Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Onkos tyypit pelailemassa nyt sitten? Kotiuduin juuri kaverilta ja tätä päivää ei piristäisi mikään muu kuin pienet FIFA-mätöt.

Jos sakki on paikalla, niin hyvä. Muuten saapukaa ihmeessä. Meitsi tulee tuossa 19.00 aikaan.

Joo tuu ihmeessä. Koitan itsekin tähdätä tuohon 16.00 ja eteenpäin.

Olipa hyvänmakuiset pelit tänään Adamin ja Lindgrenin kera varsinkin tuossa loppuillassa. Ottelusaldo on tällä hetkellä 99 eli huomenna menee se maaginen sadan pelin rajan rikki. Maalipörssi huutaa lukua 62 ja syöttöjä löytyy 20. Tänään leimauduin Paitsion ikiomaksi virtuaali Zlaatanaksi ja 6'5 pitkä kliininen viimeistelijä pääsi hyvin maalien makuun, vaikka suurin kiitos tästä meneekin Marshallille, JL:lle ja Adamille. ^^

Joo, alkaa pikkuhiljaa taas päästä jyvälle :) Voittoja tulee...

Mulla on muuten helvetin ikävä bugi tossa mun VirtualProssa... Se ei osaa/pysty kikkaamaan :D

Onko muilla samanlaista ongelmaa ollut ? Sillä ei pysty edes Arenassa tekemään yhtä ainuttakaan kikkaa, pelin muut pelaajat toki toimii normaalisti, VP ainoa joka ei :/ Eli aika paskaahan tolla on pelata, kun väkisin välillä meinaa yrittää jotain ja kun se ei sitten tee mitään..

Tuskin tähän kukaan osaa neuvoa ?

Niin ja huomenna taas pelejä :)

Joo, alkaa pikkuhiljaa taas päästä jyvälle :) Voittoja tulee...

Mulla on muuten helvetin ikävä bugi tossa mun VirtualProssa... Se ei osaa/pysty kikkaamaan :D

Onko muilla samanlaista ongelmaa ollut ? Sillä ei pysty edes Arenassa tekemään yhtä ainuttakaan kikkaa, pelin muut pelaajat toki toimii normaalisti, VP ainoa joka ei :/ Eli aika paskaahan tolla on pelata, kun väkisin välillä meinaa yrittää jotain ja kun se ei sitten tee mitään..

Tuskin tähän kukaan osaa neuvoa ?

Niin ja huomenna taas pelejä :)

Pomputele muutaman kerran arenassa. Vai ootko jo yrittäny?

E: Siellähän pojjat vielä venaili :D pelit käyntiin siis

Joo, kavereita venataan puoleen yöhön asti - tai kauemmin.

Tosiaan. Puheltiin tuossa, että huomenna taas paikalle. Siis 17.00-18.00 välillä/jälkeen jälleen. Ainakin Adam ja allekirjoittanut olisi tuolloin.

Joo, kavereita venataan puoleen yöhön asti - tai kauemmin.

Tosiaan. Puheltiin tuossa, että huomenna taas paikalle. Siis 17.00-18.00 välillä/jälkeen jälleen. Ainakin Adam ja allekirjoittanut olisi tuolloin.

Meitsi myös ihan kohta linjoilla. Pelaillaan taas niin kauan kunnes nettitikku lopettaa yhteistyön kanssani.

Mun osalta taitaa Clubi-matsit olla sitten väännetty. Kun yritän päästä pukuhuoneeseen, niin koko paska jäätyy niin etten pysty edes painaa sitä ps-näppäintä. Pleikkari pitää sitten sammuttaa ja uudelleen käynnistämisen jälkeen se valittaa että "konsoli ei sammunut oikein, haluatko lähettää virheraportin" tai jotain tollasta.... Turhauttavaa mutta minkäs teet.

Mun osalta taitaa Clubi-matsit olla sitten väännetty. Kun yritän päästä pukuhuoneeseen, niin koko paska jäätyy niin etten pysty edes painaa sitä ps-näppäintä. Pleikkari pitää sitten sammuttaa ja uudelleen käynnistämisen jälkeen se valittaa että "konsoli ei sammunut oikein, haluatko lähettää virheraportin" tai jotain tollasta.... Turhauttavaa mutta minkäs teet.

Joo, Adamilla oli tuon viimeisimmän päivityksen jälkeen sama ongelma. Melkoista schaibaa suoraansanoen... Saisikohan tuota viimeisintä päivitystä poistettua jostain asetuksista ja ladattua uudestaan? Veikkaan asennuksen aikana sattuneen jonkinlainen virhe, mutta tuskin se nyt jokaisella kerralla tulisi. Pelinvalmistajat jälleen jättänyt täysin hiomatta. Eihän kaikilla tuota ongelmaa ole edes ilmennyt.

Itse ajattelin tulevani paikalle jo tuossa 15.00 aikaan. Entä muut? Illemmalla saattaa olla jo muita menoja ja voisi olla ihan jees pelailla päivällä, jos porukkaa on messissä.

Joo mulla oli sama ongelma kävin tarkistamassa löytyykö ongelmaan ohjeita fifa foorumilta niin selvis toi ongelma ja nyt taas toimii! :) Eli meet tonne ps3 muisti paikkaan sieltä pelit FIFA12 ja sit siellä pitäisi olla semmonen tiedosto kuin UGC file data poista se älä poista mitään muuta! Pitäisia toimia. Pelaamaan tulen noin 4 jälkee tai aikasemmin.

Edit. Tee vielä varmuuden vuoksi näin; menen tonne My fifa ihan valikoista sieltä fifa profile ja sen jälkeen siellä pitäisi lukea save squad ja save profile tallenna jälkimäinen, ettei vp katoa.

Joo mulla oli sama ongelma kävin tarkistamassa löytyykö ongelmaan ohjeita fifa foorumilta niin selvis toi ongelma ja nyt taas toimii! :) Eli meet tonne ps3 muisti paikkaan sieltä pelit FIFA12 ja sit siellä pitäisi olla semmonen tiedosto kuin UGC file data poista se älä poista mitään muuta! Pitäisia toimia. Pelaamaan tulen noin 4 jälkee tai aikasemmin.

Edit. Tee vielä varmuuden vuoksi näin; menen tonne My fifa ihan valikoista sieltä fifa profile ja sen jälkeen siellä pitäisi lukea save squad ja save profile tallenna jälkimäinen, ettei vp katoa.

Toihan toimi hitto vie, suutuksissani olin ripustamassa jo nappiksia naulaan. Jatkossakin tullaan siis koomailemaan Paitsion riveissä. Kiitos neuvosta!