Jump to content
Royfish

Kirjautumisongelma??!!

Recommended Posts

Onko muilla olu viime päivinä robleemia kirjautumisen kans? Mulla jatkuvasti väittää että väärä tunnus/salasana, kun se kuitenki on varmasti kirjotettu oikein, n. 10 kertaa...

Joskus auttaa ku kirjautumisen jälkeen päivittää sivun, niin sitte on kirjautuneena? Ton vois varmaan jotenki fixata, jookos?

Onko muilla olu viime päivinä robleemia kirjautumisen kans? Mulla jatkuvasti väittää että väärä tunnus/salasana, kun se kuitenki on varmasti kirjotettu oikein, n. 10 kertaa...

Joskus auttaa ku kirjautumisen jälkeen päivittää sivun, niin sitte on kirjautuneena? Ton vois varmaan jotenki fixata, jookos?

Samanlaista ongelmaa ollut täälläkin suunnassa. Kirjaudun sisään mutta sitten kuitenkaan ei näy että olisin linjoilla. Pitää päivittää sivu uudelleen että toimii. :thumbsdown1:

Jeps, eli samaa robleemaa ollu edelleen! Ekaks ku kirjaudut, ei hyväksy -> päivität, hyväksyy kirjautumisen. Jos haluut vastata johki ketjuun, tahi editoida omaa tekstiä, kysyy joka kerta kirjautumista. Siis vaikka olisitkin jo kirjautuneena. Sekin kuittaantuu kun päivittää sivun-> pääset vastaamaan/editoimaan. Mut voishan ton toki korjata normaaliks?

Jeps, eli samaa robleemaa ollu edelleen!

Myos ongelmia mulla. En usko etta johtuu koneesta, vaikka ulkomailla olenkin. Yleensa onnistuu ensimmaisella tai toisela kerralla. Arsyttavaa kuitenkin, talle olisi kiva tehda jotain.

Mulla oli ongelmaa kun koitin päästä vastaamaan yleiselle puolelle ketjuun. Sisäänkirjautumisen jälkeen heittää aina uudestaan samalle sivulle, en siis ainakaan äsken päässyt kirjoittamaan asti.

Laitetaan tänne, vaikka ei kuuluisi. Uusi ongelma ilmennyt taas. Kun katselen Whats' New?- painikkeella uusia aika nopeaa tahtia, niin aina kaikki viestit eivät ilmesty. Selvennetään: Olen katsonut vaikka juuri Aston Villa 10/11 topikin viestit juuri, ja heti perään uusi viesti tulee paikkaan. Se näkyy myös WN:nän topikeissa. Painan katsoakseni viestin, mutta viesti ei ilmesty vielä esiin. Sen jälkeen menen uudestaan WN kautta katsomaan viestejä ja painan "katso viimeisin viesti" painiketta, jolloin kaikki taas pelaa. Ärsyttävää vain tuhlata aikaa kun mikään nopein kone ei ole aina itselläni alla. Eikö kone kerkeä tuota toista kautta päivittämään uutta viestiä vai mikä on?

Täältähän on hävinnyt bittiavaruuteen taas paljon viestejä tältä aamulta. Niitä ei varmaan saada takaisin?

Joo huomasin myös.

Aamulla herjasi jotain database ongelmaa ja sen jälkeen lueskelin mm. sun laittamia viestejä. Sitten myöhemmin tuli taas database ongelmaa ja päivän viestit hävisi.

Villainille.... Tuo ongelma taitaa olla kaikilla. F5 napilla päivitä avoin sivu, niin ilmestyy ne uudet viestit ketjun loppuun. Melkoista säätöä ollu viime päivät.

Itse olen kyllä foorumisoftan vaihdon kannalla, jos systeemit pysyy ennallaan. Tosin pelkään että käyttäjänimet menee uusiksi, kaikki vanhat viestit häviää ym. Joten melkoinen ongelma on Webmasterilla purtavana.

Sellainen ratkaisu tehdään, jossa käyttäjänimet, tekstit yms. tulee mukana - se on varma.

Hyvä juttu että kaikki säilyy. Itse kattelin VBulletin softan hintoja ja hinnathan olivat ihan pilvissä, joten PHP:hen vaihto voi olla hyvä asia. Toiveissa on kuitenkin ettei foorumista tulisi FMSuomen tai FF2:hden laista softaa.

Hyvä juttu että kaikki säilyy. Itse kattelin VBulletin softan hintoja ja hinnathan olivat ihan pilvissä, joten PHP:hen vaihto voi olla hyvä asia. Toiveissa on kuitenkin ettei foorumista tulisi FMSuomen tai FF2:hden laista softaa.

Mikä taho muuten maksaa VBulletin softan, jos kerran on kallis?

Miksi muuten Webmaster ei laita tiliä, mihin halukkaat voisi laittaa kortensa kekoon?

Tiedän muita sivustoja, jotka pyörivät pelkästään käyttäjien avustuksilla. Kyseessä ei siis mikään pakkomaksu, vaan ihan "sponsorointi" mielessä.

Näillä saisi varmasti palvelimet ja foorumit kustannettua.

Itselleni ei ainakaan tuottaisi tuskaa laittaa 5-20€/vuodessa siitä, että joku yleensäkin jaksaa pyörittää koko touhua.

Yhdellä sivustolla hauskasti vielä yläpalkissa mainittu "Palvelimet maksettu xx.xx asti". Sitten kun alkaa päivämäärä lähenemään, niin jengi taas laittaa avustuksia.

Mulla ainakin kirjautumisongelma. Moneen viikkoon en ole päässyt foorumille normaalia kirjautumistapaa käyttäen. Nyt kuitenkin pääsin yläpalkista rekisteröidy ja uudet viestit. Viestejä en kuitenkaan saa lainattua yhtäkään kun aina pitäisi loggata sisään, joka sitten pomppii siinä koko ajan...