Jump to content
Sign in to follow this  
Haltsu

Football Manager 2012

Recommended Posts

1. Saksan maajoukkue oikeaksi:

Program Files\Steam\steamapps\common\football manager 2012\data\db\1200\lnc ja poista all -kansion sisältö.

2. Oikeat nimet peliin: http://www.footballmanagerstory.com/2011/10/download-real-names-fix-for-football-manager-2012/

Ja asenna sitten tuo juttu siihen all -kansioon, älä pura fake ja nleague -tiedostoja, jos ehdit jo purkamaan ne sinne, poista ne.

Suuri kiitos! En löytänyt itse kyseistä polkua sitten millään.

Ei tule kyllä yhtään mitään tästä facepackin toimimaan saamisesta. Ladattu on, purettu on, laitettu graphics kansioon tiedostot faces ja default niin kuin tiedoston ohjeissa opastetaan, rastitettu always reload skin on confirm ja otettu use skin cache pois. Ja silti ei toimi!? Olisin kiitollinen jos joku auttaisi.

Oisko muilla kiinnostusta nettipeliä kohtaan? Voitaisiin valita joku liiga tai maajoukkueet, joilla pelattaisiin.

Vaikka Em-kisat sais kohtuu äkkiä pelattua, jos vaikka kokeilu mielessä haluaisi kokeilla. Toki jollain liigallakin voitaisiin aloittaa.

Jos kiinnostaa nii mielipiteitä? :)

Oisko muilla kiinnostusta nettipeliä kohtaan? Voitaisiin valita joku liiga tai maajoukkueet, joilla pelattaisiin.

Vaikka Em-kisat sais kohtuu äkkiä pelattua, jos vaikka kokeilu mielessä haluaisi kokeilla. Toki jollain liigallakin voitaisiin aloittaa.

Ei hajuakaan miten tälläinen toimisi, mutta olen kyllä mukana mikäli saadaan järjestettyä. Eihän tähän periaatteessa tarvitsisi kuin vaikka sen 4-6 osallistujaa niin voitaisiin aloittaa.

Ei hajuakaan miten tälläinen toimisi, mutta olen kyllä mukana mikäli saadaan järjestettyä. Eihän tähän periaatteessa tarvitsisi kuin vaikka sen 4-6 osallistujaa niin voitaisiin aloittaa.

Ei itsellänikään ole aikaisempaa kokemusta. Mutta tekisi mieli kokeilla!

Juuri tuollaista 4-6 osallistujaa ajattelin, ja 8 pidän maksimina koska menee enemmän aikaa.

Mutta jos vedetään alkuun raja tuohon kuuteen, ja otetaan mahdollisiin tuleviin peleihin sitten enemmän porukkaa jos halukkaita löytyy.

Meikäläinen on mukana! Kaipa tätä voi kolmistaankin pelailla, jos ei enempiä ilmottaudu?

Meikäläinen on mukana! Kaipa tätä voi kolmistaankin pelailla, jos ei enempiä ilmottaudu?

Samaa mietin itsekin...

EM-kisatko me sitten vedetään, itselle sopisi vallan hyvin vaikka MM-kisatkin. Jos me kolmisteen vedetään niin varmaan saadaan aika helposti vaikka joku tietty ilta milloin vedetään nuo ottelut.

No tuo vois olla, itse mietiskelin Bundesliigaa, mutta em-kisat käy hyvin. Kukas hoitais järjestelyn?

Varmaan Wiltzee kun ehdottikin ? Itse en ainakaan osaa. Kyllä tuollainen liigakin varmaan kävisi, eihän siinä kuitenkaan meidän tarvitse olla samaan aikaan paikalla kuin keskenäisessä kohtaamisessa ?

Miten nuo joukkueet sitten päätetään ? Jos Bundesliiga valitaan niin Bayern ja Dortmund varmaan kelpaavat kaikille, mutta sitten onkin hiljaisempaa. Voidaanhan me tietty sopia ettei tiettyjä joukkueita saa ottaa jne.

Varmaan Wiltzee kun ehdottikin ? Itse en ainakaan osaa. Kyllä tuollainen liigakin varmaan kävisi, eihän siinä kuitenkaan meidän tarvitse olla samaan aikaan paikalla kuin keskenäisessä kohtaamisessa ?

Miten nuo joukkueet sitten päätetään ? Jos Bundesliiga valitaan niin Bayern ja Dortmund varmaan kelpaavat kaikille, mutta sitten onkin hiljaisempaa. Voidaanhan me tietty sopia ettei tiettyjä joukkueita saa ottaa jne.

Itse aattelin Berliinin Herthaa tai Borussia Mönchengladbachia, jos me nyt siis Bundesliigalla satuttaisiin aloittamaan, em-kisoissa taas ottaisin Tanskan. Ei ainakaan itseäni nuo suurimmat joukkueet oikein jaksa kiinnostaa.

Mäkin voisin tulla pelailemaan. Varmaan kannattaa kokeilla ensin noilla EM tai MM kisoilla, että miten tuo nettipeli edes toimii, ja sitten alkaa pelaamaan jotain liigaa. Ihan ensimmäisen kerran kun joskus pelasin, olikohan nyt joku Championship manageri (eikö se joskus aikoja sitten ollut tuolla nimellä?), netissä niin silloin ainakin oli joku aika raja homma sille että kaikki painaa peliä eteenpäin, eli kaikkien pitää olla aina paikalla kun tuota nettipeliä pelataan? En ole kuitenkaan varma tästä. Ja varmaan joku mIRC varmaan aika kova homma tässä tai joku muu vastaava missä pääsee jauhamaan, vai onko tässä jo joku sisäinen chatti sitten? Messengerillä hoidettiin silloin kivi ja keppi tuo kommunikointi. Mutta niin siis, messis voisin olla!

Joo, itse voin ainakin yrittää. Tuossa ohjeet liittymiseen:http://www.fmsuomi.com/forum/viewtopic.php?f=145&t=8787

Yritän laittaa tuon illalla pystyyn.

Mennään vaan ensin noilla maajoukkueilla! Kohtahan tulee uusi patch joka sisältää tammikuun siirrot, joten seuroilla ei olisi vielä niin realistista vetää.

Simuloi suoraan kisoihin. Katotaan nyt vaan että miten tää homma toimii! Etkö pysty itse valitsemaan joukkueita kisoihin? Jos pystyisit jotenkin Belgian koodaamaan mukaan, olisin kiitollinen!

Simuloi suoraan kisoihin. Katotaan nyt vaan että miten tää homma toimii! Etkö pysty itse valitsemaan joukkueita kisoihin? Jos pystyisit jotenkin Belgian koodaamaan mukaan, olisin kiitollinen!

Ei se varmaan onnistu :D Sun täytyy toivoa että Belgia jyrää karsintojen kautta kisoihin :D

Eli simuloidaan, arvotaanko sitten joukkueiden valinta järjestys vai päästäänkö muuten sopuun niistä?

Ei se varmaan onnistu :D Sun täytyy toivoa että Belgia jyrää karsintojen kautta kisoihin :D

Eli simuloidaan, arvotaanko sitten joukkueiden valinta järjestys vai päästäänkö muuten sopuun niistä?

Eiköhän niistäkin sopuun päästä. Tai no jos Haltsu ottaa Tanskan ja hose Belgian niin tässähän ollaan enää me kaksi vailla joukkuetta.

Haha! Toivotaan parasta. Eiköhän joku sopu löydy, mulle nyt on periaatteessa ihan sama millä kukakin pelaa/millä itse pelaan, yö unet ei mene vaikka tulisi joka pelissä turpaan. :)

e. Joo siis alotetaan heti vaan kun mahdollista.

Nonii, nyt on simuloitu siihen asti että kisa joukkueet on saatu selville.

Kisoissa:

Ukraina

Puola

Saksa

Italia

Espanja

Ranska

Englanti

Venäjä

Hollanti

Kroatia

Portugali

Ruotsi

Kreikka

Turkki

Bosnia & Herzegovina

Tanska

Simuloinko vielä vai aloitetaanko tästä? Tällä hetkellä menossa on marraskuu, joten kisoihin olisi vielä aikaa valmistautua.

Toinen vaihtoehto olisi mennä vielä vähän eteenpäin joulukuulle, ja silloin arvotaan jo lohkot. Ja tietenkin ne joukkueet pitää kanssa päättää :D

Simuloinko vielä vai aloitetaanko tästä? Tällä hetkellä menossa on marraskuu, joten kisoihin olisi vielä aikaa valmistautua.

Toinen vaihtoehto olisi mennä vielä vähän eteenpäin joulukuulle, ja silloin arvotaan jo lohkot. Ja tietenkin ne joukkueet pitää kanssa päättää :D

Mites paljon noita harjoituspelejä tuossa kerkeää olemaan ennen itse kisoja? Mun mielestä voisi simuloida niin, että jokaiselle jäisi sellanen 1-2 harjoituspeliä pelattavaksi ennen varsinaisten kisojen alkua, niin kerkeää vähän hakemaan sitä parasta kokoonpanoaankin siinä vielä, mutta samalla päästäisiin mahdollisimman nopeasti aloittamaan itse kisatkin. :)

Jos ette pahastu niin koittaisin mielelläni Portugalin maajoukkueella. Onhan tuo nyt materiaaliltaan vahvempi kuin Tanska, Belgia tai Puola, mutta ei nyt mikään Espanja kuitenkaan...

Ja olen kanssa parin harjoituspelin kannalla :smile:

Mä veikkaan että kisojen alotus menee välttämättä jo seuraavalle päivälle mutta mulle toi alutusaika on aika sama. Voidaan alottaa vaikka tosta joulukuulta, kai niitä harjotuspelejä voi pelaa niin paljon/vähän kuin halutaan? Must tommonen 2-3 peliä ennen kisoja ois ihan hyvä määrä.

E. Ja mä voisin ottaa noista vaikka Kroatian kun ei Belgialla ihan nappiin vissiin karsinnat menny!

Mä veikkaan että kisojen alotus menee välttämättä jo seuraavalle päivälle mutta mulle toi alutusaika on aika sama. Voidaan alottaa vaikka tosta joulukuulta, kai niitä harjotuspelejä voi pelaa niin paljon/vähän kuin halutaan? Must tommonen 2-3 peliä ennen kisoja ois ihan hyvä määrä.

E. Ja mä voisin ottaa noista vaikka Kroatian kun ei Belgialla ihan nappiin vissiin karsinnat menny!

Kelpaako tuo joulukuu muillekkin? Eiköhän siinä niitä harjoitus pelejä tule ihan tarpeeksi. Itse voisin ottaa Venäjän!