Jump to content
Sign in to follow this  
Tietopankki

Kesäloma, siirtomarkkinat, kuka jää - kuka lähtee?

Recommended Posts

Re: Kesäloma, siirtomarkkinat, kuka jää - kuka lähtee?

No ei kai se ihan huvikseen sitä sopparia kirjoittanut? Siellä on aivan varmasti luvattu ties mitä parannuksia joukkueeseen ja CL-palloilua myös jatkossakin, mutta tuloksena lopulta oli Eurooppa Liigaa ja Brad Friedel..

Miksi ei vaatinut sitten mustaa valkoselle siihen lapulle minkä kirjoitti?! Selkeesti vaan kohta, että poislähtö mahdollista tai sit suoraan olis tinkiny palkastaan ja neuvotellut ulosostohinnan.

"Eurooppa Liigaa ja Brad Friedel" LOL, aika hyvin provoilet. Eurooppa Liiga on fakta mutta siirtoaikaa on vielä jäljellä ja varmasti muutoksia tapahtuu. En nyt tällä tarkota et me Messi hommataan. Ainii saatiin me joku Barca:n "superjunnu".

Onko Luka mitenkään mahdollista tätä koko saagaa tarkkaillessa mahdollista, että Levy olisi kussut homman tuossa keskustelussa? Vai onko vika oikeasti vain Modricissa? Itse yritän spekuloida tilannetta mahdollisimman objektiivisesti ja kyllä toi mun mielestä vaikuttaa siltä (ottaen huomioon kommentit ennen ja jälkeen Levy vs. Modric-keskustelun), että tuossa keskustelussa Levy hoiti oman hommansa erittäin huonosti. Niin ja tietenkin tuon keskustelun jälkeen tulleet lausunnot medialle.

On täysin mahdollista, en sitä kiellä ollenkaan. Levy vaikuttaa muutenkin aika suoraviivaselta business orientoituneelta kaverilta niin tää on täysin mahdollista. Mulla nyt vaan kierrokset nousee, kun en olisi ikinä uskonut, että Luka Modric laukoo tollasia kommentteja Tottenhamista. Mä en vaan voi käsittää näitä kommentteja vaikka kuinka Modricia vituttaa. Kuuden vuoden diili ja vajaa vuos ni heti ollaan siirymässä. Miks noin pitkä lappu pitää edes kirjottaa ja hehkuttaa lehdistössä kuinka rakastaa Tottenhamia. Eka tarjous muulta seuralta ni ajatus on jo Stamford Bridgellä.

Voihan tässä olla taustalla ja varmaan onkin jotain sivullisia(Kia), joka sanoo mitä Luka Modricin pitää sanoa julkisesti.

Silti mun mielestä Luka Modricin arvo pelaajamarkkinoilla on mennyt alaspäin tämän saagan aikana ja koko ajan laskee vaan mitä enemmän kitisee.

Mikäs olisi ollut tässä tapauksessa sellaine tarjous jota Tottenham ei olisi pitänyt loukkaavana? Olisiko Chelsean pitänyt välittömästi lyödä viiskymppiä pöytään? Ei. Näin ne siirrot vain tuppaavat toimimaan. Chelsea lähti tarkoituksella "pienellä" tarjouksella liikenteeseen ja se toimi aivan älyttömän hyvin. Aivan kuten Torresin tapauksessa niin pelaaja saatiin kiinnostuneeksi siirrosta jonka jälkeen voidaan alkaa vääntää siitä siirtosummasta ihan tosissaan.

Olin mielestäni kirjoittanut sulkumerkkien sisään "avaustarjous", joka yleensä tuppaa olemaan lähempänä loukkaavaa. Ongelma onkin Luka Modricin päässä, joka kuvittelee Tottenhamin myyvän hänet sillä hinnalla. Pallo on nyt Chelsealla, joka voisi mielestäni osoittaa kiinnostuksensa tekemällä jonkunlaisen jatkotarjouksen. Pelaaja on nyt saatu kiinnostumaan, mutta Chelseaa ei kiinnostakaan enää? Kuten kirjoitit tuosta Torresin tapauksesta, nyt on tekojen aika Chelsean puolelta. Näin ne siirrot vain tuppaavat toimimaan.

No ei kai se ihan huvikseen sitä sopparia kirjoittanut? Siellä on aivan varmasti luvattu ties mitä parannuksia joukkueeseen ja CL-palloilua myös jatkossakin, mutta tuloksena lopulta oli Eurooppa Liigaa ja Brad Friedel..

Ja eihän Modric aloittanut tuon valituksensa mediassa vasta sitten kun tuo Levyn ja Modricin välinen keskustelu oli käyty. Keskustelu jossa Levyä ei kiinnostanut tuo suullinen sopimus joka tehtiin miesten välillä kun Modric allekirjoitti jatkosopimuksensa. Plus tietenkin vielä se, että Levy keskustelun jälkeen virnistelee miten Modricia ei myydä mistään hinnasta (miesten välisen sopimuksen vastaisesti siis) ja kertoo kuinka keskustelu sujui hyvin ja Levyn mielestä Modric ymmärsi tilanteen.

Itse ainakin tulkitsen tilanteen niin, että Levy ei missään vaiheessa uskonut Modricin käyvän hankalaksi ja luuli voivansa syöttää medialle ihan mitä satuja itse jaksaa vain sepitellä.

Sanotaan vielä se, että tämä koko soppa jättää Tottenhamin ihan helvetin surkeaan asemaan koskien tulevia pelaajasiirtoja. Ei vaikuta kovinkaan houkuttelevalta vaihtoehdolta.

Toistan edelleen, että kaikki ei todellakaan ole niin mustavalkoista kuin annetaan ymmärtää. Levy pelasi likaista peliä (ensin rikkomalla Modricin ja Levyn välillä tehdyn sopimuksen ja sitten meni vielä puhumaan puuta heinää medialle siitä miten kaikki sujui ihan mainiosti miesten välisessä keskustelussa) ja Modric on vain vastannut tähän kääntämällä itsekin sen likaisen vaihteen päälle.

