Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Re: FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Noniin, nyt pääsen nettitikun avulla kotonakin nettiin. Pakko oli joku käydä hommaamassa tähän hätään. En ole sitten varma onnistuuko tällä Networkiin pääseminen, mutta voisin jotenkin kokeilla sählätä...

Edit. Ei kyllä mitään hajua miten saisin nettitikun kautta toimimaan tuon... Pitääkö tässä odottaa kunnes laajakaista taas toimii. :(

Ihan hyviä pelejä ollu. Maalipaikkoja ollaan tuhlailtu, mutta myös hienoja maaleja tullut! Ipen hattrick jäi parhaiten mieleen :D .

Itse pelasin aluksi laitapakkina. Vaikeetahan tuo puolustaminen on, mutta rupee se jo sujumaan. Lortsa upeasti auttoi omassa päässä, ettei joutunu itse tekemään kaikkia töitä puolustuksessa :). Kokeilin muutassa matsissa hyökkääjän roolia. Eka ottelu meni hyvin. Maalinkin tein, vaikka oli aika helppo. Vastustajan molari syötti hienosti suoraan jalkaan ja siitä sitten helposti pallo maaliin. Tokassa ottelussa meni taas vähän huonommin.

Vikoissa matseissa olin sitten pelinrakentajana ja jotenkin tuo paikka tuntui helvetin hyvältä. Tein jopa upean maalin, kun Ippe keskitti matalan maalin eteen ja liu'un sitten siihen.

Toivottavasti alkuviikosta saadaan lisää porukkaa kehiin, kun niitä pelejäkin saapuu teille ja toivottavasti Kyyhkyllä alkaa netti toimimaan :rolleyes: .

Tänään oli parhaimmillaan paikalla 5 pelaajaa. Alkuviikosta sitten se 11! :cool:

Joo ja sori etten illalla sitten enää pelannu!

Joo toki huomenna jatketaan. Itse pyrin pääsemään heti, kun heräilen.

Myös pelipaikkoja tuli hieman testailtua kärjen, pelinrakentajan ja topparin välillä. Saa siis nähdä mihin itse jään, mutta hieman olen pohtinut tuon puolustusalueen kehittämistä ja jos sieltä sitten nousisin takaisin ylemmäksi tai vaikkapa vain keskikentän pohjalle. Tuntui jotenkin maalien syöttäminen ja paikkojen rakentaminen maistuvan paremmalta kuin itse maalien teko tänään... Kun se sitten onnistuikin vielä hyvällä kohtuudella. Toisin kuin 11:ssa, maalihanat pysyivät suljettuna.

E: Ja niille, jotka eivät vielä tiedä niin Suomen maajoukkueen pelipaidat ovat kerrassaan rumat ja ainakin omasta mielestäni surkeat. Kyseessä siis tummansinisen ja valkoisen yhdistelmä, jossa "vartalo-osa" on toisella värillä ja hihat toisella värillä - eli panostus siis on ollut todella korkealla...

...Vaihdoinkin siis Paitsio FC:n puvustuksen ja vaakunan Avaín väreihin. Tuollaiset yksinkertaiset ilman mainoksia ja vaakunakin kovin pelkistetty (pelissä ei vaakunassa ole kuin "kilpi" raidoissa sekä tähti, ei Avaín nimeä tai muuta). Lisäksi värit ovat kirkkaammat ja lähempänä Suomen maajoukkueen värejä (joihin siis varmasti ollaan tähdätty tällä joukkueella? Suomen "edustamiseen"?), mutta myös suomalaista jalkapalloa nostaneen HJK:n värejä, raitoineen.

Mielipiteitä tuosta? Näyttää omasta mielestäni oikein hyvältä pelissä ja olisi rutkasti parempi... Tuossa Suomen "omassa", kun nyt ei ole paljoa valinnanvaraa ja itse ainakin sekoitan sen joihinkin typeränä.

Ehkä Pro Clubin nimen perään kuitenkin lisätään "FIN" tai muuta vastaavaa, jos halutaan sitä suomalaisuutta mainostaa ja pitää yllä? Mitä sanotte?

Saatasko pelejä aikaiseksi tuon Tottenham-Arsenal matsin jälkeen? Eli siinä 20:00?

Mä oon messis mitä ikin' tapahtuuki :shades:

Ajattelin siirtyä ainakin väliaikaisesti kärkeen kun ei siellä muitakaan ole ja yllättävän hyvin pallo löytänyt tiensä maalinperukoille.

Saatasko pelejä aikaiseksi tuon Tottenham-Arsenal matsin jälkeen? Eli siinä 20:00?

KHYYLL!

Kyyhky nyt treenaamaan puolustamista! Dominoidaan siellä alhaalla sitte!!!!! :mad: :mad: :mad:

Täällä ollaan koko ajan reenaamassa. ;)

Edit. Vähän enemmän lagittaa kun pelaa nettitikulla kuin laajakaistalla, mutta enköhän kuitenkin pelistä läpi selviä.

Sori. Nukuin ja menin baariin, vaikka huomenna odottaakin saksan kielen YO-kirjoitukset. Huomenna ehkä sitten (tai tänään).

E: No niin, meitsi tuli just noista JOU-kokeista ja nyt voi hyvillä mielin sitten hakata Pleikkaria. Tulkaas siis jo mahdollisimman pian tänään kaikki paikalle, niin päästään ottamaan matsia ennen kuin meen taas nukkumaan. Kuiteskin vuorokausi tässä tultu oltua jo valveilla.

E2: Onkos tänään tulossa lainkaan porukkaa?

Sori. Nukuin ja menin baariin, vaikka huomenna odottaakin saksan kielen YO-kirjoitukset. Huomenna ehkä sitten (tai tänään).

E: No niin, meitsi tuli just noista JOU-kokeista ja nyt voi hyvillä mielin sitten hakata Pleikkaria. Tulkaas siis jo mahdollisimman pian tänään kaikki paikalle, niin päästään ottamaan matsia ennen kuin meen taas nukkumaan. Kuiteskin vuorokausi tässä tultu oltua jo valveilla.

E2: Onkos tänään tulossa lainkaan porukkaa?

Jaksamisia. :D

Voin tulla kohta linjoille, mutta en hirveän kauaa ehdi pelata, kun pitää vielä lähteä lenkille ja lukea huomiseen ranskan ja yhteiskuntaopin testeihin...

Tänään sitten peliä? Itse olen tuossa klo. 14 aikaan paikalla jo.

Jäi nälkä eilisistä peliesityksistä, kun tuli kaksi maaliakin. : ) Ensimmäinen boksin rajalta Motionin syötöstä tolpan kautta sisään, seuraava laidasta läpi sekä maalille päin ja lopuksi melkein nollakulmasta maalivahdin puikoista ja tolpan kautta sisään, kun puolustaja tuli häärimään vastusveskan otteita.

E: No illemmalla sitten. Pitää käydä kaupungilla hoitamassa hieman asioita.

Perhana kun tuo meikäläisen ukko on lahna. Kyllä se juokseen kun vauhtiin pääsee ja kiihtyykin ihan ok vauhdilla, mutta vetopaikoissa ei vedä kovinkaan nopeasti vaikka vetonappi pohjassa jo jonkun aikaa olisikin ollut. Mitä ominaisuuksia tohon kannattaisi hankkia vai onko vika nappien painelijassa ?

Clubissa on vielä vähän hakemista. Periaatteessa kaikki toimii hyvin, mutta jotenkin silti vähän tahmean oloista. Omaan piikkiini saan osan ottaa, tullut kustua muutamia hyviä syöttötilanteita ja maalipaikkoja. Tosin eipä kai tässä vaiheessa pelin kuuluisi vielä parhaissa uomissaan ollakaan. Peli peliltä näyttää joukkueen peli paremmalta, siinä on sitten yksilötasolla helppo hypätä mukaan :smile:

Tänään vedin ekat pelit sitten uusinta fifaa. Kuten ippekin tossa sanoi myös oma proni aika tuhnu, vielä ;)

Oma peli vielä hakemista, johtuen suurimmaksi osaksi tactical defending hommelista. Ite en ole oikein päässyt sisään siihen ja sen takia oma puolustus pelaaminen näyttääkin suorastaan aika paskalta. Netissä H2H pelatessa se alkoi jo toimimaankin (7 voittoa 1 tappio), mutta pro clubissa ei oikein natsannut. Jotenkin siinä joutuu keskittymään niin saatanan monen napin painamiseen, että hyvä jos peliä ehtii seurata. Sitten kun oma jamppa on ohitettu on vastustajalla jo melkein ylivoima hyökkäys meneillään. No kai se tästä pelaamalla paranee - toivottavasti :eek:

Loppuviikosta en oikein ehdi pelailla ku työt painaa päälle kun yleinen syyttäjä, tai no ehkä torstaina joskus 22 aikaan (jos vaan jaksan). No sunnuntaina vois ehkä ehtiä...

Nyt kaikki paikalle. ^^ Aloitetaan ensimmäinen peli tänään tossa parin minsan päästä.

Kolmisen matsia nyt väännetty ja voin kertoa, että peli toimii tällä hetkellä paremmin kuin Barcelonalla.

Mukaan nyt prkl jos satut lukemaan tämän :smile:

E. Ei seisonut kuitenkaan, pelit loppuivat jo :mad:

20.00 sovittiin, että jatketaan joten silloin kaikki kynnelle kykenevät mukaan.

Tai ehkä sittenkin jo nyt, ainakin koitetaan kolmisteen Turbon ja villainin kanssa jotain vääntää.

Nostan nyt ison ja karvaisen kissan pöydälle. Foorumin tiimiin on joku lisännyt MotionSquare nimisen janarin. Kaveri on itsekäs kuin mikä. Meikäläinen ja pari nimeltämainitsematonta foorumistia ovat puhuneet tästä tapauksesta tuolla chatissa. Ehdotan, että jamppa heitetään joukkueesta ns. hiuksista vittuun. Ei pelillisten ansioiden vuoksi vaan ennen kaikkea sen johdosta ettei edes tiedä mikä on paitsio.com saatika sitten kävisi täällä.

