Jump to content
Sign in to follow this  
MrGiggs

Gary Speed

Recommended Posts

Gary Speed

Tervis!

On kyse sitten pelillisistä ja valmennuksellisista paineista vain henkilökohtaisista syistä

niin iso menetys ja surku perheen, pelikaverien ja fanienkin puolesta.

Itse muistan Garyn kovana mutta rehtinä pelaajana lähinnä Boltonin ja Newcastlen jengeistä.

*

Ja teki ensimmäisenä Valioliigan vuotena ja sen ensimmäisellä kierroksella 19.8.1992 heti maalin

ottelussa Villaa vastaan (1-1) ja saavutti ensimmäisenä pelaajana 500 Premiermatsia sekä oli

ensimmäinen pelaaja, joka maalasi jokaisella 16-premierkaudella, tilaston jonka maajoukkuekaveri

Ryan Giggs myöhemmin rikkoi.

*

R.I.P. Gary

Englannin Liigan Kannattajat kunnioittavat muistoasi!

Pistetäänpä tännekin... Joey Barton siis aiheuttanut taas kerran pienimuotoisen skandaalin briteissä:

http://www.soccerway.com/news/2011/November/30/bartons-twitter-shocker-over-speed/

Aikamoista shaibaahan Barton suustaan ajoittain päästelee, mutta tässä mies puhuu jopa ihan asiaakin. Erityisesti tämä Twitterissä kirjoitettu kommentti siis herätti tunteita:

'Suicide is a mix of the most tragic, most selfish, most terrible (and I want to believe preventable) acts out there.'

Jep... pistää kyllä miettimään, mikä ihme on voinut miehen tuollaiseen tilanteeseen ajaa. Ei nyt luulisi asioiden kaverilla olleen ihan NIIN huonosti..

jep, tottahan tuo on joka sana. Näin mä ajattelin ja sanoin myös yhdestä kaveristakin aikoinaan, joka päätyi tuohon ratkaisuun. Ja hän kuitenkin oli mulle sinänsä läheisempi tietenkin.... Se toki saattaa nyt aiheuttaa monenlaista reaktiota? Ehkä ajoitus ei ollut paras mahdollinen Bartonilla, tässäkään lausahduksessa.....