Jump to content
La Pulga #10

Fifa Ultimate Team

Recommended Posts

Parhaat muistothan mulla on UT:stä kun menin Mali -jengilläni Gold Tournamenttiin nettiin pelaamaan ja voitin yllättäen koko turnauksen! Finaalissa oli vastassa jokin huikea Valjujengi, josta löytyi myös IF -pelureita. No, siirryin heti alussa 2-0 -johtoon, ja kaveri päätti sitten lähteä kesken matsin. :D Kyllä sitä pystyy vähän huonommillakin jengeillä voittamaan noita turnéita! Tarvitsee tietysti vähän tuuriakin että tulee oikeanlaiset jengitkin vastaan. :)

Jaa viesti

Itse iskin Piquen lihoiksi ja pelasin pari turnausta CPUuta vastaan joten rahaa on. Hankin Artetan ja Cazorlan kaveriksi Walcottin, Oxin sekä Vermaelenin ja oikeaksi pakiksi Walkerin. Jos joku sanoo, että moi pacehuoraaja niin vastaukseni on, että morjensta vaan. Alkuun kun ei saa koottua mieleistä kokoonpanoa niin pari pikakiituria laidalla nostaa menestysmahdollisuuksia kummasti.

Seuraavaksi ajattelin kerätä rahat Fellainiin tai tämän IF versioon. Keskustaan saadaan kovan luokan kahden sunnan pelaaja, joka on lisäksi kova pääpelaaja.

Vertonghen voisi olla kova sana Vermaelenin pariksi keskuspuolustukseen, linkkaisi hyvin myös Walkerin kanssa.

Jaa viesti

Oisko kellään täällä mielessä ostaa kultanen, 80 Szczesny, kun tuli tollanen startteripackissa. Jos ei oo ostajia, kertokaas nyt edes hinta? ;)

Katso itse marketista millä hinnalla porukka myy? n. 1500 voisi olla sopiva hinta. Tosta toki voi puristaa vielä paljon enemmänkin, mutta marketti näyttää juuri nyt olevan täynnä tonnin hintaisia, joten siinä tulee menemään kauan. Riippuu myös formaatiosta, jos se alkaa numerolla 3 tai 5, hinnasta voi vähentää vähän. Jos se alkaa nelosella, ja varsinkin formaation ollessa 4-1-2-1-2 tai 4-3-3, se on aina vähän arvokkaampi.

Itsellä on tällä hetkellä rahaa 20 tonnia, ja trade pilestä on vielä tulossa n. kymppitonni, joten rahaa olisi silloin 30 tonnia. Jos en olisi ostanut paria pakkaa, voisi rahamääräni alkaa 4/5:llä, mutta menkööt. Eli tältä päivältä olen ns. plus miinus nolla tilanteessa. Mutta tolla Etelä-Afrikan joukkueella saa ihan hyvin voittoja! Huonoa tuuria on ollut matchmakingissä pariin otteeseen, mutta Benni McCarthyn (14 maalia 11 pelissä) johdolla olen muutamia voittoja napsinut!

Jaa viesti

Itse pistin ultimate teamiin vitosen haisemaan, kun aloituspakoista ei tullut mitään mainittavaa. Yhdestä ostamastani pakasta pamahti Balotelli josta irtosi 40k ja muista sitten isot kasat kuraa. En tietenkään voinut vastustaa kiusasta olla ostamasta 40 tonnilla pakkoja ja kaikki rahat meni, ainoat arvokkaammat pelaajat Sturridge (7k) ja Barzagli (14k).. Ei oikein innostusta alkaa tekemään rahaa treidaamalla niin kuin parissa viime vuoden painoksessa olen tehnyt. Ehkä se motivaatio löytyy jos on löytyäkseen. :P

Jaa viesti

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cKwKejSWnHvXr:ps3

Fellaini on toki normaalisti De Rossin sijaan avauksessa, mutta näköjään unohtui tallentaa kokoonpano kun tuli vähän muokkailtua.

Tälläisellä squadilla mennään tällähetkellä. Olen nyt alkanut pelaamaan Ultimate Teamin Online Seasoneita. Ensimmäinen kausi oli läpihuutojuttu, mutta tämän jälkeen vastustajat allkoivat parantua selvästi. Seasonit alkoivat 5. divisioonasta enkä sitten tiedä onko sen alempaa edes olemassa.

Jaa viesti

Itellä on nyt kasassa Npower Championship-Englanti joukkue silverinä. Rahaa on joku 1K enään, mutta makiiiat 3 voittoo neljästä on tullut, neljäs meni pilkuille Arsenal-Ranskalais-Espanjalais-Barcelona joukkuetta vastaan, jossa tulin kokoajan maalin jälkeen takaisin, mutta voitti äilä koska ei ollut Kirkland tarpeeksi nopia.