Viime vuonnahan tästä käytiin keskusteluja jonka johdosta Hele, Madonizer ja kumppanit lähtivät ja tekivät omaan tiimiinsä. Syy oli silloin se, että foorumin ulkopuolisia ei oteta joukkueeseen vaikka Hele saunakaverinsa halusikin mukaan tuoda. Miksi siis heti tämän version alussa on tehty se virhe, että joku on lisännyt foorumin ulkopuolisen kaverin mukaan ? En tiedä kuka ko. nimimerkin on lisännyt tai mistä hän tämän liikekuution tuntee, mutta joukkueestamme sen voisi poistaa yhtä nopeasti kuin se sinne lisättiinkin.

Tarkoituksenani ei ole suututtaa ketään. Pidän vain osaltani sen linjan jonka aloitin viime keväänä/ kesällä kun Hele ja nämä lähtivät. Nämä kaverit sentään olivat foorumilla toisin kuin tämä uusin tulokas. Kysyin tältä sankarilta, että milläs nimellä huitelee foorumilla. Kysymyksen jälkeen seurasi pitkä hiljaisuus ja se riitti meikäläiselle.

Nyt se iso ja karvainen on pöydällä. Odotan kanssa pelaajien ja erityisesti sikariportaan mielipiteitä asiasta.

Iso karvainen kissa.

Joo siis voin osittain ottaa saman tien kaikkien kuullen syyt niskoille, vaikka tästä jo Ipelle tuolla Paitsio FC:n chatissa mainitsinkin.

Lisääjänä toimin minä, kun olin saanut pyyntöjä liittyä joukkueeseen ja tältä kyseiseltä janarilta oli tullut myös viestiä tuosta. Viesti oli muutenkin muotoiltu hieman siihen malliin, että ajattelin tyypin tietävän tämän meidän Paitsion hieman paremminkin - eli siis Foorumin kautta. Jälkeen sitten sainkin tajuta, ettei henkilö tiedä edes koko Foorumista ja oli koittanut kai liittyä Paitsio FC:hen jo viime vuoden versiossa.

Yhteishengin Aqselin kanssa hieman tuota pohdittiin ennen lisäämistä, kun ei ollut satavarmaa onko häismä forumisteja vai ei mutta todettiin, että lisätään vain, kun porukkaakin oli hieman vähän sinä hetkenä. Nyt kuitenkin voisin myös hieman yhtyä, että vaikka onkin pelaajana todella hyvä ja selvästi pidemmän tähtäimen kaveri, joka pelaisi varmasti mielellään ja aktiivisesti meidän joukossa, niin olen totta kai valmis myös antamaan kaverille monoa - tai olkoot se sitten Aqsel tai Kyyhky, molemmilla valtuudet tehdä niin. Jos hepusta ei tykätä, niin ei asiaa tänne, that's it?

Itse en kyllä mielelläni ottaisi sitä paskaa niskaan, että lähtisin vain sanomatta poistamaan MS:än veks Paitsiosta... En vaikka itse pestasinkin, vaan sen takia se olisikin typerää, että se olisin mä, joka joutuisikin sanomaan, että "joo ei sittenkään, sori plus moro". Voisihan tuolle joskus chatissa esimerkiksi sanoa, että moni haluaisi noudattaa ns. perinteitä ja pitää joukkue "fooruminsisäisenä".

Toinen kysymys onkin, että onko sillä väliä pysyykö remmissä vai ei? Sanokaa mielipiteitänne vain.

Oli tässä Ipen kanssa myös keskustelua saman ihmisen joukkuepelitaidoista, mutta mielestäni niissä nyt ei valittamista ole. Ei ainakaan ole koittanut yksin pahemmin niissä peleissä, joissa itse olen ollut mukana, ehkä hieman vain. Mutta ylimieliseksi voin myös leimata, kun keskustelunkin taso on mallia "emt", "kk", "emt" uudestaan, jne. sekä kertoo mielissään esim. kuinka rating on maalivahtina 10.0 (vaikka oletankin, että on vain niin tyhmä, ettei tajua tuon olevan vain bugi, joka tapahtuu kovin useinkin Prolla pelatessa ottelun alussa).

Sama tuo mulle on, kuka siellä kentällä häärii.

Potkimpa sitten sen MotionSquaren pois tiimistä. Takas pääsee kun on tehnyt käyttäjän tänne ja lopettaa sen sooloilemisen. Tää on joukkuepeli :grumpy: .

Tänään päivällä pelit suju helvetin hyvin Ipen, Turbon ja Villainin kanssa. Upeita maaleja ja hienoa rakentelua. Illalla meni sitten pikkasen vaikeeksi ja liian monimutkaseksi. Syötetään varmoja syöttöjä, eikä tarvitse aina lähteä niihi salama-hyökkäyksiin :cool: .

Itse tykkään pelata todella paljon pelinrakentajana, mutta sitten kun porukkaa alkaa tulemaan, niin siirryn tuonne puolustukseen.

Huomenna vois siinä 16:00 aikaa tulla kattelemaan onkos pelejä.