Jump to content
Sign in to follow this  
Royfish

NUFC, FA-cup 2010-11

Recommended Posts

Seuraava roundi arvottu, vastaan vieraissa Stevenage. Eihän tässä ole kuin yksi ainoo vaihtoehto lopputuloksen suhteen... Olen sen jo aikasemminki maininnu, et mä tykkään ja arvostan näitä cuppeja, etenkin tätä legendaarista FA-cuppia! Ei tässä menestyminen olis hullumpi juttu? Harakat on tälläkin kaudella lyöny isompia, joten kaikki mahdollista, loppuun asti!:thumbsup1: Aletaan siis tämä ketju tästä!

No niin! Huomenna sitte jatketaan eteenpäin, ja eihän kukaan (edes stenegagen kannattaja) voi tästä muuta odottaa kuin voittoa! :thumbsup1: Kuten monesti mainittua, mä tykkään näistä cupeista. Ne on ainoo mahis menestykseen muillakin seuroilla. Siis muilla kuin noilla isoilla rahaporukoilla, kuten nyt esim. Chelski, Arsu, ja Mauno. Englannissahan monet arvostavat FA-cupia jopa enemmän ku liigaa, mut ihmettelen miks Suomessa tää on varsin vähän seurattu? Meinaan monet tuntemani, aika fanaattisestikin valioliigaa ja sieltä tietty jotain jengiä kannattavat, eivät näistä cupeista juuri välitä... ?

Wembleyllä tavataan! Mut ekaks huominen Stevenage-NUFC, suorana Sport prolta klo: 19.30, jos jollain semmonen näkyy...

Voi jösses sentään. Ekan puoliajan jälkeen 0-0, Stevenagella hirveä hurmos päällä. Meidän pelaajat jää selvästi jalkoihin, enemmän ois Pardew saanu rotaatiota tehdä!!.

Avaus: Krul;Simmo,Will,Colo,Perch;Routledge,Smith,Nolan,Barton;Best,Love.

Penkki: Söderberg,Kadar,Ranger,Guthrie,Tiote,Ferguson,Airey

Tossa on hyvä streami: http://casualtiespunx.com/

Muuten, Mackemit ottivat kuonoon Notts Countylta!

no niiiin..... Perkele mikä farssi!! Ei paljo jääty kakkoseks Sunderista... Siis aivan käsittämättömän noloa!! Vois kirjottaa tähän paljon voimasanoja, mutta eipä toi hurjasti jeesaa.... Williamson teki joo hienon maalin, ja Krul teki kaikkensa jotta oltais otettu isomminki pataan. No, onneks se Stevenagen pelurin veto meni ohi. Krul oli tosi surkee, kuten koko jengi. En olis uskonu että näin käy? Squad oli melkein sama kuin viikolla Hammersia vastaan, eli ei se siitäkään voinu johtua? Oliko sitte rotsi auki Hammers-pelin jälkeen? Mitä helvettiä? Todella aneemista. Cupit on nyt sitte tältä kaudelta cupiteltu:(

Voishan tähän nyt alkaa jeesustelemaan jotain, että ihan kiva ku nyt pystytään fokusoimaan ainoastaan valioliigan 17 sijasta pelaamiseen, aurinkoisena päivänä jopa 16. sijasta... :yuck: Ei mitään positiivista tästä, ei mitään!!

vaikuttaako muuten cupin kortit valion peleihin? Mun mielestä ei? En ole tyystin varma?? Mut joo, toikin vielä, täysin totaalisen käsittämätön farssi!!! Siis suurin pettymys tälle kaudelle!

vaikuttaako muuten cupin kortit valion peleihin? Mun mielestä ei? En ole tyystin varma?? Mut joo, toikin vielä, täysin totaalisen käsittämätön farssi!!! Siis suurin pettymys tälle kaudelle!

Englannissa kortit vaikuttavat kaikkiin Englannin jalkapalloliiton alaisiin kilpailuihin eli liigassa, fa-cupissa ja liigacupissa otetut kortit vaikuttavat kaikki toisiinsa, kuten myös pelikiellotkin.

Harakat, kiitos!

Barton ja muut pelimiehet näyttivät aivan tappavan hyviltä kentällä. Jopa niin hyviltä, että lähetys katkesi kymmeneksi minuutiksi.

Tioten ääliömäinen taklaus oli sitten punaisen kortin arvoinen, itsehän olisin antanut myös Bartonille punaisen kortin, koska oli niiin vitun paska.

