Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 11 Turnaukset (PlayStation 3)

Recommended Posts

Nostetaan taas ylös:

Aletaanpas keräämään osallistujia: (tähän voisi laittaa kasan muitakin, mutta varmistetaan vielä käykö enää)

Johtava97, mahaar

Raiski, jeppiz18

ippe, ippe94

Il Capitano, Laion_10

aqselssonii, aqselssonii

woopsoops, woops-95

KyyhkyBoy, KyyhkyBoy

Puutarhajynssi, Puutarhajynssi

MasterJL, LindgrenJK

Gunnerboy26, shubu26

Joonasp, joonasp

Ilmoittele, jos olet kinnostunut!

Nostetaan taas ylös:

Aletaanpas keräämään osallistujia: (tähän voisi laittaa kasan muitakin, mutta varmistetaan vielä käykö enää)

Johtava97, mahaar

Raiski, jeppiz18

ippe, ippe94

Il Capitano, Laion_10

aqselssonii, aqselssonii

woopsoops, woops-95

KyyhkyBoy, KyyhkyBoy

MasterJL, LindgrenJK

Joonasp, ??

Ilmoittele, jos olet kinnostunut!

Messissä ollaan!! 4* jengit ois ihan jees :D

alkaa varmaan menemään liian monimutkaiseksi tuo U21. Niin ja mullahan PSN on joonasp.

5* joukkueet käy, mutta mieluiten korkeintaan 4½, sillä 5* joukkueitahan ei riitä kaikille ja tasoero Barcelonan ja 4½* joukkueen välillä on kuitenkin huomattava.

Mun mielestä voitais vetää, että haastetaan vain toisia niin saataisiin vaihtoja mukaan tähän cuppiin. Noista tähtirajoituksista, mun mielestä voitaisiin laittaa joku lista mitä ei saa ottaa esim. ei mitään 5 tähden joukkueita, eikä esim. Bayern Munchenia joka on aika kova.

Jotta koko homma ei olisi yhden miehen niskoilla voisi joka lohkosta tietty henkilö hoitaa oman lohkonsa tilastoinnin niin avausviestin päivittäjällä olisi helpompi työ.

Sytyin tuolle Villainin idealle. Olisi siistiä fiilistellä 1* tähden Dagenham & Redbridgellä.

Kuitenkin mieluiten selkeä raja, ja korkein mahdollinen olisi 4*, koska sieltä joukkueita löytyy. Yksi mahdollisuus on tietenkin, että viimeksi esiintyneitä joukkueita ei saa valita.

Ymmärrän, mutta ollaanko samoilla linjoilla, että turnausta pitäisi jollain keinolla nopeuttaa jos joukkueita tulee?

Tästä samaa mieltä mutta kyl mä senkin ymmärrän että ihmisillä on elämä. Aina ei voi notkua pleikkarilla, mullakin viikonloppusin turnauksia ja treenejä eikä kouluakaan perseellen viitti vetää näin ysillä :). Joo mut esim alkulohkot 2 vko ja pudotuspelit semmonen 1vko per matsi tai ainakin niin että yksi viikonloppu on peliaikaa esim.ti-su.

Tästä samaa mieltä mutta kyl mä senkin ymmärrän että ihmisillä on elämä. Aina ei voi notkua pleikkarilla, mullakin viikonloppusin turnauksia ja treenejä eikä kouluakaan perseellen viitti vetää näin ysillä :). Joo mut esim alkulohkot 2 vko ja pudotuspelit semmonen 1vko per matsi tai ainakin niin että yksi viikonloppu on peliaikaa esim.ti-su.

Viikko kuulostaa todella hyvältä. Mullakaan ei arkena jää aikaa yleensä ollenkaan, joten viikonloppuina pelailen sitten enemmän.

Olen pommittanut vanhoja ja uusia pyynnöillä tähän turnaukseen. Kiinnostuneilta vielä varmistin. Jos kaikki tulevat, olisi koossa ärsyttävä 17, mutta eiköhän sekin jotenkin onnistu. Katsotaan mitä tuottaa.

Miksei muuten voisi tehdä ala sarja liigoilla tyyliin korkeintaan 2 tähden jengeillä?

Itseäni ei kiinnosta pätkääkään pelata 1* joukkeilla. Menee vain hermot!:frustrated:

4*tai 4½* sopis mulle. Itse en kuitenkaan ota 4½* nii ihan sama mulle.

Olen pommittanut vanhoja ja uusia pyynnöillä tähän turnaukseen. Kiinnostuneilta vielä varmistin. Jos kaikki tulevat, olisi koossa ärsyttävä 17, mutta eiköhän sekin jotenkin onnistu. Katsotaan mitä tuottaa.

Viddu unodin et oon lähössä 25.päivä 10 päiväks costa del soliin. Tiedä sitten onko järkevää osallistua, paitsi jos siedätte mun 10 päivän poissaolon :D..

Viddu unodin et oon lähössä 25.päivä 10 päiväks costa del soliin. Tiedä sitten onko järkevää osallistua, paitsi jos siedätte mun 10 päivän poissaolon :D..

Yhdellä on esteitä, joten parhaimmassa tapauksessa olisi 16, joka voisi olla hyvä tavoite. Jos saadaan turnaus hyvin käyntiin, ei taukokaan haittaa. Esim. ensi viikon loppu voisi olla hyvä tavoite, vai mitä mieltä olette? Että minun puolesta ei haittaa, ihmeessä mukaan vaan;)

Mä passaan! Ei mulla tuu aika riittämään kun sole alkaa paistaa ja terdet aukee! :boogy: Joskus voin tulla jotain reenejä vetemään ja katellaan jos johonkin seuraaviin kinkereihin osallistun, syksymmällä sitten viimeistään ja uudemman Fifan muodossa. Kiitoksia ensimmäiseen turnaukseen osallistuneille, erityismaininnat kesätöikseen Evertonia valmentaneelle ippelle ja marcellomagarooni ystävälleni Raiskille!

Paitsio Cup

Pelialusta: Playstation 3

X joukkuetta, jotka pelaavat kaksi X pelaajan alkulohkoa A ja B. Lohkot pelataan kaksiosaisina, eli alkulohkossa kullekin joukkueelle tulee X peliä.

Tasapisteiden sattuessa lohkon sijoitukset ratkaistaan järjestyksessä;

1) Keskinäisten ottelujen pisteiden perusteella.

2) Keskinäisten ottelujen maalieron perusteella.

3) Keskinäisten ottelujen vierasmaalien perusteella

4) Kaikkien ottelujen maalieron perusteella.

5) Kaikissa otteluissa tehtyjen maalien perusteella.

Molempien lohkojen X parasta pääsevät puolivälieriin, jotka pelataan kaksiosaisina näin;

A1 - B4 (B4 aloittaa kotona)

A2 - B3 (B3 aloittaa kotona)

A3 - B2 (A3 aloittaa kotona)

A4 - B1 (A4 aloittaa kotona)

Puolivälierien jälkeen otteluparien voittajat selviävät välieriin, jotka pelataan kaksiosaisina näin;

A1/B4 voittaja vs A3/B2 voittaja (A3/B2 aloittaa kotona)

A2/B3 voittaja va A4/B1 voittaja (A2/B3 aloittaa kotona)

Välierien voittajat pääsevät suoraan yksiosaiseen finaaliin, joka pelataan wembleyllä.

Joukkueet valitaan valintajärjestyksessä, ja arvonnan suorittaa villain98.

Pelaajat saavat valita minkä tahansa joukkueen, joka on maksimissaan neljän tähden joukkue.

Jokaisella pelaajalla on 24 tuntia aikaa valita joukkueensa, jos aikaraja menee umpeen, pelaaja siirretään valintajärjestyksen viimeiseksi ja seuraavana ollut pelaaja tulee valintavuoroon.

Villain98 myös arpoo pelaajat alkulohkoihin.

Jokainen ottelu tulee pelata 8 minuutin puoliskoilla. Ohjain-asetukset ovat vapaa, eli jokainen pelaa millä asetuksella itse haluaa. Jokainen myös huolehtii, että omalla joukkueella on uusin ja totuudenmukainen kokoonpano, jos peluutat kokoonpanoissa vääriä pelaajia, se ottelu missä peluutat vääriä, merkitään 3-0 häviöksi sinulle ! Pelinopeus tulee olla normaali;

Team Level: Any

Half Length: 8 Mins

Controls: Any

Game Speed: Normal

Ja vapaapotkuissa ei saa asettaa pelaajia maaliviivalle torjumaan vapareita.

Keltaisista korteista ei seuraa mitään, mutta yhdessä ottelussa saadusta punaisesta kortista, kyseinen pelaaja on sivussa seuraavan ottelun. Joten muistakaa tuloksia postatessanne, kertoa myös tapahtuiko ottelussa mahdollista ulos-ajoa. Jokainen kuitenkin on itse vastuussa oman joukkueensa pelaajista, ja jos jää kiinni peluuttaessaan pelikiellossa ollutta pelaajaa, kyseinen ottelu merkitään vastustajan 3-0 -voitoksi.

Alkulohkot alkavat heti, kun kaikki joukkueet on valittu. Siitä lähtien kaikilla on 2 viikkoa aikaa pelata alkulohkojen pelit!

Pelaajavaihdot: Jokainen joukkue saa ulostaa kokoonpanoista maksimissaan 3 pelaajaa, samoin kokoonpanoihin saa tulla maksimissaan 3 uutta pelaajaa. Vaihtoaikaa on alkulohkojen ajan, siirtoikkuna päättyy heti, kun ensimmäinen puolivälierä ottelu alkaa.

Johtava97, mahaar

Raiski, jeppiz18

ippe, ippe94

Il Capitano, Laion_10

aqselssonii, aqselssonii

woopsoops, woops-95

KyyhkyBoy, KyyhkyBoy

MasterJL, LindgrenJK

Gunnerboy26, shubu26

Joonasp, joonasp

De Jong#34, PEW_Fin

N&H, jere001

Leija_Spede, ??

Tuossa siis edellisen Cupin säännöt ja tulevat osallistujat. Miten on, mennääkö samoilla vai onko jollain parannusehdotuksia? Vielä muutaman potentiaalisen ehdokkaan kiinnostusta kysellään.

E: villain 98 lupautunut arpomaan lohkot ja valintavuorot, joten lisätään tekstiin.

Itse olisin halukas tulemaan riippuen vähän kahdesta jutusta: a) Kuinka nopeasti tuo alkusarja (epäilen että taival päättyy siihen) pitää saada runnotuksi läpi. B) jos joku viitsii opastaa miten noihin liigoihin liitytään. Teettekö te Paitsion nimellä jonkin online liigan?

e: eikun olikos ilmoittautuminen enää auki pahoittelut jos ei

e2: ja PSN PEW_Fin

Laitetaan oma mielipide näistä säännöistä: tähdistä 4* tai 3.5* ja vaihtojen suhteen 3 vaihdettua pelaajaa -> 3 vaihtoa

@DeJong vielä ehtii reilusti mukaan ja mitään liigaa ei taideta tällä kertaa luoda vaan ihan normaali online matcheilla pelataan. Viimeksi nuo liigat aiheuttivat sekaannuksia noiden vaihtojen kanssa.

Itse olisin halukas tulemaan riippuen vähän kahdesta jutusta: a) Kuinka nopeasti tuo alkusarja (epäilen että taival päättyy siihen) pitää saada runnotuksi läpi. B) jos joku viitsii opastaa miten noihin liigoihin liitytään. Teettekö te Paitsion nimellä jonkin online liigan?

e: eikun olikos ilmoittautuminen enää auki pahoittelut jos ei

e2: ja PSN PEW_Fin

Vielä voi ilmoittautua! Sinut ja Leija_Spede lisätty mukaan. Kaikkien omaa ajankäyttöä kunnioitetaan, mutta yritetään silti kohtuullisen ajan kuluessa pelit tahkota. Joukkuemäärä ja otteluohjelma on vielä auki. Ehdotuksia vaan, miten mennään ja kaikkia muitakin ideoita, ettei tarvitse toimia rautakanslerina;)

Näihin joukkueisiin sen verran, että onko nyt päätetty 4*, kun se lähes kaikille käy, ja muutkin ehdotukset sijoittuvat lähelle sitä. Oma toiveeni on, että viime Cupin joukkueet suljettaisiin automaattisesti ulos.

E: Jos Leija_Spede vielä kertoisi PSN, kun en ainakaan vielä ole löytänyt mistään?

Oma toiveeni on, että viime Cupin joukkueet suljettaisiin automaattisesti ulos.

4* ylärajaa kannatan minäkin, mutta tuota lainaamaani kohtaa en. Ei noita 4* joukkueitakaan nyt niin montaa ole, että olisi varaa kieltää niin monia. Toki niitä nyt on, mutta en kannata tuota vanhojen sulkemista.

4* ylärajaa kannatan minäkin, mutta tuota lainaamaani kohtaa en. Ei noita 4* joukkueitakaan nyt niin montaa ole, että olisi varaa kieltää niin monia. Toki niitä nyt on, mutta en kannata tuota vanhojen sulkemista.

Ok. Ei siis oteta tuota kieltoa. Sovitaanko nyt mahdollinen yläraja joukkuemäärälle, niin voisi jo suunnitella sarjaohjelmaa? 14 olisi realistinen, mutta 16 ei olisi mahdollista, ellei jotain täysin uutta saataisi vielä kiinnostumaan. Parittomat luvut, tekee lohkoista epäteilut.

Kenelle käy, että otetaan mukaan vielä yksi joukkue?

Jos ketään ei haittaa, allekirjoittanut arpoo vasta huomenna. Tänään nimittäin ei jaksa lappuja väsäillä. Jos teillä on kiire, joku muu saa arpoa.

Ei tarvitse vielä. Joukkue tai kolme vielä tulossa:). Kiitos sulle jo nyt arpomisesta!

Ilmoitan myös mukaan PSN-nikkiä jere001 -käyttävän henkilön. En nyt muista mikä oli hänen Paitsion käyttäjänimensä, joten laitan vain PSN-osoitteen tänne. Ilmoitti minulle pleikkarin kautta että ei pääse kirjautumaan sisään Paitsioon.

Johtava97, mahaar

Raiski, jeppiz18

ippe, ippe94

Il Capitano, Laion_10

aqselssonii, aqselssonii

woopsoops, woops-95

KyyhkyBoy, KyyhkyBoy

MasterJL, LindgrenJK

Gunnerboy26, shubu26

Joonasp, joonasp

De Jong#34, PEW_Fin

N&H, jere001

La Pulga #10, DinhoFifa

Leija_Spede, ??

Vielä muutaman potentiaalisen ehdokkaan kiinnostusta kysellään.