Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Palvelinongelmista

Recommended Posts

Tällä hetkellä näyttää siltä, että 31.1. ja 1.2. on hävinnyt kokonaan Paitsio.comin historiasta...

Viime päivien palvelin vaikeuksien taustalla vaikuttaisi olevan rikkoutunut kovalevy, joka on vienyt mennessään. Tämä on erityisen syvältä, koska keskustelut olivat hyvässä vauhdissa tuona aikana ja uutisia oli lisätty huomattavat määrät.

Pahoittelemme asiaa!

Tällä hetkellä näyttää siltä, että 31.1. ja 1.2. on hävinnyt kokonaan Paitsio.comin historiasta...

Viime päivien palvelin vaikeuksien taustalla vaikuttaisi olevan rikkoutunut kovalevy, joka on vienyt mennessään. Tämä on erityisen syvältä, koska keskustelut olivat hyvässä vauhdissa tuona aikana ja uutisia oli lisätty huomattavat määrät.

Pahoittelemme asiaa!

Damn, no mä jo luulin että alko dementia iskemään. Harmi tosiaankin, oli sen verran paljon keskustelua juuri noina päivinä. Mutta minkäs teet!

Onkohan tässä nyt joku isompi nettiterrori menossa kun useammalla sivustolla tuntuu olevan ongelmia ja kaatumisia. Myös useamman pankin järjestelmissä on ollut ongelmia.

Mulle on ainakin käynyt viestien poistamisen lisäksi semmoinen että kaikki pari päivää sitten luetut viestit näkyvät lukemattomina? Aina käyttelen tuota whats new näpykkää, niin vähän ärsyttävää kelata uusiin viesteihin. Ei muuta..

Miksi foorumi latautuu todella hitaasti? Menee yli 20sek. kun yrittää muodostaa yhteyttä gponline.fi, joka näyttäisi kuuluvan samaan "konserniin" kuin paitsio.com

Onko tämä ominaisuus pysyvä?

E: Alla on 100/100mb netti...

Toimiiko paitsio muillakin hitaasti vai ainoastaan minulla? Lataa ihan tuhottoman kauan, muiden sivustojen kanssa ei ole ongelmia. Eli onko tämä vain minun ongelma vai ihan yleinen? Ei olisi ensimmäinen kerta paitsion lähihistoriassakaan, kun homma toimii heikonlaisesti.