Jump to content
La Pulga #10

Fifa Ultimate Team

Recommended Posts

Oletko katsonut watch listin?

Kyllä ja tyhjää oli. Auttaisiko, jos sanoisin tuota aikaa olleen about 15 sekuntia jäljellä, kun valitsin johtavan tarjouksen. Tämän jälkeen tuota nostettiin ja odotin kunnes 3 sekuntin kohdalla pistin tuon 4,800 peliin ja pelaajan kuva muuttui vihreäksi - osto onnistui? Ja eikö tuo olisi vaihtunut mustaksi, jos myyntiaika olisi mennyt umpeen tai joku muu olisi ehtinyt ensin?

Pitänee pian mennä konsolin ääreen ja katsoa josko server olisi vain käynyt hitaalla ja Rafael löytyisikin kokoonpanosta tai rahat olisivat edes palautuneet... Tietysti ensimmäistä toivon, kun seuraavat hinnat olivat 7,500-12,000 luokkaa.

Oma joukkueeni on jälleen pistetty täysin uusiksi. Kyllästyn melko nopeasti aina joukkueisiini. Tällä kertaa kasasin joukkueen, jonka hyökkääjillä on kaikilla 5* kynät. Joukkue on sekoitus brasseja, Serie A pelaajia ja Bundesliigan pelaajia. Chemistry on vain 97 tällä hetkellä, johtuen siitä etten ole vielä kerennyt kaikkien pelaajien formationeita muuttaa oikeiksi.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#kqWwxlVFbaLE9

Iha kiva tiimi. Paljonko maksoit IF Lavezzista?

Kadonnut van der Vaart löytyikin nyt miehistöstä. Kaipa oli vain jäänyt jumittamaan jotenkin...

Miten porukka muuten tuota rahaa hankkii? Onhan noita monia ja monia kikkoja olemassa, mutta mitä nimenomaan käytätte?

Marketti pitää "tuntea" hyvin, eli tiedät millä hinnalla joku pelaaja kannattaa ostaa ja millä hinnalla myydä. 59 minuutin kohdalta saattaa löytyä törkeän halpoja pelaajia, mutta sieläkin pitää tietää, että kuka on halpa ja kuka ei. Alussa suosittelen että teet kuten minä ja ostat viidellä eurolla pari pakkaa, että saat kultatiimin itsellesi, jolla sitten voit vetää tournamentteja saaden 2000 bonuksia.

Aikaa vieväähän tuo kolikkojen hankkiminen on, mutta pitkällä aikajanalla niitä rupeaa sitten kertymään.

Noinpa olen hankkinut 1.3 miljoonaa coinssia, mutta coinssien hankkiminen on nyt kyllä vaikeinta mitä se on ollut koskaan. Pelaajien hinnat ovat muuttuneet, koska EA laittoi IF Drogban ja IF Villan samaan pakkaan, jonka takia kaikki rupesivat myymään pelaajiansa voidakseen ostaa pakkoja. Noh, viikko tämän jälkeen EA päättää julkaista IF Kakan. Sama juttu. Nyt ne älypäät aikovat tehdä TOTY kokoonpanon taas, ja se onkin sitten varmaan viimeinen sinetti marketin hyvinvoinnille. Myöskin EA:n ainaisessa alennuksessa oleva pelaajapakka (sis. vain pelaajia) on aiheuttanut sen, että yhden kultasopimuksen hinta pyörii sielä 600 coinssissa... Market has crashed!

Kadonnut van der Vaart löytyikin nyt miehistöstä. Kaipa oli vain jäänyt jumittamaan jotenkin...

Miten porukka muuten tuota rahaa hankkii? Onhan noita monia ja monia kikkoja olemassa, mutta mitä nimenomaan käytätte?

Itse en ole mitään kikkoja käyttänyt. Vaihdan vain joukkuettani erittäin usein ja teen hieman voittoa siinä ohessa, kun myyn pelaajani. Usein käy myös niin, että joudun hieman venymään rahallisesti jotta saan haluamani pelaajat. Aina jostain saan sitä rahaa kaivettua tarvittavan määrän ja näköjään sitä on jo kertynyt jonkin verran.

Menin sinne storeen ja katoin packkeja niin siellä pysty ostaan vain coinseilla. Ei pointseilla. Olisikohan tuo jtn väliaikaista vai?

E. Nyt taas voi. Muuten miten saan tehtyä nettiin linkin ultimate team joukkueestani?

Poistinpa koko Ultimate team joukkueen ja aloitin puhtaalta pöydältä. Olen alkanut rakentaa turkkilaista squadia jossa on pelaajia joilla on hyvä pelata, ja 100 kemia. Vähemmän tunnetut turkkilaiset pelaajat jotka ovat hopea tai pronssi tasoa ovat statseihinsa nähden hyviä.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#jyU1pXuHbaV7q tässä linkki turkkilaiseen joukkueeseeni.

Nyt on taas Ultimate team alkanut kiinnostamaan oikein kunnolla kun aloin löytämään jälleen pelejä, aiemmin ei löytänyt 30 min etsinnälläkään yhden ainutta ottelua.

Vähän on tullut päiviteltyä joukkuetta, ja näitä uusia TOTY eli team of the year pelaajia olen pari kappaletta ostanut. Myös IF Seedorfin hommasin melko halvalla Pirlon tilalle. Rahaa ei ole paljon jäljellä, vain noin 11k. Uusia pelaajia ei siis ole ihan heti varaa hommailla...

Tässä vielä linkki joukkueeseen:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#hGQ0jnamba1Ae

Vähän on tullut päiviteltyä joukkuetta, ja näitä uusia TOTY eli team of the year pelaajia olen pari kappaletta ostanut. Myös IF Seedorfin hommasin melko halvalla Pirlon tilalle. Rahaa ei ole paljon jäljellä, vain noin 11k. Uusia pelaajia ei siis ole ihan heti varaa hommailla...

Tässä vielä linkki joukkueeseen:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#hGQ0jnamba1Ae

Miten ihmeessä sä käärit noin paljon coinseja?!?! Mulla suurimmillaan ollut varastossa alle 5000... Osta, myy kalliimmalla, mutta miten? Kukaan ei mene ikinä kaupaksi!

Miten ihmeessä sä käärit noin paljon coinseja?!?! Mulla suurimmillaan ollut varastossa alle 5000... Osta, myy kalliimmalla, mutta miten? Kukaan ei mene ikinä kaupaksi!

En ole oikeastaan edes yrittänyt marketissa erikseen ostella halvalla ja myydä kalliilla... Mutta peleistä olen saanut aika kivasti massia, ja recordini onkin jotain 431-27-108 muistaakseni. Sen lisäksi vaihdan joukkuetta melko usein, ja joka kerta yritän päästä parempaan. Tuuriakin on ollut matkassa pelaajia ostaessa ja myydessä, ja niin vain on näköjään kertynyt jonkin verran. Kun vertaa kuitenkin vaikka Leija_Speden rahamääriin, niin melkoista nappikauppaahan tämä omalta osaltani kuitenkin on... :lol:

Näihin TOTY pelaajiin liittyen, onnistuin saamaan IF Higuainin packista :D Oli aika hieno tunne kuin lotossa olisi voittanut!

Myin hänet sitten 180klla eteenpäin. Ensimmäinen ja ehkä viimeinen kerta kun käy hyvä tuuri packissa.

E: Olenpa rakentanut huvikseni Suomi squadin: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#g7Xzulu5ba1K5 Ihan kivasti tällä olen voittanut pelejä, jopa pari 5* joukkuetta.

Re: Fifa Ultimate Team

Nyt alkaa Manchester United -joukkue minun resursseillani olemaan valmis. Rooney, Vidic, Nani ja Young ovat turhan kalliita, enkä ole myöskään Carrickiä, Ferdinandia, de Geaa, Jonesia tai Machedaakaan jaksanut ostaa.

Manager: Sir Alex Ferguson

Chemistry: 100

-----------------van der Sar 83-------------------

Neville 76 --- Evans 77 --- Brown 78 --- O´Shea 80

Valencia 83 - Fletcher 82 - Scholes 82 - Giggs 82

----------Berbatov 84 -- Chicharito 79-----------

Subj.

Welbeck CF 76

Obertan RW 76

Park LM 77

Anderson CM 78

Cleverley CM 77

Smalling CB 76

Lindegaard GK 76

Reservit:

Hargreaves CDM 81, Owen ST 77, Rafael RWB 77, Fabio LWB 75, Gibson CM 75, Kuszczak GK 75, Eikrem CM 69, Gill CB 68, James CM 67

Lisäksi olen tarttunut kanssa haasteeseen tehdä Suomen maajoukkue. Mun coinseilla se on mahdollista;)

Lisäksi olen tarttunut kanssa haasteeseen tehdä Suomen maajoukkue. Mun coinseilla se on mahdollista;)

Mulla oli joskus Suomen maajoukkue. Tais olla 4-3-1-2 formation, tietyt pelaajat kuten Eremenko ja Hetemaj ovat aika harvinaisia eikä niitä löydy kuin 1-3 markkinoilta samaan aikaan. Mutta kun olet tehnyt sen niin pistä linkkiä ja saamme ihailla :)

Nyt alkaa Manchester United -joukkue minun resursseillani olemaan valmis. Rooney, Vidic, Nani ja Young ovat turhan kalliita, enkä ole myöskään Carrickiä, Ferdinandia, de Geaa, Jonesia tai Machedaakaan jaksanut ostaa.

Kyllähän Youngin sai yhtenä päivänä +3000 mitä kattelin.

Sain aloittettua vihdoin pelaamisen, ja sain jonkun alotuspaketin, josta löytyi Cesc Fabregas! Lisäksi siellä oli myös Jeremy Morel, muut pelaajat jotain Nevohöd jannuja. Jonkun verran paleitu ja kokoonpano on tämä:

-------------Mandanda--------------

Koreansankari65-Godin81-Tiago67-Morel77

----Aquilani79-Cesc85(?)---Flamini79---

Grant64-------Erding79------Brandao77--

Ei mikään hullumpi kokoonpano, paitsi kyllä muuten joukkueessa on paljon nevohööd jannuja. Tärkeintä on oikan laidan täydellinen uusiminen ja kunnolla rotaati kavereita joiden ovr olisi edes päälle 65 :icon_lol:

Vähän tässä kehittelen vielä jengiä, sitten voitaisiin pitää Ultimate Team turnaus kyllä.

Otetaanko villain joku päivä matsia Ultimaten joukkueilla, jotta saataisiin vähän coinseja? :D

Minulla siis tuo United-squad ja kolmen tähden Suomi-squad, saat valita kummalla pelaan;)

Otetaanko villain joku päivä matsia Ultimaten joukkueilla, jotta saataisiin vähän coinseja? :D

Minulla siis tuo United-squad ja kolmen tähden Suomi-squad, saat valita kummalla pelaan;)

Kyllä minulle käy, mutta vietän koko tämän viikon mökilläni joten en pääse pleikkarille :depressed:

Minulle on ihan sama millä tiimillä pelaat, nimittäin voitan sinut Aquilanin ja Fabegasin vapareilla :D

Ootan ku kuuta nousevaa että pääsee jauhamaan ultimate teamii fifa 12:ssa. Pari gold packkia tulee kuukaudessa kuuden kuukauden ajan. Cdonista kyseisen fifa 12:sen hankin, ja tuli tämmöne pack bonus kun ennakkotilasin pelin. Ja kaipa sitä voisi heti ostaa pari gold packkia microsoft pointseilla että pääsee alkuun :hug:

Moniko tätä mättää uudessa versiossa ?

Itse olen taas vähän innostunut. PS tilille oli jäänyt muutama euro joilla vauhditin vähän tuota joukkueen kasaamisprosessia.

Pakoista sain mm. Kolo Touren, Michel Bastosin ja Pepen. Bastosin myin 12k hintaan, Toure odottaa ottajaansa 15k hintaan ja Pepen kanssa mietitään vielä mitä tehdään. En ole lusitaanin hintaa tarkistanut, mutta jos yltää edes 20k tienoille niin pistän myyntiin.

Täytyy sen verran täsmentää, että ei tuo omnalla jengillä pelaaminen juuri innosta. Hauskinta on tehdä noita voitollisia kauppoja ja kenties näin saada parempia pelaajia.

Pari Bosingwaa sain ostettua kohtuu halpaan hintaan ja tehtyä niillä sitten myöhemmin mukavat voitot. Toisen Kolo Tourenkin sain naarattua Buy Now - hintaan 12k ja ainakin 15k suuruista summaa yritän saada.

Näin alkuun nuo voitotkin ovat pieniä kun ostettavat pelaajatkaan eivät ole kovin kalliita. Myöhemmin kun pääsee ostamaan esim. 30k arvolla pelaajan ja myymään n. 35k summaan niin alkaa noita kolikoitakin vähän kertymään.

Muistini mukaan ainakin Puutarhajynssi on kovastikin mättänyt tätä kyseistä pelimuotoa, toivottavasti mahdollisimman moni muukin.

E: Jumala*ta, David Villa napsahti toiseksi viimeisestä pakasta. Tuon kun laittaa lihoiksi peli saa osaltani täysin uuden luonteen.

Moniko tätä mättää uudessa versiossa ?

Itse olen taas vähän innostunut. PS tilille oli jäänyt muutama euro joilla vauhditin vähän tuota joukkueen kasaamisprosessia.

Pakoista sain mm. Kolo Touren, Michel Bastosin ja Pepen. Bastosin myin 12k hintaan, Toure odottaa ottajaansa 15k hintaan ja Pepen kanssa mietitään vielä mitä tehdään. En ole lusitaanin hintaa tarkistanut, mutta jos yltää edes 20k tienoille niin pistän myyntiin.

Täytyy sen verran täsmentää, että ei tuo omnalla jengillä pelaaminen juuri innosta. Hauskinta on tehdä noita voitollisia kauppoja ja kenties näin saada parempia pelaajia.

Pari Bosingwaa sain ostettua kohtuu halpaan hintaan ja tehtyä niillä sitten myöhemmin mukavat voitot. Toisen Kolo Tourenkin sain naarattua Buy Now - hintaan 12k ja ainakin 15k suuruista summaa yritän saada.

Näin alkuun nuo voitotkin ovat pieniä kun ostettavat pelaajatkaan eivät ole kovin kalliita. Myöhemmin kun pääsee ostamaan esim. 30k arvolla pelaajan ja myymään n. 35k summaan niin alkaa noita kolikoitakin vähän kertymään.

Muistini mukaan ainakin Puutarhajynssi on kovastikin mättänyt tätä kyseistä pelimuotoa, toivottavasti mahdollisimman moni muukin.

E: Jumala*ta, David Villa napsahti toiseksi viimeisestä pakasta. Tuon kun laittaa lihoiksi peli saa osaltani täysin uuden luonteen.

Aivan käsittämättömällä munkilla tunnut vetävän. :D Paljonkohan Villankin hinta on?

Kyllähän tuota Ultimate Teamia tuli hakattua Fifa 11:ssa sen verran, että joukkue oli parhaimmillaan n. 500k arvoinen. Heti kun saisin tuon pelin käsiini, niin kyllä tämä pelimuoto on kovassa käytössä.

Aivan käsittämättömällä munkilla tunnut vetävän. :D Paljonkohan Villankin hinta on?

Munkki kävi tosiaan ensimmäistä kertaa koko UT-urani aikana. Siitä lähtien kun tämä pelimuoto on ollut olen sitä mättänyt enkä koskaan ole saanut mitään kummempia pelaajia noista. Nyt kuitenkin kävi mäihä ja se Villa tuli. 100k siitä ainakin saa kun katsoin tuolta hausta, vielä on mietinnässä, että koska myyn vai myynkö ollenkaan. Ostin Matan heti kaveriksi ja Jose Enriquen vaspaksi niin alkaa olemaan jo ihan hyvää runkoa. Silva kovettaisi kanssa, mutta eipä siihen ainakaan vielä rahat riitä.