Jump to content
Sign in to follow this  
Johtava97

Paitsio Cup 5 - tulokset ja taulukot

Recommended Posts

Re: Paitsio Cup 5 - tulokset ja taulukot

Nyt ku täs tarkemmin katon niin, vittu en tiedä mikä janari Alonso Bueno on. Kaveri luutii sellasella 76 ovr. Onkohan mun fifa seonnu?! Ei toi mun Virtual Pro voi ainakaan olla sillä nimi on P. Nedved ja ovr. on 84 tai jtn.

Tuskin tässä mtn uusitaa kuitenkaan otetaan?! Sen verran kehno bugi on tää separi :D

Joo :D . Ihemttelin vaan, että sen selässä luki joku Creator Player1 ja ajattelin miettiä, ettet oo vahingossa unohtanu Protas sinne. Ihme janari.

Nyt ku täs tarkemmin katon niin, vittu en tiedä mikä janari Alonso Bueno on. Kaveri luutii sellasella 76 ovr. Onkohan mun fifa seonnu?! Ei toi mun Virtual Pro voi ainakaan olla sillä nimi on P. Nedved ja ovr. on 84 tai jtn.

Tuskin tässä mtn uusitaa kuitenkaan otetaan?! Sen verran kehno bugi on tää separi :D

Joo :D . Ihemttelin vaan, että sen selässä luki joku Creator Player1 ja ajattelin miettiä, ettet oo vahingossa unohtanu Protas sinne. Ihme janari.

En tiiä mitä toi mun fifa on säätäny. Näin ton pelaajan vaan ku säädin noit kokoonpanoja ennen turnausta ressuissa ja nostin sitten penkille. No laitan sen takas koirankoppiin häpeemään :D

Onneks se ei oo pelannu ku jossain 3 matsis, joista 2 se tuli vaihdosta sisään ihan ottelun lopussa...

Pelattiin Pipitan kanssa sitten toi oma ottelumme pois alta, vaikkei sillä ole väliä. Kerrasta poikki vain.

Argentiina - Ranska 1-2

0-1 K.Benzema 34'

1-1 S. Agüero 57'

1-2 A. Rami 60'