Jump to content
Sign in to follow this  
tonttu

Maailman tähtikentälliset

Recommended Posts

Tämän hetken terveet ja kuumat pelaajat:

-------Kießling---Trezeguet

--Krasić--Kroos--Rolfes--Pjanic

Mathieu-Hyypiä-Van Buyten-Caceres

-------------Adler

Asiaan perehtyneet tietävät miksi kentällisessä on 5 pelaajaa bayer leverkusenista:smile_ani:

Muuten samaa mieltä mutta ainakin se mitä olen nähnyt ja kuullut, niin Kaka ei vissiin enää kovin hyvin ole pelannut tällä kaudella. Tuskin hän koskaan siihen maagiseen 07 vuoden tasoon pääsee joten olisiko sinne voinut laittaa jonkun joka on tällä hetkellä kova Kakan paikalla. Xavi?

Voit toki, kuten jokainen tällä foorumilla, olla eri mieltä, kuin allekirjoittanut :) Juttu nyt vain sattuu olemaan niin, että Kaka' on minulle, aina ja ikuisesti, maailman hienoin jalkapalloilija. Piste. Ja mielestäni pelannut riittävän hyvin ansaitakseen paikan Drogban, Fabregasin & kumppaneiden joukossa ;)

E: Erittäin hyvää joulua kaikille foorumisteille :)

Voit toki, kuten jokainen tällä foorumilla, olla eri mieltä, kuin allekirjoittanut :) Juttu nyt vain sattuu olemaan niin, että Kaka' on minulle, aina ja ikuisesti, maailman hienoin jalkapalloilija. Piste. Ja mielestäni pelannut riittävän hyvin ansaitakseen paikan Drogban, Fabregasin & kumppaneiden joukossa ;)

E: Erittäin hyvää joulua kaikille foorumisteille :)

Kyllähän Kakalla on paikka minunkin sydämessä. Hieno pelaaja, taso vain surullisesti laskenut:(

Ja noi FIFA:n tähdistö ja Vuoden pelaaja-palkinnot ihmetyttävät. Ne on valittu edellis kauden pohjalta, vaikka siitä oli puolet jo ennen joulua ja nyt on mennyt seuraava kautta jo puolet. Eli eikö olisi järkevämpää tehdä nämä päätökset kesällä tai laittaa vuosi-luvuksi edellisen täyden kauden? Tässä taas syrjittäisiin pikkuliigoja, joittenka kausi on kesällä (esim. Veikkauliiga), vaikka niillä ei olisi tässä paljoltikaan painoarvoa. Tietenkin kesällä on myös joskus maajoukkue kisoja, MM ja EM.

Ja jos ja kun valinnat perustuu edellis kauteen, tässä tapauksessa 2008-09, niin MINUN mielestäni Gerrard voittaa Lampardin niukasti ja Torres DD:een norsunluurannikkolaisen loukkaantumisten takia.

Kyllä mun papereissani Lampard on kovempi peluri kuin Xavi. Ja jos keskikentällä on kolme miestä niin Lampard voi hyvinkin pelata siinä systeemissä ihan millä paikalla tahansa. Toi sun Diarrasko sitten syrjäyttäisi Xavin vai? Gerrard muutenkin keikkuu jostain ihmeen syystä korkealla aina näissä äänestyksissä.

Drogba puolestaan kuuluisi tohon tähdistöön Torresin edelle kirkkaasti. Drogba nyt vain sattuu olemaan tällä hetkellä maailman paras hyökkääjä, tykkäsi Drogbasta tai ei. Hiddinkin tulon jälkeen Drogba on ollut Chelsea paidassa loistavassa iskussa ja nyt Ancelottin aikana mies on jättänyt vertailuissa kaikki muut hyökkääjät selvästi taakseen.

Drogba saattaa olla maailman parhaimpia hyökkääjiä, siitä en lähde kiistelemään, vaikkakin koska vaan ottaisin David Villan tai Torresin ManUun ennemmin kuin Drogban.

