Jump to content
La Pulga #10

Fifa Ultimate Team

Recommended Posts

Huh, täällä on pistetty kultajengejä kasaan oikein urakalla. Itse sen sijaan päädyin kokoamaan Champpärin silver-jengin ja pakko sanoa että on ehkä huikein jengi jolla olen pelannut! Phillips - Sigurdarson - Zaha toimii kun unelma (=wingereiden pacet 90 luokkaa). Zaha etenkin ihan huikea pelimies. En pääse kokoonpanoa linkkaamaan sillä web-app ei päästä mua sisään, mutta voisin ainakin ipen haastaa huomenna ;) On tullu noita kultajengejä pyöriteltyä tässä, vielä kun saisi pallot sisään paremmalla prosentilla niin hyvä homma. Ei juurikaan enää parannusta tuohon kokoonpanoon voi saada eli pitänee tehdä vaikka Bundesligan silver-jengi seuraavaksi, Valjun vastaava tulisi olemaan ihan sikahintanen joten ei riitä rahat ainakaan hetkeen.

Jynssin haaste hyväksytty. Tosin itsellä on ollut tapana antaa "tuttujen" tai tuttujen voittaa ihan muuten vaan aina silloin tällöin :smile:

Mites Nurtsi kun meikäläisen Ultimate Teamin mukaan sinun joukkueesi arvo on 12 miljoonaa coinsia? Onko tuo linkkaamasi squad ainoa mikä sinulla on vai miten ihmeessä noiden arvo määritellään. Itse en päässyt Ultimate Teamiin sisään pitkään aikaan ja vasta koko version ilmestyttyä muistin, että koitin sisään väärällä sähköpostilla. Se siis sanoi juuri samalla tavalla, että sinulla ei ole joukkuetta ja osta peli ja tee joukkue. Sitten kun kirjauduin sisään oikealla spostilla niin homma toimi kuin unelma.

En niistä toppareistakaan nyt tiedä. Hyvin pitkälti itselle mieluisat topparit rajoittuvat Juventuksen kavereihin ja ne menevät kyllä ihan kahden topaprin systeemissäkin.

Sain sittenkin näperreltyä squadin kasaan jo tänään: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dG3PBsLCnHC9t:ps3

Otan mieluusti vihjeitä vastaan potentiaalisista pelaajista. Puolutuksessa on satsattu hyvään Chemistryyn ja laitapakkien pitäisi olla sellaisia ettei ihan jokainen munaravaaja pääse heittämällä ohitse. Keskikentällä avainsana on liikkuvuus, koko kolmikolta löytyy nopeutta ja laukauksetkin lähtevät terävästi. Penkillä sama meininki jatkuu, joskin Guarin on mukana hieman puolustavampana kaverina. Hyökkäyksessä Antonio Di Natale ja Fabrizio Miccoli omaavat lähes identtiset statsit ja jampat vastaavat joukkueeni tehoista. Heidän alapuolellaan pelaa toistaiseksi Pato. Hommahan olisi tietysti järkevämpi niin, että Di Natale ja Pato vaihtaisivat paikkoja, mutta haluan Toton nimenomaan kärkeen.

Hehee, tietty maailman yksi kovimmista veskareista Buffon ja nykyjalkapallon tyylikkäin pelaaja Pirlo sopisivat tiimiin kuin nenä päähän, mutta hinta on, sanotaanko melko suolainen. Niin ja Abate linkkaisi oikealla erinomaisesti sekä italialaisen Barzaglin että joukkuetoverinsa Boatengin kanssa.

Noniin toihan on se mihin periaatteessa pyrin! :D CF:äksi vaihtaisin Cassanon, koska "Fantantonio" on parempi syöttelijä (vaikkakin hitaampi). Mutta Pato on myös hyvä valinta 5* skillsien ja nopeutensa takia, kummasta sitten pidät!

Itse tossa suunnittelin pelaavani Jovetic-Vucinic kärkiparilla, mutta kuinkas vaan Abel Hernández valtasi paikan kärjestä, ja vuorottelen sitten Joveticia ja Vucinicia. Ainiin, unohtui melkein mainita Mauro Zarate. Olen pelannut jo monta kertaa argentiinalaisen omistajia vastaan ja kärsinyt siitä, joten päätin nyt itsekin kokeilla. 1700 coinssia jonka Lazion miehestä maksoin, on kaiken lisäksi aika halpa hinta! :)

Mites Nurtsi kun meikäläisen Ultimate Teamin mukaan sinun joukkueesi arvo on 12 miljoonaa coinsia? Onko tuo linkkaamasi squad ainoa mikä sinulla on vai miten ihmeessä noiden arvo määritellään. Itse en päässyt Ultimate Teamiin sisään pitkään aikaan ja vasta koko version ilmestyttyä muistin, että koitin sisään väärällä sähköpostilla. Se siis sanoi juuri samalla tavalla, että sinulla ei ole joukkuetta ja osta peli ja tee joukkue. Sitten kun kirjauduin sisään oikealla spostilla niin homma toimi kuin unelma.

Sitä en tiiä miten arvo määritellään,itellä mennyt ehkä 20k tohon joukkueeseen sillä Villa,Albiol,Monreal ja Muniain tullut pakoista. On mulla muitakin squadeja jotka eivät ole läheskään valmiina(Bundesliiga ja Valioliiga).

E: Nyt pääsin sisälle mutta kysyi jotain turvakysymystä jonka vastausta en muista,niin mistä saa tehtyä uudestaan tän turvakysymyksen?

mistä saa tehtyä uudestaan tän turvakysymyksen?

http://lmgtfy.com/?q=how+to+change+fifa+ultimate+team+security+question ;)

Itellä pamahti eilen Maicon paketista. Ajattelin että joku parikymmentä tonnia mutta arvo onkin vajaa 100k! Pidän kuitenkin alkuun itsellä kun sopii hyvin joukkueeseen ja osoittautunut aivan loistavaksi muutaman pelin jälkeen. Seuraavaksi sitten ostoslistalla Valnecia ja muutama muukin kaveri menee vielä vaihtoon ja joukkue on valmis.

Sori että perun lupaukseni, mutta toi mun Serie A-joukkue ei vaan jotenkin enää tunnu hyvältä. Vaikka hyökkäykseltä on sadellut paljon maaleja, pelaajat eivät vain sovi yhteen. Ja jos haluaisin parempia pelaajia, niistä pitäisi sitten maksaa - ja paljon. Samoin keskikenttäkään ei tunnu siltä, että sillä olisi mukava pelata.

Sitten kun olen saanut rahaa siihen malliin, että on varaa moneen squadiin, ostan ehdottomasti Serie A-joukkueen uudelleen vähän paranneltuna, mutta nyt on pelaajien aika vaihtaa maisemaa ja kolikkokasani lisääntyä. Seuraavaksi varmaan kasaan Bundesliga-joukkueen kolminkertaisella budjetilla viime kertaan verrattuna, tai jonkun villin Venäjän liigan joukkueen. Katsoo nyt..

Online passista en kyllä tiedä, mutta päivitellään nyt oman joukkueen kuulumisia. Ostin tuossa 45k:n budjetilla huikean BPL joukkueen!! Se löytyy täältä: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#3ej6dEbjnHGMX:ps3

Toi ei ehkä näytä niin hyvältä, ja Serie A joukkueeni pelaajat olivat kokonaisuudeltaan paljon parempia, mutta tähän joukkueeseen tuskastumisen sijaan rakastuin. Keskikenttä toimii vain lukkona ja pelinrakentelukoneena, kun taas laidoille löytyy nopeutta Oxlade-Chamberlainin ja Dyerin voimin. Vaihdosta löytyy vielä Assaidi ja Moses, joten nopeutta kyllä riittää. Kärkeen on 2 vaihtoehtoa, Welbeck ja Giroud. Giroud on osoittautunut täydelliseksi maalintekokoneeksi kunhan saan pelattua miehelle paikkoja. Welbeck taasen pääsee kyllä paikoille nopeutensa ansiosta, mutta ratkaisut eivät ole yhtä kliinisiä kuin patongilla. Vuorotellen siis mennään.

Keskikentältä löytyy siis Diaby, Carrick, Milner ja Britton, mutta sitä osastoa on tarkoitus parannella vielä aika lailla, vaikkakin se on hyvin pelannut. Puolustuksessa Coloccini, Gibbs, Figueroa ja Zabaleta höystettynä aivan uskomattoman hyvin pelanneella Wigan-kassarilla Ali Al-Habsilla, on oma pää pysynyt suht puhtaana.

Tänään tuli siis tällä pelattua, ja nousin Seasonssissa ykkösdivariin! Siellä voi olla aika kovia vastustajia, mutta pakko sitäkin on yrittää! :)

Laitetaan nyt oma jengi tänne. Vielä aika alkutekijöissä tuo rakennus, mutta kyllä tälläkin jo jotenkin pelailee:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#lx25wfP7nHGQU:ps3

Tuollaisella valju-jengillä on muuten harvinaisen mukavaa nöyryyttää jotain Barca/Real/La Liga nuoleskelijoita, joita taas tässäkin painoksessa riittää enemmän kun tarpeeksi..

Itse nousin tänään 3. divarista kakkoseen ja nyt viiden pelin jälkeen takana on viisi voittoa ja nousu aurinkoon on varmistettu! Ei viitsi nuolaista ennen kuin tipahtaa, mutta eiköhän noista jäljellä olevasta viidestä pelistä se Championshipiin tarvittava 2 pistettä saada raavittua ja tätä myöten 10k kassaan.

Joukkue on sitten viime tilanneraportin muuttunut niin, että pudotin Di Natalen CF:n paikalle ja ostin Cavanin kärkeen. Pato on penkillä, mutta on vaihtomiehen roolistaan huolimatta saanut jo muutaman maalinkin tehtyä. Äsken ostin Hamsikin keskikentälle, mutta pitäisi vielä löytää sellainen CAM >> CM kortti, jos joku omistaa kyseisen tekeleen niin olen valmis käymään kauppaa!

Tänään on tullut tienattua pelaamalla varmaan lähemmäs 20k, mikä on mielestäni erittäin hyvä saavutus. Ajattelin kerätä samalla tavalla rahat Miccolin päivittämiseksi IF Miccoliin.

Alkuun tällä Serie A -joukkueella pelaaminen tuotti vaikeuksia ja joka pelissä oma verkko heilui sen 2-4 kertaa. Siinä pikku hiljaa sain itse tehtyä enemmän ja enemmän maaleja ja lopulta päästettyjen maalien määräkin on pienentynyt. Kolmesta viimeisimmästä ottelustani kaksi päättyi allekirjoittaneen 4-1 voittoihin ja kolmatta johdin ensimmäisen puolikkaan aikana 5-1 kunnes vastustaja lähti pelistä. Vastaan on taas tullut melkoisia "iskän pankkikortilla koottuja" joukkueita, yksikin La Ligasta kasattu joukkue sisälsi mm. Higuainin, Benzeman, Özilin, Alonson, Pedron, Puyolin, Mascheranon ja maalissa oli Casillas. Kohtasin myös Valjujengin johon kuuluivat mm. IF Suarez, Agüero, IF Mata, Bale, David Silva, Yaya Toure, Vidic ja Kompany, mutta voitin nämä kummatkin. Olen oikeastaan huomannut, että yleensä mitä nimekkäämpi joukkue niin sitä helpompi se on voittaa. Jampat jotka ovat oikeasti hyviä pelaavat keskiverto pelaajilla ja yrittävät näin saada lisää Coinseja otteluistaan.

Mäkin sain ton 10 000 coinssia, ja näin rahaa oli sitten reippaat 30 000. No eikös se tietenkin houkutellut ostamaan 20 000:lla päkkejä! Paras pelaaja Fernando Llorente, josta saanen hyvällä tuurilla siihen yhteen premium päkkiin käyttämäni rahat takaisin. :(

No, en mä nyt ihan vararikossa ole, kun mulla on hyvä joukkue, consumables-pakka suht täynnä ja niin edelleen, mutta harmittaa että sorruin jälleen ostamaan paskaa! Loput 10 000 sijoitin sitten Suomi-squadiin (Pukki puuttuu) ja Diabyn vaihdoin Wilshereen. Nyt pari päivää taukoa kun käväisen Tallinnassa, mutta sitten onkin koko viikko aikaa pelailla rahoja takaisin kun on syysloma! :)

e: Toi mun trade profit-sarake alkaa olla jo aika huvittavilla lukemilla :D: -64,790

Kun toi online pass pränkkää niin mistä sen pääsee omatoimisesti syöttämään?

Menet sinne PSN Storeen ja sieltä submit code tai jotain sieltä ylhäältä ja eiku sinne se uusiks vaan!

Ite olen nyt tehnyt pronssisen K-League ja Npower League 2 joukkue, seuraavaks hankin jonku Chämppäri tai sit ryssä/brassu joukkueen!

No voi *****! Sain kahesta gold packista Coentrao ja Vermaelenin, jokka PITI laitta trade pileen, mutta... Myin ne vahingos "Quick Sell"lil!

Noh, se hanke meni siinä tehä joku hyvä joukkue mutta ei!

Lahjoituksia voi tietysti antaa!

Itse nyt tein säästöbudjetilla hienon Silver-Gold Senegal-jengin johon sain innostusta KyyhkyBoyn Mali-jengistä. Parhaita pelaajiani ovat ehkä linkkini, Papa Waigo, osoittanut olevansa Papa ja tehny hyvin syöttöpisteitä ittellensä! Sitten on Diouf, en muista etunimeä jolla on 82 pace ja 4star skills, Papa Waigolla on 89 pace. Kärkeeni tuli Dioufin veli, tietääkseni jolla on 88 pace, ja maksoi vain 1,2k. Tämä Senegal-jengi on ihan hyvä, seuraavaksi pistän varmaan rahat likoon African Empire-nimiseen joukkueeseen. Nimihän kertoo, Afrikkalaisia, tai sitten vain yritän säästää rahaa noin 40k tradingillä ja tehdä halpa BPL-joukkue.

Noniin, sama kaveri joka sai silloin Iniestan, heitti sitten jtn 150k päkkeihin, ja nimiä ropisi jälleen aika tavalla. Bale, Pique, IF De Bruyne, Balotelli, Pato, Lennon, Ba, Lewandowski, Sagna, Menez, Cahill ja muutama 1k:n arvoinen vielä. Tavallaan pitäisi olla iloinen kaverin puolesta, mutta kyllä tää alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan kun facebookissa tulee minuutin välein viesti jostain uudesta pelaajasta ja itse joudun tyytymään näihin Menezin tasoisiin parin tonnin pelaajiin. :D

No, tuli tossa nyt kuitenkin palattua Saksan maisemiin Bundesliga-joukkueella, joka löytyy täältä:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jrdpkGKinHLEE:ps3

In-form Rene Adlerin olisin toki halunnut maalivahdiksi, mutta nyt pitää "tyytyä" halvempaan In-form Marc Andre Ter Stegeniin. :)

Pakistossa luotin keskellä jämäkkyyteen Heiko Westermannin voimin, ja laidalla nopeuteen Felipe Santanan ja Jerome Boatengin voimin.

Pakkien yläpuolella puolustuksen erikoismiehinä sekä pelinrakentajina toimivat Lars Bender ja Luiz Gustavo.

Siinä yläpuolella itse maestro: Rafael van der Vaart!

Laidoilla viilettävät Andre Schürrle ja Jakub Blaszykowscki.

Ja vielä kärkimiehet: Robert Lewandowski ja Anders Esswein. Varamiehenä mainitsemisen arvoinen Marko Arnautovic.

Olen aikas tyytyväinen vaikken olekaan vielä päässyt kokeilemaan! Ja nyt tämä pysyy vähän kauemmin kuin edelliset! :D

Hah! Ihan näppärä joukkue sinulla Tolppa! Itse mietin tehdä Hollantilaisen, sain idean AA9Skillziltä.

Kärkimieheksi sain aikas halvalla Klaas-Jan Huntelaarin jolla on ihana veto ja voimaa pitää pakit poissa. 4-2-2-2-Formaatiolla pelaan, Luuk de Jong Huntelaarin parina kärjessä. CAMeina on Urby Emanuelson ja sitten joku 86 pace 4star skills ja 5 star weak foot pelaaja, jolla voi yrittää niitä longshotteja. Emanuelson tuli mulle jollain 500 coinssilla. Puolustuksessa on Heitinga, Van Der Wiel, Douglas ja sit joku silver pakki jolla 84 pace. Maaliin tungin ton Tim Krulin koska tuli halvalla toi mies, ei maksanut kuin 400 ja hinta-laatusuhteessa se on Stekelenburgin kanssa aika samaa tasoo koska tää ei ollu mikään 70k squadi. Itse maestro Van Der Vaart piti CAMiksi laittaa mutta en sitten raaskinut. Jos sinulla on minut PSN kaverina, sieltä näkee ton Squadin!

No, tuli tossa nyt kuitenkin palattua Saksan maisemiin Bundesliga-joukkueella, joka löytyy täältä:

Hanki Bayer Munchenin Dante tohon Westermannin tilalle niin topparit ovat kovia ja linkkaavat hyvin yhteen!

Itse olen viime aikoina keskittynyt treidailemaan ja coinseja on kertynyt jo ihan kivasti. Eihän sitä tietenkään vielä leaderboardista huomaa kun kyseisiä pelaajia on koko ajan myynnissä n. 200k edestä. Nimeä en viitsi mainita, mutta voin antaa kuitenkin vihjeen, että jamppa on uruguaylainen hyökkääjä ja pelaa Liverpoolissa.

PS. Jos mursit koodin ja keksit kenestä pelaajasta on kyse niin älä paljasta sitä muille ettei hieno suunnitelmani mene pilalle :smile:

Ehei mitään Dantea, vaan tuli tossa ostettua Subotic! 3:en pakin muodostelmassa toppareiden on mielestäni oltava nopeita ja pitkiä (jota Dantekin kyllä on mutta diggaan enemmän Suboticia). Hyvä puolustamiskokonaisuus korvaa kuitenkin tarvittaessa nopeuden, ja kunhan rahaa alkaa olla ylimääräistä, hankin Suboticin tilalle vielä Hummelssin! :)

Tuli sitten eilen paranneltua vähän muutenkin joukkuetta, ja alla kaikki muutokset:

Heiko Westermann ---> Neven Subotic

Jakub Blaszczykowski ---> Jefferson Farfan

Lars Bender ---> Ilkay Gûndogan

Rafael van der Vaart ---> Mario Götze

Robert Lewandowski ---> Miroslav Klose

IF Marc Andre Ter Stegen ---> Tim Wiese

Rahat tähän sai IF Cleverleyn nostamisella päkistä ja olihan vähän säästöjäkin jemmassa. :) Nyt on tullut 2 TOTW-pelaajaa parin päivän sisään, mutta harmittaa kun sain ne web app:illä, joten jäi psn-trophy saamatta. Olen nyt varmaan onnekkaampi kuin keskivertopelaaja, mutta ei noilla nyt saanut kuin muutaman ylimääräisen tonnin. IF Alba tai Pedro olisivat toki kiinnostaneet enemmän. :cool:

Mutta noita vaihtoja piti vielä selitellä. Blaszczykowski on kyllä nopea, mutta siihen se jääkin. Farfan on kaikin puolin parempi, vaikka satasella muutaman sadasosan (ainakin Fifassa) häviää. Olen sen verran palloa hallitseva jokaisessa matsissa, että halusin vähän hyökkäävämmän pelaajan keskikentän pohjalle, ja koitan nyt ainakin Gûndogania. Hyökkäyksessä Alexander Esswein on osoittautunut koko joukkueeni parhaaksi pelaajaksi, ja Rob Lewandowski jää siinä vierellä kyllä totisesti varjoon. Tilalle oli hankittava saksalainen/bundesliga-hyökkääjä, ja koska itsellä on pientä vihaa Mario Gomezia ja Klaas-Jan Huntelaaria kohtaan, päätin ostaa itse ikonin, Miro Klosen. Tämä vaatikin sitten saksalaisen CAM:in ostamista kemian vuoksi, ja valintani osui superlupaukseen Mario Götzeen.

Tänään jää pelailu vähemmälle, kun kotiuduin juuri mummolasta ja nyt lähden illaksi kavereiden kanssa ulos. Jos nyt kuitenkin ysin jälkeen pari matsia kerkeisin ottaa. :)

e. Ainiin unohtui mainita: heti kun sain IF Cleverleyn päkistä, niin jokos se houkutteli samaa onnekasta kaveria ostamaan 2 päkkiä. Toisesta tuli sama Cleverley. -.- Eikä se vielä siihen jäänyt. Seuraavasta napsahti Fernando Torres ja sen seuraavasta Ramires. Voi kun kävis lotossa samanlainen tuuri!

http://www.futhead.com/fifa/squads/search/hot-today/ <-- tuolta löytää ihan hyviä squadeja, tai ainakin pohjan jollekin hybridille. :)

Ja joo, pitänee sitten näköjään yleisön pyynnöstä vaihtaa squadin nimeksi "BundesKlose" :)

HAHAHAHAHAH!!! :DDD

Kiitos tästä, tein Russian League joukkueen, CF:fänä Emmanuel EMENIKE! 90PACE BIAAATCH! Ja ST Obafemi MARTINS! 90PACE BIAAATCH! Ja penkillä istuu Seydou Doumbia! 91PACE!

Onhan siellä Mbark Boussafa jolla on 5* Skills niinkuin sillä brassullakin!