Jaa viesti

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cKwKejSWnHvXr:ps3

Fellaini on toki normaalisti De Rossin sijaan avauksessa, mutta näköjään unohtui tallentaa kokoonpano kun tuli vähän muokkailtua.

Tälläisellä squadilla mennään tällähetkellä. Olen nyt alkanut pelaamaan Ultimate Teamin Online Seasoneita. Ensimmäinen kausi oli läpihuutojuttu, mutta tämän jälkeen vastustajat allkoivat parantua selvästi. Seasonit alkoivat 5. divisioonasta enkä sitten tiedä onko sen alempaa edes olemassa.

Aikas saakelin kallis joukkue näkyy olevan kasassa! Mistä lienet repinyt moiset massit, kun itsellä on maksimissaan 10k.. :D Tosin ei ole pelikään vielä edes tullut. Laidalle kannattaisi hommata ehkä paremman chemistryn saavat kaverit tai ainakin muuttaa Walcott ja Chamberlain RM:ksi ja LM:ksi, jolloin tulee lisää chemistryä. Kova nippu kyllä muuten.

Jaa viesti

Itellä näyttäis UT squadi tältä http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hs4oU5EQnHwjy:ps3

Kunhan huomenna koeviikko ohi niin pääsee kunnolla pelailemaan ;) Suarez ja Hernandez ollut kova pari kärjessä, 16 otteluun 30 maalia. Aiemmin Suarezin tilalla oli IF Berbatov mutta oli niin pirun hidas että vaihtui Pistoleroon.

Jaa viesti

Tuli melko rumasti takkiin UT:ssä, mistä masentuneena päätin tuhlata viimeisetkin coinsit yhteen Premium Gold Packiin. Rahat eivät kuitenkaan menneetkään haaskuun vaan joukkueeseeni löytyi uusi LW.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#klMeJIkUnHwtc:ps3

Jampasta irtoaa 125k ja paremmalla formaatiolla 150k ..... Tsaijaijajjaijiajaijaijaijaijai !!!

Edit: Linkkasin ensin vahingossa vanhan tiimin.

Ostin perään toisenkin pakan ja saldona 4231 Frank Lampard :D Jos olisi coinsseja niin kolmannesta pakasta tulisi varmaan John Terry tai Juan Mata.

Jaa viesti

Tuli melko rumasti takkiin UT:ssä, mistä masentuneena päätin tuhlata viimeisetkin coinsit yhteen Premium Gold Packiin. Rahat eivät kuitenkaan menneetkään haaskuun vaan joukkueeseeni löytyi uusi LW.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#klMeJIkUnHwtc:ps3

Jampasta irtoaa 125k ja paremmalla formaatiolla 150k ..... Tsaijaijajjaijiajaijaijaijaijai !!!

Edit: Linkkasin ensin vahingossa vanhan tiimin.

Ostin perään toisenkin pakan ja saldona 4231 Frank Lampard :D Jos olisi coinsseja niin kolmannesta pakasta tulisi varmaan John Terry tai Juan Mata.

Ei jumankauta ippe, jätä osa niistä hyvistä pelaajista mullekkin, nimimerkillä 100k pakkoihin ja tuloksena kasa paskaa. Kyl tää tästä, ilmottelehan joku päivä milloin et osta pakkoja niin isken kiinni kultakaivokseen!

Jaa viesti

Ei jumankauta ippe, jätä osa niistä hyvistä pelaajista mullekkin, nimimerkillä 100k pakkoihin ja tuloksena kasa paskaa. Kyl tää tästä, ilmottelehan joku päivä milloin et osta pakkoja niin isken kiinni kultakaivokseen!

Sopii, kunhan ilmoitat mimten saat niin paljon coinseja, että voit tuhlailla pakkoihin noin paljon. En ole oikein koskaan oppinut voitokkaan treidauksen saloja...

Jaa viesti

V*ttu miten kovalla tuurilla sä vedät ippe!! Ei oikeesti oo mahdollista enää! :D Itse tosiaan ostin huvin vuoksi tollaisen pronssisen joukkueen, jonka pelaajat olivatkin sitten aivan ylihinnoiteltuja, enkä kehtaa edes paljastaa kuinka paljon menin siitä maksamaan. Ekan pelikerran jälkeen kuitenkin diggasin tosi paljon kyseisestä! No, rahaa oli sitten enää pariin pakkaan jäljellä, ja ne törsättiin. Mutta kuka ilmestyikin tällä kertaa? Alexis Sanchez!! Sillä taitaa päästä jälleen alkuun!