Mutta aivan jäätävää huutonaurua tuolle Lampard mielipiteellesi. Toki sinun mielipide, mutta ei jumalauta, aivan käsittämätöntä Xavin aliarviointia puhua hänestä ja Lampardista edes samassa lauseessa. Toi on kyllä oikeesti jo aika naurettavaa mitä noi Chelsea-taikalasit saa aikaan :thumbsup1:

Ja hienoa muutenkin väittää että Lamps olis tehnyt muka tuhoisampaa jälkeä Barcassa. Mihin tää nyt perustuu? Lampardin tyylinen pelaaja ei todellakaan pärjäisi Barcan keskikentällä, sen pelinopeudessa eikä taktiikassa, ja henkilökohtainen tekniikkakin loppuisi kesken heti alkumetreillä.

Eli vaikka Torres on loukkaantunut ja Drogba paukuttelee maaleja hurjalla tahdilla niin silti Torres on Drogbaa parempi? Jos nyt vaikka unohdat Drogban sukellukset ja hypyt (?) ja vertailet pelaajia ihan pelillisin perustein niin millä tavalla muka Torres on Drogbaa parempi? Viime kausi meni Drogbalta toki pipareiksi loukkaantumisten takia, mutta loppukaudesta ja tämän kauden alun Drogba on ollut aivan suvereeni vertailussa Torresiin.

Niin ja se Torreskin filmaa ja sikailee aika paljon. Eikö Torresin filmaukset ja kyynerpääiskut okseta?

Torres teki viime kaudella reilusti yli 20 maalia.. Ekoissa 10 pelissä yhtä monta maalia.. Tähän lisätään mj, hyvät otteet + maalit.. Kirkkaimpana finaali maali.. Tähän tähdistöön vissiin vaikutti viime kausikin aika paljon.. DD:hän oli loukkaantunu pitkän ajan.. Tänä kautena Torres on ollut useasta pelistä poissa ja on tehnyt jo 11 maalia silti, vain 2 vähemmän, kuin DD, joka on pelannut enemmän otteluita, kun Torres.. Kuinkahan monta maalia Torres olisi ehtinyt jo tekemään, jos olisi ollut kaikissa peleissä tänä vuonna?! ''Miten hän voi olla suvereeni, jos on tehnyt 2 maalia enemmän, vaikka on pelannut enemmän otteluita, kun Torres'' ?? Muutenki Torres on nopeampi, kuin DD, myös taitavampi.. Chelski poika on ehkä fyysisesti vahvempi, mutta taas Torres taidollisesti..

Toi Lampardin vertailu Xaviin on ihan naurettavaa, Pakki sen hyvin jo kertoikin..

Ja toi Essienin hehkutus menee samaan kategoriaan.. Lassana Diarra on tällä hetkellä selvästi maailman parhain alempi keskikenttä..

Lassana Diarra on tällä hetkellä selvästi maailman parhain alempi keskikenttä..

Mitä helvettiä... Salli minun nauraa:alien:

Perustele vastauksesi tai lisää lauseeseen "Minun mielestäni Lassana Diarra on..."

Mitä helvettiä... Salli minun nauraa:alien:

Perustele vastauksesi tai lisää lauseeseen "Minun mielestäni Lassana Diarra on..."

Naura pois, mutta toi on mun mielipide.. Jos olet yhtään kattonu Realin pelejä, niin Diarra raataa siellä alempana keskikentällä, kun viimistä päivää.. Onko ikinä jättäny tilannetta kesken.. Löytyy fyysisyyttä ja nopeutta harvoin hänestä tullaan ohi.. Jos menettää pallon, mitä harvoin tapahtuu ottaa sen lähes aina takaisin joukkeelleen.. Mutta osaa pelata myös eteenpäin, usein tulee jäätäviä puolen vaihtoja yms.. Eikä ole mikään hassumpi myöskään pallon kanssa.. Nii ja vielä osaa tehdä myös maaleja.. Siinä muutama perustelu..

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gUQttPqBaPA]YouTube- Lass Diarra - La hormiga atómica - Real Madrid[/ame]

Voit toki kertoa omanki mielipiteen, kun noin omaani latistat??

mutta toi on mun mielipide

Kiitos paljon tuota hain :thumbsup1:

En nyt näin jouluaattona rupea litistämään tunnelmaasi luennolla Daniele De Rossista joka omaa jokaisen mainitsemasi perustelun moninkerroin paremmin. Toi on toki minun mielipide. Ja toi oli tietysti ensimmäinen pelaaja joka tuli mieleen Lassanaa parempia pohdiskellessa.

Ps. hyvää joulua !

E: Mitä tohon videoon tulee niin olen kerran nähnyt samanlaisen videon missä pääosissa näytteli muuan Molinaro, joka näytti siinä maailmanluokan riplaajalta..

Kiitos paljon tuota hain :thumbsup1:

En nyt näin jouluaattona rupea litistämään tunnelmaasi luennolla Daniele De Rossista joka omaa jokaisen mainitsemasi perustelun moninkerroin paremmin. Toi on toki minun mielipide. Ja toi oli tietysti ensimmäinen pelaaja joka tuli mieleen Lassanaa parempia pohdiskellessa.

Ps. hyvää joulua !

E: Mitä tohon videoon tulee niin olen kerran nähnyt samanlaisen videon missä pääosissa näytteli muuan Molinaro, joka näytti siinä maailmanluokan riplaajalta..

No se on hyvä, että täälläkin saadaa keskustelua ja kummalakin on oma mielipide.. Ite pysyn vahvasti omassani.. Ei DDR mielestäni moninkerroin paremmin noita tee, kuin Diarra.. voisitko selventää mitä haet noilla, että tekee moninkerroin paremmin, kun Diarra.. Siinä Diarra tekee noi riistot, syötöt sun muut, kuin DDR...

Ps. Mut joo hyvää joulua !!

En ollenkaan hyökkää Adipure95:n kimppuun, mutta haiskahtaa vähän siltä, että tuo madridista asenteesi nostaa Lassanan parhaaksi :D Samanlailla minulle nauretaan jos nostan Sissokon maailman parhaaksi kk-pohjaksi, vaikka sairastuvalla on mennyt puolet kaudesta, ehkä ylikin :depressed: DeRossista sen verran, että mies on myös hyökkäyssuuntaan enemmän kuin maaginen, ratkoo pelejä joukkueelle, riistää, raataa, jakelee nappisyöttöjä on teknisesti valovuosia Lassin edellä ;) Tämä taas on minun mielipiteeni.

Kuten sanottu oma mielipide on toi, ja te voitte hyvin olla erimieltä... Ja eipä se kokonaa vaikuta, että kannatan Madristoja, ja sen takii pidän Lassia parempana.. Hän vaan mielestäni on tämän hetken paras alempikeskikenttä... Oon jo aiemmin perustelut laittanu ei niitä enää tarvi uudestaan laittamaan.. Mutta sanon tämän vielä, että Lassana Diarra on mielestäni parempi DDR puolustavana osapuolena DDR on sitten parempi hyökkäysuuntaan.. Mutta, kun Madristoilla on, niin monta hyökkäys halukasta pelaaja, niin pitää yksi tollainen pelaaja olla, ketä puolustaa koko sydämmestä, tossa alempana keskikenttänä..

Mutta joo, nytten joulusaunaan :)

Buffon

D.Alves-Nesta-Hyypiä-A.Cole

Fabregas-Kaka'-Iniesta

C.Ronaldo-Drogba-Ronaldinho

Siinä teille tämän hetken kuumimmat 11 pelaajaa pelipaikoillaan.

Kuumimmat ulkoisesti vai pelillisesti?

Jos puhutaan keskikentän raatajasta, niin kyllä Darren Fletcher vie voiton. Ehkä aliarvostetuin pelaaja kenet tiedän. Tämä on minun mielipiteeni ja luulen että varsinkin vähemmän ManUa seuraavilla voi olla eri mielipide.

