Jump to content
Sign in to follow this  
KyyhkyBoy

FIFA 12 Paitsio FC PlayStation 3

Recommended Posts

Muuten, onko muillakin ongelmia päästä tuonne PS Networkiin tällä hetkellä? Itse en tunnu millään pääsevän...

Itselläni tuo korjaantui, kun painoin resetiä modeemista ja yhdistin verkkoasetukset uusiksi PlayStationista. En kyllä tiedä oliko se tuosta kiinni edes, mutta joo.

Itse olisin tässä 19.00 paikalla (ja jo nytkin, mutta pitää tehdä hieman hommia ensin), jos sakkia ilmaantuisi jopa chattiin asti.

Pahoitteluni ettei mua ole näkynyt linjoilla vähään aikaan. On ollut vähän muuta tekemistä. Täytyy yrittää taas aktivoitua...

P.S. Laajakaistasta tuli vahvistus tiistaina, että eiköhän tuo pian pitäisi olla itselläni. Pääsee kunnon yhteydellä taas pelaamaan. :)

Eikö kukaan muu vastaa mitään?? Kiinnostaa tottakai vielä! Ilmoitelkaa peliaikoja tänne niin saavun ehdottomasti mukaan, kunhan ei ole muita menoja tuolloin!

No osa sakista (mm. Adam) - en muista vielä tiedä - on ainakin lähtenyt tai vaihtanut Clubia, sillä pelaajia ei ole ollut. Itse aion olla Paitsiolle uskollinen, kun tänä vuonna tätä melkeinpä pyörittänytkin ja eihän tuo meidän Pro Club nyt mikään surkea ole. Voiton puolelle ollaan tuloksissa jääty, ymv. Harmi vain, kun niin paljon taitavia pelaajia täältäkin löytyy, mutta ei oikein aika ja kiinnostus riitä.

Pelipäivistä voisin sen verran sanoa, ettei ne niin kovin hyvin toimi koskaan. Sunnuntain kuitenkin viime vuoden tapaan tuohon heittäisin.

Yhdellä kaverilla on tapana aina omalla tunnuksellani täältä lukea peliraportteja ja muuta, mutta ei ole itse vielä liittynyt. Haluaisi myös saada jonkun Clubin alle, kun heivasi Xboxinsa ja on PS3-miehiä ollut tässä reilu kuukauden päivät. Tekisi mieli pyytää tämän lisäksi vielä yhden toisenkin, mutta täällä ollaan niin paljon puhuttu, ettei Paitsion foorumin ulkopuolisia... Mutta harmittaahan tuo, kun voisi aina olla se kolme tai neljä paikalla 100% vain sen voimin, että täällä olisi se nämä kaksi kaveria. Toinen vaihtoehto tosiaan olisi perustaa uusi verkkopeliseura näiden kanssa, mutta en haluaisi. Ja kun ei edes sitä kolmea tai neljää ole paikalla miltei koskaan Club-peleissä nykyään, niin miksi ei?

Niinhän sitä sanotaan, että yksi pelaaja ei joukkuetta tee. Ja sillekin taidettaisiin näyttää vain syyttävää sormea, että yksi tai kaksi liittyisi tänne foorumille vain Pro Clubin takia. Vai mitä? Pian jonkinlaista selvyyttä.

Ja salaisuutena voin kertoa, että itse olen nimen omaan liittynyt Paitsion foorumille alunperin, koska halusin suomalaisen Pro Clubin. Kuitenkin ajallaan olen tullut aktiivisemmaksi muissakin ketjuissa ja tuskin ketään enää voi sanoa näiden 1,5 vuoden pelikokemusten ja allekirjoittaneen foorumilla pyörimisen olleen huono asia? Viime vuonna koin olevani yksi "avainpelaajista" ja tänä vuonna jopa melkeinpä ollut Paitsio FC:n henki, vaikka tätä en itselleni olisi aluksi suonutkaan. Monet eivät vain saaneet peliä ajoissa ja annoinhan yhtäläiset oikeudet Aqselille, Ipelle ja Kyyhkyllekin, ettei joukkue olisi riippuvainen omasta paikkalla olostani esim. uusien pelaajien lisäämisen puolesta. Inhoan ottaa jonkinlaisen "kapteenin" leiman otsaani tai muutakaan, ja toivoisin myös kuten Adamkin toivoi, että porukka oikeasti tulisi aktiivisemmaksi. Itse en kuitenkaan joukkuetta tule jättämään ja pelailen sitten vaikka yksin, jotta tämän vuoden projekti ei lahoa käsiin - vaikka tuo ei mahdollista olekaan.

Viime vuonnahan meillä oli loistava yhtäläinen sakki, mutta tänä vuonna Turbokermit taidetaan tuntea nimenä, joka on aina paikalla Clubia koskien ja loput tulee jossain perässä.

Nytkin tilastot näyttäisi, että koko Club pyörisi yhden pelaajan ympärillä ja muutosta sille toivotaan joululahjaksi. Itse suostuisin pelaamaan mitä tahansa pelipaikkaa, sillä nytkin viimeiset sata peliä pelasin keskikentällä, koska otti päähän katsoa miten maalipörssissä itselläni on viisikertainen määrä maaleja muihin verrattuna. Enkä haluaisi olla mikään sooloilijakaan, ja tämän taas todistaa lukuisat maalisyötöt sekä koko tämän kauden syöttö ja pallonriisto määrä.

Aion nyt katsoa kaikkia alhaalta ylös päin ja pyytää oikeasti, että pian alkaisi Paitsio FC:n uusi loistava aikakausi tämän kooman jälkeen. On tullut nautittua jokaisesta hetkestä noilla virtuaalikentillä, mutta en halua enkä voi olla yksin joukkue. Nyt jokainen, jolla sydän hakkaa vielä joukkuetta kohden mukaan.

Muistattehan?

[ATTACH=CONFIG]60[/ATTACH]

Itse tulen huomenna 15.30 ja siitä eteenpäin paikalle. Ensimmäisenä kaikesta aion astua sisään chat roomiin ja toivon, että sakkia tulisi paikalle. Ei voi mitään, jos muutosta ei vielä tule, mutta aina saa toivoa. Jos en itse ole paikalla, niin nöyränä tulen tähän ketjuun sitten takaisin. Hopes are high, mutta en aio putoa yhtään sen korkeammalta kuin koskaan ennenkään.

Mielipiteitä? Ajatuksia? Anything?

Anybody? Somebody? Nobody? Every buddy?

Par... Paitsio pour la vie! :heart:

... Vaikka vain videopelistähän tässä puhutaankin.

Olen kaupungilla ja jätän kävelemisen sivuun vesisateen ansiosta. Tuossa joskus 18.00 jälkeen paikalla... Onko siellä ketään muita?

E: Tuli tunti lisää aikaa. Sori.

Eipä näkynyt ketään, odottelin yksin tunnin 15.30 lähtien eikä ketään kuulunut. :thumbsdown1:

Noniin. Nyt sitten elämä vähän rauhottunut ja voisin jälleen tulla pelailemaan ihan aktiivisesti. Hyökkääjänä mennää, paitsi jos porukkaa on paljon, niin pakkia.

Huomenna paikalla varmaan 16:00. Viimeistään 17:00. Keskiviikkona heti 15:00.

Pelattaisko tänään hieman virtuaalifutista? Itse olen nyt 21.30 paikalla ja varmaan yömyöhään vielä helposti, kun nyt tapana aina valvoa. Nyt olisi jälleen sakkia paikalla, mutta tuskin ketään kiinnostaa ja loput sai nuolen polveen.

Pelattaisko tänään hieman virtuaalifutista? Itse olen nyt 21.30 paikalla ja varmaan yömyöhään vielä helposti, kun nyt tapana aina valvoa. Nyt olisi jälleen sakkia paikalla, mutta tuskin ketään kiinnostaa ja loput sai nuolen polveen.

Ite tuun ihan just linjoille ainakin pariksi matsiksi dominoimaan.

Oisko mahdollisuutta myöhäisillan peleihin? Tuun tossa joskus 23.00 jälkeen. PS3 on jo päällä, mutta muu tekeminen ensin.

Sori, en ilmaantunut eilen, uni vei lopulta voiton. Mutta tuskin siellä ketään muitakaan oli... :thumbsdown1: