Jump to content
Sign in to follow this  
marchisio

FIFA 11 - Paitsio Cup

Recommended Posts

No jos on nyt pakko sitten niin... :D

Sanon että vedetään se joukkueraja siihen neljään tähteen. Itse meinasin kyllä ottaa AS Monaco FC:n tähän turnaukseen mukaan, enkä kyllä nyt heti muista oliko tuo jengi 3,5 vai 4 -tähteä.

Pistäkää se raja nyt vain 4 tähteen ja alkakaa pelailemaan. ^^ Seurailen tuloksia aktiivisesti ja seuraavaan Paitsio Cupiin tulen varmasti mukaan.

Harmi, etten tähän nyt edes voinut osallistua, kun ei ole PlayStationia eikä peliä enää tällä hetkellä käsissäni...

Mä oon sitten ens turnauksella Accrinton Stanleylla, varatkaa mulle se ! Mä yritän tosissaan hankkia paremman netin ja pääsät taas pelailee paitsion tiimissä ja näissä turnauksissa.

Ainiin, mullahan on kokemuksia näistä turneista ;)Yksi belgialainen pelaaja pyysi minua yhteen turnaukseen, väitti että mulla on taitoja. Se homma meni perseelteen yllättäen laajakaistan reistilleissa.. Alkulohkoon jäi, kaikki pelit päätty 0-3 ;)

On se nyt j***lauta itsellenikin ihan sama millä jengeillä jotain virtuaali peliä väännän...

Haha! Ite mietin eilen jo ihan samaa.

Lähinnä mua vaan ärsytti se, että kaikkien muiden suosikki seurat menevät siihen 4,5* kategoriaan ja Chelsea putoisi valittavista joukkueista pois. Ja sen takia siitä rupesinkin vääntämään, koska olisi ollut mulle ihan perseestä että muut ois vetäny "omalla" joukkuellaan ja sen kerran kun osallistun tälläiseen internet futis hässäkkään minulle ei olisi edes annettu mahdollisuutta valita rakasta seuraani VIRTUAALIJALKAPALLO turnaukseen! FIFA:a kun en ole muulla joukkueella koskaan pelannutkaan kuin Chelsealla.

Mulle nyt on ihan sama häviänkö jokaisen pelin 10-0 vai 2-1, tää tulee olemaan mulle vaan hupaisaa ajan vietettä, mutta jostain periaatteista on pidettävä kiinni! 4* joukkueet käyvät mulle ihan hyvin, koska silloin muidenkin "omat" jengit putoavat pois.

Vähitellen kaikki voisitvat nyt mennä FIFAn ääreen ja katsoa itselleen sen sopivan joukkueen + vara joukkueen, ettei sitten tämä venähdä viikon mittaiseksi. Itselläni on nytten 3 joukkuetta ja vielä pitäisi päättää minkä niistä ottaisin. Kaikki ovat siis 4* tai alle.

Haha! Ite mietin eilen jo ihan samaa.

Lähinnä mua vaan ärsytti se, että kaikkien muiden suosikki seurat menevät siihen 4,5* kategoriaan ja Chelsea putoisi valittavista joukkueista pois. Ja sen takia siitä rupesinkin vääntämään, koska olisi ollut mulle ihan perseestä että muut ois vetäny "omalla" joukkuellaan ja sen kerran kun osallistun tälläiseen internet futis hässäkkään minulle ei olisi edes annettu mahdollisuutta valita rakasta seuraani VIRTUAALIJALKAPALLO turnaukseen! FIFA:a kun en ole muulla joukkueella koskaan pelannutkaan kuin Chelsealla..

Voidaan sitten seuraavaan turnaukseen ottaa kaikki joukkueet mukaan :D. Myös maajoukkueille olisi mukava pelata, mutta nyt pelataan tämä eka turnaus näin. ;)

Itsekin äänestän 4 tähetä maksimiksi :D , nyt olis 6 äänestänyt neljää, jos vielä yksi tulee, niin raja on neljä tähteä. Nopeasti nyt joltain sitä ääntä..

No vaihtakaa se mun ääni sinne 4 tähden puolelle niin tulee kaikkien elämä helpommaksi.

Ja kunhan joukkueet saadaan valittua ja pelit aloitettua, niin laittakaa vaikka siitä päivämäärästä tyyliin 2 - 3 vk eteenpäin mihin mennessä noi alkulohkon pelit pitää pelata. Mutta ei todellakaan mitään 1-2 päivää tai esimerkiksi viikkoa ym. todella mahdotonta aikaa. Itse käyn töissä ja päivät venyy joskus ihan tarpeeksi pitkiksi. Tossa tulee raksamessut milloin joudun olemaan töissä, pelaan sulkapalloa 4-6 kertaan viikossa ja lätkää joka sunnuntai. Sitten kun on vielä tuo emäntä niin koitas siihen repästä aikaa vielä jollekkin pleikkari peleille! Eli ei liian lyhyttä aikaa, mutta joku aika että piiskaan itseni/muut edes joskus siihen pleikkarin ääreen! 2 viikkoa varmaan aika minimi. Alkulohkossa kuitenkin 10 peliä ni se tarkottaa jo kahteen viikkoon melkein yhtä peliä per ilta. 3 viikkoa vois olla melkein parempi, mutta voihan se olla, että pelit saadaan pelattua nopeamminkin kuin tuossa 3 viikossa, mutta olisi edes joku takaraja. Hirveetä sekoilua taas multa, mutta kai joku sai pointin perille asti?

Ja kunhan joukkueet saadaan valittua ja pelit aloitettua, niin laittakaa vaikka siitä päivämäärästä tyyliin 2 - 3 vk eteenpäin mihin mennessä noi alkulohkon pelit pitää pelata. Mutta ei todellakaan mitään 1-2 päivää tai esimerkiksi viikkoa ym. todella mahdotonta aikaa. Itse käyn töissä ja päivät venyy joskus ihan tarpeeksi pitkiksi. Tossa tulee raksamessut milloin joudun olemaan töissä, pelaan sulkapalloa 4-6 kertaan viikossa ja lätkää joka sunnuntai. Sitten kun on vielä tuo emäntä niin koitas siihen repästä aikaa vielä jollekkin pleikkari peleille! Eli ei liian lyhyttä aikaa, mutta joku aika että piiskaan itseni/muut edes joskus siihen pleikkarin ääreen! 2 viikkoa varmaan aika minimi. Alkulohkossa kuitenkin 10 peliä ni se tarkottaa jo kahteen viikkoon melkein yhtä peliä per ilta. 3 viikkoa vois olla melkein parempi, mutta voihan se olla, että pelit saadaan pelattua nopeamminkin kuin tuossa 3 viikossa, mutta olisi edes joku takaraja. Hirveetä sekoilua taas multa, mutta kai joku sai pointin perille asti?

JOO ELI NYT MAKSIMIRAJA ON 4 TÄHTEÄ, ja alkakaa nyt vuorotellen niitä joukkueita valkkaamaan, Gunnerboy aloittaa.

Ja pistetään taka-rajaksi se 3 viikkoa ? Ja jos sitä ennen on kaikki valmista, niin toki voidaan jo aloittaa puolivälierät :)

Eli tiimit 4* tai alle. Goonerboy aloittaa valinnat kun tulee linjoille. Kauanko tässä muuten aina odotellaan yhtä valitsijaa, eihän periaatteessa mikään kiire ole, mutta mielelläänhän sitä jo pelaisi.

E. Ainakin Jynssillä ja Kyyhkyllä on ongelmia tuon NAT-tyypin kanssa, tai näin olen kuullut.

Joista Jynssi taitaa olla menetetty tapaus, mutta Kyyhkyllä vielä toivoa.

Ja pistetään taka-rajaksi se 3 viikkoa ? Ja jos sitä ennen on kaikki valmista, niin toki voidaan jo aloittaa puolivälierät :)

Juu, kuulostaa hyvältä. Ja sit jos esim. ippe on huutanu mulle sen 3 viikkoa että pelataan pelataan pelataan, ja mä en kerkeä siihen kolmeen viikkoon niin kaikki pelit merkataan ippelle 3-0. Eikös?

Nyt kyllä ihmetyttää, NAT-tyyppi näyttää olevan 2, mutta FIFA näyttää edelleenkin Moderatea. Mitähän sitä nyt sitten keksisi tehdä tämän kanssa... :neutral:

Edit. Elikkä periaatteessa onnistuu sillein että joudun pelaamaan kaikki pelit vieraissa :D Tulee Monacon hienolle lentokoneelle paljon käyttöä...

Hmm. Pitää katsoa minkälainen on oma tilanteeni, kun tuota NAT-tyyppiä en pysty muuttamaan, johtuen siitä että meidän internet-yhteys tulee faijan työpaikan kautta ja ainoastaan he siellä voivat muokata meidän internetin asetuksia. En siis pysty pelaamaan kaikkia vastaan (ainakaan KyyhkyBoyta).

E: Minkäslaisia onlinerajoitteita muilla on, kun minulla on Restrictive ja Kyyhkyllä Moderate?

Ite oon pihalla ku lumiukko näissä nettirajoituksissa, en edes tiennyt, että tollaisia on. Kaikkien kanssa pystynyt tähän mennessä pelaamaan..

Jos ei muuten valitse omaa joukkuettaan 24 tunnin sisällä, niin vuoro vaihtuu ja kyseinen henkilö tippuu aina viimeiseksi valintavuoroissa.

Jos ei muuten valitse omaa joukkuettaan 24 tunnin sisällä, niin vuoro vaihtuu ja kyseinen henkilö tippuu aina viimeiseksi valintavuoroissa.

Kannattaa näitä uusia sääntöjä lisäillä tuonne esimmäiseen postaukseen, ihan vaan sen takia, että jos joku ei jaksa lukea kaikkia viestejä ja täällä välissä on jotain mitä joku ei huomaa, niin ei voi vedota ainakaan siihen ettei ole tiennyt asiasta mitään. Ja laittaa huomautus siihen, että kävisi sitä ensimmäistä postausta aika-ajoin lukemassa. Esimerkiksi tämä aikarajoitus joukkueen valinnassa sekä tuo alkulohkojen pelit pitää pelata 3vk kuluessa ensimmäisestä pelistä. Ja nyt tarvitsen itsekkin selvännystä tähän, elikkä onko se 3vk ensimmäisestä omasta pelistä vai ylipäätänsä turnauksen ensimmäisestä pelistä. Ehkä tuo oma eka peli voisi kuitenkin olla parempi.

Kannattaa näitä uusia sääntöjä lisäillä tuonne esimmäiseen postaukseen, ihan vaan sen takia, että jos joku ei jaksa lukea kaikkia viestejä ja täällä välissä on jotain mitä joku ei huomaa, niin ei voi vedota ainakaan siihen ettei ole tiennyt asiasta mitään. Ja laittaa huomautus siihen, että kävisi sitä ensimmäistä postausta aika-ajoin lukemassa. Esimerkiksi tämä aikarajoitus joukkueen valinnassa sekä tuo alkulohkojen pelit pitää pelata 3vk kuluessa ensimmäisestä pelistä. Ja nyt tarvitsen itsekkin selvännystä tähän, elikkä onko se 3vk ensimmäisestä omasta pelistä vai ylipäätänsä turnauksen ensimmäisestä pelistä. Ehkä tuo oma eka peli voisi kuitenkin olla parempi.

Muokkaan tuota kyllä koko ajan :) Ja kun pelit on käynnissä, niin päivitän koko ajan, sitä mukaan kun niitä tuloksia tänne pistätte niin noita lohko tilanteita, juuri sentakia, ettei niitä tarvitse koko ajan etsiä täältä. Sekä , jos ilmoitatte ne maalintekijät aina, niin pidän maalipörssiä ihan vain hifistelynä, kuten aiemmin totesin :)

Il Capitanon vuoro!

JA miten sitten, jos jo(t)ku ei ehdi siinä 3 viikon sisään pelata, niin kumpi katsotaan "syylliseksi" tähän ? Mitkä on sanktiot ?

Ja hei, suosittelen nyt kaikkia katsomaan tuon oman NAT-tyyppinsä! Mulla on toi Moderate, joka sitten kai tarkoittaa sitä että pystyn pelaamaan vain niiden kanssa joilla on Open! Pirun hankalaksi menee tuokin.

Ja hei, suosittelen nyt kaikkia katsomaan tuon oman NAT-tyyppinsä! Mulla on toi Moderate, joka sitten kai tarkoittaa sitä että pystyn pelaamaan vain niiden kanssa joilla on Open! Pirun hankalaksi menee tuokin.

Ja etkös pysty pelaamaan myös muiden Moderatejen kanssa? En ole ihan varma mutta kuvittelisin että menee niin.

Mä oon aika kujalla näistä verkko jutuista, mutta voisko tästä olla Kyyhkypoitsulle jeesiä? http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/44888-playstation-3-verkko-frequently-asked-questions.html

En tiedä mitä tuo tarkottaa, että mitä kelläkin on jonain NAT-tyyppinä ym. mutta mulla on siinä pelkkä viiva, tietämättä siitä onko se hyvä vai huono asia. :D

Ja etkös pysty pelaamaan myös muiden Moderatejen kanssa? En ole ihan varma mutta kuvittelisin että menee niin.

Muistaakseni ei onnistu, koska kokeilin päivällä ippe:n kanssa tuota, eikä hän pystynyt liittymään mun tekemään peliin. Joten tästä päättelin että se ei onnistuisi muittenkaan Moderatejen kanssa. :neutral:

Edit. Vedetäänpäs sanat takaisin, sillä kokeilin juuri aqselssoniin kanssa, hänellä myös Moderate. Pääsi mukaan peliin, ja minä hänen!