Jump to content
La Pulga #10

Fifa Ultimate Team

Recommended Posts

Noniin, olen pikkuhiljaa saanut kasattua IF Valioliigajengiä ja tässä se nyt on melkein valmiina: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#hV3NcP8Qbapzr

Emertonin tilalle oikeaan laitaan tarkoitus jossain välissä hankkia IF Ji-Sung Park ja ehkäpä oikeaksi laitapakiksi Zabaleta. Lucasta olen myös ajatellut Cleverleyn tilalle vaihtopenkinkuluttajaksi.

E: Minkälainen kokoonpano teillä näkyy tossa linkissä? Ite kun klikkaan tota linkkiä niin ruutuun tulee sama kokoonpano ihan keskeneräisenä?!

Noh, pistän tähän sen nykyisen kokoonpanon varmuudeksi:

Howard

Richardson-Shawcross-Johnson-Simpson

Jarvis-Parker-Nolan-Emerton

Cahill

Gyan

Penkillä: Clark, Begovic, Cleverley, Hoilett, Elmander, Huth

Ja kaikki pelaajathan ovat siis IF:iä eli niitä kultamustia harvinaisempia kortteja

Noh, pistän tähän sen nykyisen kokoonpanon varmuudeksi:

Howard

Richardson-Shawcross-Johnson-Simpson

Jarvis-Parker-Nolan-Emerton

Cahill

Gyan

Penkillä: Clark, Begovic, Cleverley, Hoilett, Elmander, Huth

Ja kaikki pelaajathan ovat siis IF:iä eli niitä kultamustia harvinaisempia kortteja

Hyvän näköinen on muuten joukkueesi! Suosittelisin muuten vaihtamaan IF Jonesin Gyanin tilalle. Liigan parhaimpia pääpelaajia, veto on vaarallinen ja voimaa löytyy kaksinkamppailutilanteissa, ts. ns. "target". Demba Ba kuuluu myös samaan kategoriaan, mutta hintakin on kyllä kalliimpi. Keep it up ;)

Itsekkin pitä tätä kokeilla, nyt on muutama peli tahkottu ja pelaajia hommattu.

Alkuun tuli pronssi pelaajia ja Bednar joka oli hopea pelaaja.

Sen jälkeen olen hankkinnut: Salcido (kulta), Palombo (kulta), Djebbour (kulta), Mak (hopea), Hildebrand (kulta), Tena (hopea) ja Marveaux (kulta).

---------Djebbour---Bednar---------

Marveaux-Palombo-Cronin-Welsh

Salcido-Lindberg-Tena-Neuwirth

----------Hildebrand------------------

Tämä pelimuoto on kiinnostanut minua jo kauan, mutta en tiedä miten saan hyviä pelaajia.

Saako pronssi pakasta hyviä pelaajia tai ylipäätän mistä saa niitä hyviä pelaajia?

Ja mistä saa eniten noita coinseja?

Tämä pelimuoto on kiinnostanut minua jo kauan, mutta en tiedä miten saan hyviä pelaajia.

Saako pronssi pakasta hyviä pelaajia tai ylipäätän mistä saa niitä hyviä pelaajia?

Itse suosittelen että että et osta paketteja, koska paremmat pelaajat saat ostamalla suoraan. Rahaa saat hyvin kun ostat pelaajan halvalla ja myyt kalliilla.

Juu ei niitä pakkoja kannata ostaa, mutta mulle jäi ihan hyvä fiilis, ku sain kun sainkin Fernando Torresin jonka pistinkin kuin pistinkin lihoiksi. Sain 160 000 coinsia, jolla ostin Tévezin, Dzekon, Evran, Wilsheren ja Nasrin. Nyt olen tyytyväinen joukkueeseeni, paitsi pari tähteä(Ferdinand ja Fabregas) voisin vielä hankkia.

Tuossa on nykyinen kokoonpano, vaikka harrastankin paljon rotaatiota:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eoVnMGS6baARY

E: jos nyt toimisi =)

Kultapakoista tulee siis kultaisia pelaajia ja kaikkea muuta kultaista kivaa, mutta mahdollisuus saada esim. Crisu on erittäin pieni. Pelkästään Higuainin saamiseen tähtien pitää olla jo melko hyvin kohdillaan.

Marketti pitää "tuntea" hyvin, eli tiedät millä hinnalla joku pelaaja kannattaa ostaa ja millä hinnalla myydä. 59 minuutin kohdalta saattaa löytyä törkeän halpoja pelaajia, mutta sieläkin pitää tietää, että kuka on halpa ja kuka ei. Alussa suosittelen että teet kuten minä ja ostat viidellä eurolla pari pakkaa, että saat kultatiimin itsellesi, jolla sitten voit vetää tournamentteja saaden 2000 bonuksia.

Aikaa vieväähän tuo kolikkojen hankkiminen on, mutta pitkällä aikajanalla niitä rupeaa sitten kertymään.

Mitenkäs Agüero on muuten pärjännyt laidalla Pulga? Vähän olen miettinyt josko ostaisin IF Agüeron pelaamaan samalla tontilla...

Perhanan hyvä on ollut, maaleja paukutellut miltei yhtä paljon kuin Benzema kärjessä. Loisto kynääjä ja nopeuttakin löytyy.

Perhanan hyvä on ollut, maaleja paukutellut miltei yhtä paljon kuin Benzema kärjessä. Loisto kynääjä ja nopeuttakin löytyy.

Juu, tänks vaan! "Kun" kyllä kelpaa näin Atletina, mutta tuo laidalla pelaaminen vähän mietitytti. Messi on tällä hetkellä ykkösvaihtoehto, mutta Agüero olisi 100 000 halvempi. Messillä on taas 5 tähden kynät, mutta kaadetaan helpommin kun Kun.

Vaikea päätös!

Kultapakoista tulee siis kultaisia pelaajia ja kaikkea muuta kultaista kivaa, mutta mahdollisuus saada esim. Crisu on erittäin pieni. Pelkästään Higuainin saamiseen tähtien pitää olla jo melko hyvin kohdillaan.

Marketti pitää "tuntea" hyvin, eli tiedät millä hinnalla joku pelaaja kannattaa ostaa ja millä hinnalla myydä.59 minuutin kohdalta saattaa löytyä törkeän halpoja pelaajia, mutta sieläkin pitää tietää, että kuka on halpa ja kuka ei. Alussa suosittelen että teet kuten minä ja ostat viidellä eurolla pari pakkaa, että saat kultatiimin itsellesi, jolla sitten voit vetää tournamentteja saaden 2000 bonuksia.

Aikaa vieväähän tuo kolikkojen hankkiminen on, mutta pitkällä aikajanalla niitä rupeaa sitten kertymään.

Minkä ihmeen 59 min ottelun aikana? :D Olen turisti näissa Ultimate team juttuissa.

Ja vähän OT miten saan ladattua tuonne Storeen rahaan, että saan ostettua myöhemmin nuo kultapakat.

Minkä ihmeen 59 min ottelun aikana? :D Olen turisti näissa Ultimate team juttuissa.

Ja vähän OT miten saan ladattua tuonne Storeen rahaan, että saan ostettua myöhemmin nuo kultapakat.

Tuo 59 minuutin juttu liittyy pelaajien ostamiseen :D Menet trading-> search?-> buy now min 150 ja max kuinka paljon sinulla on rahaa. Ostat pelaajia jotka tiedät saavasi myytyä kalliimmalla. Tähän "kikkaan" tarvitsee aika paljon tietoa eri pelaajien hinnoista.

Storeen saat ladattua rahaa esim. ostamalla kaupasta sellaisen Playstation Money tai mikä lie olevan kotelon, jonka sisällä on koodi, jonka voi lunastaa playstation storessa. Ainakin täällä Pietarsaaren Prismassa on 20€ arvoisia joka maksaa 19,95 ja 50€ arvoisia joka maksaa 44,95€ Noista packeista voi saada erittäin erittäin hyvällä tuurilla hyvän pelaajan. Suosittelen aluksi vain pelaamista että saat vähän rahaa aluksi.

Tässä on pari hyvää:

http://www.youtube.com/user/joshflip1989?blend=2&ob=1#p/c/9C6C6E43BCC43B66 ,

http://www.youtube.com/user/ph1lp0tt0?blend=2&ob=1

Jos haluat etsiä parempaa neuvoa tuohon 59 min hommaan pistä youtubeen ' fifa 11 ultimate team 59 min trick' tai jotain samantapaista.

