Jump to content
Sign in to follow this  
ippe

FIFA 12 Paitsion Head to Head turnaukset

Recommended Posts

Huomenna olen itsekin varmaan pitkin päivää paikalla. Kaksi peliä on pelaamatta vielä MasterJL:län ja Johtavan kanssa sekä yksi The Redsin. Enköhän saa nuo jo huomisen aikana hoidetuksi.

Jatkopaikka olisi hyvä juttu, mutta otteet ovat ailahdelleet niin paljon, että saa nyt nähdä miten käy :D

Muistutuksena kaikille, että tämä viikko on vielä aikaa pelailla alkulohkoja!

MasterJL ja Puutarhajynssi voisivat hyväksyä ystävän lisäyspyyntöni jotta pääsen stalkk.... Siis haastamaan teidät!

Hyvä jos olette sen jo tehneet.

MasterJL ja Puutarhajynssi voisivat hyväksyä ystävän lisäyspyyntöni jotta pääsen stalkk.... Siis haastamaan teidät!

Hyvä jos olette sen jo tehneet.

JL ei ainakaan ole ollut paikalla 5 päivään joten saa nähdä miten saa nuo pelit pelattua.

The Redsille asiaa:

Eli ilmeisesti jommalla kummalla lagasi juuri tuossa 88´min Johtavan johtaessa 4-5. Taisi olla jotain häikkää netissä? Mutta heti perään häädettiin pois television äärestä... Eli mitä tehdään? Maalintekijäni oli ainakin Cavani x2, Hamsik, Lavezzi ja Maggio.

The Redsille asiaa:

Eli ilmeisesti jommalla kummalla lagasi juuri tuossa 88´min Johtavan johtaessa 4-5. Taisi olla jotain häikkää netissä? Mutta heti perään häädettiin pois television äärestä... Eli mitä tehdään? Maalintekijäni oli ainakin Cavani x2, Hamsik, Lavezzi ja Maggio.

Jotain outoa tuossa taas tapahtui. Epäilen että mun Sonera ja Fifan online on jotenkin huono tutkapari tai sitten EA Sports vain yksinkertaisesti päätti lopettaa tuon matsin ennen aikojaan.

Kaipa se pitää merkata tulokseksi tuo 4-5, harmi kun en päässyt enää virittämään loppukiriä tuohon :(

Maalintekijöinä mulla taisivat olla Bellamy kahdesti ja sitten Suarez ja Carroll kertaalleen.

Multa taitaa jäädä kaksi matsia ottamatta. Ellei MasterJL satu sitten vielä tänään pelaamaan noita pelejä pois alta.

Pakko se on ottaa vielä pari päivää peliaikaa, sillä katsoin juuri noita lohkoja ja jokaisella pelaajalla on vielä teoreettiset mahdollisuudet jatkopaikkaan. Itse olisin ainut, joka kaikki pelit olisi pelannut... Eli koittakaas pelata, ja jos ette halua ilmoittakaa siitä suoraselkäisesti tänne!

Nyt kaikki itseään kiinni niskasta ja aktiivisuutta peliin! Ennen täällä sovittiin peliaikoja, mutta nyt tyydytään katselemaan onlinen puolella ketä on paikalla ja ketä ei. Ei minua juurikaan huvita näitä enää järkkäillä, jos sitä pientäkään kiinnostusta tällaiseen ei löydy.

Eipä näy Gunnerboytakaan eli shubua ainakaan täällä... Yrittänyt olen tänne laittaa viestiä kahteenkin kertaan että milloin pelataan, mutta kun ei kuulu niin ei... Jos kerta ei riitä aikaa/innostusta pelata niin miksi ylipäätäänsä tarvitsee liittyä mukaan?

Ymmärrän kyllä Johtavan yskän...

Itse olen A-lohkossa ja kahta vastaan olen päässyt pelaamaan - eli neljä peliä alla. Nyt la-su en päässyt, kun oli menoja muille paikkakunnille ja muuta. Shubua tosiaan ei ole näkynyt, enkä kyllä rotterin ja Dinhon(?) kaa ole samaan aikaan paikalle sattunut. Rotterin kaa muutaman kerran, mutta usein olen huomannut heti kirjautuneen ulos eikä tuolle juuri mitään voi. Ei kaikilla aina aika riitä.

Tänään tuli viestiä ilmeisesti teidän suunnasta, mutta en ollut itse kämpillä vaan kaupoilla ja jätin parit kaverit pelailemaan kotosalle siksi aikaa. Eikä loppuillasta sitten tuntunut mikään luonaavan, kun menin roiskuttamaan juomat pitkin kämppää lahjakkaasti - myös ilmeisesti pistorasioiden päälle ja nyt yhden aikaan yöllä voin todeta, et yhteys on saatu takaisin. Kyllähän nuo pitäisi omastakin puolesta pelailla vielä pois ja voin kuvitella miten jengi tänään siellä hakkasi päätään seinään...

Pahoittelen.