Jump to content
Sign in to follow this  
jone

Cappuccino

Recommended Posts

Koska futisihminen nauttii myös kulinarisista hetkistä, niin onko kenelläkään

kokemuksia hyvästä cappuccino koneesta ? Ei siis mitään niitä gigantin

30,- termospulloja vaan kunnollinen kone.

Mutsilla ja faijalla on tommonen capuccino-härveli. AEG-merkiltään, ja toimii hyvin! Se on semmonen iso, TV:n kokonen, jossa on 2 keitintä. Toinen tekee normikahvia ja toinen sitte tota capuccinoa. Ollu niillä joitain vuosia jo. Varmasti siis löytyy nykymarkkinoilta pienempiäkin, etenkin jos ei ota tota normikeitintä siihen... Enempiä en tiedä ku itellä on vaan perinteinen mocca-master... ;)

Ja jos oikein olen ymmärtäny, tän AEG:n hinta oli myös suolanen!

Mut sähän sanoit, ettei mitään parin kympin giganttia??? ;)

Toi on vaarallinen lähtökohta tuollainen. Samaahan voitaisiin ajatella oluesta, mutta kerrankin, kun lähdin

käymään maljakolla (à 4,-), niin kesti 2 päivää päästä takaisin himaan ja kyllähän siinäkin rahaa paloi

aika paljon, joten kaipa toi kahvilassa käyntikin voisi muuttui kalliiksi, ainakaan turhia riskejä ei

kannata ottaa !

Sitäpaitsi, kysymys on ns. "ilmaisesta rahasta" jota ei lasketa eli kaikki on voitettu Royfishin pitkäveto-

vinkkien avulla :)

toihan muuttaa tämän asian täysin uuteen valoon! Nythän siis ei voi olla rahasta kiinni, kysymys vaan että löytyis miellyttävin värisävy... :blink:

Tänään HPK+Leeds ja HPK+Stoke, ni saat vielä espressomasiinan kylkeen!! :howler:

ps. just ostin mun voittorahoilla Fender superstar ilmakitaran!

no ku nyt alettiin leukailemaan, ni käykääs kattomas tuolta toiselta puolelta mun eiliset pelit, osiosta "pitkävetoa" Perkeles, mä mietinkin jo nyt, josko ostais kokonaisen kahvilan, enkä pelkästään keitintä!!! ;)

Löysitkö kahvihärvelin? Näin meinaan tänään aamu-tv:n mainoskatkolla mainoksen nordican capuccino-koneesta. Myytävänä cittareissa. Ite ajattelin ostaa ton!! Tekee myös lattea ja espressoa.... Täyttääkö nyt sun kriteerit? Kyllähän toi Nordica ihan silleen laatumerkki on, ja kelpaa mulle, vaikka varmaan lukeutuu siihen gigantin kategoriaan....

Jep, mutta siis tuollahan ei saa normipavuista jauhettua normihöpinää ollenkaan, eller hur ?

Lisäystä:

Eli jos siis tarkoitat Dolce Guston CIRCOLO laitetta tai siis yleensä DG:n myllyjä,

niin niitä on kehuttu paljon ja hintakin on alle 200,- .

Erona tuohon "minun vinkkaamaan hölmön hintaiseen" on siis se, että DG:n

laitteilla tehdään höpinät "kapseleista" ja makuina on myös normihöpinä.

Kuulostaa huonolta noi kapselit, mutta tosi moni on kehunut, joten voi olla

hyvinkin viisas ostos ?

Sign in to follow this