Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Paitsio.com siirtyi juureen - huomenna 9.2. versiopäivitys

Recommended Posts

Perinteiseen tapaan onnistui tuo siirtyminen juureen - eli oikein natsannut. Ohjeissa oli, että senkun siirrät ja vaihdat osoitteen, mutta tulipa varmasti kaikille yllätyksenä, ettei Paitsion kohdalla sekään natsaa. Siirto on nyt tehty ja sitten päästään seuraavan prokiksen kimppuun.

Huomenna vaihdetaan softa vielä uusimpaan versioon eli 4.1.10:n versioon ja tukku bugifixejä pitäisi olla luvassa. Sen jälkeen päästään vihdoin Androidin ja iPhone/iPad versioiden pariin.

Sen jälkeen päästään vihdoin Androidin ja iPhone/iPad versioiden pariin.

HYVÄHYVÄHYVÄ! :)

Minulle jäi vielä hieman epäselväksi, että onko kyseessä mobiiliversiot näille sivuille vai ihan oma Apple Storesta saatava App? Veikkaisin kuitenkin tuota mobiiliversiota, johon pari toivetta. Joillain sivuilla on helsketin ärsyttävää, kun etsii jotain toimintoa joka on vain täydellä versiolla saatavilla. Eli tälläinen "siirry täyteen versioon" palikka olisi enemmän kuin toivottu. Esimerkiksi Facebookia on nopeudestaan huolimatta todella ärsyttävä käyttää mobiiliversiona, kun ei siitä millään keinolla täysiversioon tunnu pääsevän.

E: ja FC Lahden säie takaisin Veikkausliigaan kiitos :)

Tuo "vastaa viestiin" nappi saisi näkyä ilman kirjautumistakin. Itse surffailen foorumilla yleensä kirjautumatta ja jos huomaan aiheen mihin haluaisin kommenoida, niin klikkaan alhaalta vastaa viestiin, jolloin tulee kirjautumisikkuna esiin. Nyt joutuu kirjautumaan ensin ja sitten vasta tulee tuo nappi.

Pikku juttu, mutta minun tyylilläni "ärsyttävä".