Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Re: FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Joo, huomenna illalla vois olla aikaa muutamat pelit pelata..

Minkäs tasoisia muuten on jengin virtual pro:t tällä hetkellä? Mitenkäs treenaatte näitä ukkojanne? Omani nyt jotain 80 tasoinen ehkä... Olen keskittynyt dribblingiin, shot poweriin ja long shotseihin lähinnä. Career modessa on tullut kehitettyä.

Huomenna linjoilla myös. Olisi hyvä juttu jos saataisiin pelit pystyyn jo aikaisin, sillä neljältä pitää itse lähteä, ja kuudelta alkaakin sitten PSG:n matsi. Ja sen jälkeen nettitikkuun iskeekin lagitukset, jolloin katson että CPU:stakin on enemmän hyötyä kuin itsestäni.

Joo, huomenna illalla vois olla aikaa muutamat pelit pelata..

Minkäs tasoisia muuten on jengin virtual pro:t tällä hetkellä? Mitenkäs treenaatte näitä ukkojanne? Omani nyt jotain 80 tasoinen ehkä... Olen keskittynyt dribblingiin, shot poweriin ja long shotseihin lähinnä. Career modessa on tullut kehitettyä.

Itse olen pistänyt Virtual Proni johonkin huippujoukkueeseen ja vastaan laittanut puoli-tähtisen, ja yrittänyt saada tiettyä Accomplishmenttia.

Herätys. Pelaako kukaan enää Pro Clubia?

-- Itse en ole oikein edes jaksannut avata PlayStationia ja tullut tehtyä paljon muuta, niin en ole katsellut onko sakkia edes paikalla mutta ne kerrat, kun virtanappia on tullut napautettua niin eipä juuri kukaan ole tainnut pelailla?

Pitäisikö taas sopia sellainen tietty "pelipäivä" tai kaksi, jolloin saisi edes 50% varmuudella jotain ajanvietettä?

Herätys. Pelaako kukaan enää Pro Clubia?

-- Itse en ole oikein edes jaksannut avata PlayStationia ja tullut tehtyä paljon muuta, niin en ole katsellut onko sakkia edes paikalla mutta ne kerrat, kun virtanappia on tullut napautettua niin eipä juuri kukaan ole tainnut pelailla?

Pitäisikö taas sopia sellainen tietty "pelipäivä" tai kaksi, jolloin saisi edes 50% varmuudella jotain ajanvietettä?

Viime päivinä painaneet kouluhommat niin pahasti päälle, ettei valitettavasti ole viime aikoina aikaa riittänyt. Viime viikolla syyslomaa viettelin ja olin paljonkin linjoilla, mutta ei peleistä ollut mitään tietoa...

Eiköhän se v-tun ohjain jo kohta tule, toimitusaika 7-17 arkipäivää, ja mennyt jo 14 arkipäivää......

Mites teijän PRO:t ? :D Meikä sit kivasti kyllä jäles, mut alan samantien jotain kehittämää offline puolel eka...

Saataisko tänään peliä? Itse olen nyt ainakin linjoilla.

Voin katsoa jos pääsen jossain vaiheessa, mutta tänään on kuitenkin monta mielenkiintoista matsia luvassa niin saa nähdä sitten. Nytkin alkaa Inter - JJK joka on aivan pakko nähdä.

H2H-ketjussa sanomaani:

Joo mukana ollaan, vaikka harmittaakin aivan helvetisti tuon Pro Clubin "kaatuminen" jo näin alkuvaiheessa. Viime vuonnahan tuota tuli hakattua miltei läpi vuoden ilman mitään kovin pitkiä ajoittaisia laantumisia. Nytkin monena päivänä olisi ollut sakki niihin 3-6 henkilön peleihin, mutta ei motivaatiota ole muilla ilmeisesti.

Ehdotin myös tuota tietyn "pelipäivän" sopimista, josta pidettiin hyvänkin aikaa viime vuonna kiinni. Eikös tuo ollut sunnuntai? Tällöinhän oli porukkaa helposti 7-9 tai jopa se pyöreä 10. Kuitenkaan tähän ei taida löytyä suurempaa tukea?

Ei huvittaisi jättääkään porukkaa tällaisen hetkellisen nukahduksen takia, mutta kun tuo VP on nykyään itselläni se joka tarjoo FIFA-peleissä eniten ja siitä myös olisi mukava pyrkiä ottamaan kaikki mahdollinen irti. Tullut itse hakattua vain Liverpoolin sekä Tottenhamin managerin saappaissa uraa sekä noussut noissa head to head-kauden divisioonissa, ja voin sanoa kyllästyväni niihin turhan usein.

H2H-ketjussa sanomaani:

Ehdotin myös tuota tietyn "pelipäivän" sopimista, josta pidettiin hyvänkin aikaa viime vuonna kiinni. Eikös tuo ollut sunnuntai? Tällöinhän oli porukkaa helposti 7-9 tai jopa se pyöreä 10. Kuitenkaan tähän ei taida löytyä suurempaa tukea?

Ei huvittaisi jättääkään porukkaa tällaisen hetkellisen nukahduksen takia, mutta kun tuo VP on nykyään itselläni se joka tarjoo FIFA-peleissä eniten ja siitä myös olisi mukava pyrkiä ottamaan kaikki mahdollinen irti. Tullut itse hakattua vain Liverpoolin sekä Tottenhamin managerin saappaissa uraa sekä noussut noissa head to head-kauden divisioonissa, ja voin sanoa kyllästyväni niihin turhan usein.

Myönnettäköön, että kiinnostus on omalta osaltani vähän laantunut. Jos nyt ensi viikolla joku ilta saisi edes jonkun 5-7 kaveri paikalle niin tulen ilman muuta. Voisin ja muutkin voisivat taas ottaa tavaksi kirjautua FC Paitsion chat roomiin. Voisi saada pelejä aikaan vaikkei niitä olisi ennalta sovitukaan.

Myönnettäköön, että kiinnostus on omalta osaltani vähän laantunut. Jos nyt ensi viikolla joku ilta saisi edes jonkun 5-7 kaveri paikalle niin tulen ilman muuta. Voisin ja muutkin voisivat taas ottaa tavaksi kirjautua FC Paitsion chat roomiin. Voisi saada pelejä aikaan vaikkei niitä olisi ennalta sovitukaan.

Tämä.

Itselläni tapana kirjautua aina heti chat roomiin pelien toivossa, kun virran pistän päälle koneeseen. Vaikka tuntuisikin, ettei kiinnostaisi edes pelata niin veikkaisin, että kuitenkin siinä vaiheessa kun huoneessa on esim. seitsemän tyyppiä niin kiinnostuksen luulisi yhtäkkiä kohoavan. Muutamia kertoja olen kirjoittanut jopa viestillä onlinessa oleville, jos olisi motivaatiota pelailla ja hieman about 50/50 on sieltä sitten saatu pelejä, mutta kuitenkin ehkä hieman positiivisen puolelle voisin kallistua tuossa. Varmaan osa ei edes ole tiennyt, että sakkia olisi sen verran, että Pro Clubia voisi vääntää... Tuonkin siis korjaisi vain sillä, että liittyisi chat roomiin.

Ei nyt tarkoituksena tuputtaa mitään "nyt on kaikkien pakko pelata"-pullaa, mutta hieman tekisi mieli herättää jonkinlaista motivaation poikasta pelaajissa. Onhan meitä kuitenkin melkoinen määräkin jo kerhossa?

Oltaisiin nyt paikalla Lindgrenin kanssa Pro Clubia ajatellen, kun on ohjaimenkin saanut. Lähtee kohta kunnes illemmalla palailee, mutta itse jään paikalle.

Jossain vaiheessa lupasin kyllä pelata pari ottelua kaverin kanssa verkossa.

Ja tuo verkkokin on mennyt on/off-väliä tässä viimeiset kaksi päivää.

Tuliskos tänää illalla porukkaa paikalle ? Debyytti jo takana, meni maaleitta :( Pari maalia tossa nyt tullut, pitää vielä kehittää pro:ta, on loukkaantumisen jäljiltä aika huonossa kunnossa ;)

Mut tänää tossa 19:00 ----->

Tuliskos tänää illalla porukkaa paikalle ? Debyytti jo takana, meni maaleitta :( Pari maalia tossa nyt tullut, pitää vielä kehittää pro:ta, on loukkaantumisen jäljiltä aika huonossa kunnossa ;)

Mut tänää tossa 19:00 ----->

Joo eli täällä ollaan ja loputkin vain paikalle!

Tulin tänne nyt vain kertomaan, ettei JL yksin tuolla sakkia odottele. Porukkaa siis voisi kasata vähän suuremmaksi, jos jollekin meidän seura kelpaa.

Itse voisin kohta tulla kattelee onko pelejä.

Ja sori Jahnny kun en huomannut pelikutsuasi jonka olit lähettänyt pari päivää sitten, äsken tuon vasta äkkäsin. Mua saa jatkossakin pyytää peleille aina kun olen online, clubi-pelit maistuisivat taas pitkästä aikaan, manager-moden takia kun poksahtaa päästä kohta viimeisetkin verisuonet...

Itse voisin kohta tulla kattelee onko pelejä.

Ja sori Jahnny kun en huomannut pelikutsuasi jonka olit lähettänyt pari päivää sitten, äsken tuon vasta äkkäsin. Mua saa jatkossakin pyytää peleille aina kun olen online, clubi-pelit maistuisivat taas pitkästä aikaan, manager-moden takia kun poksahtaa päästä kohta viimeisetkin verisuonet...

Juu, eipä tuo mitään.

Paikalle vain. ^^