Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Höntsäiltiin vähän Ipen kanssa. ^^

[ATTACH=CONFIG]102[/ATTACH]

Eli 8-0 voitto tuli otettua. Allekirjoittaneen paukuttaessa 5 maalia ja syöttäessä 2 sekä Ipen koristellen omat tilastot sen lisäksi yhtä kauniiksi 2 maalilla ja 3 syötöllä. Yhden maalin iski Computer Gartner.

Tuli tuossa siis sivussa hankittua Clubin toiseksi viimeinen puuttuva trophy eli siis toisin sanoen se voitto vähintään 5 maalin erolla. Vielä puuttuu 10 perättäistä voittoa vaativa.

Meidän Pro Clubin omalle sivulle voi siis mennä katselee näitä tilastoja, ymv. tästä: Click!

E: On kyllä mukavaa huomata, että kauan kadoksissa ollut vire on löytynyt, kun kyseisessäkin ottelussa tuli kaksi kaukomaaliakin vedettyä, joista toinen oli ihan tallennettavan arvoinen. :) Kahdeksalta kuulemma jatkuu pelit vielä tänään.

Herätys jälleen. Hieman on klubi kuollut jälleen. Tänään olisi nyt about reilu 2 tuntia aikaa palloilla kunnes istun oikean futiksen ääreen, eli chattiin vain ja pelailee...

Nyt on kyllä mennyt jo liian kauan aikaa viime peleistä. Täytyy yrittää tässä taas joku päivä tulla pelailemaan. Toivottavasti muutkin heräävät.

Kolmen ja viiden välillä minut löytää ainakin linjoilta. Illalla voi tehdä vähän tiukkaa ehtiä, kun parturiaika olis 17.00 eteenpäin, plus koeviikko menossa, mutta yritän ainakin tulla silloinkin.

Itse olen nyt tuosta vähän jälkeen viiden ollut paikalla ja olen vieläkin kymmeneen asti kunnes sitten hieman livefutiksen ääreen. Huomenna olen kuudesta puoli yhdeksään kentällä ja keskiviikko-perjantai väli voi olla aika arpapeliä, kun on hieman menoja. Ehdotuksia milloin pelejä? Vaiko jopa nyt?

Huomenna olen kuudesta puoli yhdeksään kentällä

Tarkoititko virtuaalisia kenttiä? :D Nojoo, en sitten tänäänkään ehtinyt kuitenkaan tulla pelailemaan, nyt täytyy alkaa lueskelemaan. Kuuden ja puoli yhdeksän välillä voisin huomenna ainakin hetkeksi tulla linjoille, jos vaan FIFAilua tarkoitit?

Tarkoititko virtuaalisia kenttiä? :D Nojoo, en sitten tänäänkään ehtinyt kuitenkaan tulla pelailemaan, nyt täytyy alkaa lueskelemaan. Kuuden ja puoli yhdeksän välillä voisin huomenna ainakin hetkeksi tulla linjoille, jos vaan FIFAilua tarkoitit?

Siis joo, en. Hieman huonosti kirjoitin. Siis ihan aitona oikeana olen menossa pelailemaan huomenna ja sen jälkeen on hieman vaikea sanoa, että miten aikaa jää. Mutta ennen kuutta huomenna onnistuu.

Oli niin hiljaista, että lähdin oikealle viheriölle.

Hyvä juttu sekin. Meikäläinen ja KyyhkyBoy mätetttiin parit h2h friendly matsit sillä välin :smile: Ei missään nimessä huono vaihtoehto sekään, mutta olisin mielelläni pro clubiakin testaillut. Noh koeviikko alkoi juuri joten aikaa on...

Hyvä juttu sekin. Meikäläinen ja KyyhkyBoy mätetttiin parit h2h friendly matsit sillä välin :smile: Ei missään nimessä huono vaihtoehto sekään, mutta olisin mielelläni pro clubiakin testaillut. Noh koeviikko alkoi juuri joten aikaa on...

No huomenna pidän hieman välipäivää, niin miten olisi? :) Jos joskus 15-17 aikaan tulisi paikalle ja sitten siitä eteenpäin. Itse tuun CB:ksi!

Monelta pääsisitte tänään paikalle? Itellä suurin piirtein koko ilta aikaa.

Paikalla olen, mutta puoli kahdeksaan mennessä täytyy kyllä lähteä, jotta ehtii käydä kaupoilla vielä huomiseksi.

Pääsen joskus 16.00 aikoihin töistä huomenna joten 16.30 olisi valmis siirtymään virtuaalikentille mikäli vaan saadaan porukka kasaan. Tänään kun tuli vietettyä clubista vapaapäivää..