Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 11 Team Paitsio (PlayStation 3)

Recommended Posts

Katsotaan saanko netin toimimaan PS3ssa, kun luon nickin niin voisin pelata tuossa joukkueessa Pakkina tai maalivahtina, mitäs sanotte? Ensi sunnuntaiksi en kuitenkaan varmaan ehdi.

Ei se haittaa vaikka et sunnuntaiksi ehdi, pakkina pelaaminen kuulostaa hyvältä.. Toki molarina saat pelata, mutta kuten huomaat se on erittäin haastavaa, ja noita PRO pelejä ku oon tahkonu ni paljon kyllä tulee noita maaleja kun on joku siellä maalissa..

Oon vähän jo kehitelly tota PRO:ta nyt se on 78 RW :)

Katsotaan saanko netin toimimaan PS3ssa, kun luon nickin niin voisin pelata tuossa joukkueessa Pakkina tai maalivahtina, mitäs sanotte? Ensi sunnuntaiksi en kuitenkaan varmaan ehdi.

Ei se haittaa vaikka et sunnuntaiksi ehdi, pakkina pelaaminen kuulostaa hyvältä.. Toki molarina saat pelata, mutta kuten huomaat se on erittäin haastavaa, ja noita PRO pelejä ku oon tahkonu ni paljon kyllä tulee noita maaleja kun on joku siellä maalissa..

Oon vähän jo kehitelly tota PRO:ta nyt se on 78 RW :)

Joo, hyvä vaan että saadaan lisää väkeä mukaan! Veskana on tietenkin hieman hankalaa, mutta kyllähän siinä kehittyykin. Pakkikin on oikein tervetullut!

Pituutta kyselit MasterJL, sitä on 6'2", joten ei mikään hirveä hujoppi. Mutta tein pelaajasta melko kevyen, joten nopeutta voisi piisata. Alan harjoittamaan vielä tuota ennen sunnuntaita vähän.

Mitenkäs muuten, olisiko parempi jos olisin Target Man vaiko Finisher? Kumpi olisi parempi joukkueelle? Target Mankin kuulostaa ihan hyvältä kärkikynältä.

Edit. Onnistuisiko mitenkään sunnuntaina jo siinä neljän aikaan? Meinaan vaan että illalla on varmaankin sitten vielä menoa, niin ehdittäisiin pelailla mahdollisimman paljon.

just tänää laitoin fifa 11 tilauksee tullee maanantaina tai tiistaina! :) Jos ei muualle mahu nii voin helposti pelata laitapakkinakin mutta mielummin ylempänä kuin ihan alhaalla pakkina :)

Minä myös !

Kyllähän tässä jo tänään saadaan pelit aloitettua !

Niin, mitenkäs olisi jo tänään? Itse pääsen mukaan molempina päivinä, ja uskoisin että tänään löytyisi itselläni jo aikaa enemmän kuin sunnuntaina. 16.30 tänään, onnistuisiko mitenkään?

Niin, mitenkäs olisi jo tänään? Itse pääsen mukaan molempina päivinä, ja uskoisin että tänään löytyisi itselläni jo aikaa enemmän kuin sunnuntaina. 16.30 tänään, onnistuisiko mitenkään?

Joo, tänään onnistuisi itsellänikin paremmin.

Nyt tehdään niin radikaalisti että pelit alkaa klo 16.30 tänään. Jos joku ei pääse, niin sitten ei voi mitään, sillä on hyvin vaikea saada aikaa joka kaikille kävisi. Jos joku ehtii vielä myöhemmin mukaan niin mukaan vaan toki!

Tänään mukana varmasti:

- KyyhkyBoy

- ippe

- MasterJL

Epävarmaa tai myöhemmin mukaan:

- Puutarhajynssi

- tomine

Ei vastausta vielä:

- Raiski

Ei pääse tänään:

- Kosse

- La Pulga #10

- villain98

- nurtsi

Edit 2. Ja sitten on tietenkin mahdollisuus ettei saada tänään riittävästi porukkaa kokoon, joten mahdollisesti voi siirtyä huomisellekkin.

