Jump to content
Sign in to follow this  
Johtava97

FIFA11 - Paitsio Cup 2. Yleiset keskustelut

Recommended Posts

Muuten, avausviestiin tai johonkin voisi päivittää noita joukkueita, mitkä on jo valittuna, viimeisenä valitsevilla kiva homma rullata sivuja etsien mitkä on jo valittuna..

Julkaisen ihan kohta joukkueeni, JL:llä kovat sopimusneuvottelut nyt menossa kolmen seuran kanssa.. ;)

EDIT: Eli seuraavan Cupin JL valmentaa: Sporting Clube de Portugal lyhyesti Sporting ****

Muuten, avausviestiin tai johonkin voisi päivittää noita joukkueita, mitkä on jo valittuna, viimeisenä valitsevilla kiva homma rullata sivuja etsien mitkä on jo valittuna..

Julkaisen ihan kohta joukkueeni, JL:llä kovat sopimusneuvottelut nyt menossa kolmen seuran kanssa.. ;)

Sori, unohtui mainita. Olen päivittänyt joukkueita Paitsio-Cup - Tulokset ja tilastot -ketjuun, jossa sarjataulukot ovat.

FC Girondins de Bordeaux

Tuo on oma valintani joukkueeksi. Sitten, ippe!

Keskustelin Poolin johtoportaan kanssa ja tulimme yhdessä siihen tulokseen, että saan heittää pätkäluontoista kesätyö keikkaa itse päätyöni ohella, kehoittivat kuitenkin hankkimaan kokemusta Englannin ulkopuolelta. Ajattelin siirtyä Saksaan ja valita itselleni HSV:een

E. Ja Jynssi Puutarha vuoroon :hug:

Keskustelin Poolin johtoportaan kanssa ja tulimme yhdessä siihen tulokseen, että saan heittää pätkäluontoista kesätyö keikkaa itse päätyöni ohella, kehoittivat kuitenkin hankkimaan kokemusta Englannin ulkopuolelta. Ajattelin siirtyä Saksaan ja valita itselleni HSV:een

E. Ja Jynssi Puutarha vuoroon :hug:

Perkele ippe! Veit mun joukkueen :irritated:. Kostan tämän pelikentällä sitten :D

Perkele ippe! Veit mun joukkueen :irritated:. Kostan tämän pelikentällä sitten :D

:D Pakkohan se oli tilaisuuteen tarttua. Varsinkin laituriosasto on kohtuu kovettavaa settiä, Nistelrooyta tai Petriciä väheksymättä :smile:

Nyt saattaa tulla pikku tauko valintaan. Yritetään se villain raahata kokeilemaan kepillä jäätä nettinsä toimivuudesta, mutta on se parempi ainakin koittaa.

Onnittelen pojat! Jokainen mun suosikkini on nyt ipen ja H&H:n myötä pikkuhiljaa kalasteltu... Good work;)

No, voin yrittää testata nettini toimivuutta. Teillä koirilla ja kissoilla kädet ristiin että toimisi. Älkää valittako, jos jään lohkon viimeiseksi maalierolla -18.

Olen ensimmäinen, joka ottaa LLT joukkueen (Lower league team). Valintani kohdistuu siis englannin 4. korkeimman liigaportaan joukkueeseen, jonka parhaan pelaajan OVR taitaa olla siinä 61 korvilla.

Täten voi olla realististakin maaliero -18 ;) Mutta minua ei kannata aliarvioida, koska nettini saattaa toimiakkin ja voin voittaa ;)

Edit.Hyvä minä :lol: Unohdin sitten tiimin sanoa. Siis Accrinton Stanley!

Ilmoitan nyt etukäteen tämän joukkueen. Eli otan Parman Italian liigasta ja jos Johtava97 jostain syystä ottaa Parman, toinen vaihtoehtoni on Atletico Mineiro Brasilian liigasta.

Lyhennettynä.

1. Parma

2. Atletico Mineiro

Eikai se enään mahdollista ole, koska olisin itse ottanut Napolin ja vuoro meni jo. VAI ?

Jos kerran olisit Napolin ottanu niin eiköhän se oo reiluinta että mä pidän sen :D

ps. Menee muuten jotenkin jännästi noi tähet (kattokaas Borussia Dortmundin statsit ja verratkaa Napoliin) :D

Noniin. Enää kaksi valitsematta, seuraavana vuorossa Leija_Spede ja viimeisenä La Pulga.

Lohkolaiset C huomio! Mitkä ovat toiveenne pelipäivistä?

Viikonlopun päivät parhaita, myös tiistaina voisi pelailla, kun koulu loppuu jo yhdeltä..

Pääsetkö johtava NYT pelaamaan?? Olisi hyvä aika ainekin itselle..

Ite pääsisin n. 20 minuutin päästä. Pääsetkö pelaamaan silloin?

E: pitäskö perustaa jokin siirtoketju erikseen, vai heitelläänkö tänne vaan pelaajia mitä on tarjolla?