Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Re: FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Hommaan pelin varmaan joulun aikaan, voisin tulla mukaan jengiin. Varmaan kuitenkin suurin osa ajasta pleikkarilla menee NHL 12 EASHl:ää pelaillessa, mutta kyllä varmaan aikaa löytyy tällekin pelille. Pelipaikkana keskikentän hyökkäävät roolit.

Moro! Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan joukkueeseen. PSN tili Lortsa. Fifa 11 tullu hakattua täs vaikka kuinka paljon, joten ihan hyvä olen mielestäni pelaamaan. Pelipaikka toivomus ois joku keskikenttä, ei niin väliä mikä. Muutenki hyökkääjä tietysti käy, mutta ei mielellään puolustus eikä varsinkaan maalivahti :D ainii ja olen opiskelija että aikaa on kyllä pelailla joka päivä.

Moro! Olisin kiinnostunut tulemaan mukaan joukkueeseen. PSN tili Lortsa. Fifa 11 tullu hakattua täs vaikka kuinka paljon, joten ihan hyvä olen mielestäni pelaamaan. Pelipaikka toivomus ois joku keskikenttä, ei niin väliä mikä. Muutenki hyökkääjä tietysti käy, mutta ei mielellään puolustus eikä varsinkaan maalivahti :D ainii ja olen opiskelija että aikaa on kyllä pelailla joka päivä.

Mukaan vaan!

Joku vois kasata tollasen kentällisen, jossa olisi kaikki pelaajat oikeilla paikoilla. Näkis vähän missä ois tyhjää. Ite voisin, mutta vasta illalla tai huomenna.

Posted Image

No tein tän nyt nopeesti. SANO JOS PUUTUT TAI OLET VÄÄRÄLLÄ PAIKALLA!

RB paikka ois vapaa ja maalivahti. Paikkoja VOI sitten vaihdella, jos oma paikka ei tunnukkaan oikealta. Harvoin meitä on yli 7 paikalla, joten muitakin paikkoja on aina vapaana!

RB paikka ois vapaa ja maalivahti. Paikkoja VOI sitten vaihdella, jos oma paikka ei tunnukkaan oikealta. Harvoin meitä on yli 7 paikalla, joten muitakin paikkoja on aina vapaana!

Hyvältä näyttää. Ja paikkojahan tosiaan vaihdellaan, varmasti jopa pakosti. Koitetaan nyt kuitenkin, jos saataisiin jopa se 10(/11) kentälle samaan aikaan. On siinä kuitenkin se oma viehätyksensä.

Ja right wing back ois sellainen, et lähetän sille heti kukkaset joka kaunistaa tuota paikkaa.

Mulla on mennyt taas netti poikki. Sanottiin että torstaina perjantaina pitäisi aueta. Mutta ei taaskaan tiedä varmaksi... :irritated: Perkeleen Sonera.

Että voitte aloittaa joukkueen jo ennen minua, jos haluatte. Pelin kyllä saan huomenna.

Edit. Terveiset koulun koneelta. Treenaan Virtual Protani Offlinessa. Tsemppejä.

Posted Image

No tein tän nyt nopeesti. SANO JOS PUUTUT TAI OLET VÄÄRÄLLÄ PAIKALLA!

Voisin aina silloin tällöin pelailla tota RB:tä, varsinkin jos toppareita on paikalla enemmäin kuin on tarvetta...

Tälläsen viestin sain tänään verkkokauppa.comilta..

Hei,

Tilaamaanne tuotetta 45890 "FIFA 12 PS3-peli + kuljetus kaupanpäälle,

alv 0% -hintaan Ahvenanmaalta" ei valitettavasti pystytä toimittamaan

sinulle julkaisupäiväksi.

Euroopanlaajuinen runsas kysyntä on yllättänyt EA:n levypainon eikä

tuotetta saatu tarpeeksi Suomeen. Tästä seurasi se että emme saaneet

kaikkia haluamammiamme määriä maahantuojalta Ahvenanmaalle.

Seuraava erä saapuu maahantuojalle huomenna, joten saamme peliä

varastoon arviolta maantaina.

Pahoittelemme tilannetta puolestamme.

Noh, eipä mene nyt koko koeviikko pilalle.

Olen tällä hetkellä kahden joukkueen vaiheilla. Jos näyttää ettei toiseen saada tarpeeksi suurta rinkiä niin Paitsio FC on valintani. RWB on kyllä ihan mieluinen pelipaikka.

Tänään alkaa sitten Virtual Pron armoton kehitys. Voisin myös tehdä tuon seuran jo meille valmiiksi, kun Kyyhkyllähän ilmeisesti siis viivästyy? Tietysti annan nuo oikeudet uusien jäsenien lisäämiseen myös Pululle.

Tänään alkaa sitten Virtual Pron armoton kehitys. Voisin myös tehdä tuon seuran jo meille valmiiksi, kun Kyyhkyllähän ilmeisesti siis viivästyy? Tietysti annan nuo oikeudet uusien jäsenien lisäämiseen myös Pululle.

Mietin tätä Aqsin kanssa tuolla itsekin.

Olisiko meitä jo niin paljon, että kannattaa tuo club tehdä nyt ja alkaa mättämään jo tänään ?

Minä ja Aqs siis ainakin oltaisiin heti mukana.

Itse tilasin pelin eilen VPD:stä ja siellä ilmeisesti jotain ongelmia pelin saatavuuden kanssa, joten peruutan koko tilauksen ja haen pelin huomenna jostain muualta, maksoi mitä maksoi. Elikkä huomenna pääsen itse hyppäämään mukaan parin matsin verran, lauantain ja sunnuntain sitten pyhitänkin kokonaan uuden Fifan kurittamiseen.

Mukana taas ! Peli tosin lähti vasta tänään tilaukseen, joten saattaapi mennä yli 2 viikkoa ennen kuin tositoimissa minua näkyy. Viime vuonna tuli topparia pelailtua ja sillä linjalla voisi jatkaa. :)

Iteki ajattelin hankkia pelin mutta vasta 8-9 viikon päästä kun työharjoittelujakso päättyy koulussa ja saan koululta päiväruokarahat jotka(n.puolet) menee sitten Fifa 12:n tai F12011:n pelin ostoon :D. Eli mahtuukos silloin vielä messiin? Hyökkääjää taisin pelata fifa 10:ssä kun olin messissä joten sillä linjalla voisin jatkaa jos jaksan kehittää omaa tyyppiä kun pahoin pelkään että FUT ja Career Mode tulee viemään paljon aikaa jos ja kun hankin pelin

Paitsio FC on luotu!

Ottakaa siis yhteyttä PSN: Turbokermit, niin lisäilen sitten seuraamme ratkiriemukkaaseen tai jotain.

Lisäsin myös aqselssoniin ns. "managerointitiimiin", ja Aqsel voikin siis myös teitä "uusia" lisätä.

Onkos porukka saanut jo peliä käsiinsä? Myös hieman odottelisin, jos tänään saataisiin pientä matsia aikaan. ^^ Milloin olisi otollinen hetki?

Itse en varmaan pääse tänään. Ensin sählyä ja sitten kavereiden kanssa ulos illalla :drunk:

Huomenna olen taas mukana kuvioissa.