Lassana Diarra on aivan jäätävä pelaaja, mutta ei hän ilman valkoisia laseja ole maailman paras pelipaikallaan. On olemassa pelimiehiä kuten Essien, De Rossi, Fletcher, Alonso, jotka ovat varsin hyvin vertailukelpoisia Lassiin. Silti jokainen joka on nähnyt tämän kauden Lass'in pelit, voi myöntää että ranskalainen on Madridissa ollessaan kehittynyt loistavaksi pelaajaksi, eikä ole mikään häpeä puhua Diarrasta samassa lauseessa vaikkapa De Rossin kanssa. Tällekin pelipaikalle on erittäin vaikeata laittaa pelaajia paremmuusjärjestykseen, joten en nyt ala listamaan näitä pelaajia oman näkemykseni mukaiseenkaan parhuusjärjestykseen. Aika pitkälti päivän kunnosta kiinni.

Ja kyhätäänkös sitten vielä omaa näkemystäni myötäilevä tähtikentällinen:

Higuain - David Villa

C.Ronaldo - - - - - - - - - Xavi

- - Lass - - - De Rossi - -

A.Cole - Pique - Vidic - Ramos

- Casillas -

Vaihtopenkille; Drogba, Fabregas, Messi, Essien, D.Alves, Pepe, Lloris

Ja tuo toimisi :rolleyes:

Tällänen ois mun tämänhetkisistä kuumista nimistä:

Neuer

Ramos Nesta Hyypiä D. Alves

Lass De Rossi

Xavi

Dzeko Messi Ronaldinho

Maalissa Neuer koska on 5 vuoden päästä maailman paras mokke, ja todella hyvä jo nyt!

Pakkilinjassa Ramos, perus hyvää peliä tällä kaudella. Nesta on tehnyt huiman paluun loukkaantumisen jälkeen. Hyypiä noussut takaisin huipulle Leverissä. Ja Alves on pelannut loistavasti tämän kauden.

Keskikentällä on Lass ja DDR molemmat samoista syistä, ja monet laittanun niitä syitä jo tänne. Xavi taas on tässä koska on vaan niin ihmeellinen kaveri:thumbsup1: Tuskin häneen tarvii perusteluja?

Kärjessä on Dzeko joka on oltu yhdistelemässä lähes jokaseen joukkueeseen. Messi ollut loistava myös tällä kaudella. Ja Pönhö ollut maaginen tällä kaudella, uskomattomilla keskityksillä ja harhautuksilla.

Siinä oli tämänhetkisiä kuumia nimiä.

Hyypiä vuosikymmenen toppari?

http://www.goal.com/en/news/2804/goalcom-player-of-the-decade/2009/12/22/1700767/goalcom-player-of-the-decade-central-defender

Goal.comin listaus vuosikymmenen parhaista toppareista, joita sitten tuolla netisivuilla on äänestetty ja tässä sitten tämän hetkinen tilanne:

Roberto Ayala 0.94%

Fabio Cannavaro 13.81%

Ricardo Carvalho 0.58%

Rio Ferdinand 4.75%

Sami Hyypia 30.42%

Lucio 2.58%

Alessandro Nesta 29.36%

Carles Puyol 9.12%

Jaap Stam 2.75%

John Terry 5.68%

Goal.com Player Of The Decade: Central Defender

Roberto Ayala 0.89%

Fabio Cannavaro 13.71%

Ricardo Carvalho 0.52%

Rio Ferdinand 4.51%

Sami Hyypia 31.13%

Lucio 2.45%

Alessandro Nesta 30.3%

Carles Puyol 8.64%

Jaap Stam 2.53%

John Terry 5.33%

Siinä tämän hetken tilanne.. Aijjaijjai tulee Nestan ja Saminkanssa kova kilpailu.

Mutta aivan jäätävää huutonaurua tuolle Lampard mielipiteellesi. Toki sinun mielipide, mutta ei jumalauta, aivan käsittämätöntä Xavin aliarviointia puhua hänestä ja Lampardista edes samassa lauseessa. Toi on kyllä oikeesti jo aika naurettavaa mitä noi Chelsea-taikalasit saa aikaan :thumbsup1:

Eli tässä asiassa voi olla vain ja ainoastaan yhtä mieltä? Vaikka se sinua tuntuu niin saatanasti huvittavankin niin itse ainakin pidän Lampardia parempana pelaajana kuin Xavia.

Ja hienoa muutenkin väittää että Lamps olis tehnyt muka tuhoisampaa jälkeä Barcassa. Mihin tää nyt perustuu? Lampardin tyylinen pelaaja ei todellakaan pärjäisi Barcan keskikentällä, sen pelinopeudessa eikä taktiikassa, ja henkilökohtainen tekniikkakin loppuisi kesken heti alkumetreillä.

Ja tuokin oli vain minun mielipiteeni enkä väittänyt missään vaiheessa, että Lampard tekisi absoluuttisen varmasti pahempaa jälkeä kuin Xavi. Jos kuitenkin Xavi ja Lamps olisivat vaihtaneet joukkueitta päittäin niin eiköhän Barcelona olisi silti viime kaudella voittanut tuon triplansa.

Ja toi sun viimeinen lauseesi vain todistaa sen minkä jo tiesinkin. Et ole nähnyt Frank Lampardin koskaan edes pelaavan.

Ei varmaan olisi pitänyt edes vastata sun provoos, mutta menkööt tällä kertaa..

Torres teki viime kaudella reilusti yli 20 maalia.. Ekoissa 10 pelissä yhtä monta maalia.. Tähän lisätään mj, hyvät otteet + maalit.. Kirkkaimpana finaali maali.. Tähän tähdistöön vissiin vaikutti viime kausikin aika paljon..

Täh? Onko toi tähdistökentällinen siis kauden 08/09 pohjalta valittu? Itse käsitin, että siinä valittiin tämän vuoden (2009) parhaat pelaajat eli pelaajia siis vertailtaisiin viime kauden lopun ja kuluvan kauden alun perusteella. On kyllä helvetin naurettavaa jos vuoden 2009 parasta pelaajaa valittaessa lasketaan vielä jotain 2008 vuoden EM-kisoja..

DD:hän oli loukkaantunu pitkän ajan.. Tänä kautena Torres on ollut useasta pelistä poissa ja on tehnyt jo 11 maalia silti, vain 2 vähemmän, kuin DD, joka on pelannut enemmän otteluita, kun Torres.. Kuinkahan monta maalia Torres olisi ehtinyt jo tekemään, jos olisi ollut kaikissa peleissä tänä vuonna?!

Drogban tehot siis tältä kaudelta olivat jo mainitut 13+8 ja Torresin 11+1.. Ja itse taas voisin heittää ilmoille sellaisen kysymyksen, että montakohan maalia Drogba olisi tehnyt Liverpoolissa jossa maalinteosta jakaa vastuun kaksi pelaajaa? Eiköhän Drogba olisi tehnyt paljon enemmän maaleja sellaisessa joukkueessa jossa niitä maalipaikkoja pedataan lähinnä vain yhdelle kaverille? Chelseassa kuitenkin vierellä pelaa viime kauden paras maalintekijä ja keskikentällä on Lampardin tasoinen maalikone. Onhan se nyt aivan selvää, että tuollaisessa joukkueessa ne maalit jakaantuu tasaisemmin kuin Liverpoolissa.

Muutenki Torres on nopeampi, kuin DD, myös taitavampi.. Chelski poika on ehkä fyysisesti vahvempi, mutta taas Torres taidollisesti..

MITÄ VITTUA?!?!??!? :eek: Tuntuu hieman turhalta väitellä tästä asiasta, kun et selvästikään ole katsonut Drogban pelaamista ollenkaan. Vai mistä helvetistä sä nää perättömät väittees revit? Vai millä tavalla muka Torres on Drogbaa taitavampi? Nopeudesta on paha sanoa mitään ennen kuin kaverit lähtevät juoksuun samalta viivalta, mutta ei DD missään tapauksessa hidas pelaaja ole.

Toisaalta taas, kun asenne on tota "Chelski poika" ja "oksettava DD"-tasoa niin mitään objektiivisuutta on vaikea odottaa. Torres on sun mielestä parempi koska DD on oksettava sukeltaja.. Tämän taisitkin jo osittain myöntää aikaisemmin.

Ja toi Essienin hehkutus menee samaan kategoriaan.. Lassana Diarra on tällä hetkellä selvästi maailman parhain alempi keskikenttä..

Millä tavalla sitten tämä sun Lassana Diarra hehkutus ei mene samaan kategoriaan? "Noku se raataa eikä koskaan luovuta.." Niin muuten tekee Essienkin ja aika helvetin moni muukin pelaaja :redface:

Drogban tehot siis tältä kaudelta olivat jo mainitut 13+8 ja Torresin 11+1.. Ja itse taas voisin heittää ilmoille sellaisen kysymyksen, että montakohan maalia Drogba olisi tehnyt Liverpoolissa jossa maalinteosta jakaa vastuun kaksi pelaajaa? Eiköhän Drogba olisi tehnyt paljon enemmän maaleja sellaisessa joukkueessa jossa niitä maalipaikkoja pedataan lähinnä vain yhdelle kaverille? Chelseassa kuitenkin vierellä pelaa viime kauden paras maalintekijä ja keskikentällä on Lampardin tasoinen maalikone. Onhan se nyt aivan selvää, että tuollaisessa joukkueessa ne maalit jakaantuu tasaisemmin kuin Liverpoolissa.

Hehheh.

Tässä voisi nostaa esille esimerkiksi joukkueiden vireen, Chelsea porskuttelee kärjessä ja Pool taapertaa oikein kunnolla.

Kuyt myöskin varsin usein siellä kärjen tuntumassa heiluu, kuten jo vihjaamasi Gerrardkin.

Ei sillä etteikö maalit jakaantuisi tasaisemmin Chelseassa kuin Liverpoolissa mutta on melko kohtuutonta väittää että paikkoja pelataan vain Torresille.

Noh mutta Torres ja Drogba ainakin filmaavat melko paljon kumpikin, Drogba minusta enemmän. Mielestäni Torres on myös nopeampi, kuitenkin Chelsea faneilla tästä ja muistakin eri mielipiteitä, mikä nyt täysin ymmärrettävääkin.

Ovat nämä pelaaja x vs pelaaja y vertailut nyt tavallaan aika turhia. Ei sitä voi tietää että mikä joukkue menestyisi milläkin hyökkääjällä tai keskikentällä.

Enkä oikein usko että Lampardin ja Xavin vaihtaessa paikkoja Barca olisi voittanut triplaa.

Pidän enemmän Lampsista mutta hän on kuitenkin hieman erilainen pelaaja kuin Xavi. Lamps käsittääkseni hyökkäävempi vaihtoehto.

Tai korjataan hieman, Barca ei olisi samalla taktiikalla voittanut triplaa.

Ja toi sun viimeinen lauseesi vain todistaa sen minkä jo tiesinkin. Et ole nähnyt Frank Lampardin koskaan edes pelaavan.

Mitähän erikoista Frank Lampard on saanut aikaan tänä vuonna? Sanoisin ettei yhtään mitään. Tämänkin kauden lähinnä surffannut. Maailmassa ei varmaan ole yhtäkään ei-Chelsea fania joka väittäisi Lampardia paremmaksi pelaajaksi kuin Xavia, ja varmaan aika moni Chelsea-fanikin myöntää Xavin paremmuuden. Ja sitten otetaan toi "et oo nähny Lampardin pelaavan peliäkään"-kortti esiin. Sit kun ei enää ole todellisia perusteita, niin aletaan käyttään tätä. Oon nähny aika monta Lampardin peliä, joten voin arvostella kaveria, vaikka jossain sun maailmassas se onkin rikos.

Jotain perusteluja väitteilles olis kiva kuulla.

Mitähän erikoista Frank Lampard on saanut aikaan tänä vuonna? Sanoisin ettei yhtään mitään. Tämänkin kauden lähinnä surffannut. Maailmassa ei varmaan ole yhtäkään ei-Chelsea fania joka väittäisi Lampardia paremmaksi pelaajaksi kuin Xavia, ja varmaan aika moni Chelsea-fanikin myöntää Xavin paremmuuden. Ja sitten otetaan toi "et oo nähny Lampardin pelaavan peliäkään"-kortti esiin. Sit kun ei enää ole todellisia perusteita, niin aletaan käyttään tätä. Oon nähny aika monta Lampardin peliä, joten voin arvostella kaveria, vaikka jossain sun maailmassas se onkin rikos.

