Jump to content
Sign in to follow this  
mimaha

Voisinko tehdä asian eteen jotain?

Recommended Posts

Tällaisen ajatuksen haluaisin ilmoille heittää.

Itselläni on työ tilanne nyt sellainen, että se sallisi ajan käyttämistä jonkin verran tällaisen kannatusyhdistyksen tarpeisiin. Ongelma voi tietenkin olla se, kun asun pääkaupungista katsottuna täällä Jyväskylän periferiassa. Oikeasti, jos jotenkin voin tämän kannatusyhdistyksen syntymistä edistää, olen halukas aikaani ja osaamistani siihen satsaamaan. Ne jotka ovat asiaa hoitaneet ja ajattelevat minusta jotain hyötyä olevan ottakoon yhteyttä joko tämän foorumin kautta tai suoraan sähköpostiin.

Vähän olisi osaamistakin, koska olen itse järjestötyössä ja aikaisemmin ollut työssä, jossa erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia olen järjestänyt. Tällainen käden ojennus yhdeltä innostuneelta.

Yhdyn edelliseen puhujaan ja tarjoan "ammatitaitoni" hyötykäyttöön. :D Olisi kiva joskus kuulla jotain sieltä helsigin suunnalta jotain. :) Siellä on nyt 2 vuotta siirrelty papereita henkilöltä A henkilölle B, joka hetken tuumailtuaan siirtää vastuun takaisin henkilölle A. :roll:

*miettii hetken ja kirjoittaa googleen"yhdistyksen perustaminen* :wink:

Kuulemma paperit ovat tällä hetkellä Patentti- ja Rekisterihallinnossa.

Hienoa! Kauankohan siellä virastossa papereita haudotaan? Toivottavasti ei kukaan City fani piilottanut papereita :lol:

Mukana ollaan kun asiat etenevät siihen pisteeseen.