Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Re: FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Potkimpa sitten sen MotionSquaren pois tiimistä. Takas pääsee kun on tehnyt käyttäjän tänne ja lopettaa sen sooloilemisen. Tää on joukkuepeli :grumpy: .

Tänään päivällä pelit suju helvetin hyvin Ipen, Turbon ja Villainin kanssa. Upeita maaleja ja hienoa rakentelua. Illalla meni sitten pikkasen vaikeeksi ja liian monimutkaseksi. Syötetään varmoja syöttöjä, eikä tarvitse aina lähteä niihi salama-hyökkäyksiin :cool: .

Itse tykkään pelata todella paljon pelinrakentajana, mutta sitten kun porukkaa alkaa tulemaan, niin siirryn tuonne puolustukseen.

Huomenna vois siinä 16:00 aikaa tulla kattelemaan onkos pelejä.

Tosiaan. Itse tykkäisin, kun tuo pelisysteemi on niin paljon muuttunut muutenkin, että yritettäisiin juuri rakentaa sitä peliä ja niitä paikkoja, ja huolella. Siinä on about 15 minuuttia aikaa ja 1-0 voitto on parempi kuin ottaa ensin 0-2 altavastaavan leima otsaan ja siitä sitten alkaa hikisesti kirimään asenteella "tasapelikin riittäisi". Jalkapalloahan voi pelata myös alas päin joten sinne sitä palloa siis, kun näyttää ahtaalta ja botit mukaan peliin, sillä toimivat hyökkäyspelissä paljon paremmin kuin aikaisemmissa versioissa.

Rauhallinen pelityyli siis olisi omalla toivelistallani. Varsinkin kun kaikkien hahmotkin ovat hyvin huonoja vielä. Ei sitä Espanjaakaan voita Suomella vain sohimalla, pitää olla kärsivällinen ja tehdä se voitto. ^^

Itse aion jäädä nyt tuonne kärkeen, kun aluksihan pelasin siellä ensimmäisen otteluni, mutta sitten kävin heti muilla tonteilla kokeilemassa (CB, LB, LM). Kehittyy ainakin osittain oma Pro tuolla kuten Ipelläkin nyt on tehnyt ja sen jälkeen voinkin vaihtaa pelipaikkaa, kun maaleja saa muiltakin pelipaikoilta suht helposti iskettyä hahmon ollessa vähän muutakin kuin täysi poropeukalo.

Pelit ja syötöt sujui tosiaan ihan hyvin eilen. Tuosta rakentelusta olen samaa mieltä. Hyvin toimii kun jakaa palloa alas tai pelaa vaikka toiseen aaltoon.

Itse teen monesti niin, että pyydän botilta läpisyötön laidalle ja kun jopa 3-4 jamppaa tulee päälle käännän siihen 16 alueen reunalle. Aqs on ainakin hyvin tämän kuvion sisäistänyt ja onkin miltei aina pelattavissa :thumbsup1: Vaarallisen vetopaikan siitä saa ja usein vähintään sen kulman.

Tuosta Motionista vielä, että jos nyt jotain alkaa sanomaan niin voin ottaa vastuun kun tämän idean pois potkimisesta kerran aloitin. Foorumitaustaan ajattelin vedota ja suositella ottamaan yhteyttä vaikka siihen Helen tiimiin, että josko löytyisi siellä käyttöä.

Lisäilkääs muuten oikeudet omaavat PSN mahaar tiimiin. Paremmin tunnettu kenties Johtava97 nimellä. Otti meikäläiseen yhteyttä, mutta en omaa oikeuksia lisätä ketään joten pistän asian eteenpäin tällä tapaa.

Mihinkäs aikaan tänään olisi matsia ?

Itse olen sairaana ja vapaapäivääkin pukkaa niin periaatteessa pääsen koska tahansa.

Lisäilkääs muuten oikeudet omaavat PSN mahaar tiimiin. Paremmin tunnettu kenties Johtava97 nimellä. Otti meikäläiseen yhteyttä, mutta en omaa oikeuksia lisätä ketään joten pistän asian eteenpäin tällä tapaa.

Mihinkäs aikaan tänään olisi matsia ?

Itse olen sairaana ja vapaapäivääkin pukkaa niin periaatteessa pääsen koska tahansa.

Vaikka heti. Tulen kohta linjoille. Ja tosiaan allekirjoittaneellakin luvassa vapaapäivä.

Minä, mahaar, KyyhkyBoy ja MasterJL mätetään tällä hetkellä FIFA12. Ei siis clubin pelejä ole käynnissä, mutta jos Jahnny aka Kermit tulee mukaan niin kyllähänmeitä jo melkoinen sakki olisi.

Väännän yhden online season matsin tähän väliin ja menen sitten chattiin katsomaan, että mikä on meininki.

Mulla vähän ongelmia ohjaimen kanssa, tilasin muutaman uuden nyt, pääsen kunnolla pelaamaan sitten kun ne tulee.. Ei toimi siis L2 eikä L1 ollenkaan, joten toi kehittäminenkin on ihan paskaa... Hosé saa sitten uuden ohjaimen takasin :D

Noniiin!! Nyt vihdoin pääsin itsekin peliä hakkaamaan, ja kunhan huomenna saan tehtyä sen ukkoni, niin liityn jossain vaiheessa peleihin mukaan. Melkein mikä paikka tahansa keskikentän ja hyökkäyksen välillä käy,(pakon edessä laitapakkikin käy) mutta ehkä se kotoisin paikka on LM/LW/LF eli vasen laita.

Viikonloppu, maajoukkuetauko, paska ilma ja ei yhtään ottelua pro clubia. Hienoa :thumbsup1:

Neljältä olin kattelemassa pelejä, ja sitten netti katkes. Kymmenen maissa voisin tulla kattelemaan. Jos pystyn.

Viikonloppu, maajoukkuetauko, paska ilma ja ei yhtään ottelua pro clubia. Hienoa :thumbsup1:

Neljältä olin kattelemassa pelejä, ja sitten netti katkes. Kymmenen maissa voisin tulla kattelemaan. Jos pystyn.

kk, taisi olla neljän aikaan kun itsekin olin siinä chat roomissa vähän aikaa.

En taida jaksaa enää tänään käynnistää konsoliani.

Koitetaanko sopia joku aika huomiseksi milloin päästään paikalle ? Itselle käy varmaankin melkein mihin aikaan vaan, ilmoitelkaa nyt koska pääsette itse paikalle. Jos saadaan edes 4 ukkoa samaan aikaan kentälle niin voidaan koittaa pelata. Parilla kolmella jampalla jöntsäily ei ole ihan se mitä haetaan. Mutta josko se siitä ja pikku hiljaa alkaisi olemaan useampi jamppoja kentällä samaan aikaan.

kk, taisi olla neljän aikaan kun itsekin olin siinä chat roomissa vähän aikaa.

En taida jaksaa enää tänään käynnistää konsoliani.

Koitetaanko sopia joku aika huomiseksi milloin päästään paikalle ? Itselle käy varmaankin melkein mihin aikaan vaan, ilmoitelkaa nyt koska pääsette itse paikalle. Jos saadaan edes 4 ukkoa samaan aikaan kentälle niin voidaan koittaa pelata. Parilla kolmella jampalla jöntsäily ei ole ihan se mitä haetaan. Mutta josko se siitä ja pikku hiljaa alkaisi olemaan useampi jamppoja kentällä samaan aikaan.

Sopisiko siinä 15-16:00 aikoihin jos aloteltas? Aikaisemminkin voi.

Nonniin, nyt kävi sillain hassusti että mun ei ole mahdollista saada uutta salasanaa puutarhajynssi -käyttäjälle, sillä siihen tarvittaisiin syntymäaika, ja heitin siihen silloin luodessa jonkun random syntymäajan. Loin siis uuden käyttäjän Pjynssi, eli siis sinne päin pro club kutsua. Kaikki tiedot yms. jäi sitten edelliselle käyttäjälle eli lisäilen tuota pikaa teitä taas kavereiksi.

Nonniin, nyt kävi sillain hassusti että mun ei ole mahdollista saada uutta salasanaa puutarhajynssi -käyttäjälle, sillä siihen tarvittaisiin syntymäaika, ja heitin siihen silloin luodessa jonkun random syntymäajan. Loin siis uuden käyttäjän Pjynssi, eli siis sinne päin pro club kutsua. Kaikki tiedot yms. jäi sitten edelliselle käyttäjälle eli lisäilen tuota pikaa teitä taas kavereiksi.

No opitpahan laittamaan sitten jatkossa oikeat tiedot. ^^ Samapa tuo, toivottavasti oot remmissä jo pian.

No opitpahan laittamaan sitten jatkossa oikeat tiedot. ^^ Samapa tuo, toivottavasti oot remmissä jo pian.

Siinä oli katos sellanen juttu kun alaikäisenä ajattelin että voi olla jotakin rajoituksia niin pelasin varman päälle. Huomenillalla olen messissä, toivottavasti mahdollisimman paljon porukkaa silloin!

Sorit etten ole viime päivinä pahemmin pelailemassa ollut. Lukio painaa nyt aika paljon päälle. Huomenna ehkä paikalla, mutta enköhän siitä sitten eteenpäin pääse hieman enemmän pelailemaan.

Laajakaistan ongelmien syykin selvisi. Lasku oli maksettu väärälle tilille :irritated:. Perjantaina maksetaan uudelleen, ja ensi viikolla, siis syyslomallani, pitäisi toimia taas laajakaista, niin pääsen hakkaamaan matseja ilman mitään lagituksiakin.