Jump to content
Sign in to follow this  
Johtava97

Paitsio Cup 5 - Yleiset keskustelut

Recommended Posts

Re: Paitsio Cup 5 - Yleiset keskustelut

Milloin Il Capitano pelataan?

Nyt ne valot päälle :blink: Ollaan eri lohkoissa, mä oon A-lohkos sä B-lohkos :icon_lol:

Hups, sori :D Hieman pidemmällä tarkastelulla korjaus; Jahnny, milloin pelataan?

Milloin Il Capitano pelataan?

Nyt ne valot päälle :blink: Ollaan eri lohkoissa, mä oon A-lohkos sä B-lohkos :icon_lol:

Hups, sori :D Hieman pidemmällä tarkastelulla korjaus; Jahnny, milloin pelataan?

Olen tällä hetkellä paikalla.

Sori aqs, en ollut aamupäivästä kotona ollenkaan. Taitaa huomiseksi mennä, jollet sitten nyt löydy linjoilta..?

Päivällä joo. Illalla sitten matsi ja siihen menee koko ilta. sanotaanko 12-17:00 välillä. Sano vaa aika.

Sori aqs, en ollut aamupäivästä kotona ollenkaan. Taitaa huomiseksi mennä, jollet sitten nyt löydy linjoilta..?

Päivällä joo. Illalla sitten matsi ja siihen menee koko ilta. sanotaanko 12-17:00 välillä. Sano vaa aika.

Yritän tulla siinä 13.00 aikaan, jos vaan käy sullekkin.

Lohkon A pelit ja jatkopaikat on nyt ratkottu. Aqs marssi näytöstyylillä lohkovoittoon voittamalla jokaisen pelinsä.

Lohkossa B tilanne on vielä täysin auki. Toivottavasti pelaatte ottelujanne vielä tänään, jotta mahdollisimman monta saataisiin miteltyä. Omalta osaltani kaksi viimeistä jää pelaamatta, harmi kun foorumi ei tarpeeksi ajoissa toiminut. :(

Toivottavasti pelaisitte pelinne lähipäivinä. Haluan jo pelaamaan!

E:Ai katos vaan. Tänäänhän on viimeinen pelipäivä. Eli huomenna päästään aloittelemaan?

Joo tänään vaan aloittelemaan. Päivitän kohta taulukon. Takaraja tosiaan meni umpeen.

Mites noi nyt menee?? Siis onko tuo sarjataulukko nyt jäädytetty, eli El Pipitan Brasilia vastassa ?

Nyt on jäädytetty. Siis jos joku löytää virheitä, niin korjaillaan, mutta 90% varma olen että se on oikein.

Mites noi nyt menee?? Siis onko tuo sarjataulukko nyt jäädytetty, eli El Pipitan Brasilia vastassa ?

Nyt on jäädytetty. Siis jos joku löytää virheitä, niin korjaillaan, mutta 90% varma olen että se on oikein.

Ok. Siis se ei haittaa vaikka häneltä on jäänyt 2 peliä pelaamatta?

No, millois pelaillaan El Pïpï ? :icon_lol:

VillainEdit. Jos nyt Johtava pilkkua viilataan niin Masterilla on 9 pelattua ottelua ;)

No, millois pelaillaan El Pïpï ? :icon_lol:

Ei haittaa, tämä jää voimaan. Brasilia on Raiskilla ja varoitan, että tulee kovaa ;)

E: Villainin editiin: joo, niin on. Lohkossa kuusi joukkuetta eli 10 peliä maksimi.

Koskas pelattaisiin Kyyhky ? Ehdottaisin huomista jolloin ehdin paikalle 17.00 - 21.00. Aiemmin on kouluja ja myöhemmin tulee Poolin kaljacupin peli. Tänään olen varmaankin linjoilla, mutta pelailen yhden kaverin kanssa.

Koskas pelattaisiin Kyyhky ? Ehdottaisin huomista jolloin ehdin paikalle 17.00 - 21.00. Aiemmin on kouluja ja myöhemmin tulee Poolin kaljacupin peli. Tänään olen varmaankin linjoilla, mutta pelailen yhden kaverin kanssa.

Luulisin olevani tuossa viimeistään kuuden jälkeen huomenna paikalla, lukio loppuu neljältä itsellä, ja ei taida muita menoja olla tiedossa. :)

Luulisin olevani tuossa viimeistään kuuden jälkeen huomenna paikalla, lukio loppuu neljältä itsellä, ja ei taida muita menoja olla tiedossa. :)

Selvä juttu, ilmaannun sitten viimeistään kuuden aikoihin paikalle :smile:

Laion millois otetaan noi pelit pois alta?

Huomenna varmaan siitä klo 17 eteenpäin käy mulle. Perjantaina taas tuomarointia koulun jälkeen.

Edit: Ei käy tnää eli menee varmaan perjantain 9 jälkee tai viikonloppulle?

No pelataan sit vkl:na. Lauantaina en kyllä ehi, mut sunnuntai sopis luultavasti hyvin. Siinä 13 aikoihin...

EDIT: Dodii nyt ei taida sunnuntai onnistua, mut lauantaina vois ehkä sittenkin ehtii. Tossa ennen 15 oisin linjoilla...

Where are you, Raiski? Kaverista ei ole kuulunut tai näkynyt mitään vähään aikaan. Miwlwlläni haluaisin pelata mutta vaikea se yksin on näitä ratkoa :crybaby: Mulle käy huomenna ainekin, sunnuntaina nokka kohti Linnanmäkeä joten se päivä on poisuljettu.