Hyvä Newcastle, ei tuo jengi vasta kuin noussut Liiga kakkoseen :D Olee!

Matsi kuvastaa mielestäni aikahyvin sitä, että seurassa edelleen kaikki on yhtä vuoristorataa. Koko ottelun suoritus on kyllä todella noloa, eihän valioliigassa pelaava joukkue voi hävite kakkosliigassa pelaavalle joukkueelle! Toivottavasti tämä ottelu oli pienimuotoinen herätys joukkueelle ja ennenkaikkea Pardewille. Alkaa jo Pardewin puntissa tuntua tälläiset emämunaukset jo aika kohtalokkaasti, sillä ei tätä varnasti katsota kovin hyvällä. No ainahan näitä sattuu Fa-cupissa ja ehkäpä se emämunaus sattui vaan tällä kertaa meidän kohdalle, tuudittaudutaan tähän ajatukseen? Hävettää niin helvetisti koko matsi..... pitäsköhän mennä takas nukkumaan.

Harakat, kiitos!

Barton ja muut pelimiehet näyttivät aivan tappavan hyviltä kentällä. Jopa niin hyviltä, että lähetys katkesi kymmeneksi minuutiksi.

Tioten ääliömäinen taklaus oli sitten punaisen kortin arvoinen, itsehän olisin antanut myös Bartonille punaisen kortin, koska oli niiin vitun paska.

Hyvä Newcastle, ei tuo jengi vasta kuin noussut Liiga kakkoseen :D Olee!

Kiitos tästä asiantuntevasta analyysistä! Olen mykistynyt! :shades:

Jos muuten kortteja jaettais tolla perusteella, et on jonku mielestä paska, niin 80% valioliigan pelureista olis koko ajan pannassa.... Tsemppiä!

Hyvä että muuten löyty siihen lähetyksen katkeamiseenki syy! Ehdinkin sitä ihmettelemään....

Eipä tuossa mitään, yön yli nukuttuani ei tunnu enää missään, vaikka tappio tulikin. Enemmän harmittaa Tioten tyhmä punainen ja ennen kaikkea se, että mitä Pardew mietti ottaessaan Tioten kehiin 2-0 tappiotilanteessa? No jälkeenpäin on hyvä leikkiä tietäväistä...

Tiote sitten poissa ensi viikon tärkeästä paikallispelistä Sunderlandia vastaan, eli heikolta näyttää, jos Smith siellä Tioten pelalla sählää...No toivottavasti Jose ja Jonas tulevat takaisin vasemmalle laidalle tekemään peliä.

Kiitos tästä asiantuntevasta analyysistä! Olen mykistynyt! :shades:

Jos muuten kortteja jaettais tolla perusteella, et on jonku mielestä paska, niin 80% valioliigan pelureista olis koko ajan pannassa.... Tsemppiä!

Hyvä että muuten löyty siihen lähetyksen katkeamiseenki syy! Ehdinkin sitä ihmettelemään....

Mä katselin tuossa kanssa että on "lillyshite" laittanut ihan parastaan. Hitto kun joskus itse pystyis tuollaseen verbaaliakrobatiaan ja kielelliseen ilotulitukseen näissä postauksissaan. Mut kaikille ei ole suotu isolla kauhalla.. :silence:

Mä katselin tuossa kanssa että on "lillyshite" laittanut ihan parastaan. Hitto kun joskus itse pystyis tuollaseen verbaaliakrobatiaan ja kielelliseen ilotulitukseen näissä postauksissaan. Mut kaikille ei ole suotu isolla kauhalla.. :silence:

Juu, kyllähän nuo tosiaan omalla tavallaan piristää päivää!! Yritetään vähän samaa: Tänään liverpool hävii ku se on niin hiton paska!! Sit mä antasin Rooneylle ja Torresille aina punasen jos oisin Howard Webb. Ai miks? No ku ne tekee paljo maaleja joskus ja saattaa niillä upottaa vaikka Spursin... Ha haa! Se siitä! :D

Juu ja sen verran ite pelistä, et samoin kuin Shearer jo sano, ei toi enää niin hurjasti korpee. Futis on suuria tunteita, mut loppujen lopuks, se oli kuitenki vaan futispeli... ;)

Juu, kyllähän nuo tosiaan omalla tavallaan piristää päivää!! Yritetään vähän samaa: Tänään liverpool hävii ku se on niin hiton paska!! Sit mä antasin Rooneylle ja Torresille aina punasen jos oisin Howard Webb. Ai miks? No ku ne tekee paljo maaleja joskus ja saattaa niillä upottaa vaikka Spursin... Ha haa! Se siitä! :D

Et sä tiätsä osaa. Mut hei, tänään tulee myös cup romantiikkaa täynnä oleva Spuds - Charlton!

Ja mulla on just semmonen fiivis että käyn treenireissulla myös kiskalla laittamassa pitkävedon. Onnea peliin!

Itse en peliä nähnyt ja hyvä niin, mut melkosen nolo tappio!

Enemmän harmittaa Tioten tyhmä punainen ja ennen kaikkea se, että mitä Pardew mietti ottaessaan Tioten kehiin 2-0 tappiotilanteessa? No jälkeenpäin on hyvä leikkiä tietäväistä...

Tiote sitten poissa ensi viikon tärkeästä paikallispelistä Sunderlandia vastaan, eli heikolta näyttää, jos Smith siellä Tioten pelalla sählää...

Tioten punainen ottaa kyllä päähän! Vaikka pelaajat toki kentällä on itse vastuussa tekemisistään, niin en kans oikeen ymmärrä et mikä järki ottaa Tiote kentälle tossa kohtaa peliä...Pardew olis hyvin voinu heittää vaikka Guthrien kentälle. Nyt sitte Tiote pelikiellossa ja seuraavaks vielä vastassa Black Cats!

Vielä ne jaksaa! :D

Barton on ihan perseestä. Tumpataan sikaria omien junnujen kasvoihin ja tapellaan joukkuetoverien kanssa. Se vielä tappaa jonkun. Ainoa joukkue missä vielä pystyy pelaamaan on mahtava Newcastle United. Tiedän, että tämän foorumin sääntöjen mukaan kukaan ei saisi kirjoittaa toisesta mitään henkilökohtaista, mutta nyt minä ainakin aijon sanoa itsestäänselvyyden. Royfish on tyhmä, siis oikeasti tyhmä. Ei osaa lukea rivien välistä. Tai no niin kai ne kaikki Harakka fanit ovat? Kekeä lainatakseni: Pystyt parempaan!

Hyvä, että vasara fanikin tuli mussuttamaan. Miksi te olette noin huonoja? Tarvitsetteko Zolan takaisin johtotehtäviin vai mikä vaivaa? :D Joukkue joka on tunnettu jostain B-luokan huligaanielokuvasta. Mestaruussarja kutsuu, sinne vaan 'boron ja muiden joukkueiden sekaan!

Aina vaan paranee... Tyhmiähän me kaikki ollaan ku tänne skriivaillaan, tervetuloa omiesi joukkoon!! Piristä vaan taas joskus meidän päivää, kun koulukiireeltäs kerkiät! Ala-astehan päättyy yleensä aikasin, eli hyvin ehdit!

Vielä ne jaksaa! :D

Barton on ihan perseestä. Tumpataan sikaria omien junnujen kasvoihin ja tapellaan joukkuetoverien kanssa. Se vielä tappaa jonkun. Ainoa joukkue missä vielä pystyy pelaamaan on mahtava Newcastle United. Tiedän, että tämän foorumin sääntöjen mukaan kukaan ei saisi kirjoittaa toisesta mitään henkilökohtaista, mutta nyt minä ainakin aijon sanoa itsestäänselvyyden. Royfish on tyhmä, siis oikeasti tyhmä. Ei osaa lukea rivien välistä. Tai no niin kai ne kaikki Harakka fanit ovat? Kekeä lainatakseni: Pystyt parempaan!

Hyvä, että vasara fanikin tuli mussuttamaan. Miksi te olette noin huonoja? Tarvitsetteko Zolan takaisin johtotehtäviin vai mikä vaivaa? :D Joukkue joka on tunnettu jostain B-luokan huligaanielokuvasta. Mestaruussarja kutsuu, sinne vaan 'boron ja muiden joukkueiden sekaan!

Mikä siinä on että ite tarvii jatkaa? Varmaan hauskaa tulla lyttäämään muita tänne nimimerkin takaa... mitään muuta sä et olekkaan viesteissäsi tehnyt.

Hanki jotain parempaa tekemistä, aloita vaikka showpaini! Tollasia juntteja ei tarvita täällä....

Tietopankki

En ymmärrä mikä sinua vaivaa, mutta jatkossa voit mennä kirjoittelemaan muualle, sillä ei me jakseta kuunnella itkuasi täällä. Itse en ainakaan jaksa katsella tuollaista käytöstä ja ainiin... olet perseestä myös varmaan sinäkin.