Jump to content
Novakovic11

Jalkapallo yleisesti

Recommended Posts

Minun nimi on lasse

minä pidän jalkapallosta

jalkapalloa sanotaan jalkkikseks aika usein ainakin sanotaan ainakin meillä omassa kotona

jalkkis on hauskaa ja seura on west hammers pallo seura

se on ulko maan pallo seura ei suomen

kertokaa kaikki muutkin tänne tämä antakaa jutun kiertää

kiitos sotiemme vegetariaanit ja leijonat 95 kiitos kuuluu koko joukkkueelle

Minä olen Sebastian :). Tykkään Chelseasta kannatus alkoi vuonna 2007 :=),

ja jalkapallo on minulle tärkeä harrastus , vaikka en itse harrasta , mutta pelailen miltei joka päivä. Omat suosikki maajoukkueet ovat Englanti,Ruotsi(zlatanin takia),Espanja ja Brasilia. Muut suosikki seurat ovat AC Milan , Barcelona ja IFK Norrköping.

Moo, noi teiän seurat on ihan paskoja!!

Mun isin yks kaveri sano et, joku sen kaveri oli sanonu, et peli kestää 90 minsaa ja sit saksa voittaa, ni sit Saksa on paras!

Ja se joku svaintiikeri on paras, ku se aina pelaa just 90 minsaa ja sit voittaa!

Me kans pelataan aina pihalla potkupalloa kavereitten kans ja mä oon se svainstiikeri!

Sit aina lauantaisin naapurin ukko ja sen kaverit on tosi kivoja ja hassuja. Ne pelaa meiän kans potkupalloo sillon ja tekee jänniä temppuja ja kaatuilee. Sit ne koko ajan juo semmosesta ruskeesta pullosta jotain urheilujuomaa. Semmosta mitä me lapset ei saada juoda....

Mut kerran ku mä menin sunnuntai-aamuna soittaan ovikelloa ja kysyyn, et tuliskos naapurin setä jatkaan peliä, ni se vaan örisi ja oli tosi kärttynen. Se oli tosi valkonen, paitsi sen silmät oli punaset. Äiti sano et sillä on varmaan paha flunssa....

Naapurin sedällä on aina sunnuntaisn usein flunssa.... :icon_lol:

Hellurei, pelkkä harraste palloilija olen, ja kannatan jotain ihme Aston Villaa, ja se on parempi kuin teidän seurat yhteensä :P Itte pelailen kamujen kantta potku-palloa, ja pelaan hyökkääjänä. Tarkemmin sanottuna olen voimahyökkääjä:D Mulla on niin kova pyssy että mulle tulee kalliiks pellata rivitalojen takapihalla. Miksi lasit ovat niin heikkokestoisia? Sitten pelailen leikkari kolmosta jossa pelaa jotkun tikku ukot jotka epätoivoisesti yritää samoja juttuja mitä minä teen rivitalojen takapihalla. Tommoset tikku-ukot saa miljoonia vuodessa? HAH! Mäkin voisin mennä potkimaan Urpoa (vai mikä sen pallon nimi oli) ruudun sisään ja saada miljoonia, kiitos nam. Ja loppuu sanon että esikuvani on Eemeli Heski :)

kiitos sotiemme vegetariaanit ja leijonat 95 kiitos kuuluu koko joukkkueelle

Me kans pelataan aina pihalla potkupalloa kavereitten kans ja mä oon se svainstiikeri!

En tiedä johtuuko dagen afterista vai mistä mutta nauroin näille aika kovasti :D

Moi!

Jalka pallossa kaksi kymmentä kaksi miestä potkii palloo ja lopulta saksa woittaa !

Mun mielestä kuitenkin kaikki seurat on paskoi paitti selssi joka on paras.

jakla pallo kennissä on napit pohjassa ja ne sattuu ku tulee ne edellä nilkoille ja siihe lääkäri sitte suihkuttaa kylmä spraytä, jotta siihe ei enää satuiskaa. ne kennät pitää kuitenkin potkii palloo eikä toisii tai iso pahasetä keltane paita päälä näyttää keltasta korttii!

määki osaan potkii palloo mutta enoo yhtähyvä ku messi!