Tässä muuten hyvä sivu FUT:in pelaajille: http://www.fut11info.nl/

Löytyy IF pelaajien statseja, kuten shot power, FK accuracy... Pelaajien hinnat ovat myös listattuna molemmille konsoleille.

Oma joukkueeni koki jälleen hieman muutoksia. Tai oikeastaan koko joukkue meni vaihtoon. Tällä hetkellä penkille ei ole vielä hommattu asiaankuuluvaa poukkaa, eikä puolustuskaan ole vielä läheskään kunnossa. Näiden työstämiseen on vielä noin 31k rahaa käytettävissä. Joukkue näyttää nyt tältä:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#hBinYnTebaBOV

Mulla kusee tämä pelimuoto viimeistään siihen,että muutaman pelin jälkeen on ilmoitus, jonka mukaan mulla ei ole tarpeeksi pelaajia seuraavaan otteluun. Mitä siihen pitäisi tehdä?

Luulenpa että sulla on pelaajien sopimukset loppuneet. Eli mene Trading-> Search-> sitten sieltä Development ja Contracts. Pronssi pelaajille suosittelen bronze-contracteja ja silvereille silver-contracteja, kullan voitki sitten jo päätellä.

Luulenpa että sulla on pelaajien sopimukset loppuneet. Eli mene Trading-> Search-> sitten sieltä Development ja Contracts. Pronssi pelaajille suosittelen bronze-contracteja ja silvereille silver-contracteja, kullan voitki sitten jo päätellä.

Ookkei, kiitos.

Nostellaanpa tätä ketjua pitkästä aikaa, ja katsotaan josko saataisiin taas muutaman viestin pyrähdys ;)

Omaa tiimiä olen nyt jo vähän aikaa kasaillut ja tältäpä se näyttää: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cPikOB18baLA1

Rahaa on vielä 300 000 käytettävänä, ja ajattelin käyttää ne IF Dani Alvesiin. Säästän vielä reilut 50 000, että on vähän pesämunaa tulevaisuutta varten. Vaihtopenkille en ole viitsinyt hommata oikein ketään, koska sinne ei kunnon nimimiehiä edes tarvita. Nopeus on minun vaihtopelaajieni valtti ja sillä olen ratkaissut monia otteluita itselleni.

Olen itsekin pelannut tätä viime aikoina, kun vähän juoneen on päästy. Toimintani on vielä nappikauppaa, sillä jostain syystä en saa pelaajiani kaupaksi. Hinnatkin ovat vielä keskiarvoa matalammat. Tuloni ovat rajoittuneet pelistä saatuihin coinseihin. Enimmillään pankissani on ollut 3500 coinsia...

Näillä pikkurahoilla olen kasaillut ManUn kakkosmiehistöä, joka näyttää jokseenkin tältä. Vielä on kesken.

----VDS/Lindegaard/Kuszczak---

Chàlme--Evans--Brown--Armand

Park--Anderson--Carrick--Fabio

---------------Owen---------------

-------------Guerrero-------------

Penkillä mm. Gibson, Evans, Bojinov

Chemistry on noin 85. Metsästän vielä Rafaelia, O'Sheaa, Gilliä, Hargoa, Welbeckiä ja Obertania. En käsitä, miksi Gillin kauppahinta on vähintään 8000 coinsia!!

Oma joukkueeni on jälleen pistetty täysin uusiksi. Kyllästyn melko nopeasti aina joukkueisiini. Tällä kertaa kasasin joukkueen, jonka hyökkääjillä on kaikilla 5* kynät. Joukkue on sekoitus brasseja, Serie A pelaajia ja Bundesliigan pelaajia. Chemistry on vain 97 tällä hetkellä, johtuen siitä etten ole vielä kerennyt kaikkien pelaajien formationeita muuttaa oikeiksi.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#kqWwxlVFbaLE9

Osaisiko joku auttaa?

Ostin tuossa juuri joukkueeseeni van der Vaartin 4,800 kolikolla. Rahat menivät, mutta pelaajaa en löydä kokoonpanosta, klubistani enkä vaihdettavien pelaajien joukostakaan..? Olisiko joku paikka, jota en ole huomannut katsoa? Yleensähän nuo pelaajat ovat aina ilmaantuneet samantien ostettaessa.