaajia.

Noh, en tietenkään tämän kauden jälkeen jäänyt enää Wolfsburgiin vaan siirryin F.C. Barcelonaan. Kausi on tällä hetkellä käynnissä ja Tammikuun siirtoikkunan puolivälissä johdan sarjaa 56 pisteellä. Eroa toisena olevaan Real Madridiin on 6 pistettä. Tein todella kovia hankintoja ennen kautta. Sisään tulivat: Alexandre Pato ( 50milj.), Samir Nasri (30milj), Armand Traore (12milj.) sekä Raul Albiol (30milj.). Joukkue oli ennen tuloani todella vanha (keski-ikä varmasti joku 33), ja siksi pyrin hankkimaan alle 30-vuotiaita pelaajia. Pelaajistosta myin turhia pelaajia kuten Mohamed Zidan (9milj) sekä Carlos Marchena (2milj). Joukkueen koostumus näyttää tällä hetkellä tältä:

----------------Valdes-------------------

-Dani Alves--Albiol--David Luiz--Traore----

--------------Mascherano-----------------

--------Nasri-------------Iniesta----------

------Messi------Villa------Pato----------

Tavoitteena on toki voittaa Liga BBVA ja ehkäpä myös Champions League. Managerin uralla tarkoitus olisi joku päivä siirtyä Internazionalen peräsimeen, ehkä se on tämän kauden jälkeen tai ei. Toivottavasti niin pian kuin mahdollista.

Olen siis simuloinut lähes kaikki pelit, se selittänee sen kuinka olen edennyt tässä jo näin pitkälle.

Kolmas kausi takanapäin. Siirryin siis kolmanneksi kaudeksi Manchester Citystä Tottenhamiin ja niin kuin kerroin, kesän ainoa hankintani oli Lopez.

Kausi lähti käyntiin vaihtelevalla menestyksellä ja Mestarien liigan painaessa päälle olin koko ajan pelannut vähemmän otteluita kuin muut ja tammikuussa sarjasijoitus taisi olla 6. Talven paniikkiostokseni oli Mirko Vucinic hyökkäykseen.

Mestarien liigasta tipuin käsittämättömällä tavalla, jota en ole vieläkään pystynyt sulattamaan. :D Pelasin Juventusta vastaan toista osaottelua ja ensimmäisen osan olin voittanut 0-1. Gallas sai punaisen kortin kaadettuaan takaapäin karkuun pyrkineen Del Pieron, mutta mulla olisi ollut vielä kaksi miestä alempana, joten en sulattunut tuomiota. Siitä seuranneesta vaparista Del Piero tasoitti yhteismaalit 1-1 Gomesin avustuksella.

Oli käynnissä jo jatkoajan viimeinen minuutti, kun Juve sai lahjapilkun (yllättäen Del Pieron kalasti). Taklasin Kingillä ihan puhtaasti palloon, mutta Italian mafia oli päättänyt toisin ja Del Piero teki pilkulta voittomaalin. Ohjain muuten lensi sen jälkeen...

Liigassa nousin hyvän loppukirin ansiosta sijalle 3. ja reputation oli kauden päättyessä kolme tähteä, ainoastaan kolmen "pisteen" päässä 3,5 tähdestä.

Kauden jälkeen sain sopimustarjouksen yhdeltä joukkueelta, Manchester Cityltä ja innostuin, että siellähän en olekaan vielä pelannut, eiku... vidduu.

Siis ihan käsittämätöntä, enkö mä koskaan pääse täältä saarelta pois? Jos saisin ihan mistä tahansa muun Euroopan seurajoukkueesta tarjouksen, niin vaihtaisin samantien maata, mutta kun ei niin ei.

Menin sitten takasin Manchesteriin ja päätin laittaa tuulemaan, Lescott, Eto'o, Pjanic & co. myyntiin ja tilalle Xabi Alonso, Michel Bastos, sekä Zlatan.

Motivaatio aika hukassa, kun joutuu samoilla joukkueilla tahkoamaan, mutta eiköhän tää tästä, kun kausi pääsee täyteen vauhtiinsa.

Ehkä sitten ensi kesänä jo muuallekin kuin läditiimeihin... :doh:

Edessä suuret tavoitteet - Kausi 2012-13 CSKA Moskova

Eipä ole jaksanut vähään aikaan kirjoitella tänne. CSKA Moskovalla aloitin juuri kolmannen kauden yli 110 miljoonan budjetilla, johtuen kahdesta liigacupin ja liigamestaruuden voitosta. Viime kausi oli todella myöteinen minulle ja joukkueelleni. Voitin sarjan 18 pisteellä ja pääsin mestarien liigassa 8 joukossa, voitin mm. ManCityn, lohkoni, ja Real Madridin kertaalleen. Tieni siis nousi pystyyn realia vastaan, ensimmäinen peli santiago bernabeulla minulle 1-0 ja Moskovassa sitten Madrid voitti ärsyttävästi 2-1 ja meni vierasmaalisäännön turvin jatkoon. No epä viime kausista sen enempää. Kun siirtobudjetti alkoi olla todella suuri, ajattelin pistää tuulemaan. David Luizin kaappasin Benficasta 30 miljoonalla, Gregory Wan der Vielin Ajaxista 15 miljoonalla ja espanjalaisen Michelin Birminghamista 8,2 miljoonalla. Sain kesällä työtarjoukset kotimaan Zenitistä ja Lokomotivista, Championshipin Charltoninsta ja jostain Liga Adelanten seurasta mutta päätin pysyä vielä vuoden Moskovassa.

Pistetään kokoonpano:

Foormaatio 4-2-3-1

------------------------------Akinfeev OVR 87---------------------------------

Wan der Viel OVR 78---Beretutskiy OVR 77---David Luiz OVR 82-----Annan OVR 77

----------------------Semberas OVR 71----Michel OVR 77-----------------------

--------Dzagoev OVR 79-------Neymar OVR 78--------Honda OVR 84-------------

------------------------------Doumbia OVR 79----------------------------------

Vaikka Semberasin overall on pieni, pidän häntä avauksessa koska hän tekee joka pelissä varmoja katkoja. Tällä hetkellä rahaa on budjetissa 67 miljoonaa. Tällä hetkellä en voi hankkia huippu pelaajia, koska palkka budjetti on vaan 22 tuhatta.

Tarkoitus olisi pelata vielä yksi loistelias kausi Moskovassa (liigamestaruus, liigacup, Champions cupissa 4 joukkoon) ja sitten yrittää päästä pieneen valioliiga jengiin/chanmppionship jengiin.

HELLUREI!

Vaikka Semberasin overall on pieni, pidän häntä avauksessa koska hän tekee joka pelissä varmoja katkoja. Tällä hetkellä rahaa on budjetissa 67 miljoonaa. Tällä hetkellä en voi hankkia huippu pelaajia, koska palkka budjetti on vaan 22 tuhatta.

Mene ihmeessä Career moden valikossa transfers kohtaan ja sieltä säädät budjettia. Wageja enemmän ja siirtokassaa vähemmän.

Mäki alottelin Liverpoolilla Career Moden. Vaikeustasona world class ja board on professional. Ostin Gareth Balen,Arturo Vidalin ja uruguaylaisen 19v kärkimiehen suku nimeltään Hernandez :). Myynyt olen Skrtelin Kuytin ja Babelin ainakin.

Kaudesta pelattu 11 peliä 10 voittoa 1 tasuri, El nino johtaa maalipörssiä 9maalilla, yllättävin maalihai ollut James Carragher 3 maalilla!

Kokoonpano näyttää tältä:

Pepe Reina

Johnson-Carragher-Agger-Konchesky

Raul Meireles-Vidal

Cole-Gerrard-Bale

Torres

Varmaan tammikuussa tai sitten kesällä hommaan jotain nuoria.

Toista kautta pelaan Barcelonalla, vaikeusasteena Professional. Viime kaudella voitin niin liigankin kuin Cupinkin. Liigassa voitto selvisi viimeistä edeltävällä kierroksella ja Cupissa kaatui Real Madrid 1-0 Villan 90min maalilla, joten tiukkaa oli. Messi ja Villa loukkaantuivat samassa ottelussa (EA halusi tasoittaa joukkueeni etumatkaa) ja olivat kumpainenkin 2kk sivussa, joten aika iso lovi tuli hyökkäykseen. Bojanin vire oli onneksi hurja juuri tällä ajalla. Joukkuetta en ole lähtenyt suuremmin muuttamaan, muutaman täsmähankinnan tehnyt. Schennikovin ostin vasemmaksi puolustajaksi, mutta myin pois, koska Maxwell ja varsinkin Abidal on pelennut hyvää peliä puolustussuuntaan. Hän tasapainoittaa puolustusta Alvesin nousujen myötä. Keskikentälle ostin sen joka sinne oikeastikin kuuluu numerolla 4. Fabregas irtosi 80milj.€:lla (50milj. ei riittänyt niin korotin kunnolla) ja on ollut tähän mennessä todella hyvä ostos.

Kokoonpano näyttää tältä:

-----------Valdes

--------Puyol----Pique---Abidal

Alves

---------Busquets

-----Xavi-------Fabregas

Messi---------------Iniesta

-----------Villa

Vaihdossa:

Pinto

Milito

Maxwell

Mascherano

Pedro

Hazard

Bojan

Cupissa peluutan yleensä reservejä: Jeffren, Thiago, Dos Santos, Muniesa, Adriano.

Keitasta ja Hlebistä pitäisi päästä eroon, sillä peliaika on Cescin tulon myötä tippunut minimiin. Kesällä ostan vasemmalle nuoren tulevaisuuden puolustajan.

Tällä kaudella putosin Cupista välierissä Valencialle ja liigassa olen toisena, pisteen päässä Madridista.