Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 11 Team Paitsio (PlayStation 3)

Recommended Posts

Itse en ehdi varmaan kuin illalla ehkä, täytyy katsoa.

Ja tulin vaan mainitsemaan että olen siirtynyt nyt sitten kokonaan maalivahdin paikalle. Treenannut olen tuota taas hieman ja overall on taas vähän korkeampi. Vieläkin se on vähän hakemista, mutta nyt on tullut jo jonkun verran lisää pelituntumaakin, joka auttaa. Hyökkääjän paikalla on nimittäin jo ippe, aqselssonii sekä nurtsi joka saa pelinsä myöhemmin. Mutta voin tietenkin tuurata hyökkääjiä jos puuttuu joukkueesta.

Kerkeiskös kukaan tänään kello 18.00? Itse yritän siiheksi päästä.

Eiköhän sitä itsekin voisi mukaan tulla. Ihan hyvin varmaan saadaan pelit aikaan kun täällä kolme lupautunut ja aina siellä melkein on 2-3 pelaajaa onlinessa muuten vaan joten hyvältä näyttää.

E. Ja jos ollaan kolmisteen niin joku voi ottaa sen any -vaihtoehdon.

Ihan hyvää peliä tänään kaikilta, valittettavia häviöitä kyllä tuli.. Oma debyyttini oli mielestäni ihan hyvä, kukaan ei mennyt suoraan ohi.

Pelaajista:

- Ippe ja MasterJL eivät saa tarpeeksi palloja

- Joku laituri (en muista kuka) kikkailee liikaa, pitää pelata vähän suoraviivaisemmin

- KyyhkyBoylta hyvää peliä maalivahtina, kaikki tietävät kuinka vaikeaa se on

- Kun lähdin nousemaan ja tuli vastustajalle vastahyökkäys, Tomine pelasti minut pariin otteeseen. Tominelle peukku!

Eipä tässä muuta, mitäs sanoisitte huomenna peliä klo 10.00-14.00? Kerkeisin silloin.

Ihan hyvää peliä tänään kaikilta, valittettavia häviöitä kyllä tuli.. Oma debyyttini oli mielestäni ihan hyvä, kukaan ei mennyt suoraan ohi.

Pelaajista:

- Ippe ja MasterJL eivät saa tarpeeksi palloja

- Joku laituri (en muista kuka) kikkailee liikaa, pitää pelata vähän suoraviivaisemmin

- KyyhkyBoylta hyvää peliä maalivahtina, kaikki tietävät kuinka vaikeaa se on

- Kun lähdin nousemaan ja tuli vastustajalle vastahyökkäys, Tomine pelasti minut pariin otteeseen. Tominelle peukku!

Eipä tässä muuta, mitäs sanoisitte huomenna peliä klo 10.00-14.00? Kerkeisin silloin.

Ihan hyviä pointteja. Ite oon tässä ihmetelly miksi meillä ei ole yhtään target pelaajaa siellä kärjessä. Olisi helpon suoraviivaista pelata pitkä pallo jollekkin tornille joka sitten pudottaa sen omille. Tai sitten toinen tapa olisi vaan perus laidoista kesoi boksiin targetille, yksinkertaista ja toimivaa. Mutta ei mikään pakko tarvetta tuolla targetille ole se vain yksinkertaistaisi peliä paljon...

Huomenna mulle käy 10-14 kanssa hyvin. Duunia alkaa vasta 15.00

Ihan hyviä pointteja. Ite oon tässä ihmetelly miksi meillä ei ole yhtään target pelaajaa siellä kärjessä. Olisi helpon suoraviivaista pelata pitkä pallo jollekkin tornille joka sitten pudottaa sen omille. Tai sitten toinen tapa olisi vaan perus laidoista kesoi boksiin targetille, yksinkertaista ja toimivaa. Mutta ei mikään pakko tarvetta tuolla targetille ole se vain yksinkertaistaisi peliä paljon...

Huomenna mulle käy 10-14 kanssa hyvin. Duunia alkaa vasta 15.00

Itsellänihän oli Target Man kun vielä pelasin kärjessä, ja aika kivastihan meikäläinen sai noita pääpalloja, joista laitoinkin sitten yleensä sisään, joskus en :D Nythän olen siis siirtynyt muitten alta pois kun on tullut todella paljon tungosta kärkeen, maalivahdin paikalle...

Huomenna ehdin vasta siinä noin kolmen aikoihin itse pelailemaan, koulut loppuu kahdelta.

Jo oli päivä pro clubin osalta. Matseja tuli taas hakattua mukava määrä. Otteluiden taso vaan heitteli niin hemmetisti. Pelattiin hyvin voitettiin 4-0 murskaavalla suorituksella ja hävittiin kai 5-0 kuin lampaat. Suurin osa peleistä tuli varmaan pelattua tuolla 4-1-2-1-2 systeemillä joka ihan hyvin toimikin. Toisaalta kun vastustaja parani niin tuolla taktiikalla omissa soi kohtuu määrä. Enkä sitä missään nimessä pakiston piikkiin pistäisi. Ehkä tuon keskikentän pitäisi olla hieman tiiviimpi, 4-1-2-1-2 on toki mukava hyökätä mutta joku perus 4-4-2 on puolustus suuntaankin hyvä, eikä hyökkäämisessäkään puutteita ole. Noh , mutta miten vain, itse pelaan millä muodostelmalla ja pelipaikalla vaan kunhan saan nimen omaan pelata.

Mitkäs nämä pelipaikat muuten nyt ovatkaan ? Itse tahkosin varmaan jokaista keskikentän paikkaa. Ei se itseäni nyt niin haittaa mutta olisi mukavaa saada selvyys miten ennen peliä asetutaan. Kärkiä ainakin tuntui piisaavan.

Tehdään nyt pientä selvennystä..

GK: KyyhkyBoy

RB: tomine

CB: Il Capitano, Villain98

LB: aqselssonii

RM: ippe ? jeppiz ?

CM: Jynssi, Sammy,

LM: DinhoFifa, Turbokermit ?

ST: Kosse, MasterJL

Näitä pelaajia siellä useimmiten on nähnyt.. Sanokaa jos on erimielisyyksiä :)

Posted Image

Eli tässä on puolustus ja hyökkäys selvä, ainoa mitä siis aina vähän tilanteen mukaan muutellaan on keskikenttä. Jos on CAM käytössä, voi ippe, jeppiz, kuka tahansa melkein pelata sitäkin paikkaa.. Sovitaan niin, että jokaisella on noi vakipaikat keskikentällä, ja jos on esim. 2 samanpaikan pelaajaa, niin sovitte sitten tuolla chatissa miten menettelette, toinen joutuu pelaamaan jollain muulla keskikentän paikalla.. Tuskin ikinä on niin paljon pelaajia online, että kukaan ei mahdu pelaamaan :D Ja samoin jos hyökkäyksestä jompikumpi meistä puuttuu, niin sinne voi hyvin joku tulla keskikentältä :) Ja nyt te keskikentän pojat, voitte täällä sopia keskenänne noita paikkoja miten haluatte.. Mutta näin alustavasti pistin tuohon, miten olen ymmärtänyt halunne :D

Toivottavasti tuli jotenkin selkeää tekstiä...

EDIT; Ja huomenna koitan tulla tuossa 10 aikaan jo :)

Niin ja pelistä itse, se on välillä mennyt vähän liian sekavaksi ja yksinyrittämiseksi, ettei mitään tolkkua. Emme siis löydä toisiamme kentältä, tai osaa lukea ajatuksia.. Ja se target man idea on ihan hyvä, mutta kyllä tämä toimii ilman sitäkin, tai itse tein jo pelaajastani pidemmän, että niitä pääpalloja voi jo pistellä :) Mutta eiköhän peli kulje, kun jätetään turhat ryntäilyt pois, ja maltilla hoidetaan tilanteet ja syöttöpeli pidetään hyvänä, keskialueelta turhat pallonmenetykset pois.. Kaikki meistä tietää kuitenkin miten futista pelataan, eikö vain :D Itekin olen jo oppinut muiden pelaajien vahvuuksia, ja niitä on hyvä tietää, esim, mulle voi pistää hyvin niitä juokuspalloja läpi, koska oon nopea :D Pitäis saada joku valmentaja meidän tiimille, heh.. Mutta eiköhän tää tästä, kun porukka on jo alkanut aktiivisemmaksi, mitä enemmän pelataan yhdessä, sitä paremmaksi peli tulee.. Kossen ja tominen liikkeet, pystyn melkeen arvaamaan aina pelissä, koska heidän kanssaan tullut niin paljon pelattua ;)

En kerkeä heti kymmeneltä, faija nukkumassa univelkojaan minun huoneessani jossa minun leikkari on :D Vielä kysymys. Kun te sanotte minulle: "tuu chattiin" niin mikä chatti ja miten sinne mennään?

Neuvon sua ku oot online tuol.

Vaihdoin pelaajani laituriksi, kun ei siellä keskikentällä ole mitään järkeetä pelata jos syöttäää vain yhden kerran pelissä vaikka kuinka hakisi tyhjään tilaan nii silti pelataan pitkää Hyökkääjille aika ärsyttävää.

El Pipita mikäs sun ps3 nicki on?

Adamdam1, emmä tiedä mikä teillä on pelisysteemi mutta niissä peleissa missä olen ollut semmoista että laidoistaan yritetään yksin ei katota yhteen viereen ja sitten kun ei pääse ohi niii sitten pistettäään pitkään hyökkääjille.

Nii siin ei oo sit iha kiva pelata keskikentällä.

Raiski onko sun nick raiski? En ainekaan muista että minulla olisi sinut kaverina..

jeppiz18 on se mun PSNännä. Hämää vähän ku tääl eri ja sielä eri mut se account on ollu kauemmi ku tää paitsio nicki.

Huomenna olisi vaikka koko ilta aikaa pelata, kun ulkonakin täys paska keli :D

Voitaisiin pelailla vaikka tuossa 16-17 välillä?

Tänään on PSN verkossa huoltokatko.

PlayStation Networkissa tehdään tänä iltana huoltotöitä kello 18.00 ja 02.30 välisenä aikana. Katkoksen aikana PlayStation Store ja käyttäjätilien hallintatoiminnot ovat pois käytöstä.

Verkkopelaamisen kerrotaan toimivan, mikäli PSN-verkkoon on kirjauduttu ennen kello 18, mutta totuttuun tapaan erilaisiin häiriöihin on syytä varautua. Kerätyt trophyt päivittyvät palvelimille katkoksen jälkeen.

Joo kuten monet huomasivatkin tänään, ei pelit jossa minä olin mukana eivät ottaneet oikein tuulta alleen :D Levyssä siis selvästikkin jotain häikkää, käyn kysäisemässä lauantaina pystyisikö GameStop tekemään asialle mitään, siellä pitäisi jotain kuulemma osata tehdä naarmuuntuneelle levylle...

Joten huomenna en ole mukana, toivottavasti saan pelin taas kunnolla toimimaan.