Jump to content
bellion

Englanti mj.

Recommended Posts

http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/NewsAndFeatures/Postings/2004/07/England_SquadAustriaPoland.htm

Eli tollanen nippu, ja vastassa olis ensin Itävalta ja sitten Puola, molemmat kotona. Molemmat pitäis hoitaa, jotta kisoihin mentäis..ja luotto on kyllä kova.

ManU:sta mukana Rio, Wayne, Kieran ja Smith. Varsinkin Smithyn kutsuminen oli mukava yllätys..a) Svennis otti mukaan vaikka kieltäytyi taannoisesta Tanska pelistä ja B) on nimetty kk-pelaajaksi, otti paikan Scott Parkerin ja Danny Murphyn edestä. :twisted:

Vähän ihmetyttää Crouchin mukaan otto, mutta kai Svennis tietää kuka on kuuma..mielestäni mieluummin vaikka Heskey, jos sinne se target on pakko ottaa mukaan..mieluiten ei kumpaakaan.

Mutta joo..eiköhän noista peleistä oteta voitot, ja kisat kutsuu.

Jaa viesti

Toisaalta en Crouchin mukaan ottoa ihmettele. Vaikka se on sellanen konkelo, niin pääpalloja se voittaa uskomattomalla prosentilla. Jalallakin yllättävän hyvä. Loistava target optio, joka voi puotella Rooneylle juoksupalloja. Vaikka Crouch pelaakin maksa-altaassa, niin Svennistä on ainakin minun helppo ymmärtää.

Jaa viesti

Sydäntä riipii laittaa tällanen kokoonpano tähän, mutta realismin nimissä ei paljon muuta voi. Pitäis kai seurata vähän enemmän muitakin joukkueita kun ManUa, mutta oikeaa pakkia ja vasenta laitalinkkiä ei oikein muita edes keksinyt tosta nimi listasta. Valaiskaa minua, jos sellaisia nimilistasta löytyy.

Miltä vaikuttais

Robinson

J.Cole - Terry - Campbell - A.Cole

Beckham - Gerrard - Lambard - Richardson

Bent - Owen(Puola peliin Rooney, kun on pelikieltonsa kärsinyt.)

Rion viimeinen esitys Fulhamia vastaan pistää kyllä miehen penkille tässä seurassa vaikka sydämmeni sanoo, että mies on parempi kuin Terry ja Campbell.

Jaa viesti

Miltä vaikuttais

Robinson

J.Cole - Terry - Campbell - A.Cole

Beckham - Gerrard - Lambard - Richardson

Bent - Owen(Puola peliin Rooney, kun on pelikieltonsa kärsinyt.)

Rion viimeinen esitys Fulhamia vastaan pistää kyllä miehen penkille tässä seurassa vaikka sydämmeni sanoo, että mies on parempi kuin Terry ja Campbell.

Samoilla linjoilla..tosin oikeaksi pakiksi varmaan Luke Young. Topparit tosiaan saattaa olla nuo 2 nimeä. En sitten tiedä miten vaikuttaa se, että molemmat pelit Old Traffordilla.

Jaa viesti

Englannilla tulee olemaan vaikeata valita monesta huippupelaajasta parhaat pelaajat avaukseen MM kisoihin. Minä haluaisin nähdä tälläisen kentällisen

---------------------------------Robinson

------Neville--------Ferdinand-----Terry---------A.Cole

------Beckham-----Gerrard--------Lampard-----J.Cole

--------------------------------Rooney

------------------------Owen

Jaa viesti

Joopa joo, Suomen suoraan sanottuna lähinnä paskat esitykset masentavat aina tulevia MM-kisoja ajtellessa, mutta Englannin voittoja todella tulee toivottua myöskin. (Ja niitä toivoessa ei onneksi ihan aina tarvitse pettyäkään...)

Viimeisin loukkaantunut Englannilta on (ainakin tällä hetkellä) Ashley Cole, ja se on paha takaisku Svenniksen porukalle. Täällä nyt on heitelty näitä avauskokoonpano toiveita/arvauksia ilmoille ja meikäläinenkin pistää nyt sitten yhden variaation mukaan...

Bent - Rooney

Cole - Gerrard- Lampard - Beckham ©

P.Neville - Terry - Ferdinand - Young

Robinson

Ykkösvaihtoehtoja avaukseen ehkäpä Campbell (Rion paikalle), Carragher (jompikumpi laitapakin tontti, oikea puoli lienee paljon tutumpi paikka), Richardson (vasempaan laitaan), Defoe (kärkeen)...

No anyway, voitto molemmista matseista "kotiin" ja lohkovoitto ja suora kisapaikka olisi sitten siinä. Come on England..!

Jaa viesti

------Young--------Ferdinand-----Terry---------Carragher

-----------------------Owen--------Crouch

tämä on noin 90% varmuudella avaus seuraavassa pelissä

Jaa viesti

------Young--------Ferdinand-----Terry---------Carragher

-----------------------Owen--------Crouch

tämä on noin 90% varmuudella avaus seuraavassa pelissä

Toki Svennis antaa mahdollisuuden Kieran Richardsonille :wink: Carragher istukoon varatopparina penkillä. 8)

Jaa viesti

Jos Richardson muilta kiireiltään pääsee lauantain peliin. ]

Olen ilmeisesti joko väärin informoitu, tai muuten vain tiedoton asiasta, mutta mikäli en vallan väärin muista niin kyllä mies taidettiin mukaan tähänkin matsiin ottaa :? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Jaa viesti

Olen ilmeisesti joko väärin informoitu, tai muuten vain tiedoton asiasta, mutta mikäli en vallan väärin muista niin kyllä mies taidettiin mukaan tähänkin matsiin ottaa :? Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Tuo nyt oli lähinnä vitsi. Viittasin lähinnä tuohon raiskausepäilyyn. Vaikka mulla nyt ei ole kyllä hajuakaan kenestä olis kyse.

Jaa viesti

Tuo nyt oli lähinnä vitsi. Viittasin lähinnä tuohon raiskausepäilyyn. Vaikka mulla nyt ei ole kyllä hajuakaan kenestä olis kyse.

Kieroutunut huumorintajusi ei siis uponnut meikäläiseen :D :wink: Nooh... tuskin Kieran sentään.... :?: :D

Jaa viesti

YLE24 näyttää tuon Manchesterissa pelattavan Englanti - Itävalta

ottelun klo. 17.50

Ja tästä vielä..mielestäni todella hienoa toimintaa YLE:ltä, että ottivat Englannin pelit kun menettivät Suomen Canalille. Itse ainakin meilummin katson Englannin pelejä..

Jaa viesti

YLE24 näyttää tuon Manchesterissa pelattavan Englanti - Itävalta

ottelun klo. 17.50

Ja tästä vielä..mielestäni todella hienoa toimintaa YLE:ltä, että ottivat Englannin pelit kun menettivät Suomen Canalille. Itse ainakin meilummin katson Englannin pelejä..

Tässä tilanteessa tuo Englannin peli ehkä on kiinnostavampi, koska Suomen peli on (ainakin Suomelle) merkityksetön, mutta muussa tapauksessa totta he....ä sitä katselee mieluummin Suomen peliä.

Jaa viesti

Huomenna olis sitten Puola vastassa..ja ilman paineita pääsee Englanti pelaamaan kun kisapaikka varmistui jo viikonloppuna. Mielestäni Itävaltaa vastaan ihan kelpo esitys, tosin lopussa oli pientä mylläkkää, mikä kuitenkin hoidettiin.

Jännä nähdä tuleeko nyt kokeiluja avaukseen. Gerrard puuttuu..mitenkäs olis jos vaikka Smith pääsis näyttää kykyjään Lampardin parina? Samoin Kieranille vois aueta paikka vasemmalla..ja Rooney palaa kokoonpanoon, samoin Rio lienee Terryn parina.

-------------------Robinson

----------Young - Rio - Terry - Kieran

Wright-Phillips - Lampard - Smith - Cole

---------------Rooney - Owen

Jaa viesti

21.40 – 22.35 Jalkapalloa

MM-karsintaottelu. Englanti - Puola. Selostus Hannu-Pekka Hänninen. Manchester.

22.50 – 23.45 Jalkapalloa

@YLE24

Voisi jopa vakavasti harkita tuon pelin katselemista. Eikä mene edes päällekäin Suomen pelin kanssa, niin kykenisi jopa katsomaan molemmat. Katsotaan...

Jaa viesti

21.40 – 22.35 Jalkapalloa

22.50 – 23.45 Jalkapalloa

@YLE24

Voisi jopa vakavasti harkita tuon pelin katselemista. Eikä mene edes päällekäin Suomen pelin kanssa, niin kykenisi jopa katsomaan molemmat. Katsotaan...

Pelaako ne 2 peliä putkeen? :lol: :wink: :lol: :wink: No joo, mielummin tuota katsoo kuin isänmaamme romahdusta velkopopovic.. eikun siis Tsekkiä vastaan :P

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään