Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Hei moi.

Meitsi on ollut nyt tässä hieman siellä sun täällä enkä liiemmin tarkkoja tarinoita viitsi kertomaan. Sanotaanko, että elämästä tuli nautittua ja nyt voi taas rauhoittua. Olisiko pelejä nyt viikonloppuna vielä? Voisin tulla kohta pian paikalle.

Hei moi.

Meitsi on ollut nyt tässä hieman siellä sun täällä enkä liiemmin tarkkoja tarinoita viitsi kertomaan. Sanotaanko, että elämästä tuli nautittua ja nyt voi taas rauhoittua. Olisiko pelejä nyt viikonloppuna vielä? Voisin tulla kohta pian paikalle.

Ite oon nyt paikal..

Tosiaan 16.00 eteenpäin ollaan tässä Ipen kanssa ainakin chat-huoneessa odoteltu. Tulkaa ihmeessä muutkin, niin saadaan kunnon pelit. Itse nyt herään tähän päivään ainakin ensin, että jokin puoli tuntia menee - tuskin kuitenkaan miinusta olisi, jos aloittaisitte ilman mua?

Joo ilman muuta. Miten olisi tänään 18.30 -->

Eikö tuosta H2H turnauksesta nyt oikein tiedä. Tuskin sitä edes pelataan ellei joku ala sitä puuhaamaan oikein kunnolla.

Samapa tuo. Itse olen jo paikalla.

Turnauksesta en sano itse mitään, koska ajattelin näin alustavasti ainakin jättää väliin tällä kertaa.

E: Kyyhkyn ja Saakuun kanssa oltaisiin nyt paikalla jo.

Moromoro! Tässä pidin vuoden taukoa paitsio.com chättäilyistä, ja siinä samalla oma käyttäjä katos tonne jonnekkin.. niin tässä siis Matzu, ja jos tähän pystyy jotenkin lähtemään vielä mukaan? sain pleikkarin tossa pari viikkoa sitte ja psn on: Madiaas, mikäli mahtuu messii nii mukan ollaa!

Moromoro! Tässä pidin vuoden taukoa paitsio.com chättäilyistä, ja siinä samalla oma käyttäjä katos tonne jonnekkin.. niin tässä siis Matzu, ja jos tähän pystyy jotenkin lähtemään vielä mukaan? sain pleikkarin tossa pari viikkoa sitte ja psn on: Madiaas, mikäli mahtuu messii nii mukan ollaa!

Lisääpä Turbokermit PSN, niin kutsun sut joukkueeseen.

Olisiko pelejä tänään taas? Menin nukkumaan päiväunet eilen, kun sakki vaan hävisi yhtäkkiä pois enkä jäänyt sitten odottamaankaan iltaan asti.

Tässä koitellaan saada pelejä, tai onhan niitä tullutkin jo mätättyä aikamoinen pino ja vielä todella hyvällä saldolla. Pari 4-0 ja 3-0 sekä tasapelejä yhden häviön lisäksi, kun EA kusi Rotterin päälle tilanteessa, joka oli 2-1 meille.

En tiedä kyllä, että mikä näitä EA:n servereitä tällä kertaa hidastuttaa, sillä ei tunnu löytyvän vastustajia - lainkaan! Ja jos löytyy, niin toisessa joukkueessa on vain yksi pelaaja, joka tarkoittaa ettei peliä saada... Sen lisäksi mm. Villans lentää jatkuvasti eri peliin muiden kanssa.

Jos kuitenkin on luppoaikaa taas kerran, niin tulkaa ihmeessä ihmettelemään.

E: Syynä oli, että kun oltiin aloitettu rotterin ja madiaaksen kanssa jo aamulla, niin sillä aikaa oli tullut uuden version päivitys peliin ja me ei sitä oltu tietenkään päivitetty. Sen takia aluksi kaikki toimi hyvin. Nyt käynnistin konsolin uudestaan ja vastuksia löytyy sekä Villanskin saadaan mukaan. Jee jee.

Joo. Tuun kanssa jatkamaan 16 (?) ottelun tappiotonta putkea, joista vaan 3 tasapelejä! Siis jos se on vielä voimissaan. Ihan juuri messissä.

Joukkueelta puuttuu muuten vain kaksi trophya: 10 voittoa putkeen (hitto, kun noi tasapelit on mennyt vähän huonoihin väleihin) sekä toiseen vaaditaan voitto 5 maalin erolla. Kaksi kertaa tuli 4-0 tässä toissapäivänä, mut viides jäi uupumaan. Nuo trophyt ja muut tilastot voi katsastaa pelin sivuilta Pro Clubs-osiosta ellei itse pelistä jostain löydy (ei tietääkseni) - tai sitten voisin linkata tuon meidän Clubin sivun tänne jossain vaiheessa.

Pakko antaa propsit sakille kyllä, joka on ollut viimeiset kaksi viikkoa aivan huikeassa vireessä ja todella aktiivisesti peleissä mukana.

Jo aamusta 5-6 pelaajaa. :) Topparinpaikat on viety ja hyökkäys kolmikko. Keskikentälle ja puolustuksen laidoille pääsee siis vielä. Tulkaa!

Voisin tulla aivan pian dominoimaan vasemman laitapakin tonttia, jos vaan pelaatte vielä. ;)

Kuinka totisella mielellä te noita clubs pelejä tahkootte? Mua meinaan kiinnostas tulla pelailee, mutta ei kuitenkaan tahtois uutena naamana tulla pilaamaan muiden kuvioita. :D Clubsia ei ole tullut pelattua paria peliä enemää aiemmissa versioissa ja nykyinen Virtual Pro:kaan ei ole maatajärisyttävä ( Ovr. 76-78, ellen täysin väärin muista), mutta aktiivista H2H pelaamista olen harrastanut FIFA 10:stä asti.

Jos poppoosen mahtuu niin viestiä voi nakata täällä tai pleikkaril, PSN on puokk1.

Harmi etten oo nyt kotona, tuun tossa vähän myöhemmin, tunnin parin päästä... Voin kokeilla keskikenttää jotain box to box tyylistä..

Itse tulin just paikalle ja tässä mietin, että pelejä voisi tosiaan pelailla vielä viikonlopun päätteeksi.