Jotain perusteluja väitteilles olis kiva kuulla.

Frank Lampard 09/10 - 17 liigapeliä, 6 maalia ja 8 maalisyöttöä. UCL:ssä 5 peliä, 1 maali ja 1 maalisyöttö. MM-karsinnoissa 10 peliä, 4 maalia ja 2 maalisyöttöä.

Xavi Hernandez 09/10 - 15 liigapeliä, 0 maalia ja 6 maalisyöttöä. UCL:ssä 6 peliä, 1 maali ja 1 maalisyöttö. MM-karsinnoissa 9 peliä, 0 maalia ja 2 maalisyöttöä.

Steven Gerrard 09/10 - 15 liigapeliä, 4 maalia ja 5 maalisyöttöä. UCL:ssä 5 peliä, 0 maalia ja 1 maalisyöttö. MM-karsinnoissa 7 peliä, 3 maalia ja 3 maalisyöttöä.

Frank Lampard on siis surffaamallakin tehokkaampi pelaaja kuin maaginen Xavi ja Stiiven Gerrard :eek::thumbsup1:

Niin ja Xaviahan en ollut ottamassa tuosta tähdistöstä missään vaiheessa pois vaan olisin tunkenut Lampardin siihen ennen Gerrardia. Pidän kuitenkin Lampardia parempana pelaajana kuin Xavia, suututtaa se sua kuinka paljon tahansa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että Lampard ei ole tällä kaudella vielä saavuttanut mitään. Eipä ole tosin kukaan muukaan.. No, Barca voitti sen seurajoukkueiden skabat, mutta se onkin rinnastettavissa Community Shieldiin ;)

Täh? Onko toi tähdistökentällinen siis kauden 08/09 pohjalta valittu? Itse käsitin, että siinä valittiin tämän vuoden (2009) parhaat pelaajat eli pelaajia siis vertailtaisiin viime kauden lopun ja kuluvan kauden alun perusteella. On kyllä helvetin naurettavaa jos vuoden 2009 parasta pelaajaa valittaessa lasketaan vielä jotain 2008 vuoden EM-kisoja..

Kyllä siihen varmaan osittain viimekausi on vaikuttanu... Ja otin ihan vertailunkohteeksi noi Torresin maalit, mj pelit sun muut.. Eivät ne mj. pelit varmaankaa vaikuta, mutta näissäkin mittasuhteissa Torres on ollut parempi, vaikka sitä on vähän turha verrata Norsunluunrannikoon vastavaan..

Kannataiskiko ottaa huomioon tämän hetken Liverpool tilanne ja Torresin loukkaantuminen... Chelski on viilettäny ilman pahimpia loukkaantumisia, niinkuin DD:kin on kokoajan ollut pelikunnossa.. Kun taas Liverpool on rämpinyt loukkaantumisten, pelillisten ongelmien takana.. Joten toi on aika ''paska'' vertaus '' mitä DD olisi tehnyt jos maalipaikkoja petataan vain yhdelle'' Kyllä Chelskeissäkin niin usein, kuin vain voidaan se petataan DD, välillä kyllä Anelkalle, mutta väitän, että paljon useammin DD, kun Anelkalle.. Nii ja vielä, jos Torres olisi ollut kunnossa koko kauden ja olisi saanut Gerradin viereen, niin olisivat varmaanki paukattanu maaleja aika liukuhihnalta.. Torres teki 10 maalia ekassa 10 pelissä.. Ja muuten ihan yhtä hyvin voin sanoa, että mitä Torres olisi saanut aikaa Chelskeissä, jos vierellä ja takana on ehkä ''vähän'' parempia miehiä, kun Pooleilla ja vielä, kun pelikin on näyttäny sujuvan??

MITÄ VITTUA?!?!??!? Tuntuu hieman turhalta väitellä tästä asiasta, kun et selvästikään ole katsonut Drogban pelaamista ollenkaan. Vai mistä helvetistä sä nää perättömät väittees revit? Vai millä tavalla muka Torres on Drogbaa taitavampi? Nopeudesta on paha sanoa mitään ennen kuin kaverit lähtevät juoksuun samalta viivalta, mutta ei DD missään tapauksessa hidas pelaaja ole.

Toisaalta taas, kun asenne on tota "Chelski poika" ja "oksettava DD"-tasoa niin mitään objektiivisuutta on vaikea odottaa. Torres on sun mielestä parempi koska DD on oksettava sukeltaja.. Tämän taisitkin jo osittain myöntää aikaisemmin..

Ööh.. olen kattonu aika usean DD, pelin tänä vuonna ja mielipiteeni on vain se, että Chelski poika on taitava, mutta Torres on vielä asteen taitavampi.. Siis se on vain oma mielipiteni.. Torres riplaa puolustajia miten tahtoo, kun taas DD, menee voimalla ja nopeudella ohi.. Ja toi nopeus täytyy ottaa takaisin.. He ovat suunnilleen yhtä nopeita..

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009082310128293_jp.shtml

Ja asenne on mitä on, tätä kohtaa, mutta ei se lopullisesti sitä tarkota, että sen takia DD on huonompi, kuin Torres..

Millä tavalla sitten tämä sun Lassana Diarra hehkutus ei mene samaan kategoriaan? "Noku se raataa eikä koskaan luovuta.." Niin muuten tekee Essienkin ja aika helvetin moni muukin pelaaja ..

Hohhoijaa.. Copypastettit sitten vaan noi:thumbsup1: Se on vaa oma mielipide.. Ja ootkos muuten kattonu ainuttakaa Realin peliä tänävuonna, jos oot et ainakaa voi sanoa, että paskasti on pelannut vai voiko?!

Frank Lampard 09/10 - 17 liigapeliä, 6 maalia ja 8 maalisyöttöä. UCL:ssä 5 peliä, 1 maali ja 1 maalisyöttö. MM-karsinnoissa 10 peliä, 4 maalia ja 2 maalisyöttöä.

Xavi Hernandez 09/10 - 15 liigapeliä, 0 maalia ja 6 maalisyöttöä. UCL:ssä 6 peliä, 1 maali ja 1 maalisyöttö. MM-karsinnoissa 9 peliä, 0 maalia ja 2 maalisyöttöä.

Steven Gerrard 09/10 - 15 liigapeliä, 4 maalia ja 5 maalisyöttöä. UCL:ssä 5 peliä, 0 maalia ja 1 maalisyöttö. MM-karsinnoissa 7 peliä, 3 maalia ja 3 maalisyöttöä.

Frank Lampard on siis surffaamallakin tehokkaampi pelaaja kuin maaginen Xavi ja Stiiven Gerrard :eek::thumbsup1:

Nuo ovat vain lukuja. Xavilla ei noita pisteitä ole paljon, mutta silti hän on tärkeimpiä yksittäisiä pelaajia Barcelonassa ellei jopa tärkein. Tuossa asia todella hyvin kiteytettynä.

Xavi on myös yksi niistä harvoista Barcelonan pelaajista, joka on onnistunut pitkälti säilyttämään tasonsa vuodesta toiseen, ja myös maailman mittakaavassa tuon tason suorittaminen on jotain poikkeuksellista. Pelkästään viime kaudella Xavi keräsi 9 maalia ja 27 maaliin johtanutta syöttöä Barcan paidassa, mutta miehen merkitys joukkueelle on vielä paljon suurempi, kuin mitä nämä luvut antavat ymmärtää. Niissä ei huomioida niitä lukemattomia pallonriistoja tai avaavia pystysyöttöjä, jotka ylipäänsä mahdollistavat Messin kaltaisten pelaajien operoimisen niin korkealla tasolla hyökkäyksessä. Sekin on syytä muistaa, että Xavi pelaa vuodesta toisen jäätäviä määriä ja on hyvin harvoin loukkaantuneena. Viime kaudella mies aloitti Blaugranan paidassa 47 ottelua, kaudella 2007/08 46 ottelua, kaudella 2006/07 42 ottelua...

Kaikki ei siis perustu pelkkiin lukemiin. En sano, että maaleilla ei olisi mitään merkitystä, (koska niillä on) mutta Barcassa ne hommat hoitavat eri miehet. Xavi vain tekee maalinteon paljon helpommaksi ;)