Jump to content
Sign in to follow this  
Alix

Livestream-keskustelut

Recommended Posts

Kuulin kaverilta, että FC Hakalle olis tulossa niitten kotisivuille sellainen matsinkatsomis-systeemi, että pelit näkisi livenä. Joka kerta maksaisi 5 euroa, ja koskisi joka ottelua, lisää infoa sitten kerron, kun tulee tietoon myös Hakan sivuilla.

Myp2p.eu:sta puheen ollen, mihenkäs Serie A:n matsit on kadonnu..?

Eivät mihinkään, olen katsonut tuon kautta (sopcast) kaikki Juven pelit joita ei Canalin kautta ole livenä tullut..

Kesän Peace cupista , viime bologna peliin ;) ja eilen milanin peliä kattelin, joten ei ne serie a - pelit sieltä mihnkään ole häipyneet..

Eivät mihinkään, olen katsonut tuon kautta (sopcast) kaikki Juven pelit joita ei Canalin kautta ole livenä tullut..

Kesän Peace cupista , viime bologna peliin ;) ja eilen milanin peliä kattelin, joten ei ne serie a - pelit sieltä mihnkään ole häipyneet..

Juuh, mutta viestini lähetysajasta päätellen niitä ei muistaakseni vain yksinkertaisesti ollut siellä helmikuussa:)

Itsekin tuolta on jo lähes jokainen Milanin peli n. kolmen vuoden aikana tullu katottua. Välillä on ollut tuskaista verellä ja kyyneleillä höystettynä, mutta aika harvoin nykyään suurempia ongelmia löytää striimi on.

Itse menin reilun vuoden sopcastin varassa, mutta tuntuu, että kanavat ovat vähentyneet kevään jälkeen. Pari viikkoa sitten latasin TVU:n, jolla on tullut katsottua nuo Arsenalin CL-matsit. Kokemukset tähän asti mukavia, kuva toki on hieman rakeinen mutta pahempia tökkimisiä ei ole ilmaantunut. Noita erilaisia latailtavia ohjelmiahan on aika paljon, saapa nähdä joutuuko jossain vaiheessa vielä lataamaan tyyliin Veetlen. Ihan yleisenä vinkkinä, myp2p:n foorumilla on aina ainakin osa peleistä omissa topiceissaan ja tuolta kautta saattaa bongata lähettäviä kanavia ainakin sopcastille, TVU:lle ja Veetlelle. Listaan nuo saattavat päivittyä pienellä viiveellä.

Itse menin reilun vuoden sopcastin varassa, mutta tuntuu, että kanavat ovat vähentyneet kevään jälkeen. Pari viikkoa sitten latasin TVU:n, jolla on tullut katsottua nuo Arsenalin CL-matsit. Kokemukset tähän asti mukavia, kuva toki on hieman rakeinen mutta pahempia tökkimisiä ei ole ilmaantunut. Noita erilaisia latailtavia ohjelmiahan on aika paljon, saapa nähdä joutuuko jossain vaiheessa vielä lataamaan tyyliin Veetlen. Ihan yleisenä vinkkinä, myp2p:n foorumilla on aina ainakin osa peleistä omissa topiceissaan ja tuolta kautta saattaa bongata lähettäviä kanavia ainakin sopcastille, TVU:lle ja Veetlelle. Listaan nuo saattavat päivittyä pienellä viiveellä.

Ootko kokeillut noita streameja, mitkä ei vaadi mitään erillistä ohjelmaa? Itse kans käyttelin Sopcastia pitkään ja TVU Playeriakin tuli jossain vaiheessa testattua. Nykyisin tarvitsee niin vähän streameja käytellä, että olen ollut ihan noiden varassa mitkä ei softaa vaadi. Muunmuassa atdhe net näyttää lähes kaikki ottelut. Tähän en viiti linkkiä laittaa, koska en tiedä onko se sallittua, mutta googlettele jos et ole aikaisemmin testaillut. Toimivuudesta ei niin hirveästi kokemusta, sillä harvemmin tosiaan tarvii käyttää mutta silloin kun olen käyttänyt niin hyvin on toiminut (jos noista voi hyvä sanaa edes käyttää).

Ihan senkin takia kannattaa noita käytellä, nimittäin nuo sovellukset tuovat "paskaa" koneelle jonkun verran. Palomuurikaan ei kaikkea pysty suodattamaan, sillä joudut avaamaan sovelluksen joka tapauksessa että kuva tulee perille.

Ootko kokeillut noita streameja, mitkä ei vaadi mitään erillistä ohjelmaa? Itse kans käyttelin Sopcastia pitkään ja TVU Playeriakin tuli jossain vaiheessa testattua. Nykyisin tarvitsee niin vähän streameja käytellä, että olen ollut ihan noiden varassa mitkä ei softaa vaadi. Muunmuassa atdhe net näyttää lähes kaikki ottelut. Tähän en viiti linkkiä laittaa, koska en tiedä onko se sallittua, mutta googlettele jos et ole aikaisemmin testaillut. Toimivuudesta ei niin hirveästi kokemusta, sillä harvemmin tosiaan tarvii käyttää mutta silloin kun olen käyttänyt niin hyvin on toiminut (jos noista voi hyvä sanaa edes käyttää).