Paitsio FC - Sun Club 0-0 - hieman hakemista juu..

The Roce Kings - Paitsio FC 1-1 - Oli 2 tolppaa meikäläisillä..

ADELAIDE FC 2 - Paitsio FC 0-1 - Jes eka voitto..

Paitsio FC - AMUNT GALATICOS 1-3 - Ensimmäinen tappio sitten heti perään..

Tähän on hyvä lopettaa meikäläisen osalta, 2 maalia ja yksi maali syöttö..

Huomasin, että täällä voi myös pistää penkille pelaajia... :D

Paitsio FC - Sun Club 0-0 - hieman hakemista juu..

The Roce Kings - Paitsio FC 1-1 - Oli 2 tolppaa meikäläisillä..

ADELAIDE FC 2 - Paitsio FC 0-1 - Jes eka voitto..

Paitsio FC - AMUNT GALATICOS 1-3 - Ensimmäinen tappio sitten heti perään..

Tähän on hyvä lopettaa meikäläisen osalta, 2 maalia ja yksi maali syöttö..

Huomasin, että täällä voi myös pistää penkille pelaajia... :D

Jep, ja pelattiin vielä yksi matsi sen jälkeen kun lähdit. Se päättyi 4-3 -voittoon, vastassa Team Kzar, jossa meikäläinen iski hattutempun ja syötti yhden :D

Ja sitten vielä pelote. Jos ei peli ala kulkemaan niin penkki kutsuu :rules: Hehheh, vitsi vitsinä. Onnistuisikos taas huomenna sitten? Illalla tosin on menoja, mutta tuo 16.30 voisi toimia.

Hyvät pelit tuli tosiaan väännettyä tänään, kiitokset siitä teille. Homma toimi ehkä parhaiten tuolla 4-1-2-1-2 systeemillä, jota voisi ehkä tulevaisuudessakin koittaa ? Itse kymppipaikalla, MasterJL ja KyyhkyBoy kärjessä ja puutarhajynssi luutimassa pohjalla De Jongin lailla :D

E. Ja jos joku joutuu monta peliä pakkina luutimaan niin voin antaa paikkani ylempää mielihyvin kiertoon, vaikka tuskinpa koskaan käy niin että kaikki olisivat paikalla samaan aikaan...

Minulle fifa 11 tippuu postilaatikkoon maanantaina tai tiistaina. Mulla ei ole tuota 16.30 kellonaikaa mitään vastaan muuta kuin että salibandy treenit on ma 19.00 ja ke pe 17.30 ja su 17.00. Yksi kysymys muuten, onko fifa 11:ssa samanlainen systeemi siinä joukkueeseen liittymisessä kuin kympissä? :D

Saa nähdä ehdinkö tänään ainakaan paljoa vääntämään, sattuu olemaan hieman menoa tänään. PSG:n peli vie innon siinä kuuden aikoihin ja siitä eteenpäin, ja päivälläkin saattaa olla menoa, joten voi olla että itse en tänään pääse pelailemaan.

Meikäläinen voisi tulla mukaan pelailemaan, kun näköjään ihan kivan kokonen porukka saatu kasaan. PSN account on sammyx69 ja voin tässä pikkuhiljaa kehittää virtual prostani CB / CDM tyyppistä pelaajaa, kun niistä on näköjään puutetta.

Koitan päästä tänään pelailemaan tossa 16.30 ja melko varmasti olen paikalla silloin.

No sittenhän minä saan pakkiparin:sweeteyes: Minun virtual proni pystyy olemaan myös CDM, jos on vajausta joskus siinä paikalla niin voin olla siinä. Olisi minulla sitten tälläinen keltanokka kysymys:drunk: Onko PS3:n netissä viruksia ja pitääkö siihen hankkia joku virustorjunta tms?