Jaa viesti

Sopii, kunhan ilmoitat mimten saat niin paljon coinseja, että voit tuhlailla pakkoihin noin paljon. En ole oikein koskaan oppinut voitokkaan treidauksen saloja...

Okei, sääntöhän tottakai on se että ostat halvalla ja myyt kalliilla. En oo itekkään mikään Donald Trump näissä hommissa, mutta helposti oon yleensä saanut rahaa kun valitsen jonkun tietyn pelaajan, riippuen käytettävissä olevasta rahamäärästä. Sulla taitaa tota fyffeä olla hiukan enemmänkin joten suosittelen valitsemaan pelaajan jostain 20-60k hintaluokasta näin alkuun. Hulkilla esim viime vuoden versiossa tuli tehtyä suurimmat rahat.

Kun valitset sitä pelaajaa niin kannattaa katsella ensin yleisesti paljon siitä pyydetään. Eli muutamat sivut selailet ja katselet mielellään sitä buy now hintaa. Sen jälkeen kun huomaat siellä halvan yksilön, siirryt hakuun uudestaan ja laitat sen max buy now hinnaksi sen. Jos löytyy paljon sen hintaisia -> alennat haussa sitä buy nowia. Esimerkiksi alkuun huomaat selaillessasi jonkun myyvän Hulkia 42 tonnin buy now -hintaan. Laitat hakuun että buy now max 42k. Huomaat että niitä on myynnissä vaikka kuinka monet sivut -> lasket haussa hintaa 40k -> huomaat että niitä on enää sivullinen -> laitat haussa hinnaksi 38k ja huomaat että myynnissä on vain 1 niitä -> varmistat vielä kuinka paljon tarjontaa on 39k hinnalla ja huomaat että niitäkin on vain pari -> johtopäätös: Hulkin hinta huitelee siellä 41-45k tietämillä riippuen formaatiosta (4:llä alkavat formaatiot, etenkin 4-1-2-1-2 ja 4-3-3 ovat arvokkaampia, 3:lla ja 5:llä alkavat yleisesti pari kolme tonnia halvempia, riippuen pelaajan hinnasta) ja tuo 38k on halpa hinta jolloin voittoa tulisi se 3-6k kun myyt pelaajan. Tuon buy nowin kanssa on hyvä vekslata niin löytää halvimmat helposti. Ostamalla buy nowilla ei ehkä voitot aina ole niin suuria kun että kilpailisit huutaen viime sekunneilla, mutta itse tyydyn tähän helpompaan ratkaisuun ja jätän huutokisat muille.

Kun myyt sitten ostamaasi pelaajaa, niin itse olen ainakin myynyt aina pari sataa alle markkinahinnan niin ostaja luultavasti ostaa ensimmäisenä minun pelaajani jolloin pääsen nopeasti taas seuraavan pelaajan kimppuun. Kannattaa vaikka alkuun etsiä parikin pelaajaa ja vertailla sitten millä saa parhaan hinnan, yleensä olen tehnyt voittoa 3-8k per pelaaja, jolloin tuoton saaminen on aika hidasta, mutta sitten kun sitä rahaa alkaa kertyä niin voi ostaa monia pelaajia jolloin voittoakin sitten tulee enemmän.

Tää mun tapa on aika simppeli ja ei lähellekkään niin hardcore kuin niillä jotka päivystävät siellä juuri myyntiin tulleiden korttien luona jonne asti selaaminenkin vie sen tunnin tai pari. Siellä ne suurimmat voitot tehdään mutta mulla ei ole ainakaan ollut vielä mitään tarvetta ruveta sellaiseen.

Huh, tulipahan selitettyä koko homma aika kädestä pitäen. Aika usein kannattaa käydä sitten tsekkaamassa sen pelaajan halvimmat yksilöt ja poimia parhaat päältä. Toivottavasti ymmärsit nyt edes hiukan, kysy ihmeessä jos (ja kun) on epäselvyyttä :D

Jaa viesti

Treidatkaa ehdottomasti niillä pelaajilla, joilla olette aiemminkin saaneet voittoa! Tein tossa yön aikana mukavan 6 000 coinsin profitit kuudella Jeremy Toulalanilla! Ostin ne yhteishintaan 4k, ja myin yli 10k! Suosittelen siis lämpimästi La Liga-pelaajilla treidaamista! Tarjoatte vain kaikista alihinnalla kaupassa olevista korteista, ja katsotte kenet saatte. Yöllä tämä onnistuu vielä paremmin! :)

Ja älkää vain ostako coinsseilla pakkoja! Joillakin käy hyvä tuuri, kuten ipellä, mutta suurimmaksi osaksi pakat ovat täynnä surkeita jamppoja (nimim. kokemusta on). Kun liikutte sellaisissa kolikkomäärissä, että pari pakkaa ei paina missään, voi jo alkaa harkitsemaan. :)

Jaa viesti

Itse kyllästyin tuohon Valioliiga kokoonpanooni ja varsinkin tuo 4-2-3-1 muodostelma häiritsi, sillä jostain kumman syystä laiturin paikat olivat CAMeja, mikä tarkoittaa sitä, että jos sinne laittaa jonkun oikean laiturin esim. Hazardin tai Walcottin niin chemistry laskee välittömästi. Ajattelin myydä koko squadin, joka näyttää tällä hetkellä tältä ja hankkia tilalle Serie A/ Italia kokoonpanon luultavasti 3-5-2 miehityksellä.

Jaa viesti

Itse myin hopeisen joukkueen pois, koska se alkoi kyllästyttää + halusin koota kultaisen joukkueen. Budjettiin nähden (27k) sain aikaiseksi ihan mukavanoloisen Serie A-joukkueen :) : http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#b9vOZrEMnHBMh:ps3

Legenda Luca Toni oli pakollinen valinta Stefan Joveticin vierelle, ja siinä alla tekee tuhoja yksi italofutiksen kirkkaimmista lupauksista: Samir El Shaaraawy. Muuten sitten näitä hyviä budjettipelaajia, ja hintaa kertyi lopulta 25 000 coinssia. Nostetaan nyt vielä tonnilla ostettu Kwadwo Asamoah ja todella halpa Perparim Hetemaj esille!

Jaa viesti

Tolppis, paljonkos tuo Serie A -joukkueesi maksoi? Itsellänikin oli tuo mielessä, tai Ligue 1 tai Venäjän Liigan joukkue.

Mutta, itse pelailen näitä Offline-Turnauksia hetken että saa 10K tai jotain sellasta rahaa kasaan että voi myydä joukkueen ja tehä toisen.

Itse myin hopeisen joukkueen pois, koska se alkoi kyllästyttää + halusin koota kultaisen joukkueen. Budjettiin nähden (27k) sain aikaiseksi ihan mukavanoloisen Serie A-joukkueen :smile: :http://www.ea.com/uk/football/fifa-u...OZrEMnHBMh:ps3

Legenda Luca Toni oli pakollinen valinta Stefan Joveticin vierelle, ja siinä alla tekee tuhoja yksi italofutiksen kirkkaimmista lupauksista: Samir El Shaaraawy. Muuten sitten näitä hyviä budjettipelaajia, ja hintaa kertyi lopulta 25 000 coinssia. Nostetaan nyt vielä tonnilla ostettu Kwadwo Asamoah ja todella halpa Perparim Hetemaj esille!

Juuh..

Tossa pelailin päivän mittaan aika paljon, ja sain voitettua nelosdivarin pokaalin, ja näin huomasin (treidasin myös vähäsen) coins-sarakkeen näyttävän 17 000 coinssia! Tuli sitten paranneltua joukkuetta ostamalla Nocerino, Ledesma, De Sciglie ja Hernanes. Harmi vaan kun niihin ei vielä pääse käsiksi, sillä EA:lla on jälleen jotain ongelmia servereiden kanssa. Suunnitelmani on juuri parannella kyseistä joukkuetta pikkuhiljaa. :)

e. niin ja mainitaan nyt suunnitelmat: Klose ja Pazzini ja Cassano ovat seuraavat kohteet! :D

Jaa viesti

Noniin, nyt joukkueeni alkaa olla pikkuhiljaa valmis! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fiTTfHWHnHCMf:ps3

Eli uusimpia hankintoja hyökkääjät Mirko Vucinic ja Antonio Cassano. Lopulta joukkue maksoi 40 000 coinssia, mutta vaikuttaa sen arvoiselta. Tavoitteena on toki vieläkin vähän parannella kyseistä. Sitten kun on tarpeeksi rahaa, vaihdan esim Montolivon Boatengiin, ostan Hernanesin in-form version/vaihdan Hernanesin CAM:istä CM:iin, parantelen puolustusta jne.. Mutta nyt olen tyytyväinen luomukseen. Kumitetaan nyt noista suunnitelmistani nuo Pazzini ja Klose pois, kun Montenegron hyökkäyspari vie voiton. :)

Jaa viesti

Noniin, nyt joukkueeni alkaa olla pikkuhiljaa valmis! http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fiTTfHWHnHCMf:ps3

Eli uusimpia hankintoja hyökkääjät Mirko Vucinic ja Antonio Cassano. Lopulta joukkue maksoi 40 000 coinssia, mutta vaikuttaa sen arvoiselta. Tavoitteena on toki vieläkin vähän parannella kyseistä. Sitten kun on tarpeeksi rahaa, vaihdan esim Montolivon Boatengiin, ostan Hernanesin in-form version/vaihdan Hernanesin CAM:istä CM:iin, parantelen puolustusta jne.. Mutta nyt olen tyytyväinen luomukseen. Kumitetaan nyt noista suunnitelmistani nuo Pazzini ja Klose pois, kun Montenegron hyökkäyspari vie voiton. :)

Mielenkiintoinen projekti kieltämättä ja hyvän joukkueen olet jo saanut kasattua.

Itselläni tosiaan myös Serie A joukkue 4-3-1-2 muodostelmalla tekeillä. Tosin itselläni on vain avauksen puolustajat ja keskikenttä joten en viitsi/ pysty vielä linkittämään sitä. Katselen nyt eri vaihtoehtoja penkille sekä hyökkäykseen tässä pari päivää ja sitten vaan pelailemaan.

Jaa viesti

Miksi ette ota Serie A joukkueelle 3 puolustuslinjaa, koska siellä toppareita piisaa, kun taas laitapakit ovat vähän kehnoja? Itsellä on 4-5-1 bundesligajengi, jota ei vielä oikein kehtaa esitellä. Rahaa on kuitenkin jo 25 000 kerättynä, mutta vähän aikaa pitänee vielä treidailla.

Jaa viesti

En niistä toppareistakaan nyt tiedä. Hyvin pitkälti itselle mieluisat topparit rajoittuvat Juventuksen kavereihin ja ne menevät kyllä ihan kahden topaprin systeemissäkin.

Sain sittenkin näperreltyä squadin kasaan jo tänään: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dG3PBsLCnHC9t:ps3

Otan mieluusti vihjeitä vastaan potentiaalisista pelaajista. Puolutuksessa on satsattu hyvään Chemistryyn ja laitapakkien pitäisi olla sellaisia ettei ihan jokainen munaravaaja pääse heittämällä ohitse. Keskikentällä avainsana on liikkuvuus, koko kolmikolta löytyy nopeutta ja laukauksetkin lähtevät terävästi. Penkillä sama meininki jatkuu, joskin Guarin on mukana hieman puolustavampana kaverina. Hyökkäyksessä Antonio Di Natale ja Fabrizio Miccoli omaavat lähes identtiset statsit ja jampat vastaavat joukkueeni tehoista. Heidän alapuolellaan pelaa toistaiseksi Pato. Hommahan olisi tietysti järkevämpi niin, että Di Natale ja Pato vaihtaisivat paikkoja, mutta haluan Toton nimenomaan kärkeen.

Hehee, tietty maailman yksi kovimmista veskareista Buffon ja nykyjalkapallon tyylikkäin pelaaja Pirlo sopisivat tiimiin kuin nenä päähän, mutta hinta on, sanotaanko melko suolainen. Niin ja Abate linkkaisi oikealla erinomaisesti sekä italialaisen Barzaglin että joukkuetoverinsa Boatengin kanssa.

Listasin 4231 IF Fellainin 35k alkuhinnalla kuudeksi tunniksi. Nyt kauppa on auki 4 tuntia ja hinta on 39k. On muuten liki ainoa pelaaja entisestä joukkueestani josta sain omat saatika pääsen voitolle.

Jaa viesti

Auttakaas vähän mua :) Miten tonne FUTin web appiin pääsee? Pitääkö olla pelannut Fifa 12:n FUTia että pääsee netissä rakentamaan joukkuetta? Väittää että en ole ostanut Fifa 13 pc-versiona ja pyytää ostaa sitä,vai pitääkö tämä tehdä pleikan kautta että pääsee web appiin?

PS. Todella huonosti selostettu mutta toivottavasti ymmärsitte :D

Itellä on La Liga-squadi 100% kemialla.

-------------Guaita---

Juanfran-Albiol-Victor Ruiz-Monreal----

-----Busquets-----Isco----

Cuenca---Thiago-----Villa

----------Adrian------

Manager: Unai Emery

Penkiltä löytyy vielä parhaimpina vielä Susaeta,Muniain,Aduriz,Negredo.

Tavoitteena saada vielä vähintään 2-4 näistä pelaajista joukkueeseen: Casillas,Ramos,Pique,Alba,Xavi,Iniesta,Fabregas,Xabi Alonso ja Jesus Navas.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään