Jump to content
Sign in to follow this  
Johtava97

FIFA11 - Paitsio Cup 2. Yleiset keskustelut

Recommended Posts

Olen peluuttanut vahingossa kahdessa ensimmäisessä ottelussa "lisenssitöntä" Jordan Hendersonia, jonka oikeudet on siis Ipen HSV:llä. Tajusin vasta nyt, mutta tuskimpa siitä haittaa on, nyt kun hävisin/häviän kaikki pelatut pelit...

EDIT: nyt toi pe. ei käy kun tuli muuta menoo illaks. Mutta otetaan matsii sit vaikka la. klo. 12.30?!

Nyt, kun Il Capitanolle ei natsannut tuo pe klo 19:00, niin jos mä woops hyppään tohon tilalle ni pelataa pelit pois alta?

Okei, elikkä äsken pelattiin Gunnerboyn kanssa matsia. Noin 75. minuutin kohdalla johdin matsia 2-1. Juuri silloin tuli molemmille Connection Lost. Kumpikaan ei siis lähtenyt matsista minnekkään, mutta molemmilta vain yhteys meni poikki. Gunnerboylta meni myös EA:n servuihin, mutta itseltäni ei.

Kysynkin Johtavalta nyt että miten tässä menetellään? Suunnitelmia? Johdin siis peliä 2-1, 75' kohdalla, kun meni yhteys poikki molemmista suunnista.

Okei, elikkä äsken pelattiin Gunnerboyn kanssa matsia. Noin 75. minuutin kohdalla johdin matsia 2-1. Juuri silloin tuli molemmille Connection Lost. Kumpikaan ei siis lähtenyt matsista minnekkään, mutta molemmilta vain yhteys meni poikki. Gunnerboylta meni myös EA:n servuihin, mutta itseltäni ei.

Kysynkin Johtavalta nyt että miten tässä menetellään? Suunnitelmia? Johdin siis peliä 2-1, 75' kohdalla, kun meni yhteys poikki molemmista suunnista.

En ole Johtava, mutta itselläni ja MasterJL:lällä kävi näin viime turnauksessa. Meillä taisi silloin tiltata puoliajalle. Tehtiin sillä tavalla, että pelailtiin tuohon puoliaikaan sopupelillä ja molemmat tekivät siihen asti saavutetut maalit, sen jälkeen sitten jatkettiin normaalisti.

Sitä en sitten tiedä, että kannattaako noin tehdä kun noin pitkälle olette kuitenkiin päässeet. Ehkä joku 20min pelaaminen uutta peliä voisi olla hyvä ratkaisu. Ja kyyhkyllä tuossa toki se 2-1 johto.

Mitäs sanoisitte, jos tämä Paitsio Cup olisi Mestarien liiga tyylinen, eli kolmanneksi päässyt Uefa Cuppiin? Sitten siellä olisi vastassa vaikka Lohko A:n ja B:n kolmoset. Sitten toisessa olisi C:n ja D:n kolmoset. Mitäs sanoisitte?? Voisi myös ottaa mukaan neljännet periaatteessa, jolloin saataisiiin 8 tyyppiä ja aloittettaisii silloin puolivälieristä. Paitsi vielä tässä turnauksessa se ei ole mahdollista, koska El Pipita ei pelaa enää.

Mutta eikös olisi ihan hyvä idea?

mitäs sanoisitte, jos tämä paitsio cup olisi mestarien liiga tyylinen, eli kolmanneksi päässyt uefa cuppiin? Sitten siellä olisi vastassa vaikka lohko a:n ja b:n kolmoset. Sitten toisessa olisi c:n ja d:n kolmoset. Mitäs sanoisitte?? Voisi myös ottaa mukaan neljännet periaatteessa, jolloin saataisiiin 8 tyyppiä ja aloittettaisii silloin puolivälieristä. Paitsi vielä tässä turnauksessa se ei ole mahdollista, koska el pipita ei pelaa enää.

kannatetaan!

Mitäs sanoisitte, jos tämä Paitsio Cup olisi Mestarien liiga tyylinen, eli kolmanneksi päässyt Uefa Cuppiin? Sitten siellä olisi vastassa vaikka Lohko A:n ja B:n kolmoset. Sitten toisessa olisi C:n ja D:n kolmoset. Mitäs sanoisitte?? Voisi myös ottaa mukaan neljännet periaatteessa, jolloin saataisiiin 8 tyyppiä ja aloittettaisii silloin puolivälieristä. Paitsi vielä tässä turnauksessa se ei ole mahdollista, koska El Pipita ei pelaa enää.

Hyvältä kuulostaa, mutta vasta ensi turnaukseen?

edit; hunolta näyttää tämä D-lohko. Ei ole oikein näkynyt ketään onlines.

Noh noh kaverit, koittakaahan nytten pelailla noita otteluita. Alkaa vähän tylsistyttämään ja tämä jouten olo. Ja siellä oli muistaakseni Aqselssonilla reissuakin luvassa tässä kohta puolin.

Oliko turnauksessa viikon vai kahden aika pelata nämä pelit?! Tämä varmaankin lasketaan networkin uudelleen avaamisesta. Jos tässä ei kavereista ala kohta kuulua, tuomitaan pelit päättymään 3-0 niille jotka olisivat olleet valmiina pelaaman näitä pelejä. Tulee mieleen juuri tuo D-lohko, jossa kaikki on vielä pahasta auki...

Oliko turnauksessa viikon vai kahden aika pelata nämä pelit?! Tämä varmaankin lasketaan networkin uudelleen avaamisesta. Jos tässä ei kavereista ala kohta kuulua, tuomitaan pelit päättymään 3-0 niille jotka olisivat olleet valmiina pelaaman näitä pelejä. Tulee mieleen juuri tuo D-lohko, jossa kaikki on vielä pahasta auki...

Kahden viikon aika oli yksipuolisesti kirjattu sääntöihin, mikä tarkoittaisi että pelit pitäisi saada alkulohkojen osalta ratkottua tämän viikon loppuun mennessä?

Kahden viikon aika oli yksipuolisesti kirjattu sääntöihin, mikä tarkoittaisi että pelit pitäisi saada alkulohkojen osalta ratkottua tämän viikon loppuun mennessä?

Itse olen ollut joka päivä katsomassa oisko tyyppejä online.

HUOMENNA ois 12 --> 17:00 aikaa. Ehkä myöhempääkin. Torstaina vapaapäivä joten sillo ihan millo vain.

Mites Gunnerboy, millois pelataan tuo yksi rästimatsi? Ja sitten pitää hoitaa vielä jotenkin tuo yksi kesken jäänyt matsi. Sehän voidaan tehdä niin että tehdään tilanteeksi 2-1 -minulle, ja sitten lasketaan vähän päälle 15 minuuttia siitä eteenpäin. Kävisikö näin?

Ja niin, huomenna varmaankin pääsen itse.

Mites Gunnerboy, millois pelataan tuo yksi rästimatsi? Ja sitten pitää hoitaa vielä jotenkin tuo yksi kesken jäänyt matsi. Sehän voidaan tehdä niin että tehdään tilanteeksi 2-1 -minulle, ja sitten lasketaan vähän päälle 15 minuuttia siitä eteenpäin. Kävisikö näin?

Ja niin, huomenna varmaankin pääsen itse.

Mulle käy perjantaina sillä meitsil on teoriakoe torstaina. Keskiviikko menee lueskellessa.

Mulle käy perjantaina sillä meitsil on teoriakoe torstaina. Keskiviikko menee lueskellessa.

Ookoo, näillä näkymin perjantaikin kävisi. Ei vielä ihan täyttä varmuutta, mutta jos ei niin sitten viikonloppuna viimeistään.

Perjantaina luultavasti pääsisin itse pelailemaan. On ollut tässä kaikennäiköistä estettä... Koeviikkoa pukkaa, ja sitten vielä hieman sairastelua ollut. :yuck: Perhana, saa nähdä miten nämä loput pelit ehtii pelata, vasta yksi peli itselläni pelattuna.

Perjantaina luultavasti pääsisin itse pelailemaan. On ollut tässä kaikennäiköistä estettä... Koeviikkoa pukkaa, ja sitten vielä hieman sairastelua ollut. :yuck: Perhana, saa nähdä miten nämä loput pelit ehtii pelata, vasta yksi peli itselläni pelattuna.

Perjantaina pääsen pelaamaan 12 - 17:00. Ja sitten illalla joskus lisää.

Hitto, tuli menoja perjantaiksi. En taida ehtiä käydä tuolloin ollenkaan pleikkarin puolella. Onnistuisiko jos siirrettäisiin ajankohtaa noihin matseihin vaikka tämän viikon viikonloppuun asti? Ei tekisi mieli luovuttaa noita pelejä kun pääsisin kyllä myöhemmin paikalle. Ja muillekkin varmaan olisi ihan hyvä juttu, näyttää muissakin lohkoissa olevan aika paljon matseja pelaamatta.

Hitto, tuli menoja perjantaiksi. En taida ehtiä käydä tuolloin ollenkaan pleikkarin puolella. Onnistuisiko jos siirrettäisiin ajankohtaa noihin matseihin vaikka tämän viikon viikonloppuun asti? Ei tekisi mieli luovuttaa noita pelejä kun pääsisin kyllä myöhemmin paikalle. Ja muillekkin varmaan olisi ihan hyvä juttu, näyttää muissakin lohkoissa olevan aika paljon matseja pelaamatta.

Mulle sopii hyvin, että takaraja on sunnuntai.

Fulham News

26.5

Craven Cottagella kohtasivat Fulham ja Lazio.

Fulhamin osalta ottelu alkoi karmeasti. Lazio myllytti ja sai ensimmäisen maalin 18 peliminuutilla. Koko katsomo buuasi ja vihelsi Fulhamille ja joukkueen valmentajalle. Huhut kertovat, että joukkueen valmentaja Aqs olisi heitellyt katsomoon juomapulloja ja muuta roinaa.

Ensimmäinen puoliaika mentiin Lazion johdolla.

Puoliajalla Aqs sai Fulhamin pelaajiin energiaa ja uskoa. Se myös näkyi kentällä. Fulham vaihtoi taktiikkaa ja peli alkoi kulkea. Dembeleen kylmän viileä ratkaisu sai kotikatsomon hullaantumaan. Fulham alkoi hallitsemaan ottelua, mutta Lazio iski vastahyökkäyksillä.

Ottelun lopussa Lazio sai rankkarin. Tuomaria yritettiin vahingoittaa katsomosta asti, mutta eivät onnistuneet siinä. Lazion pelaaja kuitenkin ampui pallon 7. kerrokseen ja Fulham pelastui tappiolta ja Aqs pelasi jo 13 tappiottoman ottelun lohkovaiheessa putkeen.

"Hyvin se meni", kommentoi Aqs

Sopii! ........

Voitte automaattisesti merkata mun ja jeppizin toisen osaottelun tulokseksi 3-0 jeppizille, sillä en oo ehtinyt pelailla pleikkarilla koko viikkona enkä luultavasti tule tulevallakaan viikolla ehtimään kovin useaan otteeseen. Enpä tässä silti kauheasti häviä, tuli otettua jo yhdessä matsissa jeppiziltä sen verran kovaa turpaan :D Mutta kun jatkopelit alkavat, koitan päästä aktiivisemmin paikalle, vaikka sitten kokeisiin luvun kustannuksella :)

Voitte automaattisesti merkata mun ja jeppizin toisen osaottelun tulokseksi 3-0 jeppizille, sillä en oo ehtinyt pelailla pleikkarilla koko viikkona enkä luultavasti tule tulevallakaan viikolla ehtimään kovin useaan otteeseen. Enpä tässä silti kauheasti häviä, tuli otettua jo yhdessä matsissa jeppiziltä sen verran kovaa turpaan :D Mutta kun jatkopelit alkavat, koitan päästä aktiivisemmin paikalle, vaikka sitten kokeisiin luvun kustannuksella :)

Asia selvä. Nyt on sitten A-, B- ja C-lohkot valmiit. D-lohko on aivan kesken. Onko Aqselssonilla ehdotuksia?