Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 11 Team Paitsio (PlayStation 3)

Recommended Posts

kyllä siellä tänään pelailtiin. Toki itse olin kirjautunut sisään jo ennen neljää...

Sori tänää ei ehtiny pelaa.

Kirjautumaan ei kait pystynyt, mutta jos oli kirjautuneena jo ennen tuota katkosta pystyi pelaamaan.

Päivää.

Tyrehtyi aktiivisuus tuossa meidän NHL-porukassa, joten tiedustelen, että vieläkö mahtuu mukaan? Tarvittaessa kaikki pelipaikat luonnistuu maalivahtia lukuunottamatta.

Päivää.

Tyrehtyi aktiivisuus tuossa meidän NHL-porukassa, joten tiedustelen, että vieläkö mahtuu mukaan? Tarvittaessa kaikki pelipaikat luonnistuu maalivahtia lukuunottamatta.

Joo mukaan mahtuu. Keskikentälle mahtuu lähes aina mukaan ja puolustukseen ihan aina. Kärkeen onkin sitten tunkua...

Aika hiljasta tuolla networkissa tällä hetkellä. Palaan tunnin päästä haistelemaan tilsuu uudelleen...

huomenna ehtisin 17-19.30 pelailla...

EDIT: pleikan keyboardi tekee vieläkin surullisen hidasta kuolemaa tossa vieressäni :(

pitäisi varmaan lyödä se viimein silaus lekalla...

Itse voin tuossa 17 tulla myös linjoille notkumaan, jos muitakin tulisi.

Montako nimeä clubin squadista löytynee nykyään?

Hieman kateellisena katselen, kun tuota Xboxia olen vain hakannut ja pelaajamäärä on kaksi tai kolme kerrallaan. Tulisin mielelläni takaisin, mutta pelkään tuon levyn rikkovan konsolin kuten teki jo kahdelle.

Entä pelipaikat? Millainen teidän nykyinen kenttä on? Hyökkääjät, keskikenttä, puolustajat ja maalivahti?

Montako nimeä clubin squadista löytynee nykyään?

Hieman kateellisena katselen, kun tuota Xboxia olen vain hakannut ja pelaajamäärä on kaksi tai kolme kerrallaan. Tulisin mielelläni takaisin, mutta pelkään tuon levyn rikkovan konsolin kuten teki jo kahdelle.

Jos levyssä ei ollu naarmun naarmua tai mitään muuta poikkeavaa, niin silloin se Pleikan hajoaminen ei levystä johdu. Ja jos se siitä sitten muka johtuu niin ota ens kerralla videoo kun pelaat Fifaa ja ootat kun PS3 hajoaa, niin saat todisteen siitä että se levy sen hajotti.

Miten se Pleikka hajos kummallakin kerroilla?

Voitaisko joskus järjestää sellanen tapahtuma että mahdollisimman moni tulis paikalle niin saatais tuo trophy (pelaa pro clubs 11 hengellä yms)? Pelaajia kyllä riittää mutta milloin kaikille sopis?

Jos levyssä ei ollu naarmun naarmua tai mitään muuta poikkeavaa, niin silloin se Pleikan hajoaminen ei levystä johdu. Ja jos se siitä sitten muka johtuu niin ota ens kerralla videoo kun pelaat Fifaa ja ootat kun PS3 hajoaa, niin saat todisteen siitä että se levy sen hajotti.

Miten se Pleikka hajos kummallakin kerroilla?

Levyssä ei ole ollut likaa tai naarmuja, mitään. Kuitenkin kaksi PS3-konsolia tuli vietyä huoltoon, kun levynlukija ei suostunut enää toimimaan. Pistin FIFAn sisälle, jäätyi ja kun laitoin takas niin levyä ei löytynyt eikä tunnistanut muitakaan levyjä.

Eikä tämä nyt kiinnosta pahemmin. Enemmän olen kiinnostunut pelaajamäärän tilanteesta. ^^