Täytyy sanoa että kielioppisi on käsittämättömän korkea jos vertaa muihin ikätovereihesi.

Jep, täytyy todeta sama. Oot siis kuudennella vai seiskaluokalla? Sulla täytyy olla hyvä numero äikässä? Ei kaikki aikuisetkaan kykene lähellekään samaan, eli iso käsi tosta sulle!!

Hjuumoria, veli hyvä, välikevennystä. ;) Ohan siinä jo toistoo niinku Wesku Showssa ikään, mut eihän näitä ole pakko lukea....

Tuolla ois muuten yks ketju ainaki, joka alkaa saamaan niin koomisia piirteitä, et sen voi siirtää jo tänne. Toi tabu, nimeltään Litmanen.

Mä väitän ja tiedän ku isi ja kaverinki isi sano et Litmanen on parempi pelaamaan kiekkoa ku Juti. Se juo paljo vähemmän kaljaa, eikä se rillaa ny, niinku Juti!! Mun mielestä jos Litti tulis Suomen kiekkojoukkueeseen, ni Suomi sais sen toisen kullan, vaik Juti oliki siel sillon...

Sit kumpi teiän mielestä on parempi Litti vai Raipe Helminen? Must Janne Ojanen ku sen paita nostettiin jäähallin kattoon. Ei siel ollu sen Litmasen paitaa?? LOL!!

Sit miks kaikki sanoo et se on kuningas, eiks Suomes ole presidentti. Eiks se oo sit niinku pressa? ;) ;)

Hei taas minun nimi on Lasse

minun isi sano että Tiki on kovin kaikista sen paita pitäsi hilata kaikkien lajien kattoon

kun nytkin sen paita on jokereilla kerta niiden ei tarvinnu pitää sitä pelaamassa kun yhden kauden

jalkkiksesta isi sano että se haluisi nähdä kun juti tekee saksarin se on polku pyörä potku brasiliaksi

Koska Kummelien junnujalkapallomaalivahti ( Rivaldo on paras! ) pätkää ei löytynyt, niin tässä otsikkoon sopiva ja lähes yhtä hyvä:

:D

Tätäkö Pälli meinasit?

[video=youtube;G6FE8Bi9TEQ]http-~~-//www.youtube.com/watch?v=G6FE8Bi9TEQ

moro! mä kannatan FC Lahtea, vaikka seura pelaakin divarissa. Mun mielestä tosi kannattajuus on sitä ettei sarjatasosta välitetä. Mun suosikkipelaaja on tietysti KUNINGAS, ja mä kannatan maajoukkueista Suomea ja Saksaa ja oon 13 v. Mun suosikkipelipaikka on hyökkääjä tai toppari:D

Mitä tiedät/ymmärrät jalkapallosta? Mitä seuraa/maajoukkuetta kannatat?

No siis tiedän jalkapallosta tarpeeks ja ymmärrän sitä tosi hyvin!

Kannatan FC Barcelonaa koska se on yksinkertasesti vaan hyvä joukkoe!

Ja maajoukkoe on sitten Espanija se on myös tosi hyvä!

No heipähei kaikki.

Nimeni on Tumppi ja kannustan Lontoon ylpeyttä Arsenalia...

Lempipelaajien joukkoon kuuluvat Robin van Persie, Jack Wilshere, Cesc Fabregas ja monet muut... :blink: Kannustan myös Real Madridia, A.C. Milania, ja Hollannin ja Suomen maajoukkueita. Olen harrastanut 6 vuotta jalkapalloa ja nyt harrastan jääkiekkoa... En paljoa seuraa Suomen Veikkausliigaa, koska kotikaupungillani ei ole omaa seuraa, muuta kuin SalPa 2. divarissa. :lol: Tarkoituksenani olisi syyslomalla lähteä Lontooseen katsoman Gunnersien peliä, jos vain jostain löytyisi liput.:blink: