Jump to content
Sign in to follow this  
J_16

Harjotukset

Recommended Posts

Aattelin tässä tänään kun tulin tänne että millä joukkoeella/kenellä on jo alkanut harjoitukset? Tietystikkään kentän lumet ei ole täällä ainakaan sulanu joten me harjoitellaan joka lauantai salissa. Entä te onko teidän kenttänne jo sulanu vai harjotteletteko te sisällä?

Ja semmoista kysyisin että pitääkö joka vuosi ostaa uusi jalkapallo? itse en ole mutta haluaisin tietää koska sitten minun ei tarvitsisi hukata rahojani jalkapalloon ja pitääkö joka vuosi ostaa uudet välineet?:icon_lol:

Aattelin tässä tänään kun tulin tänne että millä joukkoeella/kenellä on jo alkanut harjoitukset? Tietystikkään kentän lumet ei ole täällä ainakaan sulanu joten me harjoitellaan joka lauantai salissa. Entä te onko teidän kenttänne jo sulanu vai harjotteletteko te sisällä?

Ja semmoista kysyisin että pitääkö joka vuosi ostaa uusi jalkapallo? itse en ole mutta haluaisin tietää koska sitten minun ei tarvitsisi hukata rahojani jalkapalloon ja pitääkö joka vuosi ostaa uudet välineet?:icon_lol:

Neljä kertaa viikossa harjoituksen talvellakin.

Kolme kertaa SH-Areenalla tekonurmella harjoitukset ja kerran viikossa salissa.

Uudet välineet kannattaa ihan kunnon mukaan ostaa uudet. Pallo saattaa mennä helposti parikin vuotta kestää.

kyllä parhaat nappulamonot on kultaset beckhamit! Isi sano et joskus aikanaa oli yks lahtelainen joku Annune, joka pelas siin kyykys, ni se futas paljain jaloin pallon puhki!

Mut uuet beckhamit pitää ostaa! ja kyl pallokin, ainakin kaks kertaa kesäs uus. ku jos rankkari tai vappe menee ketuiks, ni usein syy paskas pallos, tai huonois nappulamonois! Ite kuitenki tiiän et osaan potkasta hyvin, ni syy on noissa. Naapurin poika on veskari ja päästi 6 maalia ku me hävittiin paskakosken turnees 6-1. Sil oli paskat hanskat!

Miks muuten ne vanhemmat junnut ja valkutki puhu koko ajan paskakosken turneesta, vaik ihan varmasti näin et liikennemerkis ja tienviitois luki valkeakoski? :superhappy:

Neljä kertaa viikossa harjoituksen talvellakin.

Kolme kertaa SH-Areenalla tekonurmella harjoitukset ja kerran viikossa salissa.

Uudet välineet kannattaa ihan kunnon mukaan ostaa uudet. Pallo saattaa mennä helposti parikin vuotta kestää.

No joo onhan noi mun pallot ihan ehjiä paitsi jotkut mut voihan niitä sitten keskellä kayttakin ostaa.

Re: Harjotukset

Tällä hetkellä mulla on 2 kertaa viikossa treenit, mutta me lähdetään viikon turnaukseen ja heti sen jälkeen alkaa 3 peliä viikossa ja parhaimpina viikkoina 4. Talvella meillä oli muistaakseni 4 treenit viikossa :)