Ihan senkin takia kannattaa noita käytellä, nimittäin nuo sovellukset tuovat "paskaa" koneelle jonkun verran. Palomuurikaan ei kaikkea pysty suodattamaan, sillä joudut avaamaan sovelluksen joka tapauksessa että kuva tulee perille.

Atdhea en ole ehtinyt paljoa käyttää, muutama viikko sitten Liege-Arsenal peliin oli aika huono. Myp2p:n kautta olen koittanut niitä media player versioita, mutta kokemukset ovat varsin huonoja. Toki ei tässä millään huippunopeilla yhteksilläkään prassailla. Varmaan kerran olen päässyt vajaan puoliajan kohtalaisesti muuten on aina osunut tökkiviä striimejä. Jotain kuonaa nuo ohjelmat varmastikin tuovat koneelle, mutta ei vielä ole mitään suurempaa tullut eteen. Onneksia tosiaan striimattavia matseja on suhteellisen vähän.

Cdonin on-demand olisi ihan mielenkiintoinen mutta hinta on mennyt aika härskiksi. Vuosi sitten oli 5€ ja nyt 7,95€. Taantuma purassu :rolleyes_ani:

Atdhe taitaa näyttää enimmäkseen noita Justin TV:n striimejä ja Justin TV:hän vaatii nykyään maksua matsien katselemisesta. Myp2p:tä olen itse käyttänyt viime aikoina eniten ja sieltä nimenomaan noita Sopcast-linkkejä. TVUPlayerkin löytyy, mutta se ei oikein tahdo meikäläisellä mitään näyttää, kerran olen saanut jonkun NASA TV:n näkymään tosin :lol:

Rojadirecta.com kanssa on ollut satunnaisessa käytössä.

TVU playerista kannattaa katsoa isojen joukkueiden otteluita ESPN kanavalta,

jos mahdollista. Aika hyvä kuvanlaatu eikä pätki juuri koskaan.

Joitain linkkejä ei avaa, mutta ESPN toimii melkein aina.

Eurosport jos näkyy logona jossain, niin kannattaa sitä katsoa.

Kaikki siis myp2p:ssa.

Vinkkinä, että Freedocast-kanavia ei välttämättä kannata availla. Niissä on hyvin usein troijalaisia. Onneksi eivät ole meidän koneelle päässeet hyvän tietoturvan takia.

Itselle tämä trjoijalainen tuli joltain freedocast paikalta, ja oma kone meni paskaks. Nyt käytän konetta, jota kaikki meiän perheestä käyttää, joten koneelle pääsen aika harvoin.

Suosittelen teille joilla on playstation 3. Rekisteröitykää expekt.comiin asiakkaaksi, ei tarvitse edes veikkailla, mutta tuolta näkee monia live pelejä englanninkielisellä selostuksella mm. Serie A, Bundesliga, La Liga, Valioliiga. Kun ps3:lla menee nettiselaimen kautta expektille ja pistää liven pyöriin, voi ohjaimella tsuumata ruutua isommaks, laatu vähän kärsii mutta itellä ainaki kaikki Roman pelit 42" teeveellä näkynyt ihan kivasti (ei nyt verrata kuitenkaan tv-lähetyksiin vaan streameihin).

Suosittelen teille joilla on playstation 3. Rekisteröitykää expekt.comiin asiakkaaksi, ei tarvitse edes veikkailla, mutta tuolta näkee monia live pelejä englanninkielisellä selostuksella mm. Serie A, Bundesliga, La Liga, Valioliiga. Kun ps3:lla menee nettiselaimen kautta expektille ja pistää liven pyöriin, voi ohjaimella tsuumata ruutua isommaks, laatu vähän kärsii mutta itellä ainaki kaikki Roman pelit 42" teeveellä näkynyt ihan kivasti (ei nyt verrata kuitenkaan tv-lähetyksiin vaan streameihin).

Pitänee testata tuota joku päivä. Canal + nyt näyttää suht paljon pelejä, mutta kaikkia itselle tärkeitä pelejä ei sieltäkään tule, joten testaukseen. Tällä hetkellä olen "luottanut" myp2p:n vaihtoehtoihin. Toki useasti laatu on todella heikkoa.

Saman laadun kuin PS3:sta saa kuin liittää tietokoneen tv:seen. Eli ainakin niille joilta läppäri löytyy, niin ei muuta kuin tv:seen kiinni. Mukavampi sitä on telkkarista katsoa pelejä, kuin läppärin näytöltä.

Täällä kun porukka valittaa surkeista streameista,niin ihmettelen suuresti miksi????

Itellä 8 meganen yhteys ja esim. viime kaudella katsoin noin 40 EVERTONIN peliä niiltä ja melkein aina löytyi suurinpiirtein TV-tasoinen kuva joka ei pätkinyt juuri ollenkaan pelin aikana,joten olen itse ainakin todennut ANAL+:ssan aivan turhaksi hankinnaksi.

Ja en todellakaan ole mikään tietokonenörtti joka jotenkin pystyis kuvanlaatuun mitenkään vaikuttamaan,ihan itse opettelemalla olen nämä streamit löytänyt pääsääntöisesti juuri myP2p.eu:n kautta ja foorumilta muita linkkejä kysellen.

Toki nämä vaikeammat Euro matsit ja streamlistan katsomat turhemmat matsit joutuu jostain muualta etsimään ja kuvanlaatu yleensä heikkenee mutta Anal+:ssaa en silti suostu hankkimaan sen paskatarjonnasta johtuen.

Re: Livestream-keskustelut

Mitä on tapahtunut Myp2p.eu sivuille???Oli loistavat sivut josta löysi linkit kaikkiin mahdollisiin futispeleihin.Nyt ei löydy koko sivuja.Mitä kautta porukka nykyään hakee streameja helpoiten???

Tuolta löytyy striimejä: http://atdhenet.tv/ http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/ http://www.veetle.com/index.php/listing ... /popular/1

Ei ole yhtä paljoa ja yhtä hyvän laatuisia kuin myP2P2-sivuilta sai.

Itse kyllästyin tökkiviin ja heikkolaatuisiin striimeihin ja tilasin koko Valioliigakauden Katsomosta 99:lla eurolla. Voi sitä huonomminkin rahat käyttää.

Joo noi streamit ovat suht paskanlaatuisia,etenkin tolla atdhella Myp2p streameihin verrattuna.Eilisen Everton matsin kattelin suht hyvällä kuvalla Freefootball.org sivuilta löytyneestä streamista.Olisin vaan kiinnostunut että mistä nyt löytää noi sopcastilla toimivat streamit koska niissä kuvanlaatu on lähes tv tasoista.

Tuli taas ikävä striimejä ja niitten erinomaisia selostajia kun katsoi Katsomosta United-peliä. Ottelun selostaja kehui moneen otteeseen ottelua kuinka viihdyttävä se oli, onhan se tavallaan viihdyttävää kun näkee oman suosikkijoukkueensa murskajaisia, mutta itselle ottelun viihdyttävyyteen vaikuttaa kummankin joukkueen otteet. Arsenalin surkeus teki ottelusta pikemminkin tylsän ja yksitoikkoisen kuin viihdyttävän. :sleep:

Huvittavinta oli kun tyyppi kehui kaikkia tämän päivän joukkueita ja sanoi fanien voivan olevan ylpeitä joukkueistaan. Aivan takuulla Spursin ja Arsun fanit kiljuivat riemusta otteluita katsoessan. :howler:

Laadukkaita englanninkielisiä SOpcast streameja on kyllä todella hankala löytää nyt kun Myp2p on ajettu alas. Toivottavasti saisivat homman taas jotenkin toimimaan, vaikka toisella nimellä. Noi suoraan nettisivulta katottavat Striimit on suoraan sanoen perseestä, niin kuvan laadullisesti kun toimivuudeltaan. Itellä on muutama Sopcast kanava tallessa koneella, toisaalta venäjän ja Hollannin kielisiä. Voin seuraavalla valioliiga kierroksella tarkistaa mitkä toimii ja laittaa vaikka linkkiä tänne, jos myp2p ei ole vielä toiminnassa.

No, enpäs tarvitse Veikkaus-TV:tä, kun Wiziwigin streamit toimivat ihan hyvin! Nutjob.eu näyttää yleensä englanninkielisellä selostuksella ihan ok-laatuisia streamejä, ja se riittää minulle! Myös chatti siinä vieressä on ihan kätevä! :)

1 kysymys vielä, pitääkö ladata joku ohjelma, että saa katsottua Sopcast-streameja? Itsellä eivät kyseiset streamit (sivustot) vain lähde millään lataamaan.

No, enpäs tarvitse Veikkaus-TV:tä, kun Wiziwigin streamit toimivat ihan hyvin! Nutjob.eu näyttää yleensä englanninkielisellä selostuksella ihan ok-laatuisia streamejä, ja se riittää minulle! Myös chatti siinä vieressä on ihan kätevä! :)

1 kysymys vielä, pitääkö ladata joku ohjelma, että saa katsottua Sopcast-streameja? Itsellä eivät kyseiset streamit (sivustot) vain lähde millään lataamaan.

SopCast -striimeihin tarvitsee ladata kyseisen ohjelman toimiakseen. Sellaisen löydät ihan googlettamalla SopCast. :)

Jhuu, latasin tuon SopCastin, mutta ei ne siltikään lähde toimimaan.. No ihan sama se kuitenkin on, kun pariin Wiziwig- streamikanavaan olen jo tykästynyt.. (Nutjob ja Coolsport, yleensä englanninkielisellä selostuksella, ja ihan ok laatu.) :)