Korostan edelleen myös sitä, että Levyn toisenlaisella suhtautumisella hommat voisivat tällä hetkellä olla toisin. Toisenlaisella asenteella kun olisi Levy mennyt tuohon keskusteluun ja selittänyt Modricille seuran kannan ja mahdollisesti luvannut vahvistaa joukkuetta tulevaa kautta silmällä pitäen olisi Modric voinut asian ymmärtää ja olla sinut sen asian kanssa, että mitään siirtoa ei tule. Mutta jos sieltä on tullut ärräpäitä ja katsomokomennuksella uhkailua niin ei mikään ihme, että Modric on tuohtunut.

Itseäsi et voi ainakaan tituleerata objektiivisen näkemyksen omaavaksi! Olet uskonut tähän mennessä kaiken, mitä Modric puhuu. Miksi et kuuntele myös toisen osapuolen näkemystä? Puheesi "Levyn suhtautumisesta" ja "epäonnistumisesta" on yhtä paskapuhetta, jos minä väittäisin, että Modric on tehnyt Levyn toimistossa suullisen sopimuksen, että jää seuraan. Yhtä paskapuhetta Sinun puheesi kanssa on, jos kirjoittaisin varmasti, että koko tapaus on mennyt Levyn medialle antamien tietojen mukaan. Ylläoleva lainaus on siinä mielessä tyhjää sisältöä lauseissa (jota myös paskaksi kutsutaan). Sinulla ei selvästikään ole varmaa tietoa kuin minullakaan. Ero on siinä, että minä yritän puntaroida asioita esitettyjen vihjeiden ja järjen avulla, sinä vain keksit omat faktasi. Pahoitteluni. Yhtä hyvin minä voisin väittää olevani objektiivinen...

Niin siis kysehän oli Levyn ja Modricin välisestä suullisesta sopimuksesta (joka on kyllä ihan laillinen joskin vaikeasti todistettava) jonka perusteella tarjouksen tullessa tehdään ratkaisu joka tyydyttää kaikkia osapuolia.

Ja jonkun verran sulla tosiaan on näistä siirtokuvioista oppimista. Chelsea teki avaustarjouksen joka oli 22 miljoonaa puntaa. Se ei todellakaan tarkoita sitä, että Chelsea haluaa maksaa Modricista vain tuon verran vaan sillä ns. kokeiltiin kepillä jäätä. Tunnusteltiin mitä Spurs tästä sanoo ja mitä Modric on asiasta mieltä.

Ei kai tässä kukaan muu usko Modricin pysyvän Tottenhamissa kuin Daniel Levy?

Onko sinulla jotain todistetta suullisesta sopimuksesta, onko sinulla todistajaa jos asianomistajaa ei lasketa? Tässä on nyt sana vastaan sana, jolloin on epäolennaista päättää uskottava sen mukaan kumpi tuntuu kivemmalta.

Aika jännä juttu, opeta sinä minua noissa siirtokuvioissa kun olen niin ummikko. Minä puolestani olen jo yrittänyt opettaa sinua tässä viestissä keskustelemaan asiallisesti ja järkevästi.

Käänekohtahan tässä tapauksessa oli tuo Levyn ja Modricin välinen keskustelu jonka Levy kyllä kusi ihan totaalisesti. Siitä ei pääse nyt yhtään mihinkään.

Tajuatko, että kukaan ei tätä pysty vakavissaan allekirjoittamaan, sillä me emme todellakaan tiedä varmasti mitä siellä Lontoossa on tapahtunut. Perustat faktasi luulopohjalle... Mitä jos Modric onkin kussut tämän tapauksen ihan totaalisesti? Pystytkö hyväksymään, että mahdollisuus siihen on tasan 50%?

Miksi ihmeessä me vaivaudumme keskustelemaan PE:n luuloista? Jättäydyn tästä tuloksettomasta väittelystä niin pitkäksi aikaa, että PE tai joku muu löytää pienenkin faktanhiukkasen. Mielestäni olennaisten tiedonhiukkasten poimiminen on taito, eikä eräs kirjoittaja tässä ketjussa ole siihen pystynyt.

Pallo on nyt Chelsealla, joka voisi mielestäni osoittaa kiinnostuksensa tekemällä jonkunlaisen jatkotarjouksen.

http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-make-improved-27m-offer-tottenham-rebel-modric-1750751

£27 milliä, ei lähelläkään oikeaa hintaa. Mikäköhän on nyt Levy:n kommentti, suostuukohan edes persettä pyyhkimään tällä faksilla?

Tässä myös mielenkiintoinen artikkeli vähän toiselta kannalta ajateltuna kuin mitä arvon palstaveli PE on takonut päähänsä:

http://soccerlens.com/fans/sour-modric-saga-gets-interesting/

Olin mielestäni kirjoittanut sulkumerkkien sisään "avaustarjous", joka yleensä tuppaa olemaan lähempänä loukkaavaa. Ongelma onkin Luka Modricin päässä, joka kuvittelee Tottenhamin myyvän hänet sillä hinnalla. Pallo on nyt Chelsealla, joka voisi mielestäni osoittaa kiinnostuksensa tekemällä jonkunlaisen jatkotarjouksen. Pelaaja on nyt saatu kiinnostumaan, mutta Chelseaa ei kiinnostakaan enää? Kuten kirjoitit tuosta Torresin tapauksesta, nyt on tekojen aika Chelsean puolelta. Näin ne siirrot vain tuppaavat toimimaan.

Et ole sitten seurannut tätä saagaa juuri ollenkaan? Skysports juuri eilen uutisoi, että Chelsea olisi tehnyt parannellun tarjouksen Tottenhamille. Eli kyllä Chelsealta kiinnostusta löytyy, mutta se tosiaan haluaa pelata tässä tilanteessa korttinsa oikein kun sieltä kädestä tosiaan löytyy aika monta ässää.. Älytöntähän tässä olisi nyt lähteä tarjoamaan tosiaan jotain viittäkymppiä.

