Jump to content
Sign in to follow this  
samilin

Bayern Munchen / Mistä liput kotimatsiin ?

Recommended Posts

Moi,

Olen lähdössä keväällä 2011 Muncheniin ja samalle viikonlopulle sattuu Bayern Munchenin kotipeli. Ajattelin ostaa liput ajoissa ja varmistaa matsin näkemisen livenä. Mutta mistä saan liput hankittua kohtuuhintaan ?

sami

Onko käsitystä mikä joukkue tulee Bayernille vastaan,jos ei nyt aivan huippuottelu ole niin voit huoletta jättää lipun ostamisen paikanpäälle.Jää kaikki postimaksut pois ja ei tarvi jännätä ehtiikö lippu ajoissa kotiin ennen lähtöä.

Onko käsitystä mikä joukkue tulee Bayernille vastaan,jos ei nyt aivan huippuottelu ole niin voit huoletta jättää lipun ostamisen paikanpäälle.Jää kaikki postimaksut pois ja ei tarvi jännätä ehtiikö lippu ajoissa kotiin ennen lähtöä.

En välttämättä jättäis huoletta lipun ostamista paikan päälle, koska jokainen kotiottelu Allianz Arenaan siirtymisen jälkeen on ollut loppuunmyyty. http://www.fcbayern.de ja sieltä Ticketing.

En välttämättä jättäis huoletta lipun ostamista paikan päälle, koska jokainen kotiottelu Allianz Arenaan siirtymisen jälkeen on ollut loppuunmyyty. http://www.fcbayern.de ja sieltä Ticketing.

Kyseessä on 2.4.2011 peli Borussia Mönchengladbachia vastaa, kyseessä on BM:n nettisivujen mukaan hinnoiteltu B-kategorian matsiksi.

Olen rekisteröitynyt BM:n sivuille, mutta jostain syystä en lippuja saa ostettua. Olisko niin huono tuuri että on nyt jo loppuunmyyty?

sami

Tuskin huhtikuussa pelattava matsi sarjajumboa vastaan ois vielä myyty loppuun? Mene ja tiedä, mut Ollin kans samoilla linjoilla, eli kun nyt tonnekin asti reissaat, ni ei kannata jättää tikettejä sattuman varaan... Ite tein kerran niin, eli ajateltiin et ostetaan liput vasta paikan päältä, siis kun oltiin Finskin reissulla Bayerissa. No, liput jäi saamatta, tosin ku katottiin TV:sta matsia sitte, ni paljon siellä oli tyhjiä tuoleja??? Englantiin oon esim. aina varmistanu liput tosi ajoissa!!

Kyseessä on 2.4.2011 peli Borussia Mönchengladbachia vastaa, kyseessä on BM:n nettisivujen mukaan hinnoiteltu B-kategorian matsiksi.

Olen rekisteröitynyt BM:n sivuille, mutta jostain syystä en lippuja saa ostettua. Olisko niin huono tuuri että on nyt jo loppuunmyyty?

sami

Ei oo kyl vielä myynnissä. Helmikuun loppuun asti on pelit loppuunmyyty.

https://tickets.fcbayern.de/Internetverkauf/eventlist.aspx