Jump to content
Sign in to follow this  
Johtava97

Paitsio Cup 5 - Yleiset keskustelut

Recommended Posts

Re: Paitsio Cup 5 - Yleiset keskustelut

Villain mites ois pelit tänään illalla, on ollut vähän kiirettä nyt viikolla kun on koulua ja reenejä ja sitten viikonloppu menikin helsingissä katusählyn merkeissä. Mulla ei näköjään ole sua kavereissa pleikkarilla. En nyt muista sun tunnusta mut lisäileppä jeppiz18 sinne niin saataisiin pelattua nämä pelit.

Pelaatteko manuaaleilla vai assistedeilla?

Itselläni:

Vedot: Semi

Syötöt: Assisted (Vaihan FIFA 12:ssa semille)

Se syöttöapu: Off

Keskitykset: Semi

Ja pelaajien vaihdot: Manual.

Toisella ohjaimella taitaa olla vähän erilailla.

Villain mites ois pelit tänään illalla, on ollut vähän kiirettä nyt viikolla kun on koulua ja reenejä ja sitten viikonloppu menikin helsingissä katusählyn merkeissä. Mulla ei näköjään ole sua kavereissa pleikkarilla. En nyt muista sun tunnusta mut lisäileppä jeppiz18 sinne niin saataisiin pelattua nämä pelit.

Hitto kun ei ole aikaa käydä foorumilla.. Pitää katsoa, nyt on aika reilusti itsellänikin kiireitä.

Voitteko ny hoitaa noi pelinne, niin saadaan tää päätökseen. Alkaa pikku hiljaa vituttaa

Sama, paitsi ettei vituta, ei vain jaksa kiinnostaa enää. Höntsään Capitanon kanssa kahdestaan seuraavan turnauksen 12 puolella.

Ei tunnu olevan edes sakkia tuolla paikalla, kun olen sattunut pelailemaan...

Ja päälle painaa vielä kaiken lisäksi koulu ja tulevat JOU-kirjoitukset, niin ei sitä koko aikaa pysty virtuaalifutista pelailemaankaan. Kyllähän noi kakkossarjan pelit voin pelata, jos siitä jotain hyötyä on kunhan sanotte päiviä mutta luulen, että suurimmalla osalla (ja itselläni myös) on kiinnostus jo uuden julkaisun odottamisessa... Vaikka "viime" vuodenkin versiota vielä jaksankin pelailla.

Joop... Jos kaksi viikkoa yritetään pelata kahta peliä, onhan selvää, että ei paljoa enää jaksa innostaa. Varsinkin kun aiemmat 8-10 peliä pelattiin samassa ajassa.

Syihin en ota enempää kantaa, mutta antaa varmaa osviittaa toimiiko tällainen koko vuoden turnaus...

Ja miksi itse en ole ollut paljoa muutenkaan online? Ei vain ole ollut aikaa. Tosin olisinhan sitä voinut järjestää. Mutta eihän Jahnny mua varmaan tarkoittanutkaan.

Ohjain paskana. Muuten ihan kunnossa mutta pelaajat eivät spurttaa. Voitte pistää Raiskin jatkoon Ippeä vastaan. Eipä kyllä kaveria Onlinessa ole näkynyt..

Kyllä oli vittumaisin tapa lopettaa turnaus :icon_lol:

Jep jep. Ja en Johtavaa kyllä lähtenyt tuolla viestillä osoittamaan, kun ei moni muukaan aina paikalla ole.

Pipita, jota vastaan olisi tuo peli ollut on foorumillakin pyörinyt viimeksi kahdeksan päivää sitten...

Siis mitä vi*tua enks mä oo jo pudonnut? Ku hävisin Capitanolle??

Khyl mä täällä käyn, mutten jaksa aina kirjautua sisäää..

Joo siis tää jaettiin vielä tuollaiseen pienempään kilpailuun häviäjien kesken, josta ei kovin paljoa puhuttu... Ei itselläkään kiinnostusta niitä sillai pelata, vaikka vaiva olisikin ollut niin pieni, et sen nyt olisi voinutkin höntsäillä. Kerran pudonnut niin mitä sitä suotta kilpailla lohdutuspalkinnosta. ^^

Siis mitä vi*tua enks mä oo jo pudonnut? Ku hävisin Capitanolle??

Khyl mä täällä käyn, mutten jaksa aina kirjautua sisäää..

Joo siis tää jaettiin vielä tuollaiseen pienempään kilpailuun häviäjien kesken, josta ei kovin paljoa puhuttu... Ei itselläkään kiinnostusta niitä sillai pelata, vaikka vaiva olisikin ollut niin pieni, et sen nyt olisi voinutkin höntsäillä. Kerran pudonnut niin mitä sitä suotta kilpailla lohdutuspalkinnosta. ^^

Kyllähän me voidaan pelata tuo.

Käykö tnään 16-19 sen jälkeen pitää mennä kattoo Suomi-Hollanti peliä.

Eiköhän tääkin voitais lopettaa. Äänestän Laionia voittajaksi. Seuraavaan turnaukseen ei näitä pelaajia mukaan, joita ei kiinnosta. Turha itkeä perään. Vituttaa tämmönen paska.

Aivan näin! Samaa mieltä Aqsin kanssa. Omasta voitostani en tiedä, mutta eipä ole muita näkynyt niin voisi tämän turnauksen lopettaa. Seurava yritys uuden version tultua...