Jump to content
Sign in to follow this  
Tietopankki

Kesäloma, siirtomarkkinat, kuka jää - kuka lähtee?

Recommended Posts

Re: Kesäloma, siirtomarkkinat, kuka jää - kuka lähtee?

Mätäne reserveissä!

Onkohan tälle legendaariselle pätkälle siis odotettavissa jatkoa syksyllä?

"Luka, why the fuck did you kick that over here!?!"

Paitsi, että se sanoo tossa "who" eikä "Luka" :rolleyes_ani:

Jännä nähdä aikooko Spurgut tosiaan pitää Lukan vaikka väkisin ja istuttaa katsomossa. Kovinkaan mukavaa kuvaahan ei tuosta potentiaaliset hankinnat saa ja ainoa joka tälläisessä tapauksessa kärsii taitaa olla lopulta Tottenham. Mutta joo.. Eiköhän tämä diili saada pakettiin tämän siirtoikkunan kuluessa.

Jännä nähdä aikooko Spurgut tosiaan pitää Lukan vaikka väkisin ja istuttaa katsomossa. Kovinkaan mukavaa kuvaahan ei tuosta potentiaaliset hankinnat saa ja ainoa joka tälläisessä tapauksessa kärsii taitaa olla lopulta Tottenham. Mutta joo.. Eiköhän tämä diili saada pakettiin tämän siirtoikkunan kuluessa.

Harmittaako noin paljon? V***u mikä provo, taidat olla aika katkera, jos ruplarahat ei kelpaa Spursille. Mun puolesta Luka Modricin vois heittää hiuksista v*****n The Lanelta.

Nyt Luka Modric on jättänyt sitten transfer requestin virallisesti:

http://www.talksport.co.uk/magazine/big-picture/2011-07-15/see-luka-modrics-leaked-transfer-request-spurs

Harmittaako noin paljon? V***u mikä provo, taidat olla aika katkera, jos ruplarahat ei kelpaa Spursille. Mun puolesta Luka Modricin vois heittää hiuksista v*****n The Lanelta.

Jaa.. Mikäs mua harmittaisi? Spursin pakka on ihan hienosti laitettu sekaisin :thumbsup1:

Ihmettelen vaan, että miksi ihmeessä Tottenham haluaa pitää Modricin vielä jengissään. Nähtiinhän se jo Fabregasin tapauksessa, että mitä tapahtuu kun pelaaja ei ole täysillä mukana hommassa. Modrici tapauksessa tilanne on ihan avoimesti se, että Lukaa vituttaa koko seura ja Levy ja ihan jokainen tietää sen.

Jos Modric tulee Chelseaan niin hieno homma, muta jos Modric jää Spursiin niin ei se mua haittaa ollenkaan.

Jaa.. Mikäs mua harmittaisi? Spursin pakka on ihan hienosti laitettu sekaisin

No en mä nyt sanois et koko pakka on sekasin, vaikka tätä Modric keissiä tässä onkin pyöritelty ja varmasti pyörii muiden ladien mielissä. Vai millä tavalla KOKO pakka on sekasin? Mä seuraan todella aktiivisesti, eikä oo mun silmään ainakaan osunu mitään juttuja muista takinkäännöistä. Mun mielestä pätkä voitas myydä mahd. nopeesti, niin ei tarttis tätäkään enää pyöritellä ja päästäs keskittymään kauden alkuun.

Sit pitäs vaan hommata tilalle joku, varsinkin kun Sandro loukkaantu ja on vissiin 4-6 viikkoa sivussa. Huddle-Jenas kaksikolla ei pysty lähteä liikkeelle. No Niko pystyy kans pelaamaan keskellä.

Katsomon puolelle.

Ei hemmetti ketjun paras postaus :lol: :thumbsup1:

Puolueettomin lasien läpi katsottuna kannattaisihan tuo kai myydä. Korvaajan kartoittamiseen olisi vielä aikaa. Tosin onhan se niinkin, että kunnon hita pitää saada. Essienin loukkaantuminen tarkoittanee sitä, että kunnon tarjous on vielä tulossa.

Ei oo vielä uutta kausiketjua, joten laitetaan nyt tänne sitten.

"Uusi Drogba" jäi Spursin verkkoihin:

http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/souleymane-deal-agreed-180711.html

Hyvältä kuulostaa, vaikka rehellisesti voin myöntää, että en mitään pelaajasta tiedä. Yheksän pönttöä neljässä matsissa U17 skaboissa kuulostaa aika tehokkaalta. Ehkä tulevaisuudessa meidän maalipyssy?!

Tottenhamin Van Der Vaart siirtyy Hamburger Sv.hen noin 10milj siirtosummalla ja puolestaan Shakhtar Donetskin Brassi hyökkääjä Willian siirtyy Tottenhamiin.

Van der Vaart on Hampurissaku profeetta omalla maallaan. Toki Spursissakin tuli ihan kivoja tehoja.

Kyl mä luulen et Balekin harkitsee lähtöäku VdV,Modric ym lähtevät!

Todellakin kuten YNWA sanoi. Vielä seuran virallista vahvistusta odotetaan.

Hugo Lloris on kyllä itselläni listattu maalivahtien kärkipäähän heti Gianluigi Buffonin ja Iker Casillaksen taakse. Harmi, sillä en olisi halunnut Hugoa Spursissa nähdä (en kyllä Arsenalissakaan), mutta toisaalta on pakko olla iloinen, että mies pääsee pelaamaan maailman parhaassa liigassa. Siirto on varmasti iso asia myös miehelle itselle ja tuli kyllä juuri oikeassa vaiheessa uraa.

Ensiksi haluttiin Schneiderlinia Sotonista, sitten Rabiot'a PSG:sta ja nytten viimeisimpänä Montpellierin Stamboulia. Ilmeisesti Capoue on vakuuttanut Pocchettinon ja siellä on tajuttu, että parhaat pelaajat tulevat Ranskasta. Kolmas kerta näyttäisi toden sanovan, sillä huhuissa on, että Montpellier on hyväksynyt Spursin tarjouksen. Mielenkiintoista nähdä minne Stambouli sijoittuu hierarkiassa, kun Spursissa noita kavereita nyt riittämiin on jo entuudestaan. Hyvä siirto mahdollisesti jos peliaikaa urkenee.

Ihan järkyttävän määrän Spurs on taas tehnyt siirtoja ottaen huomioon, että viime kesänäkin pantiin joukkue täysremonttiin. Veikkaan, että tämä tulee kostautumaan väkisinkin jossain vaiheessa kautta. Siellä on kuitenkin aika vähän sellaisia johtajatyyppejä joilla on historiaa Valioliigasta.

Sitä pelinrakentajaa ei olla vieläkään hankittu. Modricin myymisestä on jo pari vuotta aikaa... Bentalebista voi kyllä kehittyä aivan upea pelaaja, mutta alan itse olla vittuuntunut tuohon pelaajien kehittäjän rooliin. Muutosta tuskin tapahtuu ennen kuin Lewis ja kumppanit myyvät seuran stadionin rakentamisen jälkeen.

Pochettinoon ei kyllä ole mitään superluottoa. Jotenkin on tuntunut, että pelaajat menettävät palloa aika vaarallisesti ennen vastustajan hyökkäyskolmannesta. Saa nähdä, eilen olin kyllä ihan vitun vittuuntunut peliä katsellessa. Hommaa ei helpottanut, että olisin voittanut pitkävedosta vajaan tonnin Spursin voitolla.

Eriksen ei ole vakuuttanut tällä kaudella, jotenkin ei vaan toimi kymppipaikalla, mutta laidalla pelatessaan taas ei puolusta eikä seuraa vastustajaa tarpeeksi.

Gareth Bale sai manttelinperijän nopsasti. Harry Kane taitaa olla kohta siirtomarkkinoiden kuuma peruna.........ei pysy kauan White Hart Lanella. Nuori kaveri, ratkaissut monta peliä henk. kohtaisella suorituksellaan. Tekee maaleja sekä jalalla että päällä ja yllättävistä paikoista. YES.

Jos ensi kesän pysyy vielä Lontoossa mutta sitten lähtee>>