Jump to content
Sign in to follow this  
Maz

Vuoden foorumisti 2010

Recommended Posts

Vuosi lähestyy loppuaan, joten jälleen on aika valita vuoden foorumisti. Säännöt copypastena viimevuotisesta topicista:

- Valitse 5 nimimerkkiä, joita pidät vuoden parhaimpina kirjoittajina (ei siis 3, eikä 6, vaan viisi nimimerkkiä)

- Mielestäsi parhaalle 5 pistettä, seuraavalle 4 pistettä jne.

- Äänestysaikaa 31.12.2010 klo 23:59 saakka

- Niin ja itseään ei tietenkään saa äänestää!

- Vastaukset tähän ketjuun

Vastaukset muodossa:

5p Nimimerkki A

4p Nimimerkki B

3p Nimimerkki C

2p Nimimerkki D

1p Nimimerkki E

Viime vuoden tulokset löytyvät täältä.

Heitetäänpä omat:

5p Nimrod: Hauskoja juttuja ja tunteella mukana. Vaikkakin ajatukset eivät aina täysin kohtaa. Toki tuolla Manchesterin värillä voi olla osuutta asiaan.

4p Mozzer: Asiaa ja tietoa. Myös postaa hyviä uutisia, mistä itsellä ei ole ollut vielä tietoa.

3p Jussii: Manu topiikeissa hyvin esillä.

2p Royfish: ELK puolelta jäänyt eniten mieleen. Samoin veikkausvihje osioista.

1p LFCSmith: Enpä tiedä mistä tuli tämä kaveri mieleen. Kaippa se on jotain asiaakin kirjoitellut :smile_ani:. Joo tosiaan Pool osioitakin tullut seurattua ja jäänyt sieltä mieleen.

Toki valinnat painottuvat niille osa-alueille mitä itse tulee eniten seurattua.

Thänks vaan kaikille kirjoittajille.

5p- Henry#14

4p- Robben#11

3p- obzen

2p- Jussii

1p- JohnTerry#26

Kaikki viisi ovat asiantuntevia kirjoittajia ja kirjoittavat julmetun paljon asiaa. Erityismaininta JT#26:lle joka debytoi foorumilla komeaan tyyliin. Henry#14, bravo!

5p Villain98, tämä tunnustus jo pelkästään siitä, että kaveri tosiaan ton ikäsenä kirjottaa ja osallistuu näin verbaalisesti ja monipuolisesti!

4p Olli, Paljon hyvää juttua eritoten Suomi-futiksen puolella. Monipuolista tarinaa!

3p Fore, Hyviä kannanottoja & juttuja, niin maajoukkuepuolella ku Suomi-futiksessa. Perusteltuja semmosia.

2p Haltsu, NUFC:n aktiivinen kynämies

1p Jupe, Usein jutuissa mukana, kuten moni muukin, mutta jäänyt mieleen, ku ollaan oltu samoissa keskusteluissa.

Tämä tässä ja mukavaa loppuvuotta kaikille!!

5p. Lasse Tikka. Hammers osaston henki!

4p. Ippe. Loistavaa analyysia ja muutenkin hyvää tekstiä!

3p. Public Enemy. Loistavat "väittelyt", tuo elämää foorumille.

2p. Royfish. Foorumille suuri lisä, mulle kuin oppi-isä.

1p. Cule92. Paras espanja osion kirjoittaja!

Erityismaininnat Poolin ja Hammerssin faneille, Poolilaisilta eniten asiaa foorumilla ja hammerssin osastolla viihde puoli selvästi parhain. Eipä muuta!

5p. ippe. Pool osion moottoriturpa, loistavaa analyysiä ja settiä heittää, vaikka vasta tukka on takana ja elämä edessä!

4p. lfcsmith. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu ja on todellinen asiantuntija.

3p. Henry #14. Heittää myös hyvää settiä.

2p. Robben#11. Myös heittää hyvää settiä, Real -asiantuntija, jonka kirjotuksia on kiva lukea.

1p. villain98. Pakko antaa tunnustus, vähän joka topicissa on kirjottelemassa, aktiivinen ja tosiaan ikää kun ei ole mittarissa vielä paljoa.

5p Jupe - ylivoimainen ykkönen aktiivisuudellaan ja asiasisällöllään

4p Arkka - mukavasti asiantuntevuutta ja aktiivisuutta punamustaan osioon

3p Lasse Tikka - ihme jätkä, omituiset jutut

2p Robben#11 - kirjoittaa niin pitkiä viestejä, etten ole jaksanut lukea ainuttakaan, mutta ilmeisesti siellä on jotain asiaakin

1p Mati - laadukasta tekstiä, jota on usein mielekästä lukea

Kovinkaan aktiivisesti en oo jaksanut foorumielämää seurata tänä vuonna kun koulu ja pokeri vie kaiken ajan, mutta ehkä ensi vuonna taas voisi jaksaa keskittyä myös jalkapalloon..

5p. ippe. Aktiivistä kirjoittelua Poolin osiossa, pitkiä tekstejä joita mukava lukea.

4p. Nimrod. Hyvää ja rentoa juttua.

3p. Mozzer. Aktiivista ja asiallista kirjoittelua.

2p. KyyhkyBoy. Jaksaa kirjoitella hieman "tuntemattomammista" seuroista ja maista hyviä juttuja.

1p. Jupe. Aktiivinen ja monessa mukana.

5p Master JL (191)

4p ippe (121)

3p Kosse (115)

2p aqselssonii (114)

1p Kyyhkyboy (108)

+ lisäksi niille jotka Pro Clubia tahkosivat .. mm. sammyx, Il Capitano, Jynssi ja muutama muu kuten ”Jeppiz, Turbokermit, Thuuki, Dinho” joiden nimimerkkejä en täällä foorumilla muista tähän hätään.

5p. LasseTikka - loistava huumori ja asiantuntevuus ovat hyvää nostetta foorumin tasolle

4p. PE - asiantunteva kaveri ja loistavaa henkeä kylvää väittelyillään foorumiin

3p. Henry#14 - väittely PE:n kanssa ja muutenkin erinomaista juttua. Aktiivinen kirjoittelija.

2p. villain98 - jos tosiaan on -98, niin täytyy sanoa että harvoin noin älykkäisiin tapauksiin tuon ikäsinä törmää.

1p. Ippe - valitettavasti pystyn antamaan tälle vain yhden pisteen.

...

Erityismaininta JT#28:lle joka debytoi foorumilla komeaan tyyliin.

Tästä debyytin komeudesta lisätietoa? :D Kiitos pisteistä toki.

EDIT: Oliko täällä muuten joku JT#28:kin jossain vaiheessa?

5p ippe - Paljon asiaa, loistavia analyysejä ja persoonallinen kirjoitustyyli miellyttää.

4p Public Enemy - Vahvoja, perusteltuja mielipiteitä + asiantuntemus.

3p Torres9 - Pitkiä tekstejä joita mukava lukea. Erityismaininta lempinimistä (Kokkeli, Sotilas Kylkiluu) ;)

2p JohnTerry#26 - Kehittynyt valtavasti kirjoittajana.

1p Henry#14 - Sen vähä mitä olen Barca-osiota seurannut, niin tämä mies on erottunut edukseen.

Tästä debyytin komeudesta lisätietoa? :D Kiitos pisteistä toki.

EDIT: Oliko täällä muuten joku JT#28:kin jossain vaiheessa?

Mielestäni olet kirjoittanut asiantuntevaa ja mielenkiintoista tekstiä. Ja kyllä sinua tarkoitin. Numerot menneet päin metsiä. :D

Yö tuli nukuttua, ja illalla tuli mietittyä tätä äänestystä. Tiedän kyllä sen, että tiedän ikäisekseni paljon jalkapallosta, mutta on liikaa että minä saan edes pisteitä. Aluksi tuli mieleen sellainen logiikka, että Royfishilla oli munaa uskaltaa antaa mulle pisteitä, jonka jälkeen seurasi ketjureaktio "en ole ainekaan ainut joka antaa tolle pisteitä". Nopeasti kun ajattelee niin itsekkin löytäisin monta kymmentä minua parempaa kirjoittajaa tällä foorumilla. Eli älkää katsoko ikä/taito vertaustasoa, vaan kokoanaistasoa! Minulla on kuitenkin monta vuotta aikaa vielä kehittyä, eli olen iloisempi että saan ääniä 2015 kuin nyt :D Mutta todella paljon kiitosta KAIKISTA pisteistä, toivon että olette tänään vielä samaa mieltä valinnastanne :blink:

Yö tuli nukuttua, ja illalla tuli mietittyä tätä äänestystä. Tiedän kyllä sen, että tiedän ikäisekseni paljon jalkapallosta, mutta on liikaa että minä saan edes pisteitä. Aluksi tuli mieleen sellainen logiikka, että Royfishilla oli munaa uskaltaa antaa mulle pisteitä, jonka jälkeen seurasi ketjureaktio "en ole ainekaan ainut joka antaa tolle pisteitä". Nopeasti kun ajattelee niin itsekkin löytäisin monta kymmentä minua parempaa kirjoittajaa tällä foorumilla. Eli älkää katsoko ikä/taito vertaustasoa, vaan kokoanaistasoa! Minulla on kuitenkin monta vuotta aikaa vielä kehittyä, eli olen iloisempi että saan ääniä 2015 kuin nyt :D Mutta todella paljon kiitosta KAIKISTA pisteistä, toivon että olette tänään vielä samaa mieltä valinnastanne :blink:

Onneksi olkoon. Todistit juuri kypsyytesi ihmisenä.

Edit: offtopic. lisään tähän kohtaan pian omat ääneni

joo elikkä tuun korjaa näitä mu pisteitä ku jokin oli vialla.... laskin nää mun äänet pythagoraa lauseella joten 1pisteen saa uus kirjottaja

5pts. Torres9 ( todella hyvää analyysiä joka lähtöö, voi vetää kaura puuroo ja makkaraa sammalla ku lukee )

4pts. villain98 ( hyvää jöötiä tulee )

3pts. ippe ( paitsion paras kirjottaja mutta ei oo motia antaa 5pts )

2pts. master jl ( hyvää palautetta jatka samaa mallii ja aja vähä rallii )

1pts. henry#14 ( se kehuu mua paljo yksityis viesteil ja oon tykästyny sen kirjotuksii )

en oo paljo kirjotellu mut oon aktiivine lukija!!!

torres9 otti helpot pointsit.. ja jos joku tässä kirjotuksessa on viä pilalla ni en tiä si

5p Mozzer - Hyviä asiallisia raapusteluja ManU-osioihin.

4p Jupe - Omat mielipiteeni osuvat usein yksiin, joten esimerkiksi pelaajien arvioihin otteluraporteissa voi luottaa hyvin.

3p Nimrod - Itsensä toistamista ja jankkausta tulee välillä liikaa, mutta muuten todella hyviä tekstejä!

2p Torres9 - Sen verran mitä Poolin rämpimistä olen tänä vuonna seurannut, olen huomannut että kyseisen nimimerkin vierestä löytyvät ne eniten lukemisen arvoiset jutut.

1p León - Spanskiosion parhaita kirjottelijoita. Plussaa erityisesti omakohtaisista reissukokemuksista, ja muutenkin osallistunut vähemmän real-barca-nahinoihin ja keskittynyt oleellisempiin juttuihin.

Tällainen nimilista tänään. Erityiskiitokset myös uutisten kirjotteilijoille, sekä Von Masalle ja muille ManU-ennakoiden tekijöille!

5p Olli - Kirjoittaa pääosin Suomifutiksesta, sekä maajoukkueesta, joita itsekin tulee eniten seurattua. Hyviä kannanottoja myös Englannin seurojen osioissa. Ei se määrä, vaan se laatu.

4p klumpen - Toinen intohimoinen Veikkausliigan seuraaja, jonka kirjoituksia on mukava lukea. Ei kirjoita myöskään turhia viestejä ja pysyy Ollin tapaan asialinjoilla.

3p Henry #14 - Kehittynyt kirjoittajana selvästi ja vaikuttaa muutenkin mukavalta jannulta. Plussat väittelyihin ajautumisesta, sekä aktiivisuudesta.

2p ippe - Mielenkiintoinen kaveri. Temperamenttia ja intohimoa löytyy, sekä sana on kyllä jampalla hallussa. Tekstit ovat värikkäitä ja kannanotot asiapitoisia, sekä hyvin perusteltuja. Mielipiteet Poolista ja heidän pelaajista muuttuvat nopeasti ja heittää usein hyvää läppää.

1p - Public Enemy - Kyllähän siitä vähintään pisteen ansaitsee, jos jaksaa aina jankata ja puolustaa omia mielipiteitään väittelystä toiseen. Tuo myös väriä muuten suhteellisen harmaalle foorumille.

Kunniamaininnat mm. LowRidingMonkey, Royfish, Lasse Tikka, Robben#11 ja villain98.

5 p. Tevez32 Hienoja juttuja Spursin puolelta. Asiakirjoittaja. Entinen ManUn mies :)

4 p. Jupe Hyvä skrivailija ManUn puolelta. Asiallista ja analyyttistä, ja välillä lentää läppäkin. Arvostan.

3 p. Cule92 Niitä harvoja Barcelona-fänejä, joiden kirjoitukset ovat asiallisia, eikä niin "pippeli-kädessä-rakastan-messiä"- tyyliin kirjoitettu. Hyvin sä vedät, samaan malliin vaan.

2 p. Pikherz Välillä ylilyöntejä, mutta muuten ihan asiallista settiä. Ässät.

1 p. Public Enemy Pakko arvostaa aktiivisuutta. Vaikka mielipiteet ovatkin yleensä aika päin vittua, niin yleensä löytyy vahvat perustelut asiaan kuin asiaan. Paljon tietoa Chelseasta.

5p Casma Njoo, erittäin runsaasti tietoa omaava kaveri, hiukan kyllä tekee pahaa antaa gobboille pinnoja.

4p ara Yksi harvoista Italia-osiossa viihtyvistä.

3p MasterJL Aktiivista skriivailua pitkin foorumia, etenkin Italia-osiossa.

2p Mate Perushuttua, aktiivisuus hieman vähentynyt viime aikoina.

1p Roope Comebacki jäi odotettua vaisummaksi.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this