Jump to content
Sign in to follow this  
ippe

FIFA 12 Paitsion Head to Head turnaukset

Recommended Posts

Viesti kesken...

Noniin. Turnausta alulle, niin pääsen hoitamaan koko roskan himaan ;)

Yes Sir! ;)

Päivitetääs osallistujatilannetta, että Lortsa tulee mukaan. Tällaisen sain Y-viestinä.

oon kans mukana tossa turnauksessa. ei jostain syystä suostu tää postaamaan tohon forum topiciin

Osallistujat:

Johtava

KyyhkyBoy

Ippe

Puutarhajynssi

La Pulga

Public Enemy

The Reds

Jahnny

Gunnerboy

MasterJL

Lortsa

Juttelin lisäksi Villainin kanssa Chatissa, joka oli myös tulossa mukaan. Odetellaan vielä virallista ilmoittautumista, mutta varaan hänelle paikan joukkuearvonnasta.

Pipomenetelmällä arpomani järjestys alla. Jotenkin vain onnistuin toista kertaa peräkkäin (?) arpomaan Ippen viimeiseksi, joten jos jollain on valitettavaa, saa arpoa itse uudestaan. Mutta vakuutan, että täysin reilusti kaikki on tapahtunut ;)

1 Jahnny

2 Johtava

3 Lortsa

4 MasterJL

5 Gunnerboy

6 Jynssi

7 La Pulga

8 The Reds

9 PE

10 X (villainin paikka)

11 Kyyhky

12 Ippe

Joukkueista vielä sen verran, että vedän hieman takaisin tuota ideaani mistä tahansa joukkueista, kunhan nämä on muokattu alle tietyn tähtirajan. Kokeilin, mutta Unitedilla pysyy aina viisi tähteä, vaikka overall laskisikin alle kolmen tähden oikeuttamaan lukemaan. Eli erittäin vaikea muokata oma jenginsä muiden tasolle. Siispä ehdotan perinteisiä 4* joukkueita. Ellei jollain ole muuta ehdotusta?

Paitsio Cup 6

Pelialusta: Playstation 3Joukkueet valitaan valintajärjestyksessä. Jokaisella pelaajalla on 24 tuntia aikaa valita joukkueensa, jos aikaraja menee umpeen, pelaaja siirretään valintajärjestyksen viimeiseksi ja seuraavana ollut pelaaja tulee valintavuoroon.

Jokainen ottelu tulee pelata 8 minuutin puoliskoilla. Ohjain-asetukset ovat vapaa, eli jokainen pelaa millä asetuksella itse haluaa. Jokainen myös huolehtii, että omalla joukkueella on uusin ja totuudenmukainen kokoonpano, jos peluutat kokoonpanoissa vääriä pelaajia, se ottelu missä peluutat vääriä, merkitään 3-0 häviöksi sinulle ! Pelinopeus tulee olla normaali;

Team Level: Any

Half Length: 8 Mins

Controls: Any

Game Speed: Normal

Ja vapaapotkuissa ei saa asettaa pelaajia maaliviivalle torjumaan vapareita.

Keltaisista korteista ei seuraa mitään, mutta yhdessä ottelussa saadusta punaisesta kortista, kyseinen pelaaja on sivussa seuraavan ottelun. Joten muistakaa tuloksia postatessanne, kertoa myös tapahtuiko ottelussa mahdollista ulos-ajoa. Jokainen kuitenkin on itse vastuussa oman joukkueensa pelaajista, ja jos jää kiinni peluuttaessaan pelikiellossa ollutta pelaajaa, kyseinen ottelu merkitään vastustajan 3-0 -voitoksi.

Alkulohkot alkavat heti, kun kaikki joukkueet on valittu. Siitä lähtien kaikilla on 2 viikkoa aikaa pelata alkulohkojen pelit!

Avaan pikapuoliin Tuloksille pyhitetyn ketjun, jonne tosiaan jälleen kerran vain ja ainoastaan tulokset peleistä. Maalipörssiä en lupaa ylläpitää, mutta jos joku niin haluaa tehdä ollaan kaikki kiitollisia.

Joukkueista vielä sen verran, että vedän hieman takaisin tuota ideaani mistä tahansa joukkueista, kunhan nämä on muokattu alle tietyn tähtirajan. Kokeilin, mutta Unitedilla pysyy aina viisi tähteä, vaikka overall laskisikin alle kolmen tähden oikeuttamaan lukemaan. Eli erittäin vaikea muokata oma jenginsä muiden tasolle. Siispä ehdotan perinteisiä 4* joukkueita. Ellei jollain ole muuta ehdotusta?

Jos käyt muokkaamassa joukkuetta tuolta customise Fifa ja edit teams, ja sieltä club transfers, pystyt heittämään näitä Ruuneja sun muita ulos, ja laskemaan tuota ratingia. Eli onnistuu näin :) Itse mieluummin pelaisin 4,5* joukkueilla, mutta käy 4 tähtisetkin.

4,5* on yläräjä, ei sitä nyt enää muokata kun kaveri on jo valinnut joukkueensa. Kyllä niitä joukkueita siellä sen verran on ettei tarvitse muita joukkueita lähteä muokkaamaan. Voihan Barcallakin sitten pelata kunhan heittää pari reservipakkia alas ja pitää Messin juoksemassa kärjessä. Ja aina voi tietenkin ottaa alle 4,5* mikäli näin haluaa.

Oho. Enköhän lähde Pariisin ylpeyden kera tätä turnausta käymään lävitse: Paris Saint-Germain.

:heart:

ps. Sori Pulu.

Ei mitään, tahkottu onkin jo FIFAa niin paljon PSG:llä että alan jo vähän kyllästymään. :D Ja hyvä arpaonni näköjään jälleen mulla... Dämn.

Nyt on pientä valintahässäkkää ilmoilla. Lortsa lähetti minulle 10min sen jälkeen y-viestin, kun Master toivoi joukkueekseen Juventusta. Lortsa toivoi samaa, ja pyysin ystävällisesti harkitsemaan, koska sehän oli etukäteen varattu juuri 10min aikaisemmin. Lortsa suostui ystävällisesti harkitsemaan uudestaan ja valitsi Napolin, joka minulla jo oli. Eli jos joku (seuraava) haluaa varailla niin mun puolesta kyllä vaan, sillä Lortsalta ei ole kuulunut enää kolmatta vastausta.

Toinen asia lohkoista. Ne ovat tietenkin taas joka toinen toiseen, eli lohkossa A Jahnny, Lortsa jne ja lohkossa B Johtava, MasterJL jne.

Pelit voi aloittaa heti kun löytää vastustajan. Eli MasterJL milloin pelaillaan?

Jos joukkueet saadaan varattua tiistaihin mennessä alkulohkojen takaraja on kahden viikon päässä.

Eli kun nyt näyttää toimivan niin päivitetään OIKEAT valitut joukkueet:

Jahnny - PSG

Johtava - Napoli

Lortsa - Lazio

MasterJL - Juventus

Gunnerboy26 - Bayern Leverkusen

Puutarhajynssi - Ajax

La Pulga - Zenit

The Reds - Liverpool

...