Itseäsi et voi ainakaan tituleerata objektiivisen näkemyksen omaavaksi! Olet uskonut tähän mennessä kaiken, mitä Modric puhuu. Miksi et kuuntele myös toisen osapuolen näkemystä? Puheesi "Levyn suhtautumisesta" ja "epäonnistumisesta" on yhtä paskapuhetta, jos minä väittäisin, että Modric on tehnyt Levyn toimistossa suullisen sopimuksen, että jää seuraan. Yhtä paskapuhetta Sinun puheesi kanssa on, jos kirjoittaisin varmasti, että koko tapaus on mennyt Levyn medialle antamien tietojen mukaan. Ylläoleva lainaus on siinä mielessä tyhjää sisältöä lauseissa (jota myös paskaksi kutsutaan). Sinulla ei selvästikään ole varmaa tietoa kuin minullakaan. Ero on siinä, että minä yritän puntaroida asioita esitettyjen vihjeiden ja järjen avulla, sinä vain keksit omat faktasi. Pahoitteluni. Yhtä hyvin minä voisin väittää olevani objektiivinen...

En ole missään vaiheessa väittänyt olevani objektiivinen. Yritän olla ja mielestäni olen siinä ihan hyvin onnistunut. Sinä puolestasi olet tässä tapauksessa ottanut Levyn puolen etkä suostu edes pohtimaan olisiko asia mahdollisesti toisinpäin. Ei noita sun kommentteja muuten voi käsittää.

Onkos Levy tai kukaan Spursin puolelta kieltänyt tuon herrasmiessopimuksen olemassa olon? Ei ainakaan minun silmääni ole tuollaista osunut. Ja jos siellä tosiaan ei olisi tehty tälläistä sopimusta niin eikö Levy olisi sitä medialle kailottamassa? Kuten jo aikaisemmin sanoin niin sen perusteella mitä mediassa on kirjoitettu niin paljon todennäköisemmältä vaihtoehdolta vaikuttaa se, että tälläinen suullinen sopimus on ollut olemassa kuin se, että sitä ei ole ollut olemassa.

Onko sinulla jotain todistetta suullisesta sopimuksesta, onko sinulla todistajaa jos asianomistajaa ei lasketa? Tässä on nyt sana vastaan sana, jolloin on epäolennaista päättää uskottava sen mukaan kumpi tuntuu kivemmalta.

Sana sanaa vastaan joo, mutta kun siltä Levyltä ei edelleenkään ole tullut kommenttia jolla kieltää tuollaisen sopimuksen olemassa olon niin itse ainakin uskon, että tuo sopimus on olemassa. Enkä minä tosiaankaan päätä kantaani sen perusteella, että haluan Modricin Chelseaan (mielummin näkisin jonkun muun pelaajan Chelsean keskikentällä) vaan sen perusteella mitä tästä jutusta on kirjoitettu.

Jos siellä olisi Levy kieltänyt koko sopimuksen olemassa olon niin silloin homma olisi 50/50 ja jos sieltä olisi löytynyt Levylle vielä todistaja joka oli ollut mukana keskustelussa ja kertonut, että mitään suullista sopimusta ei ole tehty niin silloin siellä ei todennäköisesti mitään sopimusta ole tehty.

Homma kuitenkin on mennyt nyt niin, että se suullinen sopimus vaikuttaa todennäköisemmältä vaihtoehdolta kuin se, että sitä ei koskaan ole ollut.

Aika jännä juttu, opeta sinä minua noissa siirtokuvioissa kun olen niin ummikko. Minä puolestani olen jo yrittänyt opettaa sinua tässä viestissä keskustelemaan asiallisesti ja järkevästi.

Jep. Hemmetin asiallista leimata mun mielipiteeni ja tulkintani asiasta paskapuheeksi :D

Tajuatko, että kukaan ei tätä pysty vakavissaan allekirjoittamaan, sillä me emme todellakaan tiedä varmasti mitä siellä Lontoossa on tapahtunut. Perustat faktasi luulopohjalle... Mitä jos Modric onkin kussut tämän tapauksen ihan totaalisesti? Pystytkö hyväksymään, että mahdollisuus siihen on tasan 50%?

En ole missään vaiheessa kieltänyt, etteikö olisi mahdollista, että Modric olisi itse kussut tuossa keskustelussa omat hommansa, mutta sen perusteella mitä mediassa on kirjoiteltu se on tässä nyt se epätodennäköisempi vaihtoehto.

Selvennetääs..

1) Chelsea tekee 22m£ tarjouksen Luka Modricista.

2) Modric kertoo Daily Mailin haastattelussa, että haluaa lähteä Tottenhamista ja siirtyä urallaan eteenpäin. Halua pelata mestaruuksista ja säännöllisesti UCL:ssä. Mainitsee, että haluaa siirtyä nimenomaan Chelseaan.

¨“I have an arrangement with the chairman,” Modric said. “When I signed my new contract, he said that, if another club came to sign me, they would consider the offer.

“I need to talk with the chairman. I won’t ask for a transfer, no. That would be disrespectful. I hope they can reach an agreement (with another club) that is satisfactory for everyone. I am on holiday, but I need to speak and to see if I can find a solution to this.”

3) Tottenham ilmoittaa verkkosivuillaan, että Luka Modric ei ole myytävänä mistään hinnasta. Asia ei ole neuvoteltavissa.

4) Kroattimedia tapaa Modricin lentokentältä ja haastattelussa Modric toteaa, että kaikki on mahdollista. Ei siis sulje pois sitäkään vaihtoehtoa, että pelaisi tulevan kauden Tottenhamissa.

5) Modric ilmoittautuu päivää ennen lomansa loppumista Spursin treeneihin.

6) Keskustelu Levyn kanssa.

7) Levy tulee kasvot leveänä keskustelusta ja toteaa toimittajien kysymyksiin, että Modric ei ole myytävänä. Levy kertoo, että keskustelu sujui hyvin ja Modric ymmärsi tilanteen.

8) Modric Sportske Novostin haastattelussa:

"I have already told the chairman that last summer he said we would find a mutually satisfactory agreement if a club like Chelsea came in. I hope that eventually he will understand the situation and that we will reach an agreement and go our separate ways in an appropriate manner."

Elaborating on his meeting with Levy, Modric revealed the Spurs chairman was happy to let the midfielder spend the season rotting in the reserves if he did not honour his long-term contract.

"A lot has been published in the press about the meeting with Levy, who gave the public a twisted account of what happened.

"I must say that I am genuinely disappointed about what Levy said to me. He didn't care about what I was telling him. It all only convinced me further that I was right to consider moving on to another club.

"I reminded the chairman of our gentleman's agreement when we were in Dubrovnik last summer and I agreed a contract extension with Tottenham. At that time, I had an open chat with Levy - that if a bigger club came in with a concrete offer, we would consider it and agree the best solution for all concerned.

"The chairman said, 'Okay, we'll sit and talk [about any offers]'. Now Levy doesn't want to talk to me and said there is no possibility that I can leave Spurs.

"He threatened me - he said if I didn't accept the club's stance, they would make me sit on the bench or in the stands."

Miksi ihmeessä me vaivaudumme keskustelemaan PE:n luuloista? Jättäydyn tästä tuloksettomasta väittelystä niin pitkäksi aikaa, että PE tai joku muu löytää pienenkin faktanhiukkasen. Mielestäni olennaisten tiedonhiukkasten poimiminen on taito, eikä eräs kirjoittaja tässä ketjussa ole siihen pystynyt.

:lol: :thumbsup1:

Tässä myös mielenkiintoinen artikkeli vähän toiselta kannalta ajateltuna kuin mitä arvon palstaveli PE on takonut päähänsä:

http://soccerlens.com/fans/sour-modric-saga-gets-interesting/

Tuosta tekstistä voisi poimia esille seuraavan lauseen:

They need to have a proper chat. Not like the previous one where apparently Modric was ignored.

Eli tämänkin kirjoittajan mielestä (ilmeisesti Spurs-fani) Modric ignoorattiin Levyn toimesta tuosta keskustelussa. Onko mikään ihme, että pelaaja vetää herneen nenään jos ensin luvataan, että jos tulee tarjous isommasta seurasta niin keskustellaan asiasta ja kun se tarjous sitten tulee niin keskustelu menee niin, että Levy sanoo mielipiteensä ja Modricin omilla ajatuksilla ei ole mitään väliä?

Ja väitän edelleen, että Modricin pää oli vielä käännettävissä takaisin siihen, että mies haluaa jäädä Tottenhamiin jos tuo keskustelu olisi ollut keskustelu eikä monologi.

Jos joku haluaa säästää silmiään, ainoa keskusteluun liittyvä kohta on tummennettuna tuossa ylhäällä.

Et ole sitten seurannut tätä saagaa juuri ollenkaan? Skysports juuri eilen uutisoi, että Chelsea olisi tehnyt parannellun tarjouksen Tottenhamille. Eli kyllä Chelsealta kiinnostusta löytyy, mutta se tosiaan haluaa pelata tässä tilanteessa korttinsa oikein kun sieltä kädestä tosiaan löytyy aika monta ässää.. Älytöntähän tässä olisi nyt lähteä tarjoamaan tosiaan jotain viittäkymppiä.

Juuri eilen? Ei ihmekään, etten ole huomannut, sillä SkySport uutisoi tuosta uudesta tarjouksesta 10.50 pm, joka on Suomen aikaa 00.50. En minäkään sentään niin aktiivinen ole :rolleyes: Nythän kaikki menee hyvin. Chelseaa kiinnostaa ja jotain on tehty. Tuskin vielä tuo tarjous menee läpi, aika eipätoivoinen saisi Tottenham muuten olla. Siirtomarkkinat ovat Cityn, Chelsean ja kumppaneiden takia mitä ovat, mutta kyllä 50 milj. lopulta voi ollakin aika realistinen. Kyseessä ovat kuitenkin nuo mainitsemasi pelaajaan parhaat vuodet, joista Totttenhamilla on oikeus nauttia seuraavat kuusi vuotta.

En ole missään vaiheessa väittänyt olevani objektiivinen. Yritän olla ja mielestäni olen siinä ihan hyvin onnistunut. Sinä puolestasi olet tässä tapauksessa ottanut Levyn puolen etkä suostu edes pohtimaan olisiko asia mahdollisesti toisinpäin. Ei noita sun kommentteja muuten voi käsittää.

Onkos Levy tai kukaan Spursin puolelta kieltänyt tuon herrasmiessopimuksen olemassa olon? Ei ainakaan minun silmääni ole tuollaista osunut. Ja jos siellä tosiaan ei olisi tehty tälläistä sopimusta niin eikö Levy olisi sitä medialle kailottamassa? Kuten jo aikaisemmin sanoin niin sen perusteella mitä mediassa on kirjoitettu niin paljon todennäköisemmältä vaihtoehdolta vaikuttaa se, että tälläinen suullinen sopimus on ollut olemassa kuin se, että sitä ei ole ollut olemassa.

Public Enemyn täytyy nyt lukea omat tekstinsä, ennen kuin luo mielipiteensä onko ollut objektiivinen vai ei. Täytyy olla ihan todellinen idiootti, jos väittää tuollaista tosissaan. Pidän Sinua kuitenkin normaalina kaverina, joten unohdan kommenttisi pilailuna. Miten voit väittää minun olevan Levyn puolella, jos itse uskottelet pyrkiväsi olemaan objektiivinen? Sinun on täytynyt vain vitsailla tähän tapaukseen liittyen. Kumminkin naurat siellä jossain tälle trollauksesi aiheuttamalle ärtymykselle. Toisessa kappaleessa yllättäen tuot esille nuo naurettavat spekulointisi.

Jep. Hemmetin asiallista leimata mun mielipiteeni ja tulkintani asiasta paskapuheeksi :D

Muista nyt ihmeessä, että olet aikuinen ja minä vain 14-vuotias lapsi. Olet varmaan todella ylpeä tämän verbaalisen voiton ansiosta...

Juuri eilen? Ei ihmekään, etten ole huomannut, sillä SkySport uutisoi tuosta uudesta tarjouksesta 10.50 pm, joka on Suomen aikaa 00.50. En minäkään sentään niin aktiivinen ole :rolleyes: Nythän kaikki menee hyvin. Chelseaa kiinnostaa ja jotain on tehty. Tuskin vielä tuo tarjous menee läpi, aika eipätoivoinen saisi Tottenham muuten olla. Siirtomarkkinat ovat Cityn, Chelsean ja kumppaneiden takia mitä ovat, mutta kyllä 50 milj. lopulta voi ollakin aika realistinen. Kyseessä ovat kuitenkin nuo mainitsemasi pelaajaan parhaat vuodet, joista Totttenhamilla on oikeus nauttia seuraavat kuusi vuotta.

50 miljoonaa ei todellakaan ole realistinen summa ja Chelsea saa puolestaan olla aika epätoivoinen jos lähtee tuollaista tarjoamaan. Itse sanoisin, että 35 miljoonaa alkaa olla jo sellainen hinta, että Spurs myy.

Public Enemyn täytyy nyt lukea omat tekstinsä, ennen kuin luo mielipiteensä onko ollut objektiivinen vai ei. Täytyy olla ihan todellinen idiootti, jos väittää tuollaista tosissaan. Pidän Sinua kuitenkin normaalina kaverina, joten unohdan kommenttisi pilailuna. Miten voit väittää minun olevan Levyn puolella, jos itse uskottelet pyrkiväsi olemaan objektiivinen? Sinun on täytynyt vain vitsailla tähän tapaukseen liittyen. Kumminkin naurat siellä jossain tälle trollauksesi aiheuttamalle ärtymykselle. Toisessa kappaleessa yllättäen tuot esille nuo naurettavat spekulointisi.

Jälleen kerran osoitus asiallisesta keskustelutavastasi. Toiset ovat idiootteja kun ei olekaan samaa mieltä kanssasi?

Ja kenenkäs puolella sä sitten tässä asiassa olet jos et Levyn? Modric taisi olla sun mielestä kusipää joka ei kovinkaan objektiiviselta mielipiteeltä vaikuta.

Kun kerta homma on mennyt niin, että ennen tuota Levyn ja Modricin välistä keskustelua Modric on ollut ihan hyvillä mielillä ja sanonut, että ei aio tehdä siirtopyyntöä, mutta keskustelun jälkeen onkin toinen ääni kellossa ja Modric vaikuttaa olevan todella vittuuntunut Levyn lausuntoihin ja haluaa ehdottomasti ulos Tottenhamista niin jotainhan siellä keskustelussa on tapahtunut joka on saannut Modricin mielen noinkin radikaalisti muuttumaan. Luka (nimimerkki) jo postasikin jonkun Spurs-fanin kirjoituksen jossa kyseinen kirjoittajakin on sitä mieltä, että Levy ignoorasi tuossa "keskustelussa" Modricin kokonaan.

Muista nyt ihmeessä, että olet aikuinen ja minä vain 14-vuotias lapsi. Olet varmaan todella ylpeä tämän verbaalisen voiton ansiosta...

Eli katsot ikäsi takia oikeudeksesi sen, että voit sanoa ties mitä paskaa toiselle kirjoittajalle koska hän on sinua vanhempi? Sinulla on oikeus haukkua mielipiteeni paskaksi ja minut idiootiksi koska olet nuorempi?

Mun mielestä on täysin oikein, että ignoorasi. Sen takia 6-VUODEN jatkodiili tehtiin, koska Spurs tähtää nousuun pysyvästi top4-joukkueeksi. Mun mielestä tällänen on täysin tervettä ajattelua kilpaurheilu seuralta. Niinkuin olen myös maininnut, en ole ollut kärpäsenä katossa "möten" aikana, kun jatkodiili tehtii eli en siis tiedä mitä tämä "agreement" piti sisällään. Mä voin miettiä itseni Levy:n kenkiin tossa tilanteessa niin olisin varmasti reagoinut samalla tavalla. Varsinkin, jos tarjous tuli paikalliskilpailija Ch€ls€alta.

Samalla ymmärrän täysin myös Luka Modricin fiilikset, tarjotaan tuplat tai triplat öljyrahaa ni ei ihme että alkaa kiinnostamaan. Joo tiedetään Bluesilla on ns. realistisemmat mahikset voittaa liiga ku Spursilla sitä en kiellä, mutta silti olis pitäny turpansa kiinni, eikä itkisi lehdistössä.(vertaa esim. Nasri tai Fabrecas)

Aloitetaan henkilökohtaisuuksilla...

PEn kommentit on aina huvittavia kun niissä on Chelsean henkilökuntaa mukana. AINA silloin kun on jotain mukavaa tapahtumassa Chelsean kannalta niin puolustetaan. AINA silloin kun on kritiikkiä esitetty niin puolustetaan. MUTTA mites oli silloin kun J.Cole siirtyi pois? Silloin ei ymmärretty, kaveri oli luopio ja mitä muuta mukavaa....pelle mikä pelle.

Mitä tulee Modriciin niin lienee suhteellisen selvää että mies pelaa suurimman osan kaudesta Chelseassa. Mitä kauemmin tämä kaupanteko kestää niin sen huonompi se on Spursille.

Modric teki pitkän diilin Tottenhamin kanssa varmasti monesta syystä. Sopimuksissa aina tarkastetaan palkkaa + muita etuja. Pitkä diili luo "turvallisuutta". Myös seuralle siitä on hyötyä.

Chelsean taktiikka on onnistunut täydellisesti. Sympatiat Tottenhamille mutta näin se menee. Isompi seura kun tulee kannattaa maximoida tilanne ja luopua. SWP vietiin meiltä Chelsean toimesta aikoinaan.

Mielenkiintoista nähdä se että kauanko Bale pysyy ruodussa. Tuntuu että omistaja Enic (sijoitusyhtiö) on valmis aina tekemään hyvät kaupat ja sen takia valitettavasti Tottenham ei tule nousemaan terävimpään kärkeen...

Colen tapauksessa Cole meni latelemaan aiemmin, että pelaisi Chelsealle vaikka ilman palkkaa, mutta kun Chelsean palkkatarjous ei miestä tyydyttänyt niin uutta sopimusta ei syntynyt. Lisäksi itki siitä miten haluaa pelata omalla paikallaan keskellä eikä laidalla. Siirtyi sitten lopulta isomman palkan perässä Liverpooliin jossa hinkkasi sitä samaa laitapelaajan paikkaa missä väänsi myös Chelseassa. Kyllä mä lähtisin Colea edelleenkin kutsumaan petturiksi.

Eli katsot ikäsi takia oikeudeksesi sen, että voit sanoa ties mitä paskaa toiselle kirjoittajalle koska hän on sinua vanhempi? Sinulla on oikeus haukkua mielipiteeni paskaksi ja minut idiootiksi koska olet nuorempi?

Missäs minä olen Sinua haukkunut idiootiksi? :eek: Älä vastaa, jatketaan yksityisviesteillä, jos tarvetta...

Nää sopimus/siirtohommat nyt tuppaa aina olemaan vähän hankalia ja monesti pienemmät seurat näissä kärsii. Varsinkin jos seuralla olisi rahaa ja halua pitää kyseinen pelaaja. Vertaus: Berbatov, Lescott ym ym.

Mutta muutama pointti:

Useat kiroilevat sen kanssa, että miksi pelaaja tekee esim. 5-vuoden sopimuksen ja ei kunnioita sitä loppuun saakka. Näkisin kuitenkin, että on seuran kannalta parempi, että pahvi on pitkä. A) Pelaajan arvo ei tipu (lyhyt sopimus, vaara, että lähtee ilmaiseksi etc.) B) Pelaajan kiinteä palkka on taattu (ei palkankorotusta jatkuvasti)

Toki sopimuksia tulee kunnioittaa tiettyyn pisteeseen saakka ja asioista voi aina neuvotella (tavallaan hatunnosto Cescille).

Sitten tapaus Modric:

Tavallaan ymmärrän pelaajan halun nostella pystejä lähitulevaisuudessa ja vaikkakin Tottenhamilla on siihen teoreettiset mahdollisuudet, niin en usko Premiere Leaguen tai UCL:n voittoon ihan hetkeen. Mutta se, että Tottenham ei olisi pystynyt takaamaan Modricille menestyvän seuran statusta (vai mikä se määritys nyt sitten onkaan)... hei kamoon... sopimuksesta on mennyt vuosi. Ei vuodessa tehdä ihmeitä. Nämä kiukuttelut ymmärtäisi paremmin 3-4 vuoden päästä ja tuolloin Tottenhamillakin saattaisi olla toinen ääni kellossa.

Näyttää siltä, että kaveri siirtyy mutta ihan samanlainen "luopio" hän on kuin Cole ja kumppanitkin. PE:n turha taas tehdä hänestä pyhimystä vain Chelsea lasit päässä.

PS. Kerrotko PE missä tämä Muna pelaa ja onko mistäpäin kyseinen seura??

Sitten tapaus Modric:

Tavallaan ymmärrän pelaajan halun nostella pystejä lähitulevaisuudessa ja vaikkakin Tottenhamilla on siihen teoreettiset mahdollisuudet, niin en usko Premiere Leaguen tai UCL:n voittoon ihan hetkeen. Mutta se, että Tottenham ei olisi pystynyt takaamaan Modricille menestyvän seuran statusta (vai mikä se määritys nyt sitten onkaan)... hei kamoon... sopimuksesta on mennyt vuosi. Ei vuodessa tehdä ihmeitä. Nämä kiukuttelut ymmärtäisi paremmin 3-4 vuoden päästä ja tuolloin Tottenhamillakin saattaisi olla toinen ääni kellossa.

Tätä ei voikaan enää paremmin kuvailla, olen aivan samaa mieltä!

Näyttää siltä, että kaveri siirtyy mutta ihan samanlainen "luopio" hän on kuin Cole ja kumppanitkin. PE:n turha taas tehdä hänestä pyhimystä vain Chelsea lasit päässä.

'Arry yrittää nyt julkisesti hehkuttaa kuinka "good lad" Luka Modric on ja nostaa hintaa Modricin idiootti kommenttien jälkeen joilla hän on pilannut omaa mainettaan. Veikkaan, että 'Arry on jo kyrpiintynyt näihin kommenttiin. Toisaalta voitaisiin pitää ja penkittää koko kausi. Huhujen mukaan liksakaan ei oo ku £45k/viikko.

Nää sopimus/siirtohommat nyt tuppaa aina olemaan vähän hankalia ja monesti pienemmät seurat näissä kärsii. Varsinkin jos seuralla olisi rahaa ja halua pitää kyseinen pelaaja. Vertaus: Berbatov, Lescott ym ym.

Mutta muutama pointti:

Useat kiroilevat sen kanssa, että miksi pelaaja tekee esim. 5-vuoden sopimuksen ja ei kunnioita sitä loppuun saakka. Näkisin kuitenkin, että on seuran kannalta parempi, että pahvi on pitkä. A) Pelaajan arvo ei tipu (lyhyt sopimus, vaara, että lähtee ilmaiseksi etc.) B) Pelaajan kiinteä palkka on taattu (ei palkankorotusta jatkuvasti)

Toki sopimuksia tulee kunnioittaa tiettyyn pisteeseen saakka ja asioista voi aina neuvotella (tavallaan hatunnosto Cescille).

Sitten tapaus Modric:

PS. Kerrotko PE missä tämä Muna pelaa ja onko mistäpäin kyseinen seura??

Edelleenkin tässä tapauksessa olennaisin osa on se herrasmiessopimus minkä Levy ja Modric tuon uuden sopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sopivat. Ja kun kerta kukaan ei ole Spursin puolelta tuon sopimuksen olemassa oloa kieltänyt niin kaikesta päätellen sellainen on oikeasti olemassa.

Levy ei kuitenkaan ollut valmis noudattamaan tätä sopimusta vaan sanoi suoraan, että Modric ei ole myynnissä. Tämäkään ei vielä ollut Modricille ongelma vaan Modric sanoi, että Spursiin jääminen on mahdollista ja hän ei aio antaa virallista siirtopyyntöä.

Kaikki kuitekin muuttui Levyn ja Modricin välisessä keskustelussa jossa Levy kaikesta päätelleen oli vain naama punaisena huutanut, että Modric ei mene mihinkään ja istuu vaikka koko sopimuksensa loppuun asti katsomossa.

Vasta tämän jälkeenhän nämä Modricin "itkut" alkoivat ja ymmärrän Modricin tilanteen ihan täysin. Siellä on Levy pettänyt oman osansa sopimuksesta ja syystäkin Modric on pettynyt ja vihainen tästä.

En tiedä olisiko asiat menneet toisin jos Levy olisi selittänyt seuran kannan ja tavoitteet tuleville kausille, mutta ei se ainakaan haitaksi olisi ollut.

Colen suhteen tapaus on edelleenkin ihan erilainen. Siinä missä Cole siirtyi rahan perässä pienempään seuraan niin Modric on siirtymässä menestyksen perässä suurempaan seuraan (ja toki varmasti sitä palkkaakin nostetaan korkeammalle). Mun mielestä tilanne ei ole samanlainen, mutta samapa se mulle on jos joku sitä mieltä on. Minään pyhimyksenä en ole Modricia pitänyt vaan olen vain kertonut ymmärtäväni miehen reaktiot tämän asian tiimoilta. Älä pistä sanoja minun suuhuni.

Edelleenkin tässä tapauksessa olennaisin osa on se herrasmiessopimus minkä Levy ja Modric tuon uuden sopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sopivat. Ja kun kerta kukaan ei ole Spursin puolelta tuon sopimuksen olemassa oloa kieltänyt niin kaikesta päätellen sellainen on oikeasti olemassa.

Levy ei kuitenkaan ollut valmis noudattamaan tätä sopimusta vaan sanoi suoraan, että Modric ei ole myynnissä. Tämäkään ei vielä ollut Modricille ongelma vaan Modric sanoi, että Spursiin jääminen on mahdollista ja hän ei aio antaa virallista siirtopyyntöä.

Kaikki kuitekin muuttui Levyn ja Modricin välisessä keskustelussa jossa Levy kaikesta päätelleen oli vain naama punaisena huutanut, että Modric ei mene mihinkään ja istuu vaikka koko sopimuksensa loppuun asti katsomossa.

Vasta tämän jälkeenhän nämä Modricin "itkut" alkoivat ja ymmärrän Modricin tilanteen ihan täysin. Siellä on Levy pettänyt oman osansa sopimuksesta ja syystäkin Modric on pettynyt ja vihainen tästä.

En tiedä olisiko asiat menneet toisin jos Levy olisi selittänyt seuran kannan ja tavoitteet tuleville kausille, mutta ei se ainakaan haitaksi olisi ollut.

Niin, tämähän nyt on ihan puhdasta spekulaatiota tapaamisen kulusta. Tässä on nyt katsottu asiaa ainoastaan Modricin lausunnon näkökulmasta. Voi olla, että Levy on tarjonnut hiustenkuivaaja-tyylisen monologin. Tai sitten voi olla, että on ihan asialliseen sävyyn esittänyt asia, että olet joukkueen tärkein pelaaja emmekä aio myydä. Jopa Modricin omien lausuntojen perusteella tuo herrasmies-sopimus meni jotakuinkin näin: "jos joku isompi seura esittää konkreettisen tarjouksen, keskustelemme siitä ja mietimme mikä on paras ratkaisu kaikilla osapuolille". Nythän Spursin organisaatiossa Chelsean tarjoukset on omistaja Levyn ja manageri Redknappin puolelta julistettu naurettavaksi tai jopa loukkaaviksi. Modric ei tässä tapauksessa voi mitenkään päin olla se taho, joka määrittää onko tarjous myyvän seuran kannalta riittävän hyvä.

Toki ymmärrän itsekin Modricin pettymyksen jos asiat ovat menneet niinkuin Public enemy on ne esittänyt.

Sä sitkeesti jaksat jauhaa samaa kantaa vaan päivästä toiseen. Pienet Chelsea lasit päässä, ei vaan näköjään pysty ajattelemaan toisesta suunnasta tätä. Oikeesti anna olla jo, tota ei jaksa enää lukea. Me tiedetään, sä oot ollu salakuuntelemassa ja Levy on kusipää ja hän on se petturi. Sä oot nyt vähintään viis kertaa jauhanu samat kurat tänne.

Sä sitkeesti jaksat jauhaa samaa kantaa vaan päivästä toiseen. Pienet Chelsea lasit päässä, ei vaan näköjään pysty ajattelemaan toisesta suunnasta tätä. Oikeesti anna olla jo, tota ei jaksa enää lukea. Me tiedetään, sä oot ollu salakuuntelemassa ja Levy on kusipää ja hän on se petturi. Sä oot nyt vähintään viis kertaa jauhanu samat kurat tänne.

Jaksan jaksan. Niin kuin jaksat sinäkin tuota omaa kantaasi jauhaa.

En ole missään vaiheessa kieltänyt etteikö olisi mahdollista, että Modric olisi itse alkanut temppuilemaan ja aiheuttanut yksinään koko saagan, mutta sen perusteella mitä lehdissä on ollut ja sen perusteella mitä Modric on sanonut ennen ja jälkeen tuon keskustelun niin itse ainakin pidän tuota minun spekulaatiotani todennäköisimpänä vaihtoehtona.

Itsekin muuten linkitit tähän topikkiin "mielenkiintoisen artikkelin" jossa kirjoittaja (Spurs-fani itsekin) totesi, että Modric todennäköisesti ignoorattiin koko keskustelussa tyystin. Keskustelussa joka koskee Modricin tulevaisuutta.

Ja Cescin viestiin sen verran, että kaipa Modric halusi, että asiasta keskustellaan eikä suoraan sanota Chelsealle, että Modric ei ole myytävänä. Harvemmin nämä siirtoneuvottelut menevät nimittäin niin, että ykkösellä tärppää. Varsinkaan kun Englannissa ei mitään ulosostopykäliä ole käytössä.

En ole missään vaiheessa kieltänyt etteikö olisi mahdollista, että Modric olisi itse alkanut temppuilemaan ja aiheuttanut yksinään koko saagan, mutta sen perusteella mitä lehdissä on ollut ja sen perusteella mitä Modric on sanonut ennen ja jälkeen tuon keskustelun niin itse ainakin pidän tuota minun spekulaatiotani todennäköisimpänä vaihtoehtona.

Itsekin muuten linkitit tähän topikkiin "mielenkiintoisen artikkelin" jossa kirjoittaja (Spurs-fani itsekin) totesi, että Modric todennäköisesti ignoorattiin koko keskustelussa tyystin. Keskustelussa joka koskee Modricin tulevaisuutta.

Ja Cescin viestiin sen verran, että kaipa Modric halusi, että asiasta keskustellaan eikä suoraan sanota Chelsealle, että Modric ei ole myytävänä. Harvemmin nämä siirtoneuvottelut menevät nimittäin niin, että ykkösellä tärppää. Varsinkaan kun Englannissa ei mitään ulosostopykäliä ole käytössä.

Sun kantasi on nyt nähty, etkä sitä ole muuttamassa. Siispä turhaa tuoda sitä huomionkipeästi esiin, sillä kukaan muu keskusteluun osallistunut ei ole lähelläkään sinun mielipidettäsi.

Siinä olen samaa mieltä, että Cole on mulkku ja Modric pyhimys. Tapaukset ovat muuten täysin samat, paitsi synnitön Modric siirtyi jumalalliseen Chelseaan ja Cole peliajan perässä (siinä onnistumatta) brändiä vertaillan huomattavasti suurempaan seuraan Liverpooliin. Kyllä nämä ovat aivan eri tapauksia!!!!

Voi jestas, kello on jo 11 eikö jotkut vain herää/halua oppia.

Mä oon myöntäny ymmärtäväni täysin myös Modricin puolen tässä asiassa esim. pystien voittamisessa, jos viitsit lukea viestejäni vähän tarkemmin.

Niin ignorattiinkin ja muistaakseni eilen vertasin niin, että itse olisin todennäkösesti tehnyt samalla tavalla Levy:n kengissä. Löytyy eilisistä viesteistä. Ignoraus on jees jos kirjottaa 6-vuoden diilin vajaa vuos sitten. Olen tämänkin sanonut, enkä jaksa toistaa itseäni, kuten jotkut tekevät.

Niin ignorattiinkin ja muistaakseni eilen vertasin niin, että itse olisin todennäkösesti tehnyt samalla tavalla Levy:n kengissä. Löytyy eilisistä viesteistä. Ignoraus on jees jos kirjottaa 6-vuoden diilin vajaa vuos sitten. Olen tämänkin sanonut, enkä jaksa toistaa itseäni, kuten jotkut tekevät.

No sitten on ihan turha itkeä miten Modric käyttäyty kusipäisesti jos kerta siellä on toiminta ollut samanlaista myös toiseen suuntaan. Jos joku Levy haluaa pelaajan kunnioittavan sopimustaan ja jäädä seuraan niin järkevin tapa ei välttämättä ole se, että naama punaisena uhkailee katsomokomennuksella.

Johtava oppinut foorumin tavoille mainiosti ja vääristelee täällä toisten sanoja kuin vanhakin tekijä :thumbsup1:

Ja sitten vielä ihmetellään, että mihin ne kaikki foorumistit ovat kadonneet :lol:

Tämäkin on kyllä totta, ellei se sitten ole Spursilta selkeä taktiikka. Jos Chelsea haluaa Modricin niin sitten pitää tarjota ylihintaa. Toki tämä kaikki taisi tapahtua ennen Modricin lausuntoja ja nythän asia on jo hieman toinen kun Modric saattaa ruveta ajamaan siirtoaan ihan tosissaan läpi, mistä ei ollut viitteitä vielä Chelsean ekan tarjouksen kohdalla.

Sitten taas toisaalta, eihän nämä "emme myy"-jutut merkkaa enää kenellekään mitään.

No sitten on ihan turha itkeä miten Modric käyttäyty kusipäisesti jos kerta siellä on toiminta ollut samanlaista myös toiseen suuntaan. Jos joku Levy haluaa pelaajan kunnioittavan sopimustaan ja jäädä seuraan niin järkevin tapa ei välttämättä ole se, että naama punaisena uhkailee katsomokomennuksella.

"Jos joku Levy" on vaan chairman, joka on juuri signannut yhden key pelaajista kuuden vuoden jatkodiillä ja heti ensimmäisen paskatarjouksen jälkeen haluua siirtyä pois vajaa vuoden diilin kirjoittamisen jälkeen. Vähän rotia pelaajankin suunnalta (nyt varmaan alat taas toistamaan kannunvoittamis mahdollisuuksista), ei vaan voi heti olla kinuamassa siirtoa ja sit vetää herneet jos seura sanoo jyrkän ei. Ei se niin mene. Tottakai taas Levy olisi voinut olla vääristelemättä "keskustelun" sisältöä lehdistölle.

Modricin mediapeli jo ennen Levy keskustelua suuttutti ainakin minut. Penkille mätänemään, juutalainen nosti osakkeita silmissäni roimasti.

Chelsealle toivon todella floppialtista kautta, toivottavasti Villas-Boas saa potkut jo ensimmäisen kauden jälkeen.

Modric voidaan myydä seuraavana kesänä vaikka Italiaan, nyt häntä ei tulla alle 40 miljoonan päästämään tai Levy & Redknapp eivät uskalla näyttää naamojaan lehdistötilaisuuksissa. Ja kyllä, ruma runkkari voidaan pitää ihan penkillä koko kauden.

Public Enemy muuten on ihan perseestä, tässä ketjussa jokainen hänen viestinsä on kopio hänen edellisestä. Sama kuin tuolla "Public Enemyn bannit"-threadissa jossa itkeskeli kun häntä kiusataan internet foorumilla eikä moderaattorit (niinkuin eivät hänen opettajatkaan) tee mitään asialle. Voih, nytkö sama juttu on käymässä Modricille?

Opettajat = Ylläpito = Seurajohto = Syylliset

Koulukiusattu = Foorumikiusattu = Modric = Uhrit

Hauska ollut seurata teidän juupas-eipäs- keskustelua. :D

Ilmeisesti Modric on nyt virallisesti eli kirjallisesti pyytänyt siirtoa tapahtuvaksi, ja kas kummaa Spursin puolelta on sanottu, että "turha toivo!"... The saga continues.

ESPN Soccernet - Spurs reject Modric transfer request

Posted Image

Ilmeisesti Modric on nyt virallisesti eli kirjallisesti pyytänyt siirtoa tapahtuvaksi, ja kas kummaa Spursin puolelta on sanottu, että "turha toivo!"... The saga continues.

'Arry jossain totesikin, että ihan sama vaikka sanoo saman jollain paperilapulla, meidän kanta ei tähän muutu :D

Toi on niin jäätävä kuva, en muista minkä matsin aikana viime kaudella tää tapahtu. Taisin postata saman kuvan kausiketjuunkin. :D