Jump to content
Sign in to follow this  
Den andra pseudodym

Tulipalo, katastrofi, maailmanloppu! Den andra pseudodym pitää lomaa kirjoittelusta!

Recommended Posts

Tosiaan olen poissa keskuudestanne sellatteen vajaan kuukauden tässä ihan piakkoin omilla teilläni hoitamassa muutaman asian. Laitoin tämän, ettette ihmettele, kun en ikävä kyllä pääse analysoimaan foorumille enää EM-kisojen loppukiriä eli välieriä ja finaalia. Tai no välieristä olen jo kaiken annettavani ennakkoon kirjoittanut. Jälkianalyyseja minulta on turha odottaa. Tällasille oli joku oma topiikkinsa, mutten löytänyt.

Mitäköhän v*ttua nyt taas? Tässä kaverissa on kyllä ainesta foorumin omaksi Tuksuksi tai Siepiksi ja mitä niitä nyt onkaan. Ei täällä kukaan muukaan mistään sapattivapaistaan avaudu, mutta tämä jamppa on tehnyt sen jo kahdesti. Viimeksi jamppa pysyi poissa päivän, nyt veikkaan jo kahta kolmea, mutta voin olla väärässäkin.

Olen muuten töissä huomenna klo. 11-17.00. Ajattelin vaan ilmoittaa ettei kukaan vaan luule, että olen lopettanut. Loppuviikollakin on töitä ja keskiviikkona olen poissa parturin takia, mutta perustan niille sitten oman ketjun aikanaan.

- 7-päivää kuittaa

Mitäköhän v*ttua nyt taas? Tässä kaverissa on kyllä ainesta foorumin omaksi Tuksuksi tai Siepiksi ja mitä niitä nyt onkaan.

Ei kyl Sieppi on paljon paremman näkönen. Mut olkoon sitten tuksu.

Tai mistä sitä tietää, minkälainen ilmestys Den andran näytöntakaa paljastuisi.

Tulee niin väsynyttä juttua nyt, että voi olla parempi lähteä höyhensaarille lepäilemään.