Jump to content
Sign in to follow this  
marchisio

FIFA 11 - Paitsio Cup

Recommended Posts

J

Uhh... Tekisi jo mieli aloittaa pelit! Toivotaan nyt, että huomenna päästäis alottamaan.

A-lohkolaiset, pelätkää!! FLAMENGO:star::devil:

Finaalis nähään ;)

Mites nää ottelun ajankohdat sit sovitaan. Sopiiko vastustajat keskenään Millon pelataan vai miten? Ite en mm. Huomenna ehi pelaa kun maksimissaan 15.30 ku on oma peli ja illalla sit vähän muuta, jos me ny ees saadaan tää huomiseks käyntiin...

J

Finaalis nähään ;)

Mites nää ottelun ajankohdat sit sovitaan. Sopiiko vastustajat keskenään Millon pelataan vai miten? Ite en mm. Huomenna ehi pelaa kun maksimissaan 15.30 ku on oma peli ja illalla sit vähän muuta, jos me ny ees saadaan tää huomiseks käyntiin...

Kyyhky kertoo sitten kun saa sen turnauksen sinne FIFAan tehtyä, itse en tiedä noista mitään.. Jos se ei onnistu, niin tällä toisella systeemillä tarkotus oli vaa sopia vastustajien kanssa pelipäivät ja ajat keskenään, eli pelata koska tahansa..

niin tällä toisella systeemillä tarkotus oli vaa sopia vastustajien kanssa pelipäivät ja ajat keskenään, eli pelata koska tahansa..

Kai sen tällä tapaa pitäisi onnistua tuossa luodussa liigassakin. Mutta niin, itse lähden tästä kohta puolin urheilemaan ja olen mukana kuvioissa vasta joskus 18.30 aikoihin, toivottavasti en hidasta mitään liigan luonti prosesseja tms.

No siis tilannehan on nyt se että voin luoda kyseisen liigan heti kun La Pulga #10 on saanut valittua oman joukkueensa. Viimeinen jamppa listassa, ja sitten luon kyseisen liigan ja laitan kaikille osallistujille kutsut tähän liigaan.

No siis tilannehan on nyt se että voin luoda kyseisen liigan heti kun La Pulga #10 on saanut valittua oman joukkueensa. Viimeinen jamppa listassa, ja sitten luon kyseisen liigan ja laitan kaikille osallistujille kutsut tähän liigaan.

Minä ilmeisesti olen viimeinen? Ellei minua ole nyt sitten laskettu jo pois joukosta. Aqselssoniita vastaan toimii kyllä minulla ainakin, joten ehkä peli ei ole vielä ihan täysin menetetty.

Minä ilmeisesti olen viimeinen? Ellei minua ole nyt sitten laskettu jo pois joukosta. Aqselssoniita vastaan toimii kyllä minulla ainakin, joten ehkä peli ei ole vielä ihan täysin menetetty.

Aaa, no hyvä juttu sitten! Luulin jo että et ole mukana. :rolleyes_ani:

Tälle iso :thumbsup1:

Edit. Ja hei, onnistuisiko että minä ja Jynssi siirrettäisiin eri lohkoihin? Koska tuo peli ei nyt anna ollenkaan pistää meitä samaan matsiin, tulee koko ajan Connection lostia. Ei ole väliä kumpi siirtyy, ainakaan mulla? Ja sieltä pitää joku toinen myös tulla sitten siirtyneen tilalle.

Aaa, no hyvä juttu sitten! Luulin jo että et ole mukana. :rolleyes_ani:

Tälle iso :thumbsup1:

Edit. Ja hei, onnistuisiko että minä ja Jynssi siirrettäisiin eri lohkoihin? Koska tuo peli ei nyt anna ollenkaan pistää meitä samaan matsiin, tulee koko ajan Connection lostia. Ei ole väliä kumpi siirtyy, ainakaan mulla? Ja sieltä pitää joku toinen myös tulla sitten siirtyneen tilalle.

Vaihan Jynssin ja La Pulga #10 paikkaa.

Eli siis connection lostia pukkaa jo siinä vaiheessa kun yritetään liittyä peliin. Eli ei siis voida liittyä toistemme peleihin.

Jaa. Ajattelin vaan että kun oma netti reistailee ja se yleensä pistää connection lostit siinä vaiheilla peliä. Onko sillä NAT-tyypillä mitä merkitstä? Itse katsoin itedot niin minulla oli Nat kai joku 1? Joku voisi vähän valaista.

Jaa. Ajattelin vaan että kun oma netti reistailee ja se yleensä pistää connection lostit siinä vaiheilla peliä. Onko sillä NAT-tyypillä mitä merkitstä? Itse katsoin itedot niin minulla oli Nat kai joku 1? Joku voisi vähän valaista.

Playstationfinin verkko-FAQ:issä on selitetty NAT-tyyppien erot näin:

* NAT Type 1: Käytössä ei ole reititystä tai palomuuria, tai DMZ on päällä. PS3 on yhdistetty verkkoon eikä pitäisi olla mitään ongelmia yhteyksien kanssa.

* NAT Type 2: PS3 on reitittävässä yhteydessä. PS3 on yhdistetty verkkoon eikä pitäisi olla mitään ongelmia yhteyksien kanssa. (Huom! NAT Type 2 kertoo vain sen, että PSN:n vaatimat portit ovat auki ja reititetty oikein. Tietyt pelit vaativat silti muita porttiohjauksia tämän lisäksi. Pelkkä NAT-tyyppi 2 ei siis takaa, että pelin verkkotoiminnot toimisivat täydellisesti, jos pelikohtaiset porttiohjaukset ovat vajavaiset tai kokonaan tekemättä.)

* NAT Type 3: PS3 on reitittävässä yhteydessä ja/tai palomuurin takana. PS3 on yhdistetty verkkoon ja näyttää toimivan (PSN ja päivitykset) mutta kaikki toiminnot eivät välttämättä toimi, esim. keskustelut peleissä, chat yms.

Playstationfinin verkko-FAQ:issä on selitetty NAT-tyyppien erot näin:

* NAT Type 1: Käytössä ei ole reititystä tai palomuuria, tai DMZ on päällä. PS3 on yhdistetty verkkoon eikä pitäisi olla mitään ongelmia yhteyksien kanssa.

Sitten mun ongelmat johtuu varmaa laajakaistan nopeudesta. Mikä nopeus muilla on? Itselläni 1mega.. Kysyn van sen takia että johtuisiko nopeudesta..

Sitten mun ongelmat johtuu varmaa laajakaistan nopeudesta. Mikä nopeus muilla on? Itselläni 1mega.. Kysyn van sen takia että johtuisiko nopeudesta..

Jos sulla on langaton 1megan yhteys niin se on kyllä tooosi hidas. Oikea nopeutesi on jotain 0,6megan tienoilla, eli verkkopelaamiseen ei se oikein sovellu. Itellä on 40megan netti, mutta oikea nopeus on siinä 12-15megan tienoilla...

AS Monaco FC aloittaa Paitsio -turnauksen tappiolla

La Poste Monaco

KyyhkyBoyn ensimmäinen virallinen ottelu Monacon peräsimessä ei alkanut kovinkaan mainittavasti. Sateisella Stade Louis II:lla pelattu ottelu Napolin kanssa vaikutti aneemiselta, ainakin valmentaja KyyhkyBoyn mukaan: "Mielestäni joukkueemme ei näyttänyt sitä taistelutahtoa mitä näin Pre-Seasonilla ennen turnausta. Viimeiset kosketukset olivat hukassa, tyhmiä virheitä syntyi liikaa ja maalinteko tuotti isoja ongelmia. Olen pettynyt ilmeeseemme, sillä odotin että avauspelissä pystyttäisiin Napoli kaatamaan.

Ottelun avausosuma syntyi jo 9. minuutin kohdalla, kun Maggio viiletti hänelle ominaista oikeaa laitaa pitkin. Keskitys menikin Cavanille, joka tälläsi Napolin 1-0 -johtoon. N'Koulou sekä Puygrenier voivat ottaa tästä itseensä, sillä Cavani pääsi ampumaan volleyn ohi Ruffierin kahden topparin välistä. Monaco ei saanut kunnon paikkoja luotua ensimmäisellä puoliajalla, ja toisen puoliajan alussa Cavani tälläsikin uudestaan. Hirveä virhe Puygrenieriltä jälleen puolustuksessa, josta Cavani rankaisi jälleen. Pallo tolpan kautta Monacon maaliin. Puygrenier oli kuitenkin matsin näkyvin pelaaja, hän puski kulmapotkustakin tolppaan. Yritti hyvittää munaustaan lopussa, mutta ei onnistunut. 87. minuutin kohdalla vaihdosta sisään otettu Jean-Jacques Gosso keskitti oikealta laidalta, josta Georgie Welcome osui puskullaan ohi De Sanctiksen. Kiri ei lopulta riittänyt, ja näin Monaco häviää avausmatsinsa.

Peluuttaminen tulee mietittämään KyyhkyBoyta seuraavassa matsissa, sillä laitamenijät Feindouno sekä Moukandjo eivät vakuuttaneet yhtään ottelussa. Niinpä molemmat kävelivätkin vaihtoon. Pelin parhaaksi Monacon osalta valittiin kuitenkin kaikessa mukana ollut Puygrenier.

AS Monaco FC - S.S.C. Napoli 1-2 (0-1)

[ Cavani 0-1 9' ]

[ Cavani 0-2 55' ]

[ Welcome 1-2 87' ]

Paitsio-Sanomat

4.3.2011

Rio de Janoiresso nähtiin yllättävä ottelu, kun Hollantilainen AFC Ajax luovuttu ottelun. Vastassa oli tulikuuma Flamengos, josta kukaan ei oikeastaan tiedä mitään.

Ottelun aivan alussa nähtiin muutama loistava Flamengon maalinteko paikka, mutta Ajaxin maalivahti, Maarten Stekelenburg venyi upeisiin torjuntoihin.

Ajax sai peliinsä lisää potkua ja loi muutaman hyvän hyökkäyksen.

Ottelun ensimmäisen maalin iski supertaituri, Brasiliaan juuri siirtynyt Ronaldinho. Muutama upea syöttö avasi Ajaxin vahvan puolustuksen ja brassin tarkka kuti upposi lopulta tolpan kautta maaliin.

" Se oli mahtava fiilis. Veto lähti täydellisesti ja tiesin heti, että pallo menisi maaliin", sanoi Ronaldinho

Maalin jälkeen ottelun tempo romahti. Kumpikaan ei päässyt hyökkäämään ja syötöt olivat karmeita. Sitten tapahtui jotain odottamatonta. Ajaxin pelaajat lähtivä kentältä takaisin pukukoppiin. Syytä tähän ei vielä tiedetä. Sääntöjen mukaan, Flamengo voitti ottelun 3-0.

" Kertakaikkiaan ihmeellinen tilanne. En ymmärrä mitä siinä tapahtui", kertoi Alex Quelins, Flamengosin päävalmentaja, joka tunnetaan myös nimellä aqselssonii.

Flamengos - AFC Ajax 3-0.

10' 1-0 Ronaldinho

Paitsio-Sanomat

4.3.2011

Rio de Janoiresso nähtiin yllättävä ottelu, kun Hollantilainen AFC Ajax luovuttu ottelun. Vastassa oli tulikuuma Flamengos, josta kukaan ei oikeastaan tiedä mitään.

Ottelun aivan alussa nähtiin muutama loistava Flamengon maalinteko paikka, mutta Ajaxin maalivahti, Maarten Stekelenburg venyi upeisiin torjuntoihin.

Ajax sai peliinsä lisää potkua ja loi muutaman hyvän hyökkäyksen.

Ottelun ensimmäisen maalin iski supertaituri, Brasiliaan juuri siirtynyt Ronaldinho. Muutama upea syöttö avasi Ajaxin vahvan puolustuksen ja brassin tarkka kuti upposi lopulta tolpan kautta maaliin.

" Se oli mahtava fiilis. Veto lähti täydellisesti ja tiesin heti, että pallo menisi maaliin", sanoi Ronaldinho

Maalin jälkeen ottelun tempo romahti. Kumpikaan ei päässyt hyökkäämään ja syötöt olivat karmeita. Sitten tapahtui jotain odottamatonta. Ajaxin pelaajat lähtivä kentältä takaisin pukukoppiin. Syytä tähän ei vielä tiedetä. Sääntöjen mukaan, Flamengos voitti ottelun 3-0.

" Kertakaikkiaan ihmeellinen tilanne. En ymmärrä mitä siinä tapahtui", kertoi Alex Quelins, Flamengosin päävalmentaja, joka tunnetaan myös nimellä aqselssonii.

Flamengos - AFC Ajax 3-0.

10' 1-0 Ronaldinho

haha :D onnea! Sammu kone, huomasin sen tarkempien tutkimuksien jälkeen :D Aniwei Amsterdam Arenalla nähdää :D

AS Monaco FC avaa pistetilinsä toisessa ottelussa

La Poste Monaco

Monacon joukkue sai unohdettua surkean ja aneemisen avausottelun Napolia vastaan, kun edessä oli matka Evertonin vieraaksi Goodison Parkille. Liverpoolissa keli oli yhtä sateista kuin avausottelussa Monacossakin, joten sääolosuhteilta Monaco ei ainakaan apuja saanut. KyyhkyBoy oli tyytyväinen ilmeen muutokseen: "Joukkue oli hyvin unohtanut mielestään avauspelin ja tullut uudella ilmeellä taistelemaan. Olen tyytyväinen joukkueen esitykseen kokonaisuutenaan, pientä viilaamista kuitenkin eräillä osa-alueilla on, muun muassa keskikentällä sekä puolustuksessa.

Ottelu oli myös viihdyttävää ja vauhdikasta, sateesta huolimatta. Ottelun avausmaali nähtiin 24. minuutin kohdalla, kun Moukandjo Bilé pääsi keskittämään, josta hyvin kehoaan hallinnut Georgie Welcome iski turnauksen toisen maalinsa. Hyvä esityö kamerunilaiselta tähän maaliin. Maalin jälkeen etenkin Evertonilta Louis Saha oli todella aktiivinen hyökkäyspäässä, ampui tolppaankin ensimmäisen puoliajan loppupuolella. Aivan lopussa ensimmäisellä puoliajalla Mikel Arteta rikkoo pirteästi pelannutta Moukandjo Bilétä, josta Monacolle tuomitaan rankkari. Park Chu-Young lähtee tätä vetämään, ja ampuukin pallon tarkasti vasempaan nurkkaan, ohi Tim Howardin. Monaco kahden maalin karkumatkalla toiselle puoliajalle. Arteta kuitenkin korvaa jo toisen puoliajan alussa tekemää virhettään, ampuu todella kovan vedon kohti Ruffieria, Ruffier pudottaa eteensä ja riparilla ensimmäisenä on Tim Cahill, joka kaventaa aikaisessa vaiheessa. Kuitenkaan Everton ei saa päälle kunnon kirivaihetta, ja näin Monaco puristaa vielä yhden maalin loppuun. Park Cho-Young jälleen asialla, komean ja tarkan vedon jälkeen. Hyvä esityö Welcomelta tähän maaliin.

Tällä kertaa puolustukselle pystyy antamaan puhtaat paperit, hyvin pelasi toppariosasto. Mielestäni Nicolas N'Kouloun voi valita kyllä ottelun parhaaksi pelaajaksi, todella hyviä katkoja ja sijoittumista.

Everton F.C. - AS Monaco FC 1-3 (0-2)

[ Welcome 0-1 24' ]

[ Park Cho-Young 0-2 45' ]

[ Cahill 48' 1-2 ]

[ Park Cho-Young 1-3 90' ]

Paitsio-Sanomat

5.3.2011

Rio de Janeirossa saatiin A-lohkon neljäs ottelu pelattua. Aurinkoisessa säässä ja kuumalla stadionilla ottivat Flamengo ja PSV Eindhoven mittaa toisistaan. Vedonlyöntifirmat olivat pistäneet joukkueitten kertoimet saman suuruisiksi, joten ennakkosuosikkia tässä ottelussa ei ollut. Joukkueet olivat kohdanneet aikaisemmin muutama päivä sitten, jolloin ottelu päättyi 2-2.

Kotiyleisön hurmiossa Flamengo sai hyvn alun. Muutama hyvä hyökkäys ja pallonhallinta oli selvästi Flamengolle. Kun peliä oli pelattu 17 min, PSV sai oikeastaan ensimmäisen kunnon hyökkäyksen. Laidasta pääsi PSV:n pelaaja läpi ja laukoi hyvästä paikkaa. Flamengon maalivahti, Felipe sai torjuttua vedon, mutta pallo ajautui M.Bergille, joka pistin pallon tyylikkäästi maaliin.

Maalin jälkeen PSV hallitsi ottelua selvästi, mutta vain 4 minuutin jälkeen Flamengo sai pitkästä aikaa hyökkäyksen, jonka päätteeksi Deivid ampui pallon ohi Isakssonin.

Peli oli todella tasaista kunnes 66 minuutilla Deivid pisti pallon toistamiseen häkkiin. Peli lopulta ratkesi 88 minuutin kohdalla, kun kulmapotkusta David Braz puski pallon maaliin.

"Ehkä urani tärkeimmistä maaleistani. On aina mukava tehdä maali, varsinkin päällä", kommentoi Braz.

Flamengoksen pävalmentaja Alex Quelins kommentoi ottelua tasaiseksi. "Olisimme hyvin voineet hävitä ottelun. Meillä oli tuuria, mutta sitä kaikki tarvitsevat joskus. Olen hyvin tyytyväinen pelaajiini. Kaikki pelasivat loistavasti !"

Flamengo - PSV Eindhoven 3-1 (1-1)

17' M.Berg 0-1

21' Deivid 1-1

66' Deivid 2-1

88